Şimdi Ara

Peugeot 406 Hakkında Herşey (342. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
7.008
Cevap
46
Favori
763.965
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 340341342343344
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Cukurlarda veya stabilize yolda acayip ses geliyor arkadan gicirti seklinde ve tangir tungur diye devam ediyor bu kronik mi 406'da cunku daha yeni elden gecti hepsi.

    Ek olarak aracin icine ampul dayanmiyor soyle ki vitesi N ye alinca devir dusuyor ve on farlarla birlikte aracta voltaj dalgalanmasi oluyor galiba ampuller buna dayanamiyor, sabahlari ilk calistirmada dislilerin yavas dondugunude hissediyorum sonradan mars aliyor aku yesil olarak gozukuyor suclu kim peki sizce?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1. alt takımları komple göstermek gerekiyor gibi geldi bana. normalde sessizdir.
    2. akü zayıf olabilir veya şarj tutmuyor olabilir. ( benim aracın da aküsü dolu görünüyordu. ama bitik çıktı.)
    kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yigit406

    Cukurlarda veya stabilize yolda acayip ses geliyor arkadan gicirti seklinde ve tangir tungur diye devam ediyor bu kronik mi 406'da cunku daha yeni elden gecti hepsi.

    Ek olarak aracin icine ampul dayanmiyor soyle ki vitesi N ye alinca devir dusuyor ve on farlarla birlikte aracta voltaj dalgalanmasi oluyor galiba ampuller buna dayanamiyor, sabahlari ilk calistirmada dislilerin yavas dondugunude hissediyorum sonradan mars aliyor aku yesil olarak gozukuyor suclu kim peki sizce?

    Yağınızı 10-40 da kullansanız her 10-40 aslında aynı vizkozitede değil. Yazın 0-40 deneyin.

    Akünün yeşil olması akü suyunun derişimini gösterir. Bu demek değildir ki akü plakaları sağlıklı durumda. Akü plakaları zamanla incelir, üzerlerinde sülfatlaşma oluşur bu da akünün gerektiği anda gereken marş akımını verememesi demektir. Aküyü akücüye ölçtürün. Ani yüklenme testi yapan basit bir aygıtla durumunu size söyler. Akünüz büyük ihtimal ile iç direnci arttığından gerekli marş akımını sağlayamıyor.

    Sizde muhtemelen hala rölanti motoru sorunu da var.

    Süspansiyon sorunu bende de var. Kaç defa amortisör değiştirdim en sonunda monroe yada bilstein alacağım. Aslında ön amortisörleri tamir ettirmiştim çokta iyi olmuştu (belki de arkalardı yanlış hatırlıyor olabilirim) sırf kendi pimpirikliliğim nedeni ile sıfır gazlı taktırdım dördü de bozuldu. İlk yaptırdığımda aracın tüm sesleri kesilmişti işte bu demiştim. Yazın 4 adet Bilstein (şu an 370 TL) taktıracağım.

    Şu sıralar tamamen bisiklete geri döndüm bisiklet topluyorum. Elimde vardı bisikletlerim de ara vermiştim vakitsizlikten araba biraz geri planda şu an.




  • Merhaba arkadaşlar,
    Aracımın kliması soğutmuyordu. Geçenlerde sanayiden klima gazı ile hallettik çok şükür şimdi buz gibi yapıyor :)
    Bir sorum olacak beyler araçlarınız için cam filmi hangi matka yaptırdınız ? Ya da bir önerisi olan var mı marka olarak aklımda llumar var ama ne kadar fiyat isterler ?? Eskişehir tarafında kaliteli bu iş yapan bir yer var mıdır acaba ? Saygılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LedPerf
    Led meter/dash kit Peugeot 406 PH2 blue/red/white/green
    http://www.ledperf.co.uk/led-dashboard-kit-for-peugeot-406-phase-2-before-102001-p-583.html


    Sizce değermi? yoksa sadece ampülleri orjinal rengi ile mi değiştireyim?




  • Güncel yakıt durumu: Şehir dışı 20 kuruş - şehir içi 30 kuruş ile 33 kuruş arası
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yigit406

    LedPerf
    Led meter/dash kit Peugeot 406 PH2 blue/red/white/green
    http://www.ledperf.co.uk/led-dashboard-kit-for-peugeot-406-phase-2-before-102001-p-583.html


    Sizce değermi? yoksa sadece ampülleri orjinal rengi ile mi değiştireyim?



    Bir de moman.pl ye bakın.

    Aracınızın modeli neydi? 2001 10. ay öncesi göstergeler ampüllü tipmiş sonrası bende de olduğu gibi ledli dolayısıyla gösterge renkleri değişmez sadece bu momandaki elektrolüminans kadranları almanız gerekir. Onun dışında klima ve yol bilgisayarı için ampüller var ve ampüller turuncu renkli bir film tabakasından ışık verdiğinden o rengi alıyorsunuz.

