Şimdi Ara

Philips 4k yeşil çizgi sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7
Cevap
1
Favori
2.537
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    2014 aralık ayında Philips 55PUS7909 güya 4K TV almıştık.

    Aldıktan sonra sadece hdmi 2.0 üzerinden 4k izlenebileceği ortaya çıkmıştı.

    Neyse çok uzatmadan probleme geleyim. Bugün Digitürk 4K kutu takıldı.

    4k çözünürlükte ekranın sağ üst köşesinde boydan boya yeşil çizgi oluşuyor. Çözünürlüğü düşürdüğüm anda yeşil çizgi kayboluyor.

    Hdmi kablosu 2.0 mı emin olamıyorum onunla ilgili olabilir mi? Yoksa direk Philips servisi arayayım diyorum.

    Ne tavsiye edersiniz? Philipse direk değişim talebinde bulunabilir miyim? Sonuçta bu hata 1,5 sene önce satın aldığımda da var olmuş olabilir ki o zaman atmış oldukları kazıktan dolayı deneyemedik bile 4k yayını.


     Philips 4k yeşil çizgi sorunu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • quote:

    Orijinalden alıntı: draco1987

    Merhaba,

    2014 aralık ayında Philips 55PUS7909 güya 4K TV almıştık.

    Aldıktan sonra sadece hdmi 2.0 üzerinden 4k izlenebileceği ortaya çıkmıştı.

    Neyse çok uzatmadan probleme geleyim. Bugün Digitürk 4K kutu takıldı.

    4k çözünürlükte ekranın sağ üst köşesinde boydan boya yeşil çizgi oluşuyor. Çözünürlüğü düşürdüğüm anda yeşil çizgi kayboluyor.

    Hdmi kablosu 2.0 mı emin olamıyorum onunla ilgili olabilir mi? Yoksa direk Philips servisi arayayım diyorum.

    Ne tavsiye edersiniz? Philipse direk değişim talebinde bulunabilir miyim? Sonuçta bu hata 1,5 sene önce satın aldığımda da var olmuş olabilir ki o zaman atmış oldukları kazıktan dolayı deneyemedik bile 4k yayını.


     Philips 4k yeşil çizgi sorunu

    @albani hocam sizin yorumunuz önemli.

    Hdmi kablo ile ilgili olabilir mi? Yoksa direk servis ile iletişime geçip ne talep etmeliyim?

    Çözünürlüğü düşürünce o çizgi kayboluyor hiç sorun olmuyor ama 2160p de çizgi geri geliyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi draco1987 -- 12 Haziran 2016; 15:11:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hdmi kablonun 4 k desteklediginden eminmisiniz eyer emin degilseniz ilk once onu degistirin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahim2399

    Hdmi kablonun 4 k desteklediginden eminmisiniz eyer emin degilseniz ilk once onu degistirin

    Ekranda 2160p50hz alıyorum.

    Saolsun piyasadaki bimeks mediamarkt gibi mağazalarda Hdmi 2.0 kablo bulamadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yurtdışı forumlarda da aynı hatayı alan insanlar olduğunu fark ettim.

    Herhalde sorun kablodan değildir. Resmen tv 60hz desteklemiyor

    İlgisiz Philips TR ile iletişime geