Şimdi Ara

Peugeot 406 Hakkında Herşey (310. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7.008
Cevap
46
Favori
765.429
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 308309310311312
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aracın vites kutusu vites değişimini kullanıcıya göre ayarlar o nedenle vites geçiş aralığını o andaki kullanımınıza göre değiştirir yani sakin ve aktif kullanım olarak.
    Ayrıca 1. Vites hariç diğer vites konumları için tork konvertörü kilitleme özelliği vardır yani kilitleme gerçekleşince hissedebileceğiniz bir tık sesi ile devir göstergenizin gaza basma durumunda hızla orantılı arttığını göreceksiniz kilitleme gerçekleşmediği zamanlarda gaza basınca devir hızla artar ama aracın hızı aynı oranda artmaz. Bu kilitleme özelliği motor ile vites kutusunu direkt birbirine bağlayacak böylelikle Manuel'in vitesteki gibi düşük tüketilme yola devam edebileceksiniz aksi durumda vites kutusu motordan gücü alırken tıpkı karşılıklı duran iki vantilatörde birinin diğerini üflediniz hava ile döndürmesi gibi güç ilettiğinden kayıplar olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba

    406 orijinal clarion teyp yerine Pioneer tek din teyp alıcam. bunun montajı için ekstra bir şey gerekir mi?
  • merhaba

    406 orijinal clarion teyp yerine Pioneer tek din teyp alıcam. bunun montajı için ekstra bir şey gerekir mi?
  • Evet gerekli

    1- Plastik teyp çerçevesi
    2- Yüksek seviye çıkışı düşük seviye çıkışa dönüştüren bir dönüştürücü aparat.

    Ben kendim yapmıştım ama hazır da bulabilirsiniz. Bir ucu dişi iso diğeri erkek iso soket olacak. Eğer bunu kullanmazsanız yeni teybinizin çıkış seviyesi çok yüksek olacak bu nedenle sesi çok az açsanız da çok çıkar ve seste bozulma oluşur. Bu aparat üzerinde kanal başına ikişer dirençten yaplmış zayıflatıcı bulunur böylelikle anfiye teybin ses çıkışının az bir kısmını gönderir. Eğer alacağınız teyp deck olursa ki daha iyi olur içinde kendi anfisi olmayacağından aracın anfisini direkt sürer.
  • Ah be soylukan keşke imkan olsa da benim aracı hemen verip seninkini alabilseydim. Hayırlı olsun alıcısına güzel bir araç.
  • arkadaşlar yıkamacı vatandaş benim 406 daki teybin kanal seçenek sayılarından "2" yi düşürmüş. Böyle adamlar ciddiyetsiz ve zeka yoksunu olduğundan çıkan parçayıda kaybetmiş.

    elinizde bu parçayı temin edebilecek imkan varsa makbule geçer


    ]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sioux -- 26 Haziran 2013; 2:02:22 >
  • Aracında lpg kullananlar için yedek parça konusunda lpgyedekparca. com adresine bakabilirler. Benim lpg regülatörü su koyverdi. Bu sitede diyafram takımı da satılıyor ama maalesef regülatörü açamadım vidaları artık kaynamış. Bir tanesinin de kafasını koparttım çevirirken.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sioux

    arkadaşlar yıkamacı vatandaş benim 406 daki teybin kanal seçenek sayılarından "2" yi düşürmüş. Böyle adamlar ciddiyetsiz ve zeka yoksunu olduğundan çıkan parçayıda kaybetmiş.

    elinizde bu parçayı temin edebilecek imkan varsa makbule geçer


    ]

