Şimdi Ara

Peugeot 406 Hakkında Herşey (338. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.008
Cevap
46
Favori
764.009
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 336337338339340
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar slm.

    aracımda ara sıra çok nadir yapan bir sıkıntı bügün devamlı ve kalıcı olarak yapmaya başladı.aracı çalıştırdıktan sonra ayağını gaz pedalına basmadığın sürece stop ediyor.Her vitesi bosa attığımda debriyaja bastığımda stop ediyor. avm den eve gelene kadar stop etti 25 km yol yaptım yol oyunca her durduğumda stop etti.Eve geldim biraz kurcaladım emme manifoltından lpg hava filitesine ve lpg basın senserüne giden ince bir hava hortumu var onu çıkarınca yerinden bira düzeliyor ama yine rolanti düşük.Benzindede aynısını yapıyor lpg de de.Rolanti motorunun fişini çekip denedim bi değişiklik olmadı sizce ne olabilir dorun daha önce başına gelen bilgisi olan varsa yardımlarınızı bekliyorum.

    birde aracıma 2 hafta önce aracını birisi geri kaçırarak tanpomumu 15-20 cm kadar kırdı çatlak kırık.parça kopmadı.Erkay peugeot servisine götürmeyi düşünüyorum daha önce tecrübesi olan biri varmı kaportada nadsıllar.yada tavsiye edeceğiniz bir yer varmı

    teşekkürler..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ezequiel1

    gri aracımızın tavanında boya atmasi/ gunes yanigi gibi bir durum var. hangisi emin degilim. ne kadsr derin onu da bilmiyorum. sizce napilabikir boyle bi durumda? bastan boyamak mi yoksa past-cila'yla duzelir mi? fotos atsam yardimci olabilcek var mi

    Bendede lacivert var

    Tavana en güzel çözüm araç kaplama yapan yerlerden uygun fiyat alıp aynı renk gri kaplama yaptırmak, aracın detaylarına uyuyorsa parlak siyah falanda olabilir. Zevkinize kalmış ama ben gri olsun derim

    Güneş yanığına kesinlikle pasta atmayın daha kötü olur diyordu hep yıkamacılar, profesyonel kuaför firmaları falan

    Benim kaputta bayağı güneş yanığı vardı, g3 pasta ile polisaj makinesiyle pasta attım %70 oranında yanık gitti ortadan.

    Tabi bu yanığın seviyesine bağlı.. Sadece verniğin çok attığı ufak yerler kaldı bi kaç noktada ama bu benim için oldukça tatmin edici bi sonuç oldu

    Bagaj kapağımdada biraz yanık vardı, %95 oranında gitti dikkatli bakmayan anlamaz bile eski halinden eser yok

    Ben kaliteli bi pasta ile polisaj makinesi eşliğinde bi deneyin derim. ( Vernik atması boyanın kabuk atması tarzında değil ise.. )

    Bu arada aracım lacivert




  • ~Trabzon61~ kullanıcısına yanıt
    nerede yaptirdiniz ve maliyeti ne oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar Herkese Merhaba, Geçen hafta Aracımı özel bir servise götürmüştüm, aracımı birkaç gün önce çıkarttım şükürler olsun. Yapılan İşlemleri liste halinde yazıyorum.

    - TAKIM CONTA
    - SİBOP TAKIMI
    - TERMOSTAT
    - SUBAB GAYDI
    - RADYATÖR DEPO KAPAĞI
    - YAĞ FİLTRESİ
    - HAVA FİLTRESİ
    - OPET FUUL MAX 5W30
    - CAM SABUNU
    - ANTFREEZE CAM SUYU
    - BUJİLER
    - OPAR ANTİFİRİZ KIRMIZI
    - SARF MALZEME BTS TEMİZLEYİCİ SPRET
    - REKTEFİYE İŞÇİLİĞİ
    - MEKANİK İŞÇİLİĞİ

    Bütün bunlar için tam 1.900 tl hesap ödedim. Sanırım Motor yarı yapıldı. Hayırlısı olsun İnşallah. Deneyimlerimi sizinle paylaşacağım İnşallah. Herkese Hayırlı Günler Dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AsilGirdap -- 9 Şubat 2016; 11:59:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ezequiel1

    nerede yaptirdiniz ve maliyeti ne oldu

    Kendim yaptım bir maliyeti olmadı
  • polisaj makinesi falan demissiniz nerden bulunur bunlar? ankara'da nerde yaptirabiliriz? ustune boya atmanin maliyeti ne olur ? sacma olur heralde degil mi
  • Arkadaşlar Merhaba; Forumda eskiden canlılık varmış hareket varmış, birisi 406 aldığında hoşgeldin der hayırlı olsun derlermiş, bu gelenklerimizdede böyledir. Anlıyorumki bu forumda misafirperverlik kalmamış, Neyse hayırlısı olur İnşallah, Ben yinede deneyimlerimi buraya yazıp belki bir Arkadaşa yardımcı olurum İnşallah.
  • Arkadaşlar selam

    2001 model 2.0 ew10j4 RFNA aracımın rolanti motoru kodunu bilen varmı? 1920 x8-1920 x9 bunlardan biri olabilirmi?

    teşekkürler..
  • Herkese iyi forumlar. Tecrübeli arkadaşımız sozuak hocam. O katılmayınca ne yazık ki ilerlemiyor forum.

