Şimdi Ara

Peugeot 406 Hakkında Herşey (317. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7.008
Cevap
46
Favori
764.723
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 315316317318319
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Bende 2010 yılından itibaren 2000 model D9 2.0 HDİ 406 kullanıcısıyım aracımdangayet memnunum. Ancak 2 hafta kadar önce motor arıza lambası yandı. Ustama götürdüm bilgisayara bağladı. Egr valfi, Kızdırma bujisi ve Enjektör hatası verdi. Egr iptal edildi kızdırma bujilerini değiştirdim ancak enjektörlerle ilgili endişelerim var çünkü aracımda herhangı bır performans kaybı veya duman atma veya yakıt tüketiminde gözle görülür değişiklik yok. ustam bi pompacıya baktır gerekirse enjektörleri temizlettir dedi. pompacıya götürdüm pompacı alt devirlerinde performans düşük dedi enjektörleri söküp temizlemek gerekırse meme değişimimi artık neyse bakmamız lazım dedı. bende enjektörlerın pahalı olması sebebıyle sökturmekten yana değilim sonra sıkıntı olursa aracımdan sogumak ıstemıyorum. daha önce bu işlemi yaptıran veya konuya vakıf arkadaş varsa yorumlarını tavsıyelerını dınlemek ısterım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: boldghost

    Arkadaşlar herkese merhabalar,
    Bende son zamanlarda 406 hdi 2.0 2001 model bi arabaya takılıdım,alıp almam konnusunda med cezir yaşıyorum,açıkçası korkuyorumda ama kısmet bu işler uygun fiyata buldum bi tane 14.000 tl gibi motor sıfır yapılmış,km saati ve teyp çalışmıyormuş,el freni iyi tutmuyor ve de ön kaputta güneşten sanırım rengi solmuş ,ben görmedim satıcının tarifi böyle idi,
    Sorum şuki siz değerli arkadaşların tavsiyelerin acil ihtiyacım var.
    şimdiden ilginize teşekkür ederim@

    14 bin aracin piyasa degerinin altinda bir rakam, motorun rektifiye gordugunu de hesaba katarsak sorunlari olabilir. Ben olsam biraz daha bakardim, km onemli degil nasil kullanildigi onemli.
  • Valla bi bakıcam en kısa zamanda,anlaşabilirsek gözümü kapatıp alasım geliyor amma,alfa 1.6 TS Distinctive yede bayılmıyor değilim 20,000 tlye kadar etrafında temiz bilen varsa bu konudada yardımlarınızı beklerim,herkese teşekkür ederim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boldghost

    Otomatik değil, yarım motor yapılmış,conta yaktıysa demişsin ama ben pek anlamam almaya karar vermek istiyorum,birde bu bağcılar automall içinde expertiz yapıyorlar 100 tl ye 101 nokta bakıyorlar ,oraya baktırsam aracın contayla alakalı bi sorunu olup olmadığını bilebilirlermi?
    Okuyan ve ilgilenen herkese çok teşekkür ederim...

    halk arasında conta yakma denilen hadiseyi tek yolla anlarsın aracı dyno ya çıkarırsın. Kompresyonunu ve lastiğe verdiği beygir gücünü ölçersin. Özellikle kompresyon tatminkar ise aracı alırsın. Araca kafayı taktıysan yaptır. masraflı iştir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: f.zengin

    Merhaba arkadaşlar. Bende 2010 yılından itibaren 2000 model D9 2.0 HDİ 406 kullanıcısıyım aracımdangayet memnunum. Ancak 2 hafta kadar önce motor arıza lambası yandı. Ustama götürdüm bilgisayara bağladı. Egr valfi, Kızdırma bujisi ve Enjektör hatası verdi. Egr iptal edildi kızdırma bujilerini değiştirdim ancak enjektörlerle ilgili endişelerim var çünkü aracımda herhangı bır performans kaybı veya duman atma veya yakıt tüketiminde gözle görülür değişiklik yok. ustam bi pompacıya baktır gerekirse enjektörleri temizlettir dedi. pompacıya götürdüm pompacı alt devirlerinde performans düşük dedi enjektörleri söküp temizlemek gerekırse meme değişimimi artık neyse bakmamız lazım dedı. bende enjektörlerın pahalı olması sebebıyle sökturmekten yana değilim sonra sıkıntı olursa aracımdan sogumak ıstemıyorum. daha önce bu işlemi yaptıran veya konuya vakıf arkadaş varsa yorumlarını tavsıyelerını dınlemek ısterım.

