Şimdi Ara

Peugeot 406 Hakkında Herşey (318. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7.008
Cevap
46
Favori
765.332
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 316317318319320
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sozuak S kullanıcısına yanıt
    dün taktırdım sanzımanda su cıkmadı yaga su karısmamıs usta yagı şimdilik degısmene gerek yok dedı eksği tamamladık 1 lt kullanıyorum sıkıstırdım felan hararet hic yükseltmedi benım korkum esanjorun enı kucuk oldugu ıcın sogutmayı az yapıp motor suyunun sıcaklıgını yukseltmesıydı aynı yerınde 80 lerde kaldı motor icinide kendim temizledim usta icine sıvı deterjan koydu bu sekılde bıraz bin ertesi gün radyatorun borusunu sokup bosalt 1 kac kere tekrarla birsey kalmaz dedi dedigi gibi bugun yaptım icine tekrar deterjan koyup calıstırdım 5 dak tekrar bosaltım hortumla su bastım radyator hortumundan aktı tertemiz oldu şimdilik aksam tekrar bakıcam su deposuna varmıs bırsey. esanjörlerin resimlerini cektim pejo 406 ve bora,golf 4 ün
    160tl esanjor fıyatı (ıtalyan) 100tl işcilik saplamaları birlikte 300tl toplam baska ustada 800 1000tl dıyordu

    bu arada usta zf sanzımanın daha ıyı oldugunu d9 dakı gib elektronık degıl sorun cıkarmaz diyor
     Peugeot 406 Hakkında Herşey Peugeot 406 Hakkında Herşey Peugeot 406 Hakkında Herşey




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ammomert

    bende 2001 hdı sv var. benim şehir içi ortalamam 5-7 lt. arasında gidip geliyor,üstünü görmedim.. kasmadan çok rahat kullanırsınız,yakıtta üzmez. şehir dışında ise yine kasmadan 100-110 la giderken 4.2 lt değer elde ettim.

    Dostum sen başka bi araç mı kullanıyorsun . bendede aynı araç var ş.içi ortalamam daha 9,3lt altına inmedi.???
  • ozbay kat kaloriferi kullanıcısına yanıt
    Güle güle kullan sızdırma sorunu olmayacak şekilde yapıldıysa hiç bir şey olmaz. D9 daki de alman üretimi Siemensin imzası var. Elektronik kısmı zaten arıza yapmadığı gibi ZF nin o şanzımanı da en az AL4 gibi elektroniktir. ZF nin takılı olan modeli ne bilmiyorum ama hem d8 motorun düşük torku hem de muhtemelen şanzımanın kaldırabileceği tork değerinin yüksekliği daha az sorunlu hale getiriyordur. AL4 ün iç sistemlerini 195.000 de yeniledim daha tık demedi 233.000 km ye geldik. Bakımı zamanında yapılır yağı suyu düzgün olursa kolay kolay bozulmaz ki ben içini açınca parçalar o kadar temizdi ki silip paketlesem sıfır diye satarım demiştim. Zaten sorun veren kısmı da şanzımanın hidrolik kontrol ünitesi güç aktarma kısmı değil.
  • Sozuak S kullanıcısına yanıt
    tesekkur ederım sızdırma yok olmadı zaten olacak gıbı degıl vosvagenın saplamaları tam oturuyor delık capları klavuzu orıngi tam tutuyor sımdılık sorun yok
    benım sanzımanında üzerindeki hortum ve kelepceler daha orjınaliydi yenı degıstırdım tam 100bin km dir bana sorun cıkarmadı cok sukur şimdi km saatı fazla gosterıyor sanırım km sensoru ve klıma dıjıtal ekranı arızalı km sensorunu sordum 75tl dedıler nette baktım 50tl cıvarı hic degiştirdinmi bılıyomusun baska bırseyden olabılırmı klıma dijitalını nerden bulabılırım yada ekran serıdını degıstıreyımmı 70tl degıstırmeye ısdıyor ama garantı degıl ondanmı degılmı cıkmasınımı bulsam komple
  • ozbay kat kaloriferi kullanıcısına yanıt
    Km saati fazla gösteriyor derken hızın yüksek görünüyorsa 10 km ye kadar bu normal bilerek yapılan bir olay insanlar süratli gittiklerini sanıp sınırlasınlar kendilerini diye. Ben kendi km saatimin ibrelerini söküp biraz geri taktım şimdi gps ile ölçümde birebir gösteriyor.
    Km sensörü karşısındaki dişliden ölçüm aldığından yeni sensör de aynı ölçer eğer hatalı olsa tüm sistem sapıtıyor çünkü motor devri, vites kutusu giriş ve çıkış devrini sistem oranlayabildiğinden hatalı çalışıyor özellikle vites kutusu. Eğer ölçüm çok hatalı ve hata yapıp düzelme şeklinde değil ise bence değiştirme.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar, hepinize merhaba. Yakında Allah(cc) nasib ederse ilk otomobilimi alacağım. Otomatik viteslere oldum olası bir ilgim var, bu nedenle de otomatik vites bir araç almak istiyorum. Malum ekonomik şartlar bizleri fiyat açısından sınırlıyor. Yapmış olduğum incelemelerde Peguot'un fiyat olarak uygun olduğunu gördüm ve 406 modellerine bakmaya başladım. 2002 model dizel gri renkte bir 406 buldum. Sahibini tanıyoruz güvenilir bir kişi. Aracında herhangi bir sorun olmadığını, serviste soruna rastlanırsa seve seve yaptıracağını söyledi. Aracı kontrol ettirmeye götürdüğümde nelere dikkat etmeliyim. Gerek burada gerekse diğer yerlerde yaptığım incelemelerde otomatik viteslerde en dikkat edilmesi gereken konunun şanzıman olduğunu öğrendim. Servis şanzımanın durumunu indirmeden bilebilir mi? Servisindeki arkadaş aracı tanıyor ufak tefek birkaç arıza dışında servise gelmediğini söyledi. Yardımcı olursanız sevinirim. Araç için 16.000TL istiyorlar ancak pazarlık da yapacağız tabi. Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.




