Şimdi Ara

..:: PEUGEOT TAKIMI ::.. ASLAN KRALLARIN MEKANI... (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.313
Cevap
0
Favori
193.957
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bende 205 gti var 1.9
  • noldu pejocular kayboldunuz
  • Peugeot 307 1.6 HDI 110 HP 240 NM Aracımla ilgili izlenimlerim;

    Aracım henüz 1300 km de. İlk 1250 km' yi 170 YTL mazot ile yaptım. Km.de şehiriçi şehir dışı karışık 6 lt mazot yaktım. Ortalama tüketimim kilometrede 0.135 YTL yani eskinin 135.000 TL si.

    Olumsuz yönler;

    - Kesinlikle sert süspansiyon, eğer aracınızı sıfır asfalta sahip bir şehiriçinde veya şehirlerarası yolda kullanmıyorsanız çok rahatsız olacaksınız. Ama sıfır asfalta geldiniz mi tadından yenmeyen bir sürüş keyfi var. Yaşadığınız şehrin yolları çukurlu ve bozuk ise işiniz zor.

    - Sol arkadan başlayan şimdi her iki tarafta da duyduğum lop lop, lok lok , gibi tok bir ses geliyor. Tabi bu sesi çukura girince veya bir tümsekten vs geçerken yapıyor. Baktırmadım daha ama ilk bakımda baktıracağım veya ne zaman canımı sıkarsa.

    - Arkadaşlar araç 1336 kg. ancak kapıları kapanırken sanki Renault Toros kapısı kapanıyormuş gibi cılız bir ses ve titreme ile kapanıyor. Manyak rahatsız oluyorum bu yönü ile. Zayıflık hissi had safhada bu yönden. Kapıyı kapatırken kafamı başka yöne çeviriyorum o kapanırken kapının yaptığı titreme veya sarsıntı gibi görüntüyü ve sesi. Geçenlerde evvelinde Peugeot ta çalışmış şu an başka bir firmada satışta çalışan arkadaşıma bahsettim bu durumdan, inanmadı." Yapma abi, o araçlar çok tok bir araçtır, yanlışın var" dedi. Bende" o zaman kendi gözünle gör" dedim ve beraber benim aracın yanına gittik, "Aç kapıyı ve kapat" dedim.
    Kapıyı açtı, kapattı. "İnanmıyorum abi, ne yapmışlar güzelim 307'" ye dedi. İlk çıkan 307' ler kesinlikle çok dolu idi bu yönden dedi. Şimdi ilk kasa bir 307 tanıdığa rastlarsam açıp kapayacağım kapıyı ve bakacağım.

    - Çukurlara girince sarsıntıyı resmen direksiyonda da hissediyorum, bu hoşuma gitmiyor.

    - Frenler açısından, kısa mesafe sert frenlerde aracın kasasının ağırlığı nedeni ile ABS devreye giriyor. Yani takip mesafesine çok dkkat edin şehiriçinde, çünkü araç çok çabuk serileniyor ama frenler aracı durdurmada biraz yetersiz kalıyor. Bunu iyi dengelemeniz lazım.

    Olumlu Yönler ;

    - Aracın diesel olması ve yakıt tüketimi mükemmel. Karışık 6 lt mazot yakıyorum (eurodiesel). İlk 3 alımı opetten yaptım. Ancak Total excellium çok daha iyi imiş ve ona döneceğim. Km.de 135 bn yakıyorum ve resmen mükemmel.

    - Motor resmen fırtına, takıyorum 5. vitese en dik rampada bile çekişten düşmeden Allah ne versi ise motor kasılmadan adeta asfaltı yararak ilerliyorum. Motor resmen FIRTINA ve ekonomik....

    - Yol tutuşu çok iyi, 130, 140 virajlarda savrulma hissi minimum.

    - Arka bagaj HB araçlar içinde 1 numara. Kocaman bir HB Bagajı var.