    karışım hatası gibi. yaptığınız herşeyi boşuna yapmışşsınız (egr hariç o belki olabilir) Lambda sensörünü (o2 sensörü) değiştirin. 120-130 lira bişey. Map sensörü ucuz ise onuda değiştirin. (bazı motor kodlarında ucuz oluyor bazılarında pahalı)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sioux

    quote:

    Orijinalden alıntı: f.zengin

    Merhaba arkadaşlar. Bende 2010 yılından itibaren 2000 model D9 2.0 HDİ 406 kullanıcısıyım aracımdangayet memnunum. Ancak 2 hafta kadar önce motor arıza lambası yandı. Ustama götürdüm bilgisayara bağladı. Egr valfi, Kızdırma bujisi ve Enjektör hatası verdi. Egr iptal edildi kızdırma bujilerini değiştirdim ancak enjektörlerle ilgili endişelerim var çünkü aracımda herhangı bır performans kaybı veya duman atma veya yakıt tüketiminde gözle görülür değişiklik yok. ustam bi pompacıya baktır gerekirse enjektörleri temizlettir dedi. pompacıya götürdüm pompacı alt devirlerinde performans düşük dedi enjektörleri söküp temizlemek gerekırse meme değişimimi artık neyse bakmamız lazım dedı. bende enjektörlerın pahalı olması sebebıyle sökturmekten yana değilim sonra sıkıntı olursa aracımdan sogumak ıstemıyorum. daha önce bu işlemi yaptıran veya konuya vakıf arkadaş varsa yorumlarını tavsıyelerını dınlemek ısterım.

    karışım hatası gibi. yaptığınız herşeyi boşuna yapmışşsınız (egr hariç o belki olabilir) Lambda sensörünü (o2 sensörü) değiştirin. 120-130 lira bişey. Map sensörü ucuz ise onuda değiştirin. (bazı motor kodlarında ucuz oluyor bazılarında pahalı)

    pc bağlantısında kızdırma bujılerı arızası gösterdi. kızdırma bujılerı kontrol edıldıkten sonra 4 ününde patlak oldugu tespit edildi sonra yenileri ile değiştirdim 4 tanesi 80 tl tuttu bu işlem gereksizmiydi. ayrıca onun dışında henüz bişey yaptırmadım. aracın enjektörlerının temızlenmesı gerekıyor dedı neticede bu işi yapan adamlar aracı bılgısayara baglayıp turluyor ve aracın olması gereken hava akım veya herneyse o degerlerle kıyaslayıp ona göre değerlendirme yapıyor... benım merak ettıgım konuda comman rail sistemler de enjektör temızlıgı veya onarımı sıkıntı cıkarabılcek bır işlemmidir değilmidir. ben 400-900tl cıvarnda para harcadıktan eskısını özlermıyım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: f.zengin

    quote:

    Orijinalden alıntı: sioux

    quote:

    Orijinalden alıntı: f.zengin

    Merhaba arkadaşlar. Bende 2010 yılından itibaren 2000 model D9 2.0 HDİ 406 kullanıcısıyım aracımdangayet memnunum. Ancak 2 hafta kadar önce motor arıza lambası yandı. Ustama götürdüm bilgisayara bağladı. Egr valfi, Kızdırma bujisi ve Enjektör hatası verdi. Egr iptal edildi kızdırma bujilerini değiştirdim ancak enjektörlerle ilgili endişelerim var çünkü aracımda herhangı bır performans kaybı veya duman atma veya yakıt tüketiminde gözle görülür değişiklik yok. ustam bi pompacıya baktır gerekirse enjektörleri temizlettir dedi. pompacıya götürdüm pompacı alt devirlerinde performans düşük dedi enjektörleri söküp temizlemek gerekırse meme değişimimi artık neyse bakmamız lazım dedı. bende enjektörlerın pahalı olması sebebıyle sökturmekten yana değilim sonra sıkıntı olursa aracımdan sogumak ıstemıyorum. daha önce bu işlemi yaptıran veya konuya vakıf arkadaş varsa yorumlarını tavsıyelerını dınlemek ısterım.

    karışım hatası gibi. yaptığınız herşeyi boşuna yapmışşsınız (egr hariç o belki olabilir) Lambda sensörünü (o2 sensörü) değiştirin. 120-130 lira bişey. Map sensörü ucuz ise onuda değiştirin. (bazı motor kodlarında ucuz oluyor bazılarında pahalı)

    pc bağlantısında kızdırma bujılerı arızası gösterdi. kızdırma bujılerı kontrol edıldıkten sonra 4 ününde patlak oldugu tespit edildi sonra yenileri ile değiştirdim 4 tanesi 80 tl tuttu bu işlem gereksizmiydi. ayrıca onun dışında henüz bişey yaptırmadım. aracın enjektörlerının temızlenmesı gerekıyor dedı neticede bu işi yapan adamlar aracı bılgısayara baglayıp turluyor ve aracın olması gereken hava akım veya herneyse o degerlerle kıyaslayıp ona göre değerlendirme yapıyor... benım merak ettıgım konuda comman rail sistemler de enjektör temızlıgı veya onarımı sıkıntı cıkarabılcek bır işlemmidir değilmidir. ben 400-900tl cıvarnda para harcadıktan eskısını özlermıyım

    "çünkü aracımda herhangı bır performans kaybı veya duman atma veya yakıt tüketiminde gözle görülür değişiklik yok"

    Bu durumda bujiler nasıl patlakmış? Bujilerin patlamak olması ne demektir? Bu durumu siz mi gözlemlediniz yoksa usta mı size söyledi? Sanırım usta size söylemiştir çünkü işinde vasat olan her usta önce bujileri değiştirir. Motor ışıgınız söndü mü? Hayır.




  • merhaba arkadaslar
    2 gündür aracımda bi rolanti düzensizliği var. Motor ısındıktan sonra ışıklarda beklerken yada vitesi boşa attığımda bir anda 600 devirde iken 2-3 sn içinde 1800 devire yükseliyor ve düşmüyor.bir kaç sefer 4500-5000 devire çıkana kadar gaza bastım düzeldi.Bogaz kelebeğini yaklaşık 800-900 km önce temizlemiştim.yardımcı olursanız sevinirim..Aracım D9 motor 177 bin km de LPG li



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi komez -- 10 Şubat 2014; 23:06:57 >
  • merhaba arkadaşlar 2 gün önce 1998 406 2.0 sv aldım manuel vittesli kullanan arkadaşlar varsa yakıt tüketimi ve kronik bir problem çıkarıyormu bilgilerini paylaşırlarsa çok sevinirim bide bu araçtaki motor d8 oluyor sanırım d9 lar 2001 ve sonrası diye duymuştum avantaj dezavantaj ne oılur? ilgi gösterip cevaplayanlara şimdiden teşekkürler
  • canptk C kullanıcısına yanıt
    hayırlı ugurlu olsun araban 8 senedır kronık sorun felan hıcbırsey yasamadım sadece dıjıtal gostergede yagmurlu havada ıcerısı buhar yaptıgı zaman fan kapanıyor calısmıyor actım ugrastım lehımleri tekrar elden gecırdım ama yınede kapanıyor bende bir anahtar yaptım dıjıtal ekran gıttıgı zaman anahtardan acıp buharı attıktan sonra düzeliyor

    yakıt olarak benımkı d8 98 otomatık 40 45 kurusdan asagı yakmıyor lpg de. senınkı düz vites oldugu ıcın 35 40 kurus arası yakar
  • teşekkürler lpg yok şu anda aracımda çok sorun olur dediler taktırsam mı taktırmasam mı bilemedim
  • canptk C kullanıcısına yanıt
    taktır derim ben 100 bın km dır kullanıyorum hıc bır sorunum cıkmadı taktırırsan zavollı taktır derım sadece ve ısrarla
  • d9 2.0 hdi manuel vites yakıt tüketimleri ne durumdadır acaba? Şehir içinde 7.5/8.0 l arasında gezebiliyor musunuz kasmadan?
  • bende 2001 hdı sv var. benim şehir içi ortalamam 5-7 lt. arasında gidip geliyor,üstünü görmedim.. kasmadan çok rahat kullanırsınız,yakıtta üzmez. şehir dışında ise yine kasmadan 100-110 la giderken 4.2 lt değer elde ettim.
  • sx full S kullanıcısına yanıt
    sozuak kardeş selam benım arac 406 d8 motor zf sanzıman yag sogutucusunu patlatmıs yedek su deposu yag ıcınde usta baktı yag sogutucusu patlak dedi suanda arastırıyoruz bulabılecegımız bir yer varmı bulunan bır parca degılmıs kolay kolay arıza yapmazmıs pıyasada yag sogutucu ve su ıcın olan esanjorler cok her ebatta unıversal yag sogutucu taksak nasıl olur suyla degılde havayla sogutan takılsa ne olur sanzımancılardan bazılarıda onu ıptal edıp hava sogutmalı takıyorlarmıs banada uyar gıbıme gelıyor simdi tlf geldi golf 4 ün yag sogutucusu tornacıda saplamaları uzatılıp yerıne takılıyormus 250tl fıyatıda bızımkıne 800 1000tl fıyat dıyorlar cıkmasına onada garantı vermıyorlar sen nedersin
  • Hoca şimdi uygulayan kişiler işinin ehli ise ve hatta imkan varsa daha büyük boyutta soğutucu taktırırsan daha iyi bile olur. Önemli olan ustaların ve parçaların düzgün olması. Yoksa modifikasyon her zaman yapılan ve düzgün yapıldığından orijinalden bile daha iyi olan bir işlem. Örneğin bir x sensörü bu da oluyor diye başka aracınki ile değiştirmek yada farklı yağ pompası takmak sıkıntı olabilir ama bu tip parçalarda sızdırmazlık sağlanabiliyorsa ve ısı kapasitesi daha düşük değil ise yapılabilir.

    Çıkma konusunda ise darbeli bir parça değil ise alınıp takılabilinir.

    Eğer takacak kişilere güveniyorsan sorun yok. Ama para kazanma uğruna olmayacak işi oldurmaya çalışanlar varsa uzak dur. Örneğin çıkma parça işinde adam 50 TL kazanacak ama modifikasyonda 100 TL kazanacak ise o nedenle 2. yolu öneriyor ise pek yanaşma derim.

    Ayrıca sahibinden de pejo çıkmacıları var. Oradan da fiyat al bence düşündüğünden ucuza mal edebilirsin. Ankara'da oto yılmaz var. 0 312 394 21 01 - 02 ara fiyat sor, fikir sor Orada Tuncay var o bilgilidir parça konusunda en azından fikir verebilir yan sanayisini başka markaların kini önerebilir.

    Hava soğutmalı iyi bir fikir olmayabilir. Araç dururken soğutma da durur ama su soğutmada araç dursa da sürekli su devridaimi ısıyı sabit tutmaya çalışır.




  • takılacak parca dısarda sanzımanın uzerinde baktım golf4 le aynı hemen hemen boyutlar vıda delıklerı goruntusu sekıl ıtıbarıyla aynı beım ustayla konustum oda olur dıyor daha once yapmıs oda bu şekilde yarın sabah bırakcam motor ıcı su kanallarını ve yedek su deposunu felan temızliyeceklermıs 3 -4 kere sanzıman yagını degıstırmen gereklı dıyor su pıslık felan varsa temizlensin yoksa sanzımanı mahfeder dıyor haklıda su gırmıstır buyuk ıhtımal camur gibi olmustur yag ve su birleşince

    bu resım golf4 ün bizimkiyle aynı hemen hemen
     Peugeot 406 Hakkında Herşey
    buda arabanın üzerindeki esanjr
     Peugeot 406 Hakkında Herşey



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozbay kat kaloriferi -- 25 Şubat 2014; 15:57:42 >




  • Jeton geç düştü, ZF alman malı, Golfte de muhtemelen zf nin bir şanzımanı vardır. Parçalar benzer ise sorun yok. Aslında şanzıman modellerini öğrenseniz gidip golf/passat bilmem kaçın parçası deseniz aynısını bile bulursunuz.
  • Merhabalar aranıza yeni katıldım. Peugeot ile ilgli yazdıklarınızı başın beri hepsini okudum. Pejo 406 d9 manuel benzinli-lpg almaya karar verdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2000-2001 d9 motor 406satan varsa düşünebilirim (sv) tercihimdir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 315316317318319
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.