Şimdi Ara

Peugeot 406 Hakkında Herşey (314. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7.008
Cevap
46
Favori
765.356
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 312313314315316
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fnb9333

    arkadaşlar herkese merhaba öncelikle.uzun zamandır forumu takip ediyordum fakat yazılanlara pek katılmıyordum.şimdi başımız sıkıştı sizlerin yarımlarına ihtiyacım var.3 ay önce 2004 golf v ımı satıp 2002 406 2.0 sv otomatık araç aldım araçtan memnunum fakat bazı sorunlarım var birsürü yer gezdim ankarada ama aracımla ilgilenip sorunlarını çözecek biryer bulamadım.problemlerim şöyle:
    1-) arac 3. vitesten 2 ye düşürürken tak diye vuruyor gaza ne kadar yuklenırsem o kadar sert vuruyor.kickdown yaptıgımda ıse bekletıp gazı doldurup vitesı düşürüyor ama yine vuruyor.hiç gaza basmıyorum kendı düşürsün diye vurma olmuyor ama çok sarsıyor değiştirirken. yağ değişti selenoid valve değişti beyin değişti düzelmedi şanzuman açılacak dendi hala selenoıd valve arızası verıyor.
    2-)yine şanzumanla ilgili bir problem daha var. n den veya p den d ye alıp gaza basarsam kut dıye vuruyor aynı durum r ıcınde geçerli
    3-)rölanti problemim var. d deyken bile rolanti oynuyor bazen stop ediyor araç. boğaz kelebeği temizlendi düzelmedi .
    4-)silecek en hızlı kademe de çalışmıyor diğer kademeler normal çalışıyor. kol denendi düzelmedi bsi değişecek dendi
    5-)yol bilgisayarı düğmesi çalışmıyor bsi değişecek dendi
    6-)airbag fault yanıyor bsi değişecek dendi
    7-)aracı ilk çalıştırdıgımda ısınana kadar gaz yemıyor bazen çok siyah duman atıyor
    8-)son olarak aracı ilk çalıştırdıgımda direksiyon gayet yumusak bir sure sonra sertleşiyor

    şanzuman için kamil ustaya gitmeyi düşünüyorum bsi için wiring diagram aradım bulamadım belki bir resetle, röleyle ya da entegre değişimiyle kurtarılabilir diye düşünüyorum.durum bu gerçekten profosyonel bir yardıma ihtiyacım var her türlü fikirlernizi bekliyorum şimdiden teşekkür ederim.

    Aracınızın kilometresi kaç. Şanzıman bakımsız kaldıysa içindeki balata ve bandlar bitmiş olabilir. Ayrıca içindeki yağ filtresi de tıkalı olabilir. Ben de de 2003 model var. Şanzımanı komple indirip tüm tamir takımlarını değiştirdim yaklaşık 35.000 km dir rahat rahat biniyorum. Eğer isterseniz size arkadaşım olan bu aracın motor ve vites kutusunu beraber indirdiğimiz ustanın telefonunu veririm gider danışırsınız ama amacınız uzun süre binmekse vites kutusunun tamir takımlarını komple değiştirtmenizi öneririm.




  • Ne kadar tuttu acaba degisimler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fnb9333 F kullanıcısına yanıt
    Yaklaşık 1.5 yıl önce 800-900 arası tamir takımlarına verdim diye hatırlıyorum. Bu konunun eski mesajlarında vardı açıklamaları eski mesajları okursanız bulursunuz. Tabi ben işçilik vermedim. O nedenle size birşey ifade etmez ama şanzımanı indirip inceleyince değiştirmeden toplamayalım demiştim 2 defa uğraşmamak adına.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba 1996 model benzin-lpg li 406 sv aracım sadece benzindeyken özellikle alt devirde gaz bastığımda 1-2 saniye sonra tepki veriyor. Son 2 yıldır arıza lambası sadece lpg den benzine geçişte zaman zaman çok kısa yanıyordu. Bu durum artarak son bir aydır motor ısısı 80 derecelere kadar uzun süreli sık sık yanma şeklinde devam ediyor. Sabah çalışmada sıkıntı yok. 2 yıl önce yazılım resetlendikten sonra mükemmel bir yol ayarı yapılmıştı (her devirde ivmelenmede grafik oluşturuldu. )
    Şu anda benzinde yaşadığım geç tepki sorunu ve arıza lambası sorunu neden kaynaklanabilir. (bobin bujiler yeni)
    teşekkürler
  • Sioux açıklaman için teşekkür ederim
  • Sioux hocam bende tesekkur ederım acıklaman ıcın ama cevabını bulamadım sılındı sanırım :) bugun oto emek elektronıge gıttım ankara yenı baskent sanayıde yolbılgısayarı dugmesı , sılecek arızası ve aırbag fault ıcın 400 tl ıstedı bsı beynı arızalı degıl dedi. airbag fault koldakı sargıdan dedı dugmeyı nasıl yapacagını soylemedı silecek ıcınde tesısatta sorun var dedı bsı arızalı dedıl dedı.sızce 400 tl uygunmu bana bıraz fazla geldı ama bu koln tamırıne daha onca 200-250 tl arası bı fıyat almıstım blmıyorum normalmı.şansuman için çözüm kamil usta ya gittim şamzuman ınecek dedı 1500-2000 tl arası tutar dedı aracı makıneye baglamaya bile gerek yok dedı.
  • sozuak hocam sıze de tesekkur ederım bu arada atlamıs olmayalım
  • 2000 model Lacivert görsel ve motor olarak çok sağlıklı bir 406 2.0 SV düz vites aldım, uzun uzun çeşitli kaynaklardan araştırdım oldukça iyi bir iş yapmışım. Bu yaşta bu kalitede bu kadar uygun bir fiyata alabilmek gerçekten memnuniyet verici. Neyse.. araçta kalkışta ufak bir titreme var müsait bir ara gerekirse volantıda değişitrerek baskı balata değişecek. Sormak istediğim iki konu var;
    abs çok kolay devreye giriyor en ufak bir sert basışımda bu normal midir yoksa hiç değişmediğini düşündüğüm disklerden olabilirmi.
    ikincisi ve zor olanı ise motor modifikasyonu yapmak istiyorum turbo olayına girmeden (uygun olursa girebilirim de) ilk etapta 3-5bin lira harcayabilirim bu iş için tavsiyelerinizi duymak isterim.