    - Koltuklar vucudu mükemmel sarıyor. Kocaman ve rahat koltukları var.

    - Ön tasarı ergonomisi çok iyi, görüş hakimiyeti ve açısı mükemmel, sanki önünüz de ne yan direktler var nede başkaca görüşü engeleyen bir unsur.

    - Araç roket gibi seri hareket ediyor. Arkadaşlar bu aracın 3 ve 4. viteslerinde mükemmel bir aklerasyon var.

    - Gaz pedalı sensörlü, aklerasyon bu yönü ile mükemmel.

    - Ön tasarım ve genel tasarrım çok dikkat çekici.

    Şimdilik bu kadar.




  • Ben de Benim 407 nin daha once Yaptigim incelemesini C/p ediyorum maksat arsiv olsun.


    Teknik verilerinden de anlasildigi gibi 407 nin 260 Nm anlik torku ve 110hp gucu var oldugundan bu kadar torku 2.500 cc bir benzinli aracta ancak bulabileceginizi hatirlatarak, bilincsiz insanlarin dedigi “1.6 bu arabayi kaldirmaz sozlerinden” kasayi kaldirmama gibi bir sorununuzun olacagini sanmiyorum.



    Aracta kronik bir ariza yoktur. Servislerden edindigim bilgiye gore. 15000 km de 1 kez ilk alimda da 7500 km de ilk servisinin yapilmasi gerekmektedir.



    Araciniza Park Sensoru taktirmaniz iyi olacaktir zira; 4.7 mt uzunlugundaki arac sehir icinde bir tekneden farksiz olarak park sorununda buyuk sorun yasatmaktadir.



    Arabada 3 kisi varken edindigim 0-100 km hizlanmasi 11.3 saniyedir ancak bu testi yaparken aracin 2700 km civarinda oldugunu ve aracin gercek(yakit tuketimi hizlanma max hiz) degerlerine sizinde bildiginiz gibi 7500 km bakimindan sonra elde edicegini hatirlatirim. Yanisira Sollamalarda Turbonun maximum performans sagladigi 2500 4000rpm bandini uygun anda tutturabilirseniz 260 nm tork ile hizlanmaniz gayet iyi olacaktir. Bu arada Yaptigim arastirmalara gore Chip tuning ile bu aracin 130-140 hp civarina ulastigini ve 0-100 un 10 saniye civarina dustugunu sollamalarda cok daha iyi oldugunu duydum ancak 60 000 km den once dusunmuyorum.



    Onceden arkadasimla ortak olarak passat 1.8T 99 model kullaniyorduk daha dogrusu araclar onundu bazen ben kullaniyordum tabiki bazi sollamalarda eski arabayi ariyorum ama yinede benim arabamdemenin guzelligi bir baska. Ehh bir de paranizin cebinizde kalmasi var dizel sagolsun.



    Uzulerek soyluyorum ki ic plastik kalitesi sinifina iyi ancak Baglanti noktalari ne yazikki vasat. Cok bozuk yollarda vidalarin gevsemesinden olusan tikirtilar geliyor bazen, genelde bozuk yoldan gittigim hizli gittigim icin bu sorunu ben normal olarak karsiliyorum ama bazi ilk bakista gorunmeyen detaylar Mesela bagaji acin kafanizi iceri sokun ve yukari bakin MDF malzemesini goruyorsunuz J ama bunlar yinede bu kadar guzel ve alimli bir aractan sogumama engel olmuyor ama yinede uzucu bir durum Inanirmisiniz milletin gozu kalacak korkusundan cizecekler korkusundan arabami parlatamiyorum



    Cok agresif bir kullanma stilimin oldugunu hatirlatarak su andaki depo da benim ortalama hizim 51 km/s *sehir ici sehir disi karisik * acikcasi basiyorum ve trafige girdigimde oluyor ancak %20 diyebiliriz buna 5.9lt/100km yakit tuketimi ortalamasiyla 1000-1200km arasinda karisik 1 depo ile gittigim oluyor (52 lt yakit ile kirmizi Alana girmeden yakit alirim)



