Şimdi Ara

Peugeot'dan Aldığımız Sıfır Aracın Arıza Rekoru Hikayesi. (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
162
Cevap
1
Favori
17.101
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kimse belgelere bakmamış sanırım "Arka Camlar Açıkken Ses Yapıyor" şikayeti ile servise gitmişsiniz bunu gördükten sonra okumadım. Arabayo çok kullanınca yakıt seviyeside azalıyor mu onun için de gittiniz mi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: download

    Kimse belgelere bakmamış sanırım "Arka Camlar Açıkken Ses Yapıyor" şikayeti ile servise gitmişsiniz bunu gördükten sonra okumadım. Arabayo çok kullanınca yakıt seviyeside azalıyor mu onun için de gittiniz mi

    Türkiyeden manzaralar, adamlar bir kere aracın ampüllü patlamış üçüncü senede gidip garantiye giriyormu diye sormuş hemde bu forumda yazmış değiştirmediler diye görmeden inanmazdım ama yapıyorlar bilmiyorum, ama böyle istismar edenler olduğu sürece biz bir yere gidemeyiz, diyorum o kadar büyük sorun yaşadın mahkemeye ver kazan bu kadar kolay çok kişi tanıdım böyle kazanan tabi bu arızalar böyle arızalar olması onu hiç bir yere götürmez ses geliyor diye arıza yazarsanız ooo işimiz var derler geçerler, ses çözülür çok zor birsey değildir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alex2017

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ebu Computer

     Peugeot'dan Aldığımız Sıfır Aracın Arıza Rekoru Hikayesi.


    Bu foto defalarca verildi ama bir kezde ben ekleyim.

    Diğer yandan Peugeot kullanan arkadaşlar neden savunmaya geçtiler anlayamadım.

    Firma babanızın firması değil.

    Bu gün Peugeot a binersiniz yarın Hondaya başka bir gün Toyotaya...

    Heralde yaşların genç olmasından kaynaklanıyor.

    Benim bu güne kadar farklı marka farklı modellerde 7-8 arabam oldu.

    Nasıllardi derseniz gücüm onlara yetti o modelleri aldım yoksa Peugeot muş , Hondaymış , Hyundaiymiş hiç umurumda değil...

    Çocuk gibi marka fanatikliği yapmaya gerek yok...

    sana inat bundan sonra yine peugeot alacağım.Her arabayı bir tutmayın yeter artık.Fanatiği değilim ama beni 2 aydır her yere götürdü ve arıza falan vermedi.Honda ile bir tutulmaz veya hyundai ile ama hiç yoktan 100 km de 20 kuruş yakıyor ve performansı da tatmin ediyor.

    Al kardeş al...

    Allah izin verirse buradayız :)

    5 yıl sonra 10 yıl sonra 15-20 yıl sonra allah ömür verir burada olursak bu yazdıklarımızda kaybolmaz ise size sorarım peugeot mu aldın başka bir araçmı aldın...

    Yazdıklarımdan hiç bir şey anlamadın demekki.

    Allah kaza bela vermesin güle güle bin arabana...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ebu Computer

    quote:

    Orijinalden alıntı: alex2017

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ebu Computer

     Peugeot'dan Aldığımız Sıfır Aracın Arıza Rekoru Hikayesi.


    Bu foto defalarca verildi ama bir kezde ben ekleyim.

    Diğer yandan Peugeot kullanan arkadaşlar neden savunmaya geçtiler anlayamadım.

    Firma babanızın firması değil.

    Bu gün Peugeot a binersiniz yarın Hondaya başka bir gün Toyotaya...

    Heralde yaşların genç olmasından kaynaklanıyor.

    Benim bu güne kadar farklı marka farklı modellerde 7-8 arabam oldu.

    Nasıllardi derseniz gücüm onlara yetti o modelleri aldım yoksa Peugeot muş , Hondaymış , Hyundaiymiş hiç umurumda değil...

    Çocuk gibi marka fanatikliği yapmaya gerek yok...

    sana inat bundan sonra yine peugeot alacağım.Her arabayı bir tutmayın yeter artık.Fanatiği değilim ama beni 2 aydır her yere götürdü ve arıza falan vermedi.Honda ile bir tutulmaz veya hyundai ile ama hiç yoktan 100 km de 20 kuruş yakıyor ve performansı da tatmin ediyor.