    Diğer yandan maviyi tavsiye etmem özellikle geceleri ve/veya uzun yolda çok göz yorabilir (parlaklığına ve maviliğine bağlı). Genelde turuncu iyidir göz yormaz ona göre ayarlanmış zaten. Bunun dışında renkli şeffaf film edinip klima ve yol bilgisayarının arkasındaki renkli film ile değiştirirseniz normal ampul ile de istediğiniz rengi yakalarsınız ama işin en doğrusu mümkün olduğunca tüm renkleri uyumlu tutmak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sozuak -- 20 Mayıs 2016; 11:04:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AsilGirdap

    Güncel yakıt durumu: Şehir dışı 20 kuruş - şehir içi 30 kuruş ile 33 kuruş arası

    Ankara'da

    Yenimahalle merkez ile batıkent arası ve ara ara Sincan (İstanbul yolu-Ostim yolu karışık) git gellerle günde minimum 50 km yol yaparak lt si 1.84 TL den LPG ile şehiriçi en son 23 kuruş olmuş. O da 215 taban V desen lastiklerle. Şimdi 195 lik Michelin Energy felan taksam düşünmek bile istemem 20 kuruş altına iner şehiriçi, şehirdışı da 15 kuruşu geçirmem gibi. Tabi Şehirdışı gidiş Ankara-İzmir, Muğla, Antalya tarafları olmak kaydıyla yoksa Karadeniz turu olsa mümkün değil.
  • Sözüak kardeşim, desene benimkisi çok yakıyor. Seninkinin Maşşallahı var. Benim lastikler 205.55.16 bundanda farkedermiki? Yakıtımı düşürmem lazım. Ayrıca arabama Sağ ve Sol olmak üzere ön koruma davlumbaz aldım, daha taktırmadım. Alt davlumbazlar kırıktı, alttan su giriyordu, v kayışı ötüp duruyordu. Tanesi 50 tl den çifti 100 tl.
  • Çok yakma olayı göreceli şimdi yolların eğimi, yakıt fiyatı, lpg ayarı. Mesela ben performans yerine tasarruf olsun diye lpg yi kıstım. Bazen ani yüklenmelerde toparlama sorunları oluyor o da nadir. Riskli çıkışlar yapmıyorum, Eğer ayarları açarsam depoda % TL fark eder çok değil. Şu sıra kızımı okula getirip götürdüğüm için tasarruf modundayım. Yazın normale alırım. Dolayısıyla hayıflanmayın o kadar çok yakıyor denecek kadar büyük bir fark yok. Bir de ben gaza hafif basarım, vites çabuk yükseltirim, kırmızıı yanıyorsa gazı bırakırım yerine göre.

    Davlumbazların bildiğim kadarıyla yan sanayii var yoksa tanesi 200 TL bile olurdu maalesef bazı parçalar ederinden pahalı.

    Lastik basınçlarını da 35lerde tutun aşağı düşürmeyin.
  • Momani biliyorum w124 lerden guzel firma benim gostergede yakit gostergesi ortada degil sol kosede ortada aslan var galiba ampul tipli.

    Yakitim cok yuksek benim, HDi lar nasil pek bilgi bulamadim motorlar guzel acaba baska degisiklikler de varmi 2004 modelini ( 2003 olup 2004 yazdirilanlardan degil) dusunuyorum yakin arkadasimda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ek olarak 2001 model gri sunroofsuz sv bva var bu aracta komsumda 59 binde lpgsiz tum bakim kayitlari mevcut goral peugeotta, sileceklerinde bile aslan logosu var fabrikanin koydugu triger de duruyor omrunu doldurmus fakat sahibi binmedigi icin degistirmiyor sizce onu alsam prins lpg ile benzer sorunlari yasarmiyim ? D9 motor sonucta, benimki d8 yakit olarakta biraz farkedermi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • D9 motor lpg uyumludur hatta göstergede lpg ışığı da mevcut. Prinse felan gerek yok vereceğiniz fiyat farkı iyi ile en alt seviye lpg kiti ile edeceğiniz lpg ekonomisini 10 yılda amorti eder yani prins 20 kuruş diğeri 21 kuruş fark ettirse kaç yılda çıkartacak. Üstelik yedek parça değişiminde fark eçılır. Prins kötü değil ama araç 100-150 bin TL lik araç olsa tamam. Ben Atikerle 2007 de taktırdığım sistem hala aynı yakıtla gidiyorum. Regülatör değişti- 2 kere de enjektör değişti. Alırken 1200 TL vermiştim kite seneye 10 yılını dolduracak. Önemli olan montajın iyi yapılıp ayarlanmasıdır. Atiker vs birçok firma zaten ecuyu aynı yerden alıyor (polonya firması olması lazım). BRC de bile Türkiye'de bazı parçalarını yapıp ithal diye veriyorlar. 59.000 de araç temiz ise alınır kaçırmayın.
  • Kararsizim Baris hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alma konusunda mı lpg markasında mı!

