Şimdi Ara

Peugeot 406 Hakkında Herşey (308. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7.008
Cevap
46
Favori
765.471
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 306307308309310
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sozuak

    quote:

    Orijinalden alıntı: 406 HAYRAN

    arkadaşlar ben 2004 model 300.000 km de olan dizel 406 almayı düşünüyorum. fiyatı baya uygun. motor sorunu çıkarsa motor yaptırmaya, rektefe etmeye kaç lira gider. birde şehir dışı normal hızda (120 km/s) ortalama kaç litre yakıyor. şimdiden teşekürler.



    0532 4957154 Satılmış Usta

    Aç telefonu adımı ver sor ne kadara malolur ortalama diye.

    Barış

    Alıntıları Göster
    tesekkürler bilgiler için bakalım carsamba günü gideceğim ustanın yanına konusacağım aldığım cevabı seninle paylasacağım banada çok mantıklı gelmedi ama aracı düşünmeden almamın bi sebebide şanzımnın sıfır olması bi sorun çıkmassa çarşamba günü sonuçları bildireceğim motor numarasınıda göndericem yardımını istiyeceğim lpg için istanbul avrupa yakasındayım güvenle bakım ve arıza yaptırabileceğim usta tavsiye edersen bana çok sevinirim eğer sende istanbuldaysan tamirci arkadasında olabilir bana msj atarsan ulasırım tekrar tesekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bora406

    tesekkürler bilgiler için bakalım carsamba günü gideceğim ustanın yanına konusacağım aldığım cevabı seninle paylasacağım banada çok mantıklı gelmedi ama aracı düşünmeden almamın bi sebebide şanzımnın sıfır olması bi sorun çıkmassa çarşamba günü sonuçları bildireceğim motor numarasınıda göndericem yardımını istiyeceğim lpg için istanbul avrupa yakasındayım güvenle bakım ve arıza yaptırabileceğim usta tavsiye edersen bana çok sevinirim eğer sende istanbuldaysan tamirci arkadasında olabilir bana msj atarsan ulasırım tekrar tesekkürler

    Alıntıları Göster
    Ankarada iyi bir sunroof ustası var mı acaba.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeCoLi

    Oğuzhanım ebayda yok mu bu logo ?

    Sadece logo olarak yok abim e-bayde de.Komple düğmeyle beraber var onunda fiyatı yüksek :/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhandincel1

    quote:

    Orijinalden alıntı: CeCoLi

    Oğuzhanım ebayda yok mu bu logo ?

    Sadece logo olarak yok abim e-bayde de.Komple düğmeyle beraber var onunda fiyatı yüksek :/

    Alıntıları Göster
    alt devirlerde tekleyen motorun sıkıntısını çözdüm.. orjinal bobin 220 tl alıp taktım teklemeden kurtuldum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sx full

    alt devirlerde tekleyen motorun sıkıntısını çözdüm.. orjinal bobin 220 tl alıp taktım teklemeden kurtuldum..

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar merhaba, bana 1999 model 406 nın FAN Beyni bağlantı konnektör şeması lazım (renk kodlarını)nı bulabilir miyiz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fingertoe

    Arkadaşlar merhaba, bana 1999 model 406 nın FAN Beyni bağlantı konnektör şeması lazım (renk kodlarını)nı bulabilir miyiz?

    Alıntıları Göster
    forumu ayakta tutanlara teşekkürler

    2004 406 SV Otomatik CD changer tüm çabalara rağmen çalışmıyor. Tamir için 250 TL istediler. Yeni teyp taktırsam bir sıkıntı olur mu? (JVC 436) Eski teyp baya geniş ek parça bulmak lazım beyaz renk?

    herkese sağlıklı günler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oliwer

    forumu ayakta tutanlara teşekkürler

    2004 406 SV Otomatik CD changer tüm çabalara rağmen çalışmıyor. Tamir için 250 TL istediler. Yeni teyp taktırsam bir sıkıntı olur mu? (JVC 436) Eski teyp baya geniş ek parça bulmak lazım beyaz renk?

    herkese sağlıklı günler

    Alıntıları Göster
    Merhaba arkadaşlar

    Bu hafta 2000 model 2.0 peugeot 406 coupe alarak aranıza katılmış bulunmaktayım.