    Bazı yorumları duyar gibiyim vereceğin fazla parayla şu arabayı alaydın vs.. Arkadaşımda Honda civic elagance var 2010. piyasası 37-40bin inanın benim 406 ekonomi haricinde her konuda önde, arada 20bin lira fark var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umitkaraogl

    2000 model Lacivert görsel ve motor olarak çok sağlıklı bir 406 2.0 SV düz vites aldım, uzun uzun çeşitli kaynaklardan araştırdım oldukça iyi bir iş yapmışım. Bu yaşta bu kalitede bu kadar uygun bir fiyata alabilmek gerçekten memnuniyet verici. Neyse.. araçta kalkışta ufak bir titreme var müsait bir ara gerekirse volantıda değişitrerek baskı balata değişecek. Sormak istediğim iki konu var;
    abs çok kolay devreye giriyor en ufak bir sert basışımda bu normal midir yoksa hiç değişmediğini düşündüğüm disklerden olabilirmi.
    ikincisi ve zor olanı ise motor modifikasyonu yapmak istiyorum turbo olayına girmeden (uygun olursa girebilirim de) ilk etapta 3-5bin lira harcayabilirim bu iş için tavsiyelerinizi duymak isterim.

    Bazı yorumları duyar gibiyim vereceğin fazla parayla şu arabayı alaydın vs.. Arkadaşımda Honda civic elagance var 2010. piyasası 37-40bin inanın benim 406 ekonomi haricinde her konuda önde, arada 20bin lira fark var.

    güç artışı için 206 gti leri takip edebilirsin. aynı motora sahipler.yinede yazmak gerekırse yazılım eksoz hava filitresi.bulabilirsen kısa şanzuman headers sayabilirim.. abs hakkındada lastik durumunun etkisi vardır..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sx full

    quote:

    Orijinalden alıntı: umitkaraogl

    2000 model Lacivert görsel ve motor olarak çok sağlıklı bir 406 2.0 SV düz vites aldım, uzun uzun çeşitli kaynaklardan araştırdım oldukça iyi bir iş yapmışım. Bu yaşta bu kalitede bu kadar uygun bir fiyata alabilmek gerçekten memnuniyet verici. Neyse.. araçta kalkışta ufak bir titreme var müsait bir ara gerekirse volantıda değişitrerek baskı balata değişecek. Sormak istediğim iki konu var;
    abs çok kolay devreye giriyor en ufak bir sert basışımda bu normal midir yoksa hiç değişmediğini düşündüğüm disklerden olabilirmi.
    ikincisi ve zor olanı ise motor modifikasyonu yapmak istiyorum turbo olayına girmeden (uygun olursa girebilirim de) ilk etapta 3-5bin lira harcayabilirim bu iş için tavsiyelerinizi duymak isterim.

    Bazı yorumları duyar gibiyim vereceğin fazla parayla şu arabayı alaydın vs.. Arkadaşımda Honda civic elagance var 2010. piyasası 37-40bin inanın benim 406 ekonomi haricinde her konuda önde, arada 20bin lira fark var.

    güç artışı için 206 gti leri takip edebilirsin. aynı motora sahipler.yinede yazmak gerekırse yazılım eksoz hava filitresi.bulabilirsen kısa şanzuman headers sayabilirim.. abs hakkındada lastik durumunun etkisi vardır..

    Motorlar birebir aynı mı acaba çünkü hava filtresi farklı, benimki d9 motor önde ortada hava girişi 206 larda arkada o sebeple uygun kit bulamadım. Ama iç kısımları aynı diyorsanız olabilir.




  • Motorlar birebir aynı mı acaba çünkü hava filtresi farklı, benimki d9 motor önde ortada hava girişi 206 larda arkada o sebeple uygun kit bulamadım. Ama iç kısımları aynı diyorsanız olabilir.

    Diye yazmıştım ancak sanki farklı 2 tip 206 gti motor var bu konuda pek bilgim yoktu araştıracağım teşekkürler.
  • umitkaraogl U kullanıcısına yanıt
    hayırlı olsun arabanız. cok ıyı bır secım yapmıssınız bencede kalıteyı konforu bu fıyata almak kullandıkca anlıyacaksınız benım 8.yılım 406 ile cook memnunum sımdı esım kullanıyor oda cok seviyor kendini güvende hissettıgını soyluyor opel astradan sonra. sorununuz abs ıle ılgılı olarak basıma gelmıstı lastıkler farklı ıse ön arka veyada dişleri bıtmeye baslamıssa her basmada cabuk devreye girebiliyor ben kökden hallettım abs yi devre dısı bıraktırdım cokda ıyı oldu sizede tavsıye ederım abs sehir icinde hic bir işe yaramayan bir özellik daha cok zararı oldugunu dusunuyorum 40 50 60 km hızlarda anı bir fren yapmanız gerekse aksıne durdurmuyor denemesi bedava deneyın
  • Arkadaşlar araba almayı planlıyorum. Aklıma pek model yok lakin gölnüm 406 kayıyor.Rami otopazarında 2000 model 2.0 execute 160000km lpgli gördüm 13.750 tl'idi sanırım.Kafamda bazı sorular var.Lpg'de ne kadar yapar ? Parça sıkıntısı çeker miyim.?Bakımlar gerçekten maliyetli mi? Şimdiden değerli bilgileriniz için teşekkür ederim:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ergin. -- 5 Aralık 2013; 15:55:36 >
  • Ergin. kullanıcısına yanıt
    bakımlar pahallı değilde o fiyata o arabanın temiz olma şansı milyonda bir, ayrıca execute diye bir paket yok ya SV yada ST'dir. Elektronik donanımı bolca kullanan SV lerde çalışmayan özellikler direk fiyata yansır aracı dört dörtlük kontrol ederek bakın. abs klima airbagler ışıkları yanıyomu ve sönüyomu, benim arabada 2 airbag ışığı var mesela yanlar ve önler ayrı yanıyor, srs yanıyomu gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umitkaraogl

    Motorlar birebir aynı mı acaba çünkü hava filtresi farklı, benimki d9 motor önde ortada hava girişi 206 larda arkada o sebeple uygun kit bulamadım. Ama iç kısımları aynı diyorsanız olabilir.

    Diye yazmıştım ancak sanki farklı 2 tip 206 gti motor var bu konuda pek bilgim yoktu araştıracağım teşekkürler.

    aracınızın model yılına göre gti ile aynı motor. hava giriş yeride aynı şekılde.aracınız d9 kasa olabilir ama d9 motor olmayabilir. d9 motorun ateşleme bobinini orten gri plastik kapak var. eğer sizinki oyle değilse motorunuz d9 değildir. benım aracımda d9 kasa ama d8 motorludur..konunun ilk sayfasında d8ve d9 motor farklarını görebilirsin.
  • Motorum D9 ama buna uygun filtre kiti bulamıyorum bir türlü, hep özel yapım. Neyse araştırmaya devam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umitkaraogl

    Motorum D9 ama buna uygun filtre kiti bulamıyorum bir türlü, hep özel yapım. Neyse araştırmaya devam.

    ozaman özel yaptırmanız lazım..
  • d8 motorun veya d9 motorun benzin m.s leri nekadardır. bende 2 ms ??
  • merhaba arkadaşlar aranıza bugün katıldım 1 hafta önce 2000 model peugeot 406 sv hdi aldım memnunum ama direksiyonda çıt çıt ses geliyor sanki metal metale değiyor bozuk yollarda oluyor. direksiyonu elimle bastırınca ses kesiyor.
    2.sorun fren biraz aşağıda kavrıyor. ustalar fren merkezi arızalı bir başkası fren pedalın aşağıda bir diğeri normal diyor. şaşırdım kaldım ama bence aşağıda kavrıyor ve sert.
    yardımlarınız için teşekkürler.
  • Arkadaşlar slm.

    Benim şehir içi yakıt değerlerim Lpg de 14,2 lt oldu sizlerde durum nedir acaba.Aracım manuel vites D9 motor.Yakıt biraz fazla gibi geldi
  • 
Sayfa: önceki 312313314315316
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.