    Al kardeş al...

    Allah izin verirse buradayız :)

    5 yıl sonra 10 yıl sonra 15-20 yıl sonra allah ömür verir burada olursak bu yazdıklarımızda kaybolmaz ise size sorarım peugeot mu aldın başka bir araçmı aldın...

    Yazdıklarımdan hiç bir şey anlamadın demekki.

    Allah kaza bela vermesin güle güle bin arabana...

    Teşekkür ederim herkese Allah kaza bela vermesin.Eğer elektrikli otomobil çıkarsınlar 15-20 yıl sonra onu alırım.




  • geçmiş olsun arkadaşım, şimdi yazacaklarım seninle alakalı değil, genel koonuşucam

    Yüzü güzelden usanılırmışta huyu güzelden usanılmazmış

    sizde benim gibi düşünüyorsanız, prooblem çıkarmayan bir araca binmek istiyorsanız tercihiniz japon yada kore araçları oolacak

    her yerde yazıyor fransız araçlarından uzak durun diye, inadına gidip alıyorsunuz sonrada ağlaşmaktan gözlerniz çıkıyor, her fırsatta hyundaiye çamur atıyorsunuz ama adamlar 5 yıl garanti veriyor ve birçok markadan daha sorunsuz araçları var, ilgilenenlere duyurulur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: concept81

    geçmiş olsun arkadaşım, şimdi yazacaklarım seninle alakalı değil, genel koonuşucam

    Yüzü güzelden usanılırmışta huyu güzelden usanılmazmış

    sizde benim gibi düşünüyorsanız, prooblem çıkarmayan bir araca binmek istiyorsanız tercihiniz japon yada kore araçları oolacak

    her yerde yazıyor fransız araçlarından uzak durun diye, inadına gidip alıyorsunuz sonrada ağlaşmaktan gözlerniz çıkıyor, her fırsatta hyundaiye çamur atıyorsunuz ama adamlar 5 yıl garanti veriyor ve birçok markadan daha sorunsuz araçları var, ilgilenenlere duyurulur

    Herhangi bir üreticinin aracına ön yargılı olmamakla birlikte uzun zamandır genelde Fransız otomobillerini tercih ediyorum. İkinci el satın aldıgım hemen her markada çeşitli sorunlar yaşadım. Sektörün 13 yıllık tüketicisi olarak toplam sahip olma maliyetini en düşük buldugum otomobiller genellikle Fransızlardı. İtalyanlardan sonra en ucuz yedek parça ve sarf malzemesini Fransız araçları sunuyor, akaryakıt tüketiminde özellikle dizel modellerde rakiplerinden önde olduklarını düşünüyorum.
    Bu Fransız araçlarına bağlı kalacagım anlamına gelmez, benim için satın alma kriterini temel olarak etkileyen kullanmayı planladıgım süre boyunca ''toplam sahip olma maliyeti'' dir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: taşkafa

    Ben yakın akrabalarımdan biliyorum. Renault Manager ve CONCORDE cillop gibi arabalarını satıp PEUGEOT 307 aldılar.. Havadan düşen piyano reklamları çok güzeldi..Servisle akraba oldular...Banka borçları , taksitleri bitti. Bir ay içinde iki arabayıda sattılar..Biri dizel biri benzinli 307 almışlardı..Hemen hanım GOLF aldı..Eşi 2. el Mercedes aldı..BUNCA İNSAN NİYE NEFRET ETSİN ? SEBEP ?.. Sebep işte yukarıda resimde... O ARABALAR BİZE ÖZEL SEÇİLİP GÖNDERİLDİ...BAŞKA AÇIKLAMASI OLAMAZ...

    fransızlar biziiii sevmiiiiiiiiiiiiiii
    başka açıklaması yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: taşkafa

    Bize gelen ithal arabalar Almanya da satılan araçlar değil..ADAC ın değerlendirmeleri Almanya da satılan ve satın alınıp kullanılan araçlar için....Bize yani Türkiye ye KALİTE KONTROL AŞAMASINDA DEFOLU ÇIKAN BAZI ARAÇLAR ÖZEL SEÇİLEREK gönderiliyorsa bu yazdıklarımız dolumu ? Boşmu demek...?..

    Zaten ithal araçlar arkadaşlar neyi seçilip neyi göndericek ki hepsinin serisi belli isteyen internetten bakabiliyor sahipleri kalite kontrol numaralarına kadar hepsi orada var parçalar ile eşleşiyor, ilk aracım klasik dizel kangoodu sonra 106GTI aldım sonra 308 aldım hepside dışarı üretimlidi yağdan başka servise uğramadım dizel kullanmayı bilmiyorsanız her cukurda kendinizi buluyorsanız kusura bakmayın araçın her yerinden ses gelir gider dandik çakma lastiklerden alırsanız böyle araca binerseniz hiç almayın araç garanti var diyede kullanmayı bilmeyen dizel alırsa böyle olur çoğu dizel kullanan arkadaşların kaç sene dizel ile tecrübesi var o en önemli soru klasik dizel kullanmış mı ömründe kullanmış ise zaten bazı seylerin farkındadır. Birde turbo dizel kullanıyorlar karda turbo dizelli kullanmak her babayiğidin harcı değildir turboyu doldurup onun hızı ile cıkman lazım ki dik rampada patiye yatma




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Details


    quote:

    Orijinalden alıntı: concept81

    geçmiş olsun arkadaşım, şimdi yazacaklarım seninle alakalı değil, genel koonuşucam

    Yüzü güzelden usanılırmışta huyu güzelden usanılmazmış

    sizde benim gibi düşünüyorsanız, prooblem çıkarmayan bir araca binmek istiyorsanız tercihiniz japon yada kore araçları oolacak

    her yerde yazıyor fransız araçlarından uzak durun diye, inadına gidip alıyorsunuz sonrada ağlaşmaktan gözlerniz çıkıyor, her fırsatta hyundaiye çamur atıyorsunuz ama adamlar 5 yıl garanti veriyor ve birçok markadan daha sorunsuz araçları var, ilgilenenlere duyurulur

    Herhangi bir üreticinin aracına ön yargılı olmamakla birlikte uzun zamandır genelde Fransız otomobillerini tercih ediyorum. İkinci el satın aldıgım hemen her markada çeşitli sorunlar yaşadım. Sektörün 13 yıllık tüketicisi olarak toplam sahip olma maliyetini en düşük buldugum otomobiller genellikle Fransızlardı. İtalyanlardan sonra en ucuz yedek parça ve sarf malzemesini Fransız araçları sunuyor, akaryakıt tüketiminde özellikle dizel modellerde rakiplerinden önde olduklarını düşünüyorum.
    Bu Fransız araçlarına bağlı kalacagım anlamına gelmez, benim için satın alma kriterini temel olarak etkileyen kullanmayı planladıgım süre boyunca ''toplam sahip olma maliyeti'' dir.

    özellikle pejonun peynir ekmek gibi satan modelleri nedense artık eskisi gibi rağbet görmüyor, o pejo çılgınlığı yerini büyük hayal kırıklığına bıraktı sanırım, aslında renoda ciddi prooblemli araçlar satıyoor ama milletimiz renoyu yerli bir marka olarak görüyoor, oondan dolayı fazla müşteri kaybetmiyor belki
    ama pejo artık satabilmek için fiyatları çok düşürdü, rakiplerinden hep düşük fiyatlarda satıyor ama genede satış listelerde göze çarpan bir modeli yok
    sonuç olarak şu ermeni yasasınında etkisiyle fransızların satışları daha da düşecektir, reno belki etkilenmez




  • 1. Birisi Fransızlar defoluları bize yolluyor demiş. Fransızlar delimi de bize seçip de bozuk araba yollayacak. Hangi çağda yaşıyorsunuz da kendinizi bu kadar küçük görüyorsunuz. Adamlar bu pazarı çok önemsediğini unutmayın.

    2. 308'in sorunsuzluk durumu yukarıda paylaşımı yapılan 3. sıradaki Almanya'da test edilmiş konumundan kendini gösteriyor, bunun aksini söyleyenler sinek vızıltısı gibi, iftira ve yalan dolan vs... (konuyu açan arkadaşın konumunu ayrı tutuyorum). Kolayca kulaktan dolma bilgiler ile saydıranlara çok söylenecek söz bulamıyorum, yukarıda Allah var, bir kendinize bakın...

    3. Fransız devletini sevmiyorum, fransız milleti ile bir derdim yok. Bir kere gittim, 3 gün kaldım, Türkler ile bir dertlerini görmedim. Ancak mevcut durum düzelene kadar fransız aracı alınmasına karşıyım.

    4. 508 sahibiyim, gerçekten kaliteli bir araç. Daha önce Renault marka araçlarda kullandık. Sorunumuz olmadı. Japon, Alman, Tofaş marka araçlar kullandık. Her araçta kendine özgü sorunlar oluştu. Hepsi de düzeltildi. Ama yetkili serviste, ama özel serviste. İsimlerini burada belirtmiyorum, cevap hakkı doğmasın diye.

    5. Peugeot servislerinin yeterince bilgili olduğuna inanmıyorum. Türkiye de peugeot araç sorunundan ziyade peugeot Türkiye sorunu olduğunu düşünüyorum. Peugeot Türkiye bir an önce servislerini daha kaliteli hale getirmeli, eğitimlerini en üst düzeye getirmelidir. Hatta kendi merkezinde çalışanlarını iyi eğitmelidir. Özel peugeot servislerinde firma servislerinde çözülemeyen birçok konunun çözüldüğünü duydum - yaşamadım. Ancak bir sorun yaşarsam ve garanti süresi bittiyse alternatif servisleri kullanırım, bu zaten birçok marka ve birçok kullanıcı için geçerli bir durumdur. Garanti süresi bitmemiş aracımda servisin çözemediği bir durum varsa bunun içinde kalitesi ortada olan bir özel servise gidip işimi hallederdim. Zaten özel servis sahipleri marka servislerinde maaşlarını yetersiz gören kaliteli servis elemanlarıdır genelde. Bu durum da tüm markalar için geçerlidir.

    5. Konu sahibi arkadaş en demokratik hakkını kullanıyor, durumu forumlar da Türk İnsanı ile paylaşıyor. Ancak bunu yaparken 166 forum sayfasında takriben 50şer yorum yapıldıysa 8300 yorum yapmış insanlara azıcık saygılı olunmalı. İnsanlar mutlu huzurlu araçları ile ilgili paylaşım yaparken büyük bir iftirada bulunup (iftira dememin sebebi durumunu tüm peugeot araçları, marka ve servisleri için genellemesi) herkesin aracını mundar edip sonra saygılı ifadeler beklemek en hafif kelime ile aymazlıktır. Bunun için de kendisi kusura bakmasın. Araçlarını sorunsuz kullanıp mutlu olan insanların araçları hakkında abuk bir şekilde yorumlar duyanların tepkisine de "maaş alıyorsun" "teneke yığını" "traktör" gibi tepkiler vermek de uygun değil bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    1. Birisi Fransızlar defoluları bize yolluyor demiş. Fransızlar delimi de bize seçip de bozuk araba yollayacak. Hangi çağda yaşıyorsunuz da kendinizi bu kadar küçük görüyorsunuz. Adamlar bu pazarı çok önemsediğini unutmayın.

    2. 308'in sorunsuzluk durumu yukarıda paylaşımı yapılan 3. sıradaki Almanya'da test edilmiş konumundan kendini gösteriyor, bunun aksini söyleyenler sinek vızıltısı gibi, iftira ve yalan dolan vs... (konuyu açan arkadaşın konumunu ayrı tutuyorum). Kolayca kulaktan dolma bilgiler ile saydıranlara çok söylenecek söz bulamıyorum, yukarıda Allah var, bir kendinize bakın...

    3. Fransız devletini sevmiyorum, fransız milleti ile bir derdim yok. Bir kere gittim, 3 gün kaldım, Türkler ile bir dertlerini görmedim. Ancak mevcut durum düzelene kadar fransız aracı alınmasına karşıyım.

