Şimdi Ara

Peugeot 406 Hakkında Herşey (309. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.008
Cevap
46
Favori
765.469
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 307308309310311
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozanpinar

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozanpinar

    arkadaşlar merhaba,

    anadolu yakasında 406 hdi elektrik işlerinden aslan seviyesinde anlayan bir usta ya da servis önerebilir misiniz lütfen

    arkadaşlar, usta arayışım devam ediyor. ayrıca 2001 model 406 HDI MK2 nin airbag sargısı resimdeki midir?



    servis boxa girip parça koduna göre bakıp karşılaştırsan daha iyi olur fotodan bakarak pek sağlıklı birşey soylenemez..




  • senın yazdıgın gıbı eskı tıp motorlara hıc bır problem cıkarmıyor tam 90 bin km kullandım zavollı lpg de hıc problem yasamadım gayette uyumlu sorun yok bastıgım zaman ne kendını benzıne atıyor ne teklıyor ne rolantıde prolem var nede arıza lambası yakıyor takılan servis ve marka cok önemli

    birde 32 tl gaz ile nasıl 250 km gıdıyosun cook merak edıyorum birde sehır ıcınde herhalde yanlıs yazdın 13 kurus km de
    ne 1.4 nede 1.6 araclar dizelde dahil yakamıyor o dedıgın rakamı
  • 32 litre gaz ile pardon . Eski tip motorlarda sorun olabiliyor uyumluluk için yenilere bakın diyorum her zaman. Benim aracın orijinal fabrika çıkışlı lpg li modeli var. Çevremde 306-406 96-98 modellerle lpg uyum sorunu yaşayanlar var. Ayrıca kaç defa yazdım aynı aracın farklı ecu kullanan modelleri var hepsi aynı değil. Hepsi de uyumlu değil. Peugeot lpg ile eski modellerde en çok sorun çıkaran markadır. Sorun genelde normalden çok yakıt tüketimidir. Sizin sorun yaşamamanız herkesin yaşamayacağı anlamına gelmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sozuak -- 22 Mayıs 2013; 18:48:14 >
  • Herkese selamlar.
    Benim 2001 model 2,0 SV BVA otomatik var. LPG atiker. yaklaşık 25,000 km dir kullanıyorum. hiç sıkıntı tekleme çıkarmadı. Hatta bazen benzinde tekliyorda LPG de hiç sorun yok. Simit tank ( yaklaşık 30-32 litre gaz alıyor) ile yaklaşık 230 km şehir içi / 280-300 km şehir dışı yapıyorum.

    Benim sorum başka:
    Forumu biraz kurcaladım ama bulamadım. Belkide gözümden kaçmıştır.
    HGS etiketini 406 nın ön camının neresine yapıştıracağız. Diğer araçlarda olduğu gibi aynanın arkasında noktalı olan yer yok. Ayna bağlantısının sağına veya soluna nereye yapıştırmalı? Sonra sıkıntı çekmeyeyim, Yılda bir kaç kez otoyola girip bazende rastlarsa köprüden geçiyoruz.

    Herkese kolay gelsin...
  • Arkadaşlar Haftaya yolculuk yapacağım. Yokmu 406 sı olupta HGS etiketi alan bi yardım lütfen???
  • etiketi yapıştırma sende geçerken elinle tut okuyunca geç kgs sitili gibi demekki kımsede yokmuş hgs
  • quote:

    etiketi yapıştırma sende geçerken elinle tut okuyunca geç kgs sitili gibi demekki kımsede yokmuş hgs


    Teşekkürler @sx full ilgilendiğin için. Öyle yaparım artıkın.
  • aynanın hemen altına yapıstır gec noktalı yer varsa altına yapıstır benımkı ole bıtınceye kadar kullandım sorun yok
  • Normalde optik kartlar için ön cama güneş ışığı altında bakarken göreceğiniz parlak kısmın olmadığı yer olan aynanın sağ sol kenarları bu iş için ayrılmıştır ben de bugün hgs kartı aldım aynanın sağ yada sol kısmındaki alana koyacağım bu kartlar elektromanyetik alanla yani Rfid olduğundan camın parlak olan kısmı yada olmayan kısmı farketmez ama görüntü kirliliği açısından dediğim yer daha uygun bence