    Forumdakilerin 407 i sevmemeye karsin ben arabami cok seviyorum, daha once denedigim arabalarin(sinifinda) (alman arabasidir hepsi) arasinda yol tutusu da cok iyi Sert suspansiyonlari bazen keyfinizi kacirabilir ancak sportif bir kullanici iseniz hic bir zaman yolda yuzunuzu kara cikartmaz.(sans bu olsa gerekki aldigim 9. gun yolda seyrederken ici dolu 19 lt lik bir damacana onumdeki kamyonetten yola dustu kamyoneti sollamak icin yaklasiyordum hizim 110 civarindaydi cok hizli olmamama ragmen nereye gidecegi belli olmayan bir damacanadan bayagi kivrak kurtuldum) Arabanin yol tutusu konusunda eksigi olmadigini hatirlatarak “Kullanici yardimiyla” mukemmele yakin bir yol tutusu sergiledigini hatirlatirim. Unutmayin ki her arac fizik kurallari dahilinde bile sinirlari vardir bu ister 407 olsun ister Subaru ya da Ferrari olsun farketmez.



    407 nin yol tutusunda motorun dizel ve agir olmasindan dolayi arabada tek kisiyseniz cok sert virajlarda bazi ufak onden kaydirmlar yapiyor(understeering) aslinda bu cogu dizel arabada var ama onceden benim gibi benzinli kullanicisiysaniz ilk baslarda biraz garipseyebilirsiniz ve arabanin hemen toparlanmasinda da kullanicinin etkisi oluyor. Yani acikcasi yolu hissediyorsunuz 407 ile cogu alman arabasi gibi bindiginizde “araba sizi” degil “arabayla siz birlikte” bir yere gidiyorsunuz.(siz arabayida degil tam ortada bir durum) Bu bazi elestirmenler tarafindan Eksi olarak yazilsada ben arabayi kullanmaktan zevk alan biri olarak benim icin arti.



    407 nin ses izolasyonu hakkinda cok iyi olmadigini belirtmek isterim ancak “ cok iyi olmadigini “ iyi denebilir derecelendirmek gerekirse 2006 D sinifna gore “Iyi-” denebilir. Motor isinincaya kadar dizel sesi duyuyorsunuz motor isindiktan sonra cok cok az bir dizel sesi duyuyorsunuz VW grubunun Tdi lari kaput acikken Cok daha sesli calisiyor. Ic izolasyonu hakkinda pek bir bilgiye sahip olmadigindan ic mekan ses duzeyini karsilastiramayacagim



    407 de Muzik sistemi Comfort oldugunu dusunursek aracin Cok iyi. Ben Gerci hep daha fazlasini istesemde bu konuda 1-2 sene sonra ancak yaptirmayi dusunuyorum.



    Araciniza sonradan Benim gibi xenon far taktiririm 1000 ytl ye Philips war yurt disindan 400$ a gelir derseniz Ben bu sekilde bir calisma yaptim ancak sonu NE YAZIKKI husran oldu gelen xenonlar gercekten cok guzel arabayada cok guzel uydu ancak; 2 gun sonrasinda arabanin Beyin sisteminde arizaya neden oldu sag silecek motorum yandi asenkron calismaya basladi Yetkili servis taktigi icin Garantiden herseyi degilstirdiler (MEPA) Yani degistirecekler acikcasi birazda sans isi servis daha onceki arabalara taktiklarini ve bir sorun olmadigini (uzak dogu mallari takiyorlar ki bendeki de sans) bana belirtti. Servis konusnda da sansli oldugumu dusunuyorum.