  • Sozuak S kullanıcısına yanıt
    km saati biraz yuruyup durduktan sonra 0 inmiyor 20 de kalıyor kontagı ac kapa yaparsam 0 düşüyor yolda gıderkende 30 40 km arası fazla gösteriyor bende km saatını actım tam 40km geri aldım 1 ay felan duzgun gıttı sonra yıne aynısı oldu ama kac km yaptıgımı gosteren sıfırlanabılen sayac tam olcuyor yanılma yok hanı fazla gostermesı lazım dıye dusunuyorum ama yok normal tam tutuyor bırkac ay once yolda gıderken 0 indi bir kac kere yeniden duzeldı km saatı

    sistemde sorun yok gozukuyor sadece km saati
  • history_10 H kullanıcısına yanıt
    hayırlısı olur ınsallah benim görüşüm dizel aracda km onemlidir aracın km bak 160 binden den sonraki dizellerde bakım yapılmadıysa enjektör pompa ve turbo sorun cıkarmaya müsayittir ve pahalı bir bakım olur yenı motor yaptırmıs kadar sadece bu yakıt tarafına para harcarsın sanzımana gelınce daha once kullanmadıysan anlayamazsınız en azından vıtesi 1 alıp zorla tek tek bütün vitesleri ayılıp bayılma inlme uğultu kacırma vuruntu varmı sonra D konumuna alıp zorlayarak kullan vites gecişlerinde vuruntu varmı D konumunda spor moduna ve kar moduna al gecişlerde vuruntu zorlanma varmı dik yokusta geri kacırıyormu. dururken vitesi D konumuna alınca titreme zorlama varmı. birde aracı sabah sogukken denenmesi lazım birde motor ısındıktan sonra uzun yolda 30 40km yol yapmak lazım bazı sorunlar sogukda bazılarıda sıcakken anlasılır şimdilik aklıma gelenler bunlar

    bence dizel yerine benzinli arac herzaman daha iyidir dizelin sorunu bitmez benım gördüğüm bu tür araclarda dizelin ustası yok denecek kadar azdır olanlarda cok pahalıya mal oluyor




  • sioux kullanıcısına yanıt
    Dostum önce mesajımı düzgün okumanı tavsiye ediyorum çünkü benim aracım da değişen bujiler kızdırma bujileri hani arabayı çalıştırmadan önce belirli bir süre kontağı açık tutup sönmesini beklediğimiz sarı ışığa ait olanlar. Bu kızdırma bujilerinin sadece araç çalışmadan önce işlevi var performansla uzaktan yakından alakaları yoktur. Dizel arabadan bahsediyorum... 2. olarak benim ustam mercedes opel ustası vasat mı değilmi bilemem ama randevu ile gidebiliyorum ancak gidip boş döndüğümde olabiliyor. 3. sü arıza lambamda söndü... sadece ustamın bana önerdiği enjektörlerimi temizletmem.. benimde merak ettiğim tanesi 1150 tl ye satılan 4 adet enjektörümü 400-900 tl gibi bir rakama temizletebilirim varsa memelerdeki sıkıntıları çözebilirim bu işlem sonrasında aracın eski halini arayacak bir sıkıntı ile karşılaşabilirmiyim... aracım 2000 model 2.0 HDİ 235000 km de yakıtı çok güzel performansı güzel sadece alt devirlerde biraz ağırlaştı araba 2400 devir üstünde gene bi çok yeni araçtan iyi bir performansı var ve kara mavi duman atma olayı neredeyse hiç yok allaha şükür.




  • REVENT0N kullanıcısına yanıt
    ANkara da dikmen den eryamana ayın 28 günü gidip geliyorum gün içersinde 1-2 kez eryaman- bağlıca sonra akşam tekrar eryaman dikmen yapıyorum. Sabah gelirken hiç trafiğe takılmıyorum akşam dönerken anadolu bulvarı-eskışehir yolu konya yolu kısmında 4-5 km lik bir yolu dur kalk şeklinde gidiyorum en son ki tüketimim. 6,54 lt/100km
  • Çok teşekür ederim verdiğiniz bilgiler için.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-peugeot-406-2-0-st-hdi-dva-155923282/detay

    Bu linkteki iland sizin tavsiyelerinize göre bir incelemeye yapmayı düşünüyorum. Tekrar teşekkürler.
  • komez kullanıcısına yanıt
    slm arkadasım benım 2.0 hdi partner aracda basıma bir olay geldi ankaraya gıttım 140 160 km hız donuste arac 90 km hız gecmedı gaz yemıyordu stop ettıgımde calısmıyordu ızmıre bu sekıl geldım ızmırde tam 5 yere gıtım pejoya bakan servisler arızayı cozemedı kızdrma bujılerı pompa enjektr turbo sayan sayana arıza gozukmuyordu pc baglantısında en son enjektr temızlıgı yapan bır ustaya gıttım pc le baglandı arızayı gosterdı gaza bastıkca mazotu ayarlayan bir sensör varmıs arızalı parca bu degıstırdı ve duzeldı arac anlatmak ıstedıgım pıyasada orjınal olmayan pejo yazılımları var ve bunlar her arızayı göstermiyor
  • ozbay kat kaloriferi kullanıcısına yanıt
    Devir sayıcı 2 tanedir onları bulup tek tek uçlarını çıkartıp sorunun benzerini yaşayıp yaşamadığını dene bence.
  • Sozuak S kullanıcısına yanıt
    yerleri nerdedir bilmiyorum sen biliyormusun.bilsem soküp bakabilirim sanırım 0 - 12 volt yada 0 - 5 volt arası calısıyordur belki direnc baglayıp düşürebilirim
  • 2.0 hdi kullanan arkadaşlar.
    istanbul şehir içi 100km/yakıt ortalamanızı yazar mısınız?
    6.0L lerden bahsediliyor ben başka bişey mi kullanıyorum??? yada ben neden 9 litre yakıyorum?
  • ozbay kat kaloriferi kullanıcısına yanıt
    Zf nin hangi modeli kullanılmış zf 4hp18 mi yoksa 4hp20 mi bu model numaralarından birisi olması lazım. Bulabilirsem yazarım. Motor kodun ne yada peugeotlogic.com dan workshop kısmına gir oradan da specifications sekmesine girip motor koduna göre otomatik vites kutusu modelini bulurmusun. Ona göre servis manuelleri bulunuyor internette.


    http://www.matrasport.dk/Cars/Espace/vault/JE/AUTOBOX_ZF4_HP20_training.pdf

    Sayfa 73 de 1 ve 5 sensörler aynı zamanda sayfa 67 de de var. Sayfa 117, giriş hız sensörü hidrolik ünitenin içinde , çıkış hız sensörü de dışarıda vites kutusu gövdesinde, ilk sayfalardaki illüstrasyonlarda ikili soket şeklinde kablosu gösteriliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sozuak -- 5 Mart 2014; 20:52:00 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • sabutay7 S kullanıcısına yanıt
    bence senın yazdıgın normal 9 lıtre. 2.0hdi partnerda kmde 40 45 kurusdan asagı ınmıyordu sehir ici uzun yol icin belki 6 lıtre olabılır sakın kullanımda
  • piskolojimi bozdular yok 7lt üzerine çıkmadık. bizde gidip sanayide parçalanıcaz bunlar yüzünden yakıt neden yüksek diye. :))) 1.5 clio bile 6-6.5 lt yakıyor
  • Merhabalar aranıza yeni katıldım. Peugeot ile ilgli yazdıklarınızı başın beri hepsini okudum. Pejo 406 d9 manuel benzinli-lpg almaya karar verdim satmayı düşünen arkadaşlar varsa düşünebilirim hepinize saygılar.....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • neden benzinli?
  • 
Sayfa: önceki 316317318319320
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.