    Rölanti ve tutukluk sorunum çözüldü. Gaza basmadaki tutukluk için ateşleme bobinini değiştim. Ama rölanti dalgalanma ve stop sorunu devam ediyordu. Özellikle lpg de son zamanlarda sürekli stop sorunu vardı. Gaz kelebeği motor parça yıkamacıda filan temizletildi. Bujiler değişti filan derken en son kendim rölanti motoru siparişi geçtim ve stop etme sorunu sona erdi.

    Rölanti valfiyle birlikte EMME HAVA SICAKLIK SENSÖRÜ de sipariş verdim. Ankaradaki ustam manifoldun arkasında dedi ama bir türlü bulamadım yerini. Bilen arkadaş var mıdır? Ayrıca internetten koltuk kılıfı alan var mıdır araçlarımıza göre. Tavsiye bekliyorum.
    Herkese iyi forumlar
  • Alo parça sitesinde şase no ile sorgulama var. Ben parçayıda oradan aldım. En uygun fiyat o sitedeydi. Denediniz mi hiç?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fenermaniac -- 26 Şubat 2016; 14:21:57 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AsilGirdap

    Arkadaşlar Herkese Merhaba, Geçen hafta Aracımı özel bir servise götürmüştüm, aracımı birkaç gün önce çıkarttım şükürler olsun. Yapılan İşlemleri liste halinde yazıyorum.

    - TAKIM CONTA
    - SİBOP TAKIMI
    - TERMOSTAT
    - SUBAB GAYDI
    - RADYATÖR DEPO KAPAĞI
    - YAĞ FİLTRESİ
    - HAVA FİLTRESİ
    - OPET FUUL MAX 5W30
    - CAM SABUNU
    - ANTFREEZE CAM SUYU
    - BUJİLER
    - OPAR ANTİFİRİZ KIRMIZI
    - SARF MALZEME BTS TEMİZLEYİCİ SPRET
    - REKTEFİYE İŞÇİLİĞİ
    - MEKANİK İŞÇİLİĞİ

    Bütün bunlar için tam 1.900 tl hesap ödedim. Sanırım Motor yarı yapıldı. Hayırlısı olsun İnşallah. Deneyimlerimi sizinle paylaşacağım İnşallah. Herkese Hayırlı Günler Dilerim.


    - TAKIM CONTA
    - SİBOP TAKIMI
    - TERMOSTAT
    - Termostad kapağı
    - YAĞ FİLTRESİ
    - HAVA FİLTRESİ
    - TOTAL 5W30
    - CAM SABUNU
    - ANTFREEZE CAM SUYU
    - BUJİLER
    - SARF MALZEME BTS TEMİZLEYİCİ SPRET
    - REKTEFİYE İŞÇİLİĞİ
    - MEKANİK İŞÇİLİĞİ
    - Kapı yağlama vs.

    1500 TL verdim. Motor su eksiltiyordu. Üst kapaktaki çatlaktan olduğunu anladık. Ona istinaden yapıldı bunlar. (300 TL si tornacıya verildi. Benimkiyle birlikte opel astra 1.6 aracada yapıldı. Tornacı ona 200 TL yazmıştı.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fenermaniac -- 26 Şubat 2016; 14:27:15 >




  • Selamlar hava ısı sensörü boğaz kelebeğinin altında. Üstteki plastik kapağı sökerseniz görürsünüz. Kelebeği elinizle tam açınca içten de çıkıntısı görünür zaten. Kolay bozulan bozulacak bir parça değildir.

    İşlerden dolayı foruma giremiyorum.

    Bende de şöyle bir sıkıntı oldu. Sunroof su tahliye hortumları tıkanmış olduğundan yağmurlarda içeri hafif su alma durumu oldu. bu aynı zamanda tavan döşemesine de zarar verdi. Nemden dolayı arka cam önünde sarkmalar oldu. Yaza doğru kısmetse tavanı yeniden kaplatacağım. Şimdilik sunroof a dışarıdan tavan üstünden gress sürüp sızıntıyı kestim. Bir de aklınızda olsun ön kapıları açınca kablo bağlantılarının kapıya geçtiği körük var onun üstünde plastik tapalar var. Bu tapalar çürüyünce özellikle sürücü kısmından su alıyor araç. Sunroof tıkanınca tavan direklerinden sızan su sürücü tarafı sigorta kutusunun arkasında bulunan bsi kontrol ünitesine su gelmişti. O da aracın immobilizerden tutunda gösterge ışıklarına aracın stop etmesine kadar sorun yaşatmıştı. BSİ yi kurutmak için sökünce elektronik kart koruma spreyi ile elektriksel yalıtımsağlayıp geri taktım. Sorunlar kısmen devam edince sürücü taban halısının aşırı ıslaklığını kurutmak için açıp baktığımda da orada da konnektörlerin olduğunu gördüm. O konnektörler de tavandan ve/veya kapı dış yanlarındaki tapaların oradan su alınca soruna yol açıyor. Oralardaki tapaları kontrol edip çürümüşlerse değiştirmenizi öneririm.