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • mrb arkadaşlar üzülerek te olsa 406'mı satıyorum 1999 model ve orjinal 116.000 de lpgli ilgilenenler olursa bana ulaşabilir.
  • var ben varım:) dikiz aynasının hemen önüne yapıştırıyorsun
  • ben satmaya karar verdim eğer sorun olursa yardımcı olmaya çalışırım
  • o kmdeki aracı boşver dostum hiç uğraşma bende satıyorum tabi yanlış anlama aynı şehirlerde değilizdir o yüzden rahat oluyorum 116.000 kmde aracım ve içinde en ufak ses yok bilmem anlatabildim mi?
  • benim 406ım var ama dizel değil
  • cevap için herkese teşekkürler. En son sanayiide bir camcıya uğradım.
    -" Abi senin araçtaki cam( camım orijinal, demekki 406 lar bu camı kullanıyor) atermik değil. Camın istediğin bölgesine koyabilirsin. genel uygulama aynanın altında kalan 5 cm kadar uzaklığa takılıyor" dedi.
    -" Peki yapıştırmasam da geçerken elimde tutsam olmazmı? "diye sordum.
    -" Olur tabii ama HGS gişesine yaklaşırken etiketi arayıp bulacaksın, cama tutacaksın, o sırada dar olan gişeden seri bir şekilde geçmeye çalışacaksın, sonra tekrar HGS etiketini yerine koyacaksın; ne gerek var bunca zahmete yapıştır gitsin dedi"
    -" Doğru diyosun dedim".


    eve geldim camı güzel temizledim. Aynanın altına yapıştırdım gitti. Bakalım okuyacakmı?
  • Bizim kayınbirader Ford Fusion aracının aynasının arkasına koymuş ne görünüyor ne de sorun çıkartıyor. 2 defa İstanbul'a gitti geldi.

    Benim 406 nın camı atermik. Atermik cam kızılötesini geçirmez böylelikle içerisi az ısınır güneş ışığından. Kullandığımız kartlar yani hgs ise radyo dalgaları ile çalışır kızılötesi görüş kamerası ile değil o nedenle hgs etiketi çok sorun çıkartmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sinyar

    o kmdeki aracı boşver dostum hiç uğraşma bende satıyorum tabi yanlış anlama aynı şehirlerde değilizdir o yüzden rahat oluyorum 116.000 kmde aracım ve içinde en ufak ses yok bilmem anlatabildim mi?

    Araci satmadiysaniz pm lutfen ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar üzülerek aracımı satıyorum.
    ilgilenen yada sorusu olan arkadaşları bekliyorum . detayları sahibinden.com da 126476558 nolu ilanda bulabilirsiniz.
    selamlar...
  • arkadaslar meraba benim bi sorum olacaktı bilgisi olan veya daha ince basına gelmiş olan arkadas var ise yardımcı olursa sevinirim 2001 406 sv bva aracımda herzaman olmamakla beraber aracı istop ettigimde teyp kapanmıyor düğmesine bastığımdada kapanmıyor akünün artı ucunu söküp taktığımda düzeliyor ne olabilir arıza
  • AL4 Arızası

    - Arkadaşlar 2001 st bva aracım 3 yıl önce malum şanzuman hatası vermişti(Kar ve spor modu lambalarının birlikte yanması, şanzumanın korumaya geçmesi), selenoid valfler değişince durum düzelmişti.
    - Ancak 6 ay önce tekrar aynı hatayı vermeye başladı (yaklaşık 50.000 km olmuş), fakat bu defa bazı günler hiç yapmıyor, 1. vitesten 2 ye geçişte gecikmeler oluyor, sarsıntılı geçişler oluyordu, hatta bir defasında 1.viteste oldukça dik bir rampada sanki hiç kavrama olmadı, devir aldı başını gitti,araba yerinde kaldı. Bu son hata bir kez oldu.
    - Daha önce vlfleri değiştirdiğim servise gittim tekrar valflerin değişeceğini ama herzamanki gibi garanti veremediklerini, belkide hatanın valfler ile düzelmeyeceğini belirttiler
    - İstanbulda otomatik şanzuman ustasına gittim (bu forumdan aldığım referans), bilgisayara bağlandı hata kodu arandı ama hata kodu çıkmayınca yeniden program attılar bu defa hata kodunun kaydedileceğini söylediler, 15 gün sonra tekrar gittiğimde 2 ayrı hata kodu kaydı çıktı (1-Vites yağ basıncı düzenlemesi 2-Çok pozisyonlu düğme ara pozisyonu)
    - Usta önce çok pozisyonlu anahtarı kontrol edip ayarlayalım tekrar bir süre kullanın önerisinde bulundu ve çok pozisyonlu anahtar kutusunu açtılar temizleyip yağladılar, ayarladılar.( bu kutunun içindeki orijinal yağın kuruduğu ve baskı devrenin üzerinde siyah bir tabaka oluştuğu görüldü)
    10 gündür araca biniyorum ve bahsettiğim hatalar düzeldi, henüz bir sıkıntı yok gibi görünüyor.
    - Sormak istediğim benim araçta düz yolda sakin kullanımda vites geçişleri 2000-2500 devir aralığında oluyor, biraz yokuş iniyorsam 3.kademeden 4. kademeye geçiş 3000-3200 devirde oluyor, sizdede böylemidir,birde 2.vites geçişinden önce bir tıklama daha oluyor ve devir hafiften düşüyor, yani sanki toplam 5 kademe vites varmış gibi bu normalmidir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi doktor-xx -- 15 Haziran 2013; 14:00:32 >




  • 
Sayfa: önceki 307308309310311
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.