Şimdi Ara

PEUGEOT NUN 5008 İLE YAPMAK İSTEDİĞİ AKIL TUTULMASI. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
64
Cevap
0
Favori
11.325
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Az 5008 ithal ediliyor ve eldeki araçlardan maksimum karla satış politikası izliyorlar.x-trail yada qashqai gibi fazla araç girişi olsa fiyat daha uygun olurdu.

    Bu araçlarda Pug u tanıyan biri olarak beklemek ve elde kaldığı zaman fiyat indirdiklerinde düşünmeden satın almak.

    Bugün siyah gt-line gördüm.Araç ateş ediyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Tahoe denen arabanin arazi yetenegi yok amerikanlar romork cekmek icin kullaniyor. simdi land cruiser ile de onu bir tutamayiz o zaman. Defender vs da var. Sacmaliyorsun. Eskiden arazi araclari vardi sonra onlarin yol icin olanlari cikti genel adlari SUV oldu bitti gitti. Cross lar da volvonun yaptigi V90CC, V60CC gibi araclara deniyor. Ayni modelin yerden yuksegi. Zamaninda cross polo vardi adi ustunde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Tahoe 4x2 versiyonu var Bu da mi gol degil




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    3008 fiyatına 2006-2007 land cruiser 100vx dizel bulunuyor ki o araç hem 7 koltuklu hem her şart altında 3008 in içinden geçer. bence mesele ihtiyaç falan değil. insanların parayı kolay kazanması. parayı zorlukla kazanan bir insan önden çeker bir suv çakmasına bu kadar para bağışlamaz.
    Böyle uzaktan sizin gibi anlatan bir arkadaşım vardı. Aynı sizin gibi anlatıyordu. "YYAAAAUUU O PARAYI KASKAYİYE, TİGUANA, ÜÜÇÇBİNSEKİZE VERENE KADAR REEEYNÇÇ ALIRIM."

    Ne mi oldu ? Sadece Turbo'dan bir tarafına kaçan masrafla 2. el bir araba alırdı. Arabaya ettiği toplam masrafın üstüne biraz daha koysa 2.el giriş seviyesi bi Qashqai alırdı.

    İnsanlar salak değil. Herkes bilir gidip 2. el Range, X5, Cayanne vs. almasını. Bu arabaları alıp 2 sene boyunca bir araba parası masraf etmeme ihtimali %10.

    Bu arada 4x4 olmayan SUV mu olur muhabbetlerini bırakalım. :) 4x4 bile olsa kaç tane insan o araçlarla arazi yapıyor ? Kaç tane adam 4x4 BMW ile Porsche ile araziye giriyor. Zaten o arabayla girebileceğiniz arazide Pejo'nun Grip Control'ü her türlü iş yapıyor.





    Bu sistem bir sürücüyü ailesini arabaya doldurup zaten gidebileceği her yerde kurtarır. Görende zannedecek ki millet 4x4 X5,Q7 alıp hardcore arazi yapıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gorod -- 17 Aralık 2018; 1:6:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    Böyle uzaktan sizin gibi anlatan bir arkadaşım vardı. Aynı sizin gibi anlatıyordu. "YYAAAAUUU O PARAYI KASKAYİYE, TİGUANA, ÜÜÇÇBİNSEKİZE VERENE KADAR REEEYNÇÇ ALIRIM."

    Ne mi oldu ? Sadece Turbo'dan bir tarafına kaçan masrafla 2. el bir araba alırdı. Arabaya ettiği toplam masrafın üstüne biraz daha koysa 2.el giriş seviyesi bi Qashqai alırdı.

    İnsanlar salak değil. Herkes bilir gidip 2. el Range, X5, Cayanne vs. almasını. Bu arabaları alıp 2 sene boyunca bir araba parası masraf etmeme ihtimali %10.