    çok zor bir parça yav, bulabileceğini sanmam




  • arkadaşlar internet sitelerinde araba ararken peugeot 406 1.8 SR modeline denk geldim sanırım türkiyede cok yok yada hiç yok bu konuda bana bilgi verirmsnz (otomatik şanzuman)
  • Ccaner58 C kullanıcısına yanıt
    Arkadaşlar birkaç gündür internet sitelerinde 406 ya bakıyorum 1.8 SR 2001 modelini ilk defo gördüm kaç tane internet sitesine girdiysem 1.8 SR modelinden yok tutulmadığndanmıdır yoksa cokmu tutulduğndan piyasada yok benı bilgilendirirseniz cok sevinirim yorumlarınız iyi olursa satici ile el sıkısacagım * TEŞEKKÜRLER*
  • Yaklaşık iki ay önce arkadaşımın tamirhanesinde onun gelmesini beklerken telefonda amortisörlerin çok sertleştiğini söyledim o da bana iki dükkan altta amortisörcü olduğunu söyledi. Tavsiyesi üzerine gidip aracı gösterdim. Arka amortisörlerin biri bozuktu. Ellerinde aynısının iç takımları değişeni vardı onu verdiler hemen değiştirdik bayağı iyi oldu hoşuma da gitti çünkü arka bayağı rahatsız ediyordu. Parçacım da orijinal amortisörleri için 270 tl gibi birşey söyleyip adı sanı bilinmemiş amortisörleri 130 deyince 40 tl ye amortisörü değiştirdim. İki aydır gayet iyi bir sorunum yok bu arada uzun yola da gittim geldim. Yine aynı gün önleri de göstermiştim onlar da ömrünün sonlarında dediler. Onları da söktürüp verdim. Amortisör rulmanlarının halini görseydiniz dağılmış pas içinde idi. Ön amortisörlerin de tanesine 40 TL dediler. Toplamda 120 TL hiç yaptırmam daha iyi dediğim amortisör tamirine verdim çok memnunum aracın eski takıntıları bayağı azaldı artık bozuk yolda araçtan çok çok az ses geliyor o da kapıların fitilleri nedeni ile. Orijinal SKF marka amortisör rulmanlarının tanesine 30 TL verdim. Onları da rulmancıdan aldık. Bir de amortisörün ani darbelerde dayandığı kauçuk tamponlar vardı onların da çiftini 20 TL ye aldım. Artık eskileri paramparça olmuştu. Tampon lastiklerini başka bir yerden aldırdılar orijinallerini gösterdiler içi daha gevşek ve yumuşaktı bu aldırdıkları daha dayanıklı sağlam hissi veren bir malzeme. Toplamda 200 TL ye aracın 2 ön ve bir arka amortisörü yenilendi. Bir ara değişmeyen tek arkayı da değiştireceğim. Yani sadece iki adet yan sanayii arka amortisör fiyatına dört amortisör de yenilenmiş olacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sozuak -- 29 Haziran 2013; 22:04:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar merhaba;
    2001 ST 406 alarak aranıza yeni katıldım. benim sorunum kasetçalar ile orjinal kasetçaları kullanmak istiyorum, özellikle de direksiyondan kumandanın çalışması için yalnız benim aractaki teyp sürekli cızırtı çıkarıyor 2 tane elektronikçiye götürdüm ikiside aynı tehşisi koydu entegresi bozulmuş sen bunun yerine cd çalar kullan dediler. tamiri mümkün olmuyor mu orjınal kasetçalar bulamazmıyım.
    Şimdiden tesekkür ederim...
  • Hayırlı olsun, sahibinden de bakıp bulabilirsiniz büyük ihtimal. Yapılmayacak bir cihaz değil başka yerlere de gösterin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sozuak S kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim aslında sahibinde de bi tane buldum ama SV modellerinde bulunan cd çalar acaba benim arabadaki kasetçalar ile uyum sağlar mı direksiyon altındaki kumanda çalışır mı acaba bide fiyat 550 yazmış çok pahalı geldi bana
  • Orijinalde ya philips ya da clarion marka üniteler var. Bunlar deck sistem yani üzerlerinde amplifikatör barındırmıyorlar o nedenle de içleri gayet basit yapılı. Uğraşacak birisini bulmaya çalışın. Millet artık kolaycı olmuş. Ben kendi ünitemi kullanmıyorum ama yine de orijinale geri dönüş olabilsin diye saklıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sozuak -- 1 Temmuz 2013; 16:42:57 >
  • Arkadaşlar,

    8 senedir keyifle kullandığım, bu konuyu açmama da vesile olan Coupe aracımı geçen hafta satmış bulunmaktayım. Bu değerli başlığı değerli tutan tüm dostlarıma teşekkürü bir borç bilirim. 406'larınızın kıymetini bilin gerçekten mucizevi araçlar, ben yine konu dahilinde tüm 406 sevenlere yardımcı olmaktan mutluluk duyacağım, artık bir kullanıcı olarak değil ama bir 406 hayranı olarak..