    İlk soracağım soru da arabanın arka amblemi yok. Bunu en ucuz yollu nasıl halledebilirim?

    Cevaplar için şimdiden teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tequilla1984

    Merhaba arkadaşlar

    Bu hafta 2000 model 2.0 peugeot 406 coupe alarak aranıza katılmış bulunmaktayım.

    İlk soracağım soru da arabanın arka amblemi yok. Bunu en ucuz yollu nasıl halledebilirim?

    Cevaplar için şimdiden teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    benim kafama takılan bi konu var otomatik vites aracım.2. vites'e geçerken geçiş çok hissediliyor 3 ve 4 hiç hissettirmiyor.şanzıman yağı 1 ay önce değişti.bi sıkıntı olabilir mi acaba???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oliwer

    forumu ayakta tutanlara teşekkürler

    2004 406 SV Otomatik CD changer tüm çabalara rağmen çalışmıyor. Tamir için 250 TL istediler. Yeni teyp taktırsam bir sıkıntı olur mu? (JVC 436) Eski teyp baya geniş ek parça bulmak lazım beyaz renk?

    herkese sağlıklı günler

    Selamlar ses sistemi için plastik adaptör satılıyor . Bu adaptör plastiğini alırsanız istediğiniz teybi mekanik olarak oturtursunuz tabi tek DIN formundakileri. Soketler de uyumlu fakat anfi olan araçlarda 2 soketten amfiye giden soket modifiye edilip çıkış seviyesi düşürülecek yani dirençli bir zayıflatıcı eklenmeli eğer ses sisteminiz dek ise yani amfisiz ise direkt bağlayıp kullanabilirsiniz çünkü soket bağlantıları standarttır

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sozuak

    quote:

    Orijinalden alıntı: oliwer

    forumu ayakta tutanlara teşekkürler

    2004 406 SV Otomatik CD changer tüm çabalara rağmen çalışmıyor. Tamir için 250 TL istediler. Yeni teyp taktırsam bir sıkıntı olur mu? (JVC 436) Eski teyp baya geniş ek parça bulmak lazım beyaz renk?

    herkese sağlıklı günler

    Selamlar ses sistemi için plastik adaptör satılıyor . Bu adaptör plastiğini alırsanız istediğiniz teybi mekanik olarak oturtursunuz tabi tek DIN formundakileri. Soketler de uyumlu fakat anfi olan araçlarda 2 soketten amfiye giden soket modifiye edilip çıkış seviyesi düşürülecek yani dirençli bir zayıflatıcı eklenmeli eğer ses sisteminiz dek ise yani amfisiz ise direkt bağlayıp kullanabilirsiniz çünkü soket bağlantıları standarttır

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar 406 almak istiyorum yakıt hakında ve vergi hakkında ve bildiginiz konu hakkında bilgi edinmek istiyorum yardımcı olurmusunuz lütfen?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: phantagram

    benim kafama takılan bi konu var otomatik vites aracım.2. vites'e geçerken geçiş çok hissediliyor 3 ve 4 hiç hissettirmiyor.şanzıman yağı 1 ay önce değişti.bi sıkıntı olabilir mi acaba???

    2.vites ile 3. Vites selenoidleri yer değiştirilir sorun da yer değişirse şanslısınız. Selenoidleri değişimleri vites kutusu açılmadan ve indirilmeden aracın önüne bakan taraftaki bir kapağın açılarak hidrolik ünitenin dışarı alınması ile gerçekleştirilir. Kötü ihtimal ise 2. Vites balata grubunun bitmesidir. Bu durumda yani selenoidlerin değişimi sorunu değiştirmez ise içini açtıracaksınız. Aslında açılınca tüm balata ve fren bandları değişir bu da yaklaşık 1000 tl kadar malzeme masrafı demektir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sozuak

    quote:

    Orijinalden alıntı: phantagram

    benim kafama takılan bi konu var otomatik vites aracım.2. vites'e geçerken geçiş çok hissediliyor 3 ve 4 hiç hissettirmiyor.şanzıman yağı 1 ay önce değişti.bi sıkıntı olabilir mi acaba???

    2.vites ile 3. Vites selenoidleri yer değiştirilir sorun da yer değişirse şanslısınız. Selenoidleri değişimleri vites kutusu açılmadan ve indirilmeden aracın önüne bakan taraftaki bir kapağın açılarak hidrolik ünitenin dışarı alınması ile gerçekleştirilir. Kötü ihtimal ise 2. Vites balata grubunun bitmesidir. Bu durumda yani selenoidlerin değişimi sorunu değiştirmez ise içini açtıracaksınız. Aslında açılınca tüm balata ve fren bandları değişir bu da yaklaşık 1000 tl kadar malzeme masrafı demektir.

    Alıntıları Göster
    Vergi işi standart diğer arabalarda yaş ve motor hacmi ne ise ona göre vereceksiniz .
    Yakıtta ise 2001 model ve eskisi eski seri motorlarda tüketim biraz fazla ama 2000 motor alıp yoğun trafikte kullanmazsanız aşırı değil örneğin uzun yolda 2 kişi Ankara-İzmir arası 5.5lt/100km yi gördüm ama basmadan elbette 2000 motor olup agresif kullanılan her aracın yaktığı kadar yakar ama LPG de çok problem değil şu sıralar şehir içi normal trafikte 32 lt LPG ile 250 km kadar yol yapabiliyorum kışın doğal olarak tüm enjeksiyonlu araçlar çok yakıyor. Şu gerçek ki bu araç 70 bglik Şahin doğan ile aynı hatta daha az yakıyor üstelik 2000 motor ve 138 Bg olduğu halde. Birde eski kasalar ve yeni kasaların (2001 yılında makyajlandı) eski motorları LPG uyumu sıkıntılı 2002 sonrası tercih etmeye çalışın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sozuak -- 22 Mayıs 2013; 18:47:47 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sozuak

    Vergi işi standart diğer arabalarda yaş ve motor hacmi ne ise ona göre vereceksiniz .
    Yakıtta ise 2001 model ve eskisi eski seri motorlarda tüketim biraz fazla ama 2000 motor alıp yoğun trafikte kullanmazsanız aşırı değil örneğin uzun yolda 2 kişi Ankara-İzmir arası 5.5lt/100km yi gördüm ama basmadan elbette 2000 motor olup agresif kullanılan her aracın yaktığı kadar yakar ama LPG de çok problem değil şu sıralar şehir içi normal trafikte 32 lt LPG ile 250 km kadar yol yapabiliyorum kışın doğal olarak tüm enjeksiyonlu araçlar çok yakıyor. Şu gerçek ki bu araç 70 bglik Şahin doğan ile aynı hatta daha az yakıyor üstelik 2000 motor ve 138 Bg olduğu halde. Birde eski kasalar ve yeni kasaların (2001 yılında makyajlandı) eski motorları LPG uyumu sıkıntılı 2002 sonrası tercih etmeye çalışın

    Alıntıları Göster
    Merhaba herkese.Babamın Peugeot 406 2001 2.0HDİ ST aracı var.Orjinal farlarını çıkartıp yerine gündüz lamalı far takmak istiyoruz.Var mı böyle bir şey biraz araştırdım bulamadım genede sormak istedim.Ya da daha farklı nereye konulabilir...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: d_e_h_a_406

    Merhaba herkese.Babamın Peugeot 406 2001 2.0HDİ ST aracı var.Orjinal farlarını çıkartıp yerine gündüz lamalı far takmak istiyoruz.Var mı böyle bir şey biraz araştırdım bulamadım genede sormak istedim.Ya da daha farklı nereye konulabilir...