    Eger bu arabayi almazsaniz daha iyi bir sey dusunurseniz tek dusunceniz ya bu aracin buyugu ya da ALFA 159 1.9JTD olsun ben sahsen onu almak cok istemistim ancak aradaki 21 milyar fark biras fazla geldi J





    Sonuc olarak : ben 43.600 e aldim araci son kurusuna kadar 2006 model D sinifi 1.6 motor dizel olarak hakketigini dusunuyorum gunluk 110-150 km yapiyorum 1.5 aydan beri aktif kullaniyorum her seferinde son kurusuna kadar hakketigini dusunuyorum.


    407 Bence 1.6 katogorisinde eger maddi imkanlariniz yetmiyorsa ve D sinifi bir arac istiyorsaniz alinabilecek en iyi aractir.



    Su anda 3500Km civarinda arac. ve sakin kullanimda 5.1 lt ortalamayi yakaladigim oldu.


    Iyi ya da Kotu elestirilerinizi ve karsilastirmalarinizi Lutfen Mantik cercevesi icerisinde ve Teknik verilerle yapin.
    Bu kadar yazdim emegime duyacaginiz saygidan ve seviyeli yorumlariniz icin simdiden tesekkur ederim.

    Saygilarimla




  • değerli peugeot kullanıcıları ;

    eğer peugeot team topiği açacaksanız mümkünse bu topikte yeni topik açmadan,başlığı değiştirerek yapın.

    hyundai de bu şekilde yaptı..sizin de ,eğer yaparsanız yeni topik açmadan bu şekilde yapmanızı rica ediyorum..

    anlayışınız için teşekkürler..
  • Ses sistemini sen optimize etmen lazım. bunu için CD çalar üzerinde ki müzik notası şeklinde ki tuşa basıp

    Bass,
    Tiz
    Loudnes
    Ekolayzer ayarlarını yapman lazım. default olarak hepsi inactive modda ve kapalı drumda. Ben yaptım şu an bangır bangır sistem.
  • ya ayarları yaptık kimi bindirdiysem beğendiremedim astra dan golf den çıkan ses gibi çokmıyor diyorlar..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: luck83

    ya ayarları yaptık kimi bindirdiysem beğendiremedim astra dan golf den çıkan ses gibi çokmıyor diyorlar..


    önemli olan senin beğenmen, bence kıskanıyorlar ben çok memnunum, bundan fazlası ses modifikasyonu işine girer derim.
  • DİESEL Mİ BENZİNLİ Mİ DİYE SORAN PEUGEOT TEAM ÜYELERİ, LÜTFEN ARAÇ TERCİHİ ÖNCESİ AŞAĞIDA Kİ TABLOMA GÖZ ATIN !!!

    1000 km yol yapmaktan başlayarak 500.000 km yol yapmaya kadar Diesel ve Benzinli araç karşılaştırmasını gösterir tablo hazırladım.

    Baz alınan araç Peugeot 307 1.6 HDI ve Peugeot 307 1.6 Benzinli. İkisi de 110 beygir. Ortalama tüketimlerini kendi resmi sitesinden aldım. Sonuç oldukça şaşırtıcı biçimde mevcut fiyatlara karşın Diesel lehine.

    Baz aldığım fiyatlar Opet Taşra Fiyatları.

    Tabloda SARI satırlar yapılan kilometreyi, Mavi satırlar ise

    Şehiriçi
    Şehirdışı
    Karma

    kullanımda yapılan tasarrufu gösteriyor. Umarım faydalı olur, kendi siteme dahi eklemeden PEUGEOT TEAM ile paylaşmak istedim.





  • Aşağıda ki ilk tablo Süperbenzin fiyatı olan 2.88 YTL ve 10000 km şehiriçi, şehirdışı ve karma kullanımlar baz alınarak yapıldı. Görüldüğü üzere 10000 km kullanımda şehiriçinde binbeşyüz YTL ye yakın tasarrufumuz var. Katlarını 10000 km kullanım rakamlarını baz alarak siz hesaplayın.



