Şimdi Ara

PEUGEOT NUN 5008 İLE YAPMAK İSTEDİĞİ AKIL TUTULMASI.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
64
Cevap
0
Favori
11.322
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Özellikle bu segmentde gerçekten güzel araçlar üreten firma,fiyat politikası ilede resmen ayağına sıkıyor..
    diğer detaylara hiç girmiyorum,diğer muadilleri kaç para vs.
    sokakta neredeyse hiç görünmeyen bir hayalet model neredeyse bu fiyatlarla..
    üstelik marka algısı ve kalite arge vs klasmanında çokta kale alınmayan bir marka özellikle ülkemiz bakış açısıyla..

    öyleki bu durumun farkına varan Bmv bile bu segmente giriş yaptı 2 serisi mini altyapılı aracı ile.

    sıfırını geçtim 2.eli bile 5008 den daha mantıklı vede uygun.

    sanırım aracın sonu diğer fransızlar gibi olacak bakınız.renault 21concorde manager,safrane,laguna,latıtu vs..

    sizler ne düşünüyorsunuz bu konuda.



  • Arkadaşım xl suv kime göre neye göre ihtiyaç sahiplerini buluyor bunu araştırmak gerek.

    Sen pegosun, o sun busun demekle olmuyor, adamlar kalite koymuş, konfor koymuş illaki parasını alcak.



    Renault plastik çamurluk yapıyor eleştiriyorsunuz, malzeme kalitesi düşük yapıyor ama donanımı koyuyor eleştiriyorsunuz.



    Demekki sorun bizlerde, 3 kuruşa 5 köfte peşindeyiz.

    Bunuda türkiyede 1. Sınıf marka görülen markaları tercih etmeyeceksiniz.



    Ayriyetten 5008 yollarda nadir görülüyor eyvallah peki bmw x1 nasıl görünüyor. Almak için alıyor bmw var demek için. İçi leş.



    Ben kompak suv içerisinde 3008 i seviyorum. Tiguanda güzel tasarımı bana göre 3008 den geri kaldıgı için.

    Öncelik 3008 sonra tiguan



    Eleştiri yapmak için eleştiri yapmayalım.



    Bir araba istenileni sunmaz kalite konfor bakımından evet ozaman pahalı deriz bu şartlar altında çamur atmanın anlamı yok.
    Bana görede asıl akıl tutulması sırf arkadan da çekiyor diye 10-15 yaşında arabalara para bağlamak. İster Japon olsun ister farklı bir şey. Elbette bir Range kadar masraflı olmaz. Ama yürütme maliyetleri sıfır alınacak aracın çok üstünde olacak. Buna yakıt dahil. Öncelikle insanlar neden 3008, 5008, Tiguan tarzı araba alıyor ? İlla araba yerden yüksek diye araziye mi girmek lazım ?

    İnsanların bu araçları satın alma sebebi belli. D segmentine benzer iç hacim, daha fonksiyonel bagaj, senede bir iki köye gittiği zaman yüksek olsun, altını vurmayayım. Yine yüksek aracın verdiği görüş ve güven hissiyatı. Normal bir Sedan araç SUV kadar kullanışlı mı ? Bütün dünyada bu böyle olmaya başladı. Avrupa'da D segment ölme noktasına doğru gidiyor. Bazı firmalar D segmenti araçlarını direk SUV'ye çevirmeye başladı. Sizce kaç tane 4x4 araç sahibi arazi yapıyor ? Yılda bir iki turistik kayak merkezlerine çıkmak mı arazi yapmak ? Zaten amacı arazi olan adamın alıp topladığı arabalar belli.

    Hiç işim yok gidecem 9-10 yaşında arabaya 150-200.000 para verecem. :) Niye ? 4 çeker.
    Böyle uzaktan sizin gibi anlatan bir arkadaşım vardı. Aynı sizin gibi anlatıyordu. "YYAAAAUUU O PARAYI KASKAYİYE, TİGUANA, ÜÜÇÇBİNSEKİZE VERENE KADAR REEEYNÇÇ ALIRIM."

    Ne mi oldu ? Sadece Turbo'dan bir tarafına kaçan masrafla 2. el bir araba alırdı. Arabaya ettiği toplam masrafın üstüne biraz daha koysa 2.el giriş seviyesi bi Qashqai alırdı.