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar merhaba,

    anadolu yakasında 406 hdi elektrik işlerinden aslan seviyesinde anlayan bir usta ya da servis önerebilir misiniz lütfen
  • Geçen hafta motorun kompresyonunu ölçtük 182 psi çıktı hepsi. Normalde olması gereken değer hiçbirlerde yok. Kendisininkini ölçtüren varmı. Motor EW10J4, 224.000 km de .

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sozuak

    Geçen hafta motorun kompresyonunu ölçtük 182 psi çıktı hepsi. Normalde olması gereken değer hiçbirlerde yok. Kendisininkini ölçtüren varmı. Motor EW10J4, 224.000 km de .

    orjinali kaç psi yada kaç bar ? eksikmı çıkıyor?
  • Haynes Manual de dahi firma tarafından belirtilmemiştir yazıyor hiçbir yerde de bulamadım. Olur ya meraklı biri ölçtürmüştür diye soruyorum. Normal şartlar altında sıkıştırma oranının 15 ile 20 katı arasında ise düzgündür deniyor. EW10J4 için sıkıştırma oranı 10.8:1 dolayısıyla 16-17 katı bir değere denk geliyor benimkisi. 194.000 de iken subap kılavuzlarındaki bir aşınma nedeni ile yağ yakıyor diye üst kapağı açtığımızda çapraz honlama çizgilerinin izleri gömleklerde duruyordu şimdi de tüm silindirler eşit çıktığından sorun da yok ama merak işte.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sozuak

    Haynes Manual de dahi firma tarafından belirtilmemiştir yazıyor hiçbir yerde de bulamadım. Olur ya meraklı biri ölçtürmüştür diye soruyorum. Normal şartlar altında sıkıştırma oranının 15 ile 20 katı arasında ise düzgündür deniyor. EW10J4 için sıkıştırma oranı 10.8:1 dolayısıyla 16-17 katı bir değere denk geliyor benimkisi. 194.000 de iken subap kılavuzlarındaki bir aşınma nedeni ile yağ yakıyor diye üst kapağı açtığımızda çapraz honlama çizgilerinin izleri gömleklerde duruyordu şimdi de tüm silindirler eşit çıktığından sorun da yok ama merak işte.
    Arkadaşlar birer sıfır kilometre 406 mi alsak? :) http://www.peugeotnigeria.com/showroom/406/saloon/ nijerya'a hâlâ satışta araç :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sozuak

    Haynes Manual de dahi firma tarafından belirtilmemiştir yazıyor hiçbir yerde de bulamadım. Olur ya meraklı biri ölçtürmüştür diye soruyorum. Normal şartlar altında sıkıştırma oranının 15 ile 20 katı arasında ise düzgündür deniyor. EW10J4 için sıkıştırma oranı 10.8:1 dolayısıyla 16-17 katı bir değere denk geliyor benimkisi. 194.000 de iken subap kılavuzlarındaki bir aşınma nedeni ile yağ yakıyor diye üst kapağı açtığımızda çapraz honlama çizgilerinin izleri gömleklerde duruyordu şimdi de tüm silindirler eşit çıktığından sorun da yok ama merak işte.
    bende aslanı ilk aldığmda ölçtürdüm 10 bar çıkmıştı oda 145 150 psi arası bişey yapıyor. benımkinin oranıda 10.5 xu10j4r motor benımkide. her piston aynı çıkmışti ben ölçtürdüğümde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozanpinar

    arkadaşlar merhaba,

    anadolu yakasında 406 hdi elektrik işlerinden aslan seviyesinde anlayan bir usta ya da servis önerebilir misiniz lütfen

    arkadaşlar, usta arayışım devam ediyor. ayrıca 2001 model 406 HDI MK2 nin airbag sargısı resimdeki midir?

     Peugeot 406 Hakkında Herşey
  • 
Sayfa: önceki 306307308309310
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.