    Ankara için arkadaşımdan tanıdık soracağım ama hem tavan hem de taban kaplamasını yeniletmek istiyorum var mı bu konuda tanıdığı olan ?




  • Hocam benim aracında kapı ustu deriler kalkmış durumda ve kadifesi de çok iyi değil. Karabukte kadife olan kısmı 250 TL yenileri dediler . ancak gösterdikleri kumaş gri düz bir kumaş. Kalkan deriye de bir şey yapamayız fabrika ısıtıp yapıştırılır dediler. Isı tabancası ile iyice ısıtıp bally ile yapıştırmayı deneyecegim. Koktuklara da güzel bir kılıf almak istiyorum. Bunlardan başka yolcu airbag derisi kalktı. Onu yaptırmam lazım. Bu arada ustad dediğim parça o değil galiba.

    Peugeot 406 Emme hava sıcaklık sensoru Link ekleyemedim bir turlu. Google bu ibareyi yazinca yedekparca toptancı diye bir sitede çıkıyor fotosu. Ankaradaki ustam manifoldun arkasında dedi. Bir turlu BBN bulamadım ama.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu resimde gaz kelebeği sistemini görüyorsun. Yanyana olan üstteki iki küçük resmin ilkinde motorda durduğu pozisyonda gaz kelebeği var. O ilk resmin alt orta kısmında da kirlenmiş beyaz olarak ısı sensörü bulunuyor. Elindeki parçaya bakararak yada google da ew10j4 air intake temp. sensor yazarsan gelecek resimde de parçanın resmini görebilirsin.
    Bu mesaja eklenen görseller:

     Peugeot 406 Hakkında Herşey




  • Teşekkürler hocam. Dediginiz kodu yazinca çıktı fotoğrafı. İlk fırsatta degistirecegim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar Peugeot 406 alma arefesindeyim 2.0 hdi motor nasıldır performansını merak ediyorum bilenler tecrübelerini paylaşırsa sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar,

    Çok defa tartışılan bir konudur. Öncelikle hdi 406 kullanmadım ama ekonomi ve performans olarak iyi olmakla birlikte en genci 12 yaşında olan bir motor, Türkiye'deki yakıt kalitesi ve kullanıcıların bilgisizliği/ilgisizliği/parasızlığı nedeni ile yakıt pompası/enjektör ve Turbolarında meydana gelebilecek bir arıza sizi üzer. Ayrıca Dizel motorlar benzinlilere göre yüksek sıkıştırma oranlı olduklarından yıpranmaları olumsuz şartlar altında daha da hızlı olur. Eğer imkan varsa iyi araştırıp kompresyonlarını ölçtürüp kontrolünü bilen birilerine yaptırırsanız sorun yaşama olasılığınız azalır. Ekonomiktir ama yaşlandıkça artan arıza olasılığı gerçekleşirse parça maliyeti sizi üzebilir. Bu her dizel için geçerlidir (common rail yani yeni nesiller için). Eski nesilde yakıt pompası aynı zamanda ateşleme zamanını da kontrol eder ve mekanik olduğundan karmaşık ve pahalıdır. ARaç olarak iyi ama kötü bakılmış ise masraflı olabilir.




  • Arkadaşlar merhaba. Rolanti sorununu bir nebzede olsun hallettim cok şükür. Şöyleki; gaz ayarı yaptırmaya gitmiştim, bilgisayara taktı usta, dediki gaz filtresi yenilenmesi lazım dedi ve atiker marka gaz filtresi taktırdım. Usta motora bakarkene hava geçen lastik hortumlarının birkacı deforme olmuş hava sızıyormuş, o lastik borularını falan değiştirdik. Araba süper oldu, öyle afaki bir rolanti sorunu yok cok şükür. Ustaya 50 tl para verdim, gaz filtresi içinde. Simdi km kac yakacak. Yakın zamandada kac kuruş yaktığını sizlerle paylaşırım arkadaşlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bakın bakalım tüketime. Ben şu an 21 kuruş gibi yakıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sozuak

    Bakın bakalım tüketime. Ben şu an 21 kuruş gibi yakıyorum.

    Hocam 2 gün önce 2.30 TL den doldurduk. Bakalım bitene kadar kaç km yapacak. Şehir içi mi o değerler? Ben şehir dışı dikkatli kullanım 23 kuruşlara anca düşebiliyorum.
  • 
Sayfa: önceki 336337338339340
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.