    Bu arada 4x4 olmayan SUV mu olur muhabbetlerini bırakalım. :) 4x4 bile olsa kaç tane insan o araçlarla arazi yapıyor ? Kaç tane adam 4x4 BMW ile Porsche ile araziye giriyor. Zaten o arabayla girebileceğiniz arazide Pejo'nun Grip Control'ü her türlü iş yapıyor.





    Bu sistem bir sürücüyü ailesini arabaya doldurup zaten gidebileceği her yerde kurtarır. Görende zannedecek ki millet 4x4 X5,Q7 alıp hardcore arazi yapıyor.

    Alıntıları Göster
    afedersiniz ama benim yazdıklarımı nerenizle okudunuz? ben bir tane range yada x5 yazdım mı? land cruiser ve pajero örneklerini boşuna mı verdim? klasik japon dayanıklılığı var diye. yoksa aynı fiyatlara discoveriler, x5ler vs bir sürü lüzumsuz araba olduğunu ben de biliyorum. bu sebepten önden çekişli bir yüksek hb arabaya o paraları dökmek benim için akıl tutulmasıdır. bu benim düşüncem. bir ikincisi, araziye girmeyecekseniz 4X4 yada çakmasını niye ister bir insan? normal bir sedan, bir sw yada bir mpw niye yetmez? üstünü açmayı düşünmüyorum ama cabrio istiyorum ne kadar mantıklı bir cümle ise aman canım araziye girmese de olur cip gibi görünsün yeter bence o kadar mantıklı bir cümledir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Tahoe 4x2 versiyonu var Bu da mi gol degil



    https://youtu.be/OOjlwAVEnro
    haklısın tahoe nin 4X2 versiyonu var ve amerikalılar ona truck der. ayrıca tahoe nın arazi yeteneği yok demek bu tartışmayı bitirir. başka söze gerek yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    afedersiniz ama benim yazdıklarımı nerenizle okudunuz? ben bir tane range yada x5 yazdım mı? land cruiser ve pajero örneklerini boşuna mı verdim? klasik japon dayanıklılığı var diye. yoksa aynı fiyatlara discoveriler, x5ler vs bir sürü lüzumsuz araba olduğunu ben de biliyorum. bu sebepten önden çekişli bir yüksek hb arabaya o paraları dökmek benim için akıl tutulmasıdır. bu benim düşüncem. bir ikincisi, araziye girmeyecekseniz 4X4 yada çakmasını niye ister bir insan? normal bir sedan, bir sw yada bir mpw niye yetmez? üstünü açmayı düşünmüyorum ama cabrio istiyorum ne kadar mantıklı bir cümle ise aman canım araziye girmese de olur cip gibi görünsün yeter bence o kadar mantıklı bir cümledir.

    Alıntıları Göster
    Bana görede asıl akıl tutulması sırf arkadan da çekiyor diye 10-15 yaşında arabalara para bağlamak. İster Japon olsun ister farklı bir şey. Elbette bir Range kadar masraflı olmaz. Ama yürütme maliyetleri sıfır alınacak aracın çok üstünde olacak. Buna yakıt dahil. Öncelikle insanlar neden 3008, 5008, Tiguan tarzı araba alıyor ? İlla araba yerden yüksek diye araziye mi girmek lazım ?

    İnsanların bu araçları satın alma sebebi belli. D segmentine benzer iç hacim, daha fonksiyonel bagaj, senede bir iki köye gittiği zaman yüksek olsun, altını vurmayayım. Yine yüksek aracın verdiği görüş ve güven hissiyatı. Normal bir Sedan araç SUV kadar kullanışlı mı ? Bütün dünyada bu böyle olmaya başladı. Avrupa'da D segment ölme noktasına doğru gidiyor. Bazı firmalar D segmenti araçlarını direk SUV'ye çevirmeye başladı. Sizce kaç tane 4x4 araç sahibi arazi yapıyor ? Yılda bir iki turistik kayak merkezlerine çıkmak mı arazi yapmak ? Zaten amacı arazi olan adamın alıp topladığı arabalar belli.