    Aşağıda ki hesaplamada ise ABARTTIM ve Euro Dieseli 4.8 YTL den hesapladım. (AMAN BU HESAPLAMADAN MALİYE BAKANIMIZIN HABERİ OLMASIN, VALLA 5 YTL OLUR EURODİESEL) Gördüğünüz üzere 10000 KM de şehiriçi kullanımda başabaş noktasına ancak ulaşıyoruz. Yani ne kar nede zarardayız. Diğer kullanımlarda ki zararımızda 10000 km için fazla sayılmaz. Yüksek torklu kullanımın yanımıza kar kalıyor. Bunuda inceleyelim, benzini 2.88 den, Eurodieseli 4,8 YTL den hesapladım.



    Öyle veya böyle 2.88 YTL ile 4.8 YTL yi baz alarak makası hesaplarsak Dizel , Benzinden %66,67 pahalı oluncaya kadar dizel avantajlıdır. Diyelim Eurodiesel 4.8 YTL oldu, benzin 2.88 YTL de sabit kaldı. Hangi benzinli 1.6 araçta 240 NM tork var? Buda işin başka yönü... Dizelin bakım masrafı benzinliden pahalı falan derseniz "Gülü seven dikenine katlanır" derim bende...

    Saygılar...




  • Aman Ustadim Sen ne yaptin yaaa ?? Kimse Duymasin Sunu editleyelim Polis Fln intenette geziyor. Simdi Bunu gorur bir bakan fln da gorur yarin sabah 4.8 ytl olur aman anlatma su dizelin avantajini



    Bu arada bence Makam arabalari 2.0Dizelden yuksek olmamali.
  • Müzik sistemi kötü... diğerlerine de aynen katılıyorum
    quote:

    Orjinalden alıntı: OtoTurk

    Peugeot 307 1.6 HDI 110 HP 240 NM Aracımla ilgili izlenimlerim;

    Aracım henüz 1300 km de. İlk 1250 km' yi 170 YTL mazot ile yaptım. Km.de şehiriçi şehir dışı karışık 6 lt mazot yaktım. Ortalama tüketimim kilometrede 0.135 YTL yani eskinin 135.000 TL si.

    Olumsuz yönler;

    - Kesinlikle sert süspansiyon, eğer aracınızı sıfır asfalta sahip bir şehiriçinde veya şehirlerarası yolda kullanmıyorsanız çok rahatsız olacaksınız. Ama sıfır asfalta geldiniz mi tadından yenmeyen bir sürüş keyfi var. Yaşadığınız şehrin yolları çukurlu ve bozuk ise işiniz zor.

    - Sol arkadan başlayan şimdi her iki tarafta da duyduğum lop lop, lok lok , gibi tok bir ses geliyor. Tabi bu sesi çukura girince veya bir tümsekten vs geçerken yapıyor. Baktırmadım daha ama ilk bakımda baktıracağım veya ne zaman canımı sıkarsa.

    - Arkadaşlar araç 1336 kg. ancak kapıları kapanırken sanki Renault Toros kapısı kapanıyormuş gibi cılız bir ses ve titreme ile kapanıyor. Manyak rahatsız oluyorum bu yönü ile. Zayıflık hissi had safhada bu yönden. Kapıyı kapatırken kafamı başka yöne çeviriyorum o kapanırken kapının yaptığı titreme veya sarsıntı gibi görüntüyü ve sesi. Geçenlerde evvelinde Peugeot ta çalışmış şu an başka bir firmada satışta çalışan arkadaşıma bahsettim bu durumdan, inanmadı." Yapma abi, o araçlar çok tok bir araçtır, yanlışın var" dedi. Bende" o zaman kendi gözünle gör" dedim ve beraber benim aracın yanına gittik, "Aç kapıyı ve kapat" dedim.
    Kapıyı açtı, kapattı. "İnanmıyorum abi, ne yapmışlar güzelim 307'" ye dedi. İlk çıkan 307' ler kesinlikle çok dolu idi bu yönden dedi. Şimdi ilk kasa bir 307 tanıdığa rastlarsam açıp kapayacağım kapıyı ve bakacağım.