    4. 508 sahibiyim, gerçekten kaliteli bir araç. Daha önce Renault marka araçlarda kullandık. Sorunumuz olmadı. Japon, Alman, Tofaş marka araçlar kullandık. Her araçta kendine özgü sorunlar oluştu. Hepsi de düzeltildi. Ama yetkili serviste, ama özel serviste. İsimlerini burada belirtmiyorum, cevap hakkı doğmasın diye.

    5. Peugeot servislerinin yeterince bilgili olduğuna inanmıyorum. Türkiye de peugeot araç sorunundan ziyade peugeot Türkiye sorunu olduğunu düşünüyorum. Peugeot Türkiye bir an önce servislerini daha kaliteli hale getirmeli, eğitimlerini en üst düzeye getirmelidir. Hatta kendi merkezinde çalışanlarını iyi eğitmelidir. Özel peugeot servislerinde firma servislerinde çözülemeyen birçok konunun çözüldüğünü duydum - yaşamadım. Ancak bir sorun yaşarsam ve garanti süresi bittiyse alternatif servisleri kullanırım, bu zaten birçok marka ve birçok kullanıcı için geçerli bir durumdur. Garanti süresi bitmemiş aracımda servisin çözemediği bir durum varsa bunun içinde kalitesi ortada olan bir özel servise gidip işimi hallederdim. Zaten özel servis sahipleri marka servislerinde maaşlarını yetersiz gören kaliteli servis elemanlarıdır genelde. Bu durum da tüm markalar için geçerlidir.

    5. Konu sahibi arkadaş en demokratik hakkını kullanıyor, durumu forumlar da Türk İnsanı ile paylaşıyor. Ancak bunu yaparken 166 forum sayfasında takriben 50şer yorum yapıldıysa 8300 yorum yapmış insanlara azıcık saygılı olunmalı. İnsanlar mutlu huzurlu araçları ile ilgili paylaşım yaparken büyük bir iftirada bulunup (iftira dememin sebebi durumunu tüm peugeot araçları, marka ve servisleri için genellemesi) herkesin aracını mundar edip sonra saygılı ifadeler beklemek en hafif kelime ile aymazlıktır. Bunun için de kendisi kusura bakmasın. Araçlarını sorunsuz kullanıp mutlu olan insanların araçları hakkında abuk bir şekilde yorumlar duyanların tepkisine de "maaş alıyorsun" "teneke yığını" "traktör" gibi tepkiler vermek de uygun değil bence.

    Çok haklısınız bütün düşündüklerimi söylemişiniz, biz baba parası ile almıyoruz kendi paramızla alıyoruz, araçlar kötü olabilir ama sizin bu araçlara kötü söylemler takmanızı gerektirmez! ne olursa olsun




  • Araçların kötü olduğuna da inanmıyorum arkadaşım. Sadece daha çok satan ve piyasada daha çok ürünü olan bazı markaların gerçekten fanatik yorumcuları tarafından kötü ilan edilmeye çalışılan bir marka var. Benim çevremde peugeot konusunda sorunlu insan görmedim, bir sürü de kullanan var. 2ci 3cü aracını peugeot satın alanlar var. Ama servis sorunları farklı bir konu. Diğer markalarda da servislerin aynı kalitesizliği sergilediği de forumda zaman zaman belirtiliyor ama onlar şu anda konumuz değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arabasevdasi
    Tabii ki her Pejo, Citroen arıza yapacak , ya da her Honda veya Toyota sorunsuzluk abidesidir diye bir kaide yok, ama istatistik diye de bir şey var. Niye, bu veriler elimizdeyken, bile bile, yeniden, sorunlu olduğu ispatlı bir marka alayım ki? Insan aynı hatayı iki kere yapmamalı. ABD piyasasına neden onyıllarca giremedi bu markalar, ona da bakmak lazım.