    Hiç işim yok gidecem 9-10 yaşında arabaya 150-200.000 para verecem. :) Niye ? 4 çeker.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    Bana görede asıl akıl tutulması sırf arkadan da çekiyor diye 10-15 yaşında arabalara para bağlamak. İster Japon olsun ister farklı bir şey. Elbette bir Range kadar masraflı olmaz. Ama yürütme maliyetleri sıfır alınacak aracın çok üstünde olacak. Buna yakıt dahil. Öncelikle insanlar neden 3008, 5008, Tiguan tarzı araba alıyor ? İlla araba yerden yüksek diye araziye mi girmek lazım ?

    İnsanların bu araçları satın alma sebebi belli. D segmentine benzer iç hacim, daha fonksiyonel bagaj, senede bir iki köye gittiği zaman yüksek olsun, altını vurmayayım. Yine yüksek aracın verdiği görüş ve güven hissiyatı. Normal bir Sedan araç SUV kadar kullanışlı mı ? Bütün dünyada bu böyle olmaya başladı. Avrupa'da D segment ölme noktasına doğru gidiyor. Bazı firmalar D segmenti araçlarını direk SUV'ye çevirmeye başladı. Sizce kaç tane 4x4 araç sahibi arazi yapıyor ? Yılda bir iki turistik kayak merkezlerine çıkmak mı arazi yapmak ? Zaten amacı arazi olan adamın alıp topladığı arabalar belli.

    Hiç işim yok gidecem 9-10 yaşında arabaya 150-200.000 para verecem. :) Niye ? 4 çeker.

    Alıntıları Göster
    burada yazdıklarınızın tam tersi oluyor hayatta..
    2010 model land rover 2.2 aldık td4 niye işletim maliyeti pejo zihniyetli firmalara baktığınızda daha ucuz vede daha fonksiyonel..

    4x4 altı daha yüksek istediğiniz her yol koşuluna uygun vede arazi yapısına daha geniş hacimli.

    200 ve üstünü 4x2 otomobilden devşirme artık adına ne diyorlarsa crossover,suv vs..sadece laf kalabalığı icraaatı sıfır.

    kışın dağ,tepe kayak yağmur çamur yazın köy bozuk yollar vs..

    5008 bu cümlenin hiçbir tarafında ne beceri nede bu fiyatlarla yakınından bile geçebilir,işte akıl tutulması olayınıda burdan geliyorum

    kaldıki 5008 in şu anki fiyatı muadil olan mercedes b kasa ve bmw 2 serisi grand tourer ı bile geçen vaziyetlerde.

    pejonun güncel klasmanda ve kalite ve test standartlarında aldığı değerler ne olursa olsun

    sonuçta arge ve toplam kalite pejo..

    detaylı inceleme yaptığım için rahat söyleyebilirim bmw 218 grandtourer sportline aracın iç malzeme kalitesi 5008 in çok üstünde.




  • Gorod kullanıcısına yanıt
    öncelikle çok güzel şeyler yazmışsın teşekkür ederim. elbetteki 15 yaşındaki bir gerçek suv un bazı maliyetleri olacaktır. ayrıca dünyada suv çılgınlığı yaşanmaktadır. bmw x2 mesela. x1 in, yani daha yüksek versiyonun düşük yükseklikteki coupe tarzı (ama buraya dikkat coupe ama 4 kapı aynı önden çeker çakma suv gibi) versiyonu. dediğin gibi insanlar yüksekte oturarak kendini güvende hissediyor. peki yüksekteki versiyonun alçaktaki versiyonunu almaktaki ana fikir? x2 ne 3 serisi sw den pratik ne de 2 serisi gran tourer den. mantık? evet katılıyorum d sınıfı ölmeye giden bir sınıf. dünyada c sedan nerede? ama, yinede, benim aklıma şu söz geliyor "bizim köyde g.t e g.t derler" yani insanların bu çılgınlığa tutulması bu çılgınlığı mantıklı kılmıyor. devletimin lanet olası vergileri (mtv) olmasa ben land cruiser 4.7 yi bile gözüme kestirdim yılda 10.000 km yol yapan adamım benzini beni üzmez ama bir arabaya en fazla 100.000 verebilecek bir bütçem var. 200.000 olsaydı zaten mtv de düşünmezdim. ayrıca land cruiser prestiji, genişliği, kullanışlılığı 3008 ile kıyas bile edilmez ki ben ikisinin adını aynı cümlede geçirerek zaten land cruisere saygısızlık yaptım.
    son olarak, yazdıklarının %90 ı doğru, katılıyorum yine de bizim köy hikayesi.