    - Çukurlara girince sarsıntıyı resmen direksiyonda da hissediyorum, bu hoşuma gitmiyor.

    - Frenler açısından, kısa mesafe sert frenlerde aracın kasasının ağırlığı nedeni ile ABS devreye giriyor. Yani takip mesafesine çok dkkat edin şehiriçinde, çünkü araç çok çabuk serileniyor ama frenler aracı durdurmada biraz yetersiz kalıyor. Bunu iyi dengelemeniz lazım.

    Olumlu Yönler ;

    - Aracın diesel olması ve yakıt tüketimi mükemmel. Karışık 6 lt mazot yakıyorum (eurodiesel). İlk 3 alımı opetten yaptım. Ancak Total excellium çok daha iyi imiş ve ona döneceğim. Km.de 135 bn yakıyorum ve resmen mükemmel.

    - Motor resmen fırtına, takıyorum 5. vitese en dik rampada bile çekişten düşmeden Allah ne versi ise motor kasılmadan adeta asfaltı yararak ilerliyorum. Motor resmen FIRTINA ve ekonomik....

    - Yol tutuşu çok iyi, 130, 140 virajlarda savrulma hissi minimum.

    - Arka bagaj HB araçlar içinde 1 numara. Kocaman bir HB Bagajı var.

    - Koltuklar vucudu mükemmel sarıyor. Kocaman ve rahat koltukları var.

    - Ön tasarı ergonomisi çok iyi, görüş hakimiyeti ve açısı mükemmel, sanki önünüz de ne yan direktler var nede başkaca görüşü engeleyen bir unsur.

    - Araç roket gibi seri hareket ediyor. Arkadaşlar bu aracın 3 ve 4. viteslerinde mükemmel bir aklerasyon var.

    - Gaz pedalı sensörlü, aklerasyon bu yönü ile mükemmel.

    - Ön tasarım ve genel tasarrım çok dikkat çekici.

    Şimdilik bu kadar.




  • opeldeki ses sistemiyle karşılaştırıyorum. Tamamen berbat. Tizle bassla oyna hiçbir şey değişmiyor. Opelde bass'ı tizi yerinde son ses bangır bandgır ses kalitesini bozmadan çalıyor. 307 de son ses yapınca herşey birbirine giriyor. Adam akıllı bass sesi alamadım şu 307den yahu. Hapörler sistemi yaramaz bence.
    quote:

    Orjinalden alıntı: OtoTurk

    Ses sistemini sen optimize etmen lazım. bunu için CD çalar üzerinde ki müzik notası şeklinde ki tuşa basıp

    Bass,
    Tiz
    Loudnes
    Ekolayzer ayarlarını yapman lazım. default olarak hepsi inactive modda ve kapalı drumda. Ben yaptım şu an bangır bangır sistem.
  • evet yenileri heryerde var size 1.9--ve 1.6 gti