    Şimdi detayları bilmiyorum, sizin şartlarınızı, aracın durumunu vs. Birşey demek uzaktan zor tabi. En iyi siz bilirsiniz ama daha fazla detay paylaşırsanız ben de kendi adıma sizn yerinizde olsam ne yapardım söyleyebilirim. Bunların hepsi de bir yana herkese sorun ama bildiğinizi yapın derim.

    D9 motor D8 den tamamen farklı bir seri. D8 ve serisine sahip 306lar vs lpg den yana sorunlu bunu bilin. D9 ise verimi arttırılmış, dayanıklı ve uyumlu bir motor. Tabi bunun da alt modelleri var zamanla ufak tefek düzenlemelerle toparlanmış. ARacın ön camında seri no içinde VFxxBRFNRxxxxxx şeklinde bir yazı vardır. O 2. harf grubunu inceleyip ne yazdığını söylerseniz motor ile ilgili daha fazla bilgi edinebilirim.
  • Aslinda aracimi cok seviyorum 1 gunumu tamamiyla ona ayirdigim oluyor bugun sizi arayip rahatsiz ettim kusura bakmayin torpidoyu tamamen indirmistim ve klima motorunun dışı galiba orada bir soket bostaydi iki kablolu benimde klape hic hareket etmiyordu hatirlarsaniz acaba onun mu diye yada nereye ait diye aramistim sonucta bulamadim ve torpido altindaki haliyi sabitleyemedim.

    Her neyse aracima o kadar alt takim yaptirdim ama o sesleri ve 406 nin bahsedilen guzel suzulusunu yakalayamiyorum buda canimi sıkıyor haliyle yuksek yakit tuketimide etkili acaba satip 2004 civari otomatik hdi mi alsam yoksa w124 kasa 250 td veya 300d mi alsam diye dusunuyorum gonul ister w210 e320 cdi ama butce o kadarini karsilamiyor ve bana dizel bir arac lazim cunku isim ile ilgili olarakta aracimi kullaniyorum yakit giderlerini karsilamam lazim.

    Eger arac degisikligine gitmezsem aracimin fazla bir eksigi yok onceki entrylerde yazmistim yapilacaklari bugun yine birsey farkettim sag kapi lastigim saglam sadece kaportaya oturmasini saglayan siyah kucuk plastikler lastikten veyahut kaportadan atmis yapistirici kullanmak yerine bu klipslerin pesine dustum.

    dun 406 hdi test ettim hosuma gitti motor sanziman uyumu ama benim aracimda ona bakarak temiz ve donanimli diger d9 olan araca gelirsek 2001 model sv bva sunroof yok dış gri, ic siyah deri yarin musait olursam sasi nosunu pm atarim LPG den sogudum da diyebilirim keza d9 dada rolanti sorunu gibi problemler oluyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar aranıza yeni katıldım,2000 model d8 406 yeni aldım fakat rölantide özellikle araç ısındığında araçta tekleme oluyor ve bazende stop ediyor,bujileri ve oksijen sensörünü değiştirdim düzelmedi,bu durum hem tüpte hem benzinde oluyor,usta sibopların yanmış olabilir dedi,fakat araç 140,000 de ve tüp takılalı 20,000 kilometre oldu.
    Yardım ederseniz sevinirim.
  • Lpg sisteminin sigortasını çıkartıp benzinde sorun var mı bakın. LPG sistemini takarken de hata yapılmış olabilir örneğin enjektör sırasını karıştırılması gibi. Araç bilgisayarı ne hata veriyor ona da baktırın en azından ipucu olur.
  • Sozuak S kullanıcısına yanıt
    Lpg sistemini kontrol ettirdim,zaten araç da benzinde de aynı sıkıntı var,araç bilgisayar da oksijen sensörü hatası verdi deyiştirdik fakat düzelmedi.İşin enterasan tarafı ilk çalıştırdığım da olmuyor araç tamamen ısındığında oluyor,mesala ışıklar da beklerken resmen araba sallanıyor.
  • Hava hortumlarını kontrol ettirin, belki borularda kaçak delik falan vardır, hava yapıyorsa oda rölantiyi etkiliyor
  • 
Sayfa: önceki 340341342343344
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.