    Hangi veriler var elinizde acaba. Bizimle de paylaşabilir misiniz.
  • internette biraz google'lamanız yeterli bunları gormek ıcın. Tum dunyaca kabul goren TUV istatistiklerini lnceleyebilirsiniz mesela. On mılyonlarca aracın arıza kayıtları uzerınden yapılan bu calısmaların sonucu bır fıkır verecektır zırvedekı ve dıptekı araclarla ılgılı.
  • Peugeot 308, şu anki durumu rakiplerinden daha iyi arıza kayıtlarında neyini tartışıyorsunuz ki belgeler ile söylenmiş, %1 kısım olabilir ama böyle ufak detay arıza yazdırıpda burada yayınlamakta kesinlikle etik değil,
  • Arkadaşlar, tabi ki bütün araçlar sorun yaratabilir. Fransızların güvenilirlik istatistikleri biraz daha düşük veya düşüktü diyelim. 2002 model 307sini aldığı sene mahkeme ile iade edip güncel fiyattan parasını alıp VW Caddy alan tanıdığım var. Yukarıdaki gibi sorunlar içinde boğulmuş arkadaş da var. Benim gibi ikinci el 307 yi armut alır gibi alıp (74000kmde), 4 sene sonunda 125bine gelince silecek suyu pompasının bozulmasına (50 lira verdim yenisine sanayide) üzülen de var. Şimdi ben aracımı değiştirecek olsam tekrar Fransız aracı bakarım hak verirsiniz ki. Sizin çöp dediğiniz fransız araçlarının istatistikleri 100 araçta 3 bilemediniz 4 araç fark eder. Eğer o kadar güvenilirlik hastasıysanız Alman araçlarını tek kalemde geçip Japonlara yönelmeniz gerekir.
    VW, Mercedes, Audi gibi markalar da sıfır sorun değil. Örnek olarak VW forumuna bu amaçla bakabilirsiniz. Tuşları soyulan modeller de var, stoplarına su alanlar da... Bunu herhangi bir markaya çamur atmak için yazmıyorum. Bunun kul yapısı olduğunu ve mükemmel olamayacağının bilincinde olduğumu göstermek için yazıyorum. Sıfır aldığım bir araçta da sorun olabilir. Tek kabul edilemez durum firmanının bunu kabul etmemesidir.
    Son olarak, tabi ki bilinen kronik sorunlar bu yazdıklarımın dışındadır. Eğer bir modelde arızaların büyük çoğunluğu aynı elemandan kaynaklanıyorsa bu kronik bir sorundur ve tasarım/üretim/montaj aşamalarından biri veya birden fazlasında bir zaafı gösterir.
    Herkese iyi forumlar,


    Not: Örnek olarak göz attığım konu:http://forum.donanimhaber.com/m_43618473/tm.htm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net

    şimdi buraya cukk diye oturan çok güzel bir yorum yapardım ama (bu dh formunda o kadar çok mastırını arabalar üzerine yapan prof.var ki onlara saygısızlık olmasın..)hazır ermeni yasasıda fransız meclisinden geçmişken sarkozy efendiyi savunuyor durumunda kalmak istemiyorum..sadece şikayetvar sitesine girin bir bakın..sıfır alınan ww dsg arızalarından tutunda,2 ayda 3-4 kere motor arızasından adeta servisle akraba gibi olan ww kullanıcıları var..bırakın peugeotta arıza yapsın...bu fransız markalarına bozulmaz,arızalanmaz birer varlıkmış gibi kudsiyet vermeyin arkadaşlar..sonuçta fransızlarda insan arabalarıda kul yapısı..

    hay ağzına sağlık yaa sanki bir tek pejo arızalanıyor ama adı çıkmış bir kere




  • Böyle arıza hikayeleri vw de dahil diğer bütün markalar için geçerli, oto pazarındaki bu araç bilmem kaç kere baskı balata arızası yapmıştır pankartı asılı vw caddy i hatırlatırım.yada renault servisinin önüne çekilen heryerine sprey boyayla reno almayın yazan megane ı ... pejoyu gereksiz yere karalayanlar bu markayı seçmiş binlerce insana ayıp ediyorlar....
  • pejo 307 gibi bir araç kesinlikle hayır diyorum, ben aracı zor sattım 17000 TL ye nereye gitsm kronik şanzuman sorunlu cevabını aldım, gerçektende şanzumanı o kadar çok sorun çıkartıyoruki sıfırını taksam yine sorun yine sorun bu kadar kötü bir araç olamaz idi, sattım kurtuldum bir daha fransız arabası da almam
  • buyrun efendim...yorumsuz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smoothtouchdown -- 12 Şubat 2012; 21:27:53 >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.