    İnsanlar salak değil. Herkes bilir gidip 2. el Range, X5, Cayanne vs. almasını. Bu arabaları alıp 2 sene boyunca bir araba parası masraf etmeme ihtimali %10.

    Bu arada 4x4 olmayan SUV mu olur muhabbetlerini bırakalım. :) 4x4 bile olsa kaç tane insan o araçlarla arazi yapıyor ? Kaç tane adam 4x4 BMW ile Porsche ile araziye giriyor. Zaten o arabayla girebileceğiniz arazide Pejo'nun Grip Control'ü her türlü iş yapıyor.





    Bu sistem bir sürücüyü ailesini arabaya doldurup zaten gidebileceği her yerde kurtarır. Görende zannedecek ki millet 4x4 X5,Q7 alıp hardcore arazi yapıyor.
  • Sadece 5008 icin gecerli degil ki.Ulkemizde bu tip araclar tercih edilmiyor.Amerika ve avrupa ulkelerinde tutuluyor.Turkiyede her bayiye 1er tane gonderiyorlar.
  • fiyatı çok uçuk bu aracın sen pejosun .. bi markaya bi fiyata bak
  • 5008 i denemiştim aklımda olan bir modeldi.

    Araç iyi hoş ancak Peugeot Türkiye sanırım hasret kaldığı ilgi alaka karşısında şımardı, 3008 ve 5008 e kısa aralıklarla bariz zam yapıyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogzdrk

    Sadece 5008 icin gecerli degil ki.Ulkemizde bu tip araclar tercih edilmiyor.Amerika ve avrupa ulkelerinde tutuluyor.Turkiyede her bayiye 1er tane gonderiyorlar.
    ülkemizde albenilerinin az olduğu aşikar lakin bu fiyat politikası ile kaç kişi bu segmentde 5008 seçer ayrı konu.

    tam bir fiyasko bence fiyatlandırmaları.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    5008 i denemiştim aklımda olan bir modeldi.

    Araç iyi hoş ancak Peugeot Türkiye sanırım hasret kaldığı ilgi alaka karşısında şımardı, 3008 ve 5008 e kısa aralıklarla bariz zam yapıyordu.
    kullandığım premium c segment aracım şu an aileye küçük geliyor.

    bu segmentde bir model arayışı içerisindeyim lakin bu 5008 olamıyacak çünkü bu şartlara

    mercedes ve bmw alınabiliyor

    sizinle aynı fikirdeyim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BOLDVIPER

    fiyatı çok uçuk bu aracın sen pejosun .. bi markaya bi fiyata bak
    onlar tam tersini yapıyorlar şu an.

    satışlar ise yerlerde.

    hiç göremediğim bir model sokaklarda.

    alınabilme seviyesinin çok uzağında

    tüm ülke gerçekleri dışında..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Arkadaşım xl suv kime göre neye göre ihtiyaç sahiplerini buluyor bunu araştırmak gerek.

    Sen pegosun, o sun busun demekle olmuyor, adamlar kalite koymuş, konfor koymuş illaki parasını alcak.



    Renault plastik çamurluk yapıyor eleştiriyorsunuz, malzeme kalitesi düşük yapıyor ama donanımı koyuyor eleştiriyorsunuz.



    Demekki sorun bizlerde, 3 kuruşa 5 köfte peşindeyiz.

    Bunuda türkiyede 1. Sınıf marka görülen markaları tercih etmeyeceksiniz.



    Ayriyetten 5008 yollarda nadir görülüyor eyvallah peki bmw x1 nasıl görünüyor. Almak için alıyor bmw var demek için. İçi leş.



    Ben kompak suv içerisinde 3008 i seviyorum. Tiguanda güzel tasarımı bana göre 3008 den geri kaldıgı için.

    Öncelik 3008 sonra tiguan



    Eleştiri yapmak için eleştiri yapmayalım.



    Bir araba istenileni sunmaz kalite konfor bakımından evet ozaman pahalı deriz bu şartlar altında çamur atmanın anlamı yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ds7 fiyatına satmaya kalkarlarsa sonuç bu olur tabii

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5008 in keyfini AVİS ve BUDGET tan kiralayıp ARAP Turistler sürüyor Bursada. Bizde izliyoruz napalım.