  • Giriş seviyesi dahi olsa Suv ya da Crossover araçlar ile binek araçlar arasında kullanım açısından farklar var, akıl tutulması biraz abartılı bir yaklaşım.
    Örneğin D sınıfı bile olsa binek otomobil oturma pozisyonu, bagaj yükleme eşiği, inip binme konforu Crossoverlere nazaran düşük, Bmw 3 D sınıfı ama araça binerken yere oturuyorsunuz resmen kendinizi bırakıyorsunuz, oturduğunuz pozisyon hakeza yorucu, ama Suv lerde vücut yüksekliğinde inip biniyorsunuz, hakeza bagaj eşiği ve kapaklı kullanımdan ötürü kullanım kolaylığı hakeza, o yüzden tercih meselesi bunlar, elmanın güzelini seçmiyorsunuz, elmayla armutı kıyaslıyorsunuz, hatalı biraz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sıfır araca karşılık nasıl 10 yaş 2. El öneriliyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyler kusura bakmayında bmw x1 in ölüsü en dolu 5008 in içinden geçer. pejoya 100k üstü para mı verilir. fransız tenekesi :)
  • Benim anlamadigim bukadar arac arasinda neden 5008 i sectiniz ; almak istiyorsunuz ama cok mu pahali?
    Turkiye de ederinin uzerinde satilmaya calisilan 10 larca arac ve model oldugu gibi ; ederinin altinda da satilmaya calisilip satilamayan 10 larca arac var.

    Bugun buyuk bagajli ; 7 koltuklu ; dizel ve donanim olarak o ayarda ne alabiliriz diye dusunmek lazim. Bu arada benim esimde 5008 var yeni aldik. Almadan cok arastirdik. BMW 2 serisi de kullandik baktik ama donanim olarak yanindan gecemez ; kaldi ki ikinci eli de ayni 5008 gibi ; en buyuk dertlerinden birisi servis ve parca fiyatlari.

    Benimde elestirdigim noktalari cok var peugeotun ama sonucta adamlarin 3008 ile geldikleri nokta belli ; bizim 5008 tercihimizin sebebi bagaj hacmi oldu aslinda ; 20.000TL vermek bize o an icin cok gelmedi. Bulmakta kolay olmadi aradigimiz araci ama suanda cok memnun esim ; ne isterse icine atabiliyor ; arkadaslarimiz gelince 7 kisi binip saga sola gidiyoruz.

    Mesela yurtdisinda cok iyi para edip turkiye de hic etmeyen de soyleyeyim ; onu da kullaniyorum A45 AMG mesela ; Turkiye de suanda yurtdisindan daha ucuza bulabilirsiniz.

    Tamamen piyasa dinamikleri ile ilgili ; adamlar araci satiyorlarsa getirirler ; baktigimiz kadari ile 5008 de zaten cok yok demekki adamlarin satma beklentileride yuksek degil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cuoresportivo

    Benim anlamadigim bukadar arac arasinda neden 5008 i sectiniz ; almak istiyorsunuz ama cok mu pahali?
    Turkiye de ederinin uzerinde satilmaya calisilan 10 larca arac ve model oldugu gibi ; ederinin altinda da satilmaya calisilip satilamayan 10 larca arac var.

    Bugun buyuk bagajli ; 7 koltuklu ; dizel ve donanim olarak o ayarda ne alabiliriz diye dusunmek lazim. Bu arada benim esimde 5008 var yeni aldik. Almadan cok arastirdik. BMW 2 serisi de kullandik baktik ama donanim olarak yanindan gecemez ; kaldi ki ikinci eli de ayni 5008 gibi ; en buyuk dertlerinden birisi servis ve parca fiyatlari.

    Benimde elestirdigim noktalari cok var peugeotun ama sonucta adamlarin 3008 ile geldikleri nokta belli ; bizim 5008 tercihimizin sebebi bagaj hacmi oldu aslinda ; 20.000TL vermek bize o an icin cok gelmedi. Bulmakta kolay olmadi aradigimiz araci ama suanda cok memnun esim ; ne isterse icine atabiliyor ; arkadaslarimiz gelince 7 kisi binip saga sola gidiyoruz.

    Mesela yurtdisinda cok iyi para edip turkiye de hic etmeyen de soyleyeyim ; onu da kullaniyorum A45 AMG mesela ; Turkiye de suanda yurtdisindan daha ucuza bulabilirsiniz.

    Tamamen piyasa dinamikleri ile ilgili ; adamlar araci satiyorlarsa getirirler ; baktigimiz kadari ile 5008 de zaten cok yok demekki adamlarin satma beklentileride yuksek degil.
    peki ben size bir soru sormak istiyorum; 7 kişilik+ geniş bagaj arıyorduysanız niye vw caravelle yada ford turneo custom gibi alternatiflere bakmadınız? amaç çok insan taşımaksa bunlar alasını taşır, amaç çok geniş bagajsa bunlarda alası var, amaç arazi olmayıp yerden yüksek olması ve bozuk arazide gitmesi ise bunlar da fazlası ile gider. ruhsatta otomobil olarak geçtiği için hız ve köprü sınırlamalarından da etkilenmez. o yüzden soruyorum bir 5008 almaktaki gerçek amaç nedir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: duggac

    beyler kusura bakmayında bmw x1 in ölüsü en dolu 5008 in içinden geçer. pejoya 100k üstü para mı verilir. fransız tenekesi :)
    Ülkede ki otomobil cahilliğinin muazzam bir yansıması. Forumda zeka testi yapılsın, herkes fikir beyan edemesin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gorod kullanıcısına yanıt
    Evet onun IQ 69 falan sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    burada yazdıklarınızın tam tersi oluyor hayatta..
    2010 model land rover 2.2 aldık td4 niye işletim maliyeti pejo zihniyetli firmalara baktığınızda daha ucuz vede daha fonksiyonel..

    4x4 altı daha yüksek istediğiniz her yol koşuluna uygun vede arazi yapısına daha geniş hacimli.

    200 ve üstünü 4x2 otomobilden devşirme artık adına ne diyorlarsa crossover,suv vs..sadece laf kalabalığı icraaatı sıfır.

    kışın dağ,tepe kayak yağmur çamur yazın köy bozuk yollar vs..

    5008 bu cümlenin hiçbir tarafında ne beceri nede bu fiyatlarla yakınından bile geçebilir,işte akıl tutulması olayınıda burdan geliyorum

    kaldıki 5008 in şu anki fiyatı muadil olan mercedes b kasa ve bmw 2 serisi grand tourer ı bile geçen vaziyetlerde.

    pejonun güncel klasmanda ve kalite ve test standartlarında aldığı değerler ne olursa olsun

    sonuçta arge ve toplam kalite pejo..

    detaylı inceleme yaptığım için rahat söyleyebilirim bmw 218 grandtourer sportline aracın iç malzeme kalitesi 5008 in çok üstünde.

    Alıntıları Göster
    Hocam Pejo daha bir kaç ay öncesine kadar dizel arabaya 550-600 liraya bakım yapan bir firma. Her türlü araçlarının arkasındalar, son yıllarda elektronik ve mekanik arıza oranları çok çok düşük. Yani o 2.2'nin işletme maliyetinin 0 alınacak bir 5008'den az olma ihtimali %0 bile değil. Arada ki yakıt farkı çok olacak bir kere. He Pejo hala bazı salaklıklarına devam ediyor. Özellikle boyayla ilgili kronik sıkıntıları var. Vernik atması vs. Ben bu fiyatlara Pejo bayisinin önünden geçmem, hatta hiç bir bayinin önünden geçmem. Ama gidipte 10 yaşına gelmiş SUV tarzı araçlarada para vermem.



    Araziyi severim, ATV kullanıcısıyım. 800cc 4x4 canavar gibi düz duvara tırmanıyor. İlla arazi aracı alacaksam kırdığım zaman üzülmeyeceğim araba alırım. Giderim Lada Niva yüklerim, arazide trilyonlukları bozarım. %90'ını şehir içinde geçireceğim 2.2 arabaya para vermem. Amaca hizmet etmez benim için. Araziye ATV'ler ile çıktığımız zaman az biraz oynanmış Duster'lar bile muazzam işler yapıyor. Merak ettim kaç kere arazide hakkını verdiniz o aracın ? Hani 4x2 SUV olmaz muhabbeti yaptık ya 4x4 olsada değişmez benim için. Kimse kendini kandırmasın kimse bu araçlarla 4x4'e ihtiyaç duyacak kadar hakkını vermiyor. Tüm bir SUV ürünleri buna Land, Toyota'nın arazi kabiliyetleri yüksek araçlarıda dahil çöp para benim için. Pragmatist kafayla düşünüyorum. Arazi yapacaksam dediğim gibi çok daha ucuza çok daha başarılı bir araç toplarım, kalan parayla iyi bir ATV alırım ama Asfaltta kullanacağım 10 yaşında bir arabaya 100.000 lira vermem. Hele hele Pejo 5008'e 250-300 hiç vermem. Adam Land Cruiser alıyor, karda arazi yaptım diyor. :) Arazi dediği yere kar lastikli şahin gitmezse suratıma tükürün. İnsanların arazi anlaşıyı çok komik. Tüm bu sebeplerle fiyattan bağımsız olarak 0 bir SUVcuk almak 2. el gerçek bir SUV diye adlandırılan ürünlerden almaktan daha mantıklı benim için.






    Abi keyif bu. Land Cruiser ya da 5008 alana kadar güzel bir araba, arazide kırınca üzülmeyeceğin iyi bir araç ve böyle bir ATV alınır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gorod -- 18 Aralık 2018; 20:48:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • O paraya 5008 alacağıma 4-5 tane Egea alınır mis gibi kiralama işi yapılır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gorod kullanıcısına yanıt
    selamlar,

    birincisi yaptığınız alıntı bana ait değil. ikincisi, benim meselem land cruiser alıp hard off road yapmak da değil. üstünü açmayacaksam üstü açık araba almam, üstü açılmıyorsa sunroof lu arabayla cabrio arabam var diye gezmem. 7 kişilik ailem varsa binek almam. örnekler uzatılabilir ama mesele tamamen arabaların tanımları ve ne işe yaradıklarıyla alakalı.
  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Soru bana değil ama kusura bakmayın, bu kadar kötü bir kıyas yapılmaz, siz Connectle seyahat ettiniz mi, yani 5008 aynı genişliği D sınıfı konforunda veriyor, donanımlı alırsan adaptif cc sinden, güvenlik sensörleri vs konforlu bir binek aynı zamanda. Oldu olacak transit diyin bari 10 kişi rahat sığarlar, yanlış bir kıyas

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.