    Sevgilerle



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-464C58F11 -- 8 Temmuz 2013; 10:40:08 >
  • ugrcnysr U kullanıcısına yanıt
    K.bakmayın geç oldu ama. Turkiyeye fazla gelmemiş bu araç. dışarıdan getirip vergisini vermeye degmez. en azından 2000 cc motorlu 406'lar ve ustune daha da donanımlı olanlar dururken kimse getirmez o aracı. Hem donanım olarak hem de güç olarak turkiyede bulunan sv ve st'ler o araçtan daha iyi. umarım yardimci olabilirim.
  • Merhaba arkadaşlar.geçen hafta 2000 model St 2.0 araç aldım.Araçta rolanti dalgalanması vardı ilk başta çok sorun çıkartmıyodu ama rolanti motorunu ve boğaz kelebeğini temizleyip yerine taktığımda eskisinden kötü oldu.Araç stop etmeye başladı.Yeni jager marka rolanti motoru alıp taktım. Benzinde ve lpgde ışıklara yaklaşırken devir düştüğünde araç durduktan sonra rolanti devrine geldiğinde tekleyip stop ediyor.Acaba rolanti motorunu bilgisayara vs. bağlayıp ayarmı yapılması gerekiyor yoksa zaten parça kendini kuruyormu.Bu arada rolanti dalgalanması sorunu ile ilgili tavsiye edebileceğiniz yöntemler nelerdir.Şimdiden çok sağolun.
  • ORDU/ÜNYEDE geçen gün aşırı yağmur yağması dolayısıyla asfalt yolda fazlaca su birikintisi olmuş ve bende bu sudan geçmek zorunda kaldım .

    araba pejo 406 hdi 2000 model
    su max 15-20 cm kadardı , şöyleki arabanın içine su damlası dahi girmedi, lakin giderken motor stop etti ve daha da çalışmadı .

    varsayımlara dayanarak , beyne su kaçmıştır deyip kenara çektik ,

    lakin sabahında ..

    motorcu usta getirttik , baktı etti , hava filitresine hafif bi ıslaklık vardı, hava deliğinin yuvarlagı kadar , filitrenin gerisi kupkuruydu.

    herif marşa basmamı söyledi , aldı balata spreyini dayadı araba çalştı , 2 dk boyunca normal devrinde sonra kendiliğinden stop etti,

    eleman dedi senin motorda bişe yok elektrik aksamında sıkıntı var elektrikçi çağır.

    elemanı yolladım elektrikçi alıp geldim .
    eleman baktı yok , etti yok arızaları siliyor, yok çalışmıyor araba komple kontrol etti elektrik aksaamları çalışmıyor araba .

    baktı etti bunun okuyucusuna su gitmiştir dedi, bi o kaldı falan , neyse baktılar ondada elektrik var motor dönüyor marş yapıyor ancak çalışmıyor araba.


    eleman hepsini denedi yok , sonra dedi bu hava filitresinden su çekmiştir sente atlamıştır.

    la dedim su çekse filitre komple ıslanmazmıydı , ki öyle olsa araba 2 dk boyunca devrinde çalışır mıydı ?

    kötü senaryoya göre hava filitresinden su çektiyse subabları eğriltmiş, pistonlara zarar vermiş olacak ve komple motor isteyecek,

    diğer varsayımlar neler olabilir acaba ?

    triger kayısının kağagını kastırıp baktılar motor dönüyor, dolu dönüyor sanki ateşleme yapmıyor birtek .

    2-3 gündürde kuruttum arabayı açtım kaputu,

    bununla ilgili yardımcı olabilecek varmı acaba ?




  • Atmış bir sigorta var mı kontrol edin. Dizellerde ateşleme sistemi bulunmaz. Motor dönüyorsa depoda yakıt varsa yakıt gelmiyor olabilir. Enjektörler çalışmıyor olabilir. Bence sigorta kutularını hem motor bölümünde hem de sürücü bölümündekilerde dahil olacak şekilde bakın. Yakıt pompanızın yakıt pompaladığına emin olun.
  • 
Sayfa: önceki 308309310311312
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.