  • Selam arkadaslar, bende pug 307 kullandim 1 yil boyunca. O dediginiz sesleri lop lop kesmeniz cok zor. Heleki stabilize yollara girin bakalim sadece amortisorlermi ses yapacak. Arabaya yapmadigim kalmadi yinede kesemedim sesi. Memlekete gittim gidecegime gitmisime pisman oldum seslerden. 2003 model araba dusunun, sinyal kolu ariza yapti, cam indirme dugmeleri kirildi, cd calar biraz isininca cd ler icinde kaliyor soguyuncaya kadarda cikmiyor ve radyodan baska birsey calismiyordu. Kalite hic tatmin edici degil. Kaskosu vardi dedim yakayim bunu alayim kaskodan parasini baska araba alirim. Onuda sutume yediremedim. Valla ne diyeyim almayi dusunenler hosuna gidenler tekrar tekrar dusunsunler. Ben sattim kurtuldum ve 10 ay oldu rahat uyku uyuyorum artik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi canberk_k -- 31 Mayıs 2006; 11:36:58 >
  • merhaba arkadaş bu kapıdaki zayıflık hissi senin hissi bir düşüncen gibi geldi oldukça tok bir araba 307 ayrıca kapılarda sağlam oldukça ben. 5 yıl 1.6 90 bg 206 kullandım. hiç bir sorunla karşılaşmadım. 206 ile 2. viteste 90 km ye vurduğumda gözlerim açık kalmıştı.aynı segmentteki araçlardan çok çok iyi.mesala ablamda opel corsa vardı kesinlikle arada çok büyük fark var. bende bundan ötürü 307 aldım söyliyiyecem ama basa basa söylüyorum arkadaşın kapıdaki zayıflık hissi var ifadesine kesinlikle katılmıyorum. bu zevk meselesi sınıfında büssürü iyi araba var ama diğer araçlar iyi diye bu 307 kötü anlamına gelmez. opel , toyota, honda , WW, citroen bunların hepsi çok iyi araçlar . sınıflandırma yaparken bu araç şurası kötü şu eksiği var saçma ..iş maliyetle alakalı bi durum. neyse herkese kazasız keyifli seyirler
  • 30.03.2006 tarihinden beri Peugeot 307 SW 1.6 HDI 110 HP kullanıcısıyım . Tüm Peugeot'culara merhaba diyorum. Koç gibi araba maşşallah , bu iki aylık sürede şehir içi ve şehir dışı toplam 3000 km yol yaptım , hiç bir şikayetim olmadığı gibi herkese şiddetle tavsiye ediyorum. Peugeot olun arabaya binin kardeşim. Uzun yolda asfalt ağlıyor arkadaş bunun lamı cimi yok

    Herkese selamları iletiyorum

    BSGÜRLER
  • ya ben de var 307 xt uzunyolda süperde çukura girince nasıl ? her seferinde gelen seslerden tırsıyorum
    birde yakıtı şehir içi düşse iyi olur
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alp1900

    merhaba arkadaş bu kapıdaki zayıflık hissi senin hissi bir düşüncen gibi geldi oldukça tok bir araba 307 ayrıca kapılarda sağlam oldukça ben. 5 yıl 1.6 90 bg 206 kullandım. hiç bir sorunla karşılaşmadım. 206 ile 2. viteste 90 km ye vurduğumda gözlerim açık kalmıştı.aynı segmentteki araçlardan çok çok iyi.mesala ablamda opel corsa vardı kesinlikle arada çok büyük fark var. bende bundan ötürü 307 aldım söyliyiyecem ama basa basa söylüyorum arkadaşın kapıdaki zayıflık hissi var ifadesine kesinlikle katılmıyorum. bu zevk meselesi sınıfında büssürü iyi araba var ama diğer araçlar iyi diye bu 307 kötü anlamına gelmez. opel , toyota, honda , WW, citroen bunların hepsi çok iyi araçlar . sınıflandırma yaparken bu araç şurası kötü şu eksiği var saçma ..iş maliyetle alakalı bi durum. neyse herkese kazasız keyifli seyirler


    Dostum beni forumda Peugeot Fanatiği olarak tanırlar. Her ne kadar öyle olmasamda yani fanatik olmasamda. O yüzden bir şey söylüyorsam "Yiğidi öldür hakkını ver" yada "İğneyi kendine çuvaldızı başkasına" tadında söylemişimdir. Bizde yalan olmaz, kapıları zayıf arabanın. Makyajlı 307'den bahsediyorum yanlız, ilk versiyondan değil.




  • Peugeot Takımı, 405'in Dağ Tırmanış Dansını muhakkak seyredin.

    http://video.google.com/videoplay?docid=-6604540639943123451
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.