    200.000 ₺ nin altinda kalmaliydi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • herşey bir yana 4 çekeri olmayan 4 çeker görünümlü bir araç almanın mantığı nedir?mesele kalabalık olmaksa 5008 de 7 yetişkin taşıyamaz. 5 çocuklu ailenin bagak ihtiyacını karşılamaz. yada 3008 in mantığı nedir? bir sw nin yada bir mpv nin yapamadığı neyi başarmaktadır 3008?
  • Kusura bakmayın da uyduruk benzinli x1 e 250 bin den fazla vereceğime dizel gırtlak dolu gt line 5008 e o paraları veririm. Premiyom diye kazık yemem en azından...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bahsi gecen bu paraya bmw alinabiliyor lafi kadar sacma bir laf yok. Bmw eski bmw degil ki! Eskiden bmw 3’ten baslardi bmw fiyatina cok arac satilmazdi. Simdi bmw 1’den basliyor icini de en kiytirik malzemelerle dolduruyorlar, siz de bmw diyorsunuz.



    Audi de de ayni mercedeste de.



    5008 parasina x5 alabiliyor musunuz? Ona bakin. X1 dediginiz arac ne bir jip ne de crossover. A3 sedanla bile yanindan gecerken ufacik bir araba oldugu belli oluyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı paraya satılan BMW Mercedes in, 5008 den daha iyi olduğunu zannedenler asıl yanılgı içerisinde..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt
    o zaman ellerinde kalır potansiyel satış yakalayabilicekleri bir aracı kendi elleriyle bitirmiş olurlar. aracın çıkış fiyatından itibaren düzenli olarak 20 bin 30 bin zam yaptılar. ee dolar yuksektı felan tamam ama düştü fiyatlar yine aynı.

    zaten pejo kusura bakmasın ama o fiyatlara araç bakan için çok tercih edilen bir marka değil böylede yapıyorsa kendi kaybeder müşteriyi .
  • Pug genel olarak böyle. Fiyatlandırma bitiriyor. 3008 de böyle.



    Bu arada sırf 7 kişilik diye 5008 almanın mantığı yok.



    Bence suv larda alınacak en iyi araç 1.5 eat8 3008. 190k lara bulunabiliyor. Hoş gtline satsalar daha iyi ama biz çok fena fakirleştik. Bu aracı alanların büyük kısmı ötv indirimi ile alıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok Az km yapmış 2. elden veya bayi kampanyalarından Liste fiyatının çok altına çok rahat istediğiniz fiyata peugeot alabilirsiniz. Yeterki araştırın ve sabırlı olun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Niye küçümseniyor Peugeot ya da başka bir marka, merdiven altında kaçak üretim mi yapıyorlar Ülkede araç fiyatlarının absürt seviyelerde olması nedeniyle böyle düşünüyoruz bence. Yoksa 30 bin birimlik araç (300 binlik bir araç değil doğru) bizim için uçuk fiyatlara geliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farmcat

    Niye küçümseniyor Peugeot ya da başka bir marka, merdiven altında kaçak üretim mi yapıyorlar Ülkede araç fiyatlarının absürt seviyelerde olması nedeniyle böyle düşünüyoruz bence. Yoksa 30 bin birimlik araç (300 binlik bir araç değil doğru) bizim için uçuk fiyatlara geliyor.
    mesele küçümseme değil. o fiyata ikinci elde land cruiser yada mitsubishi pajero gibi gerçek suv lar almak varken önden çekişli çakma bir suv a o kadar para vermek neden? kimse mtv demesin. bir 3008 e yada 5008 e o kadar para bağlayan adam land cruiserin yada pajeronun mtv sini rahatlıkla öder.




  • fransızların ciddi algı sorunu var, kalite konusunda eski ürünler çok can sıkıcıydı. 5008/3008, DS serisi gibi yeni ürünlerde görüntüde bu durumu aşmış görünüyorlar ama uzun dönem dayanıklılık konusunda algı hala net değil. Almanlara tank gibi sağlam diyebilirsiniz, japonlar sorunsuzdur diyebilirsiniz, ama fransızların elinde az yakıt dışında fazla bir imaj yok. Bu yeni serilerle bu algı değişimi derseniz önümüzdeki yıllarda bunu göreceğiz. Ancak şunu da belirtmekte fayda var alman sağlamlığı japon sorunsuzluğu da artık eski günlerde ki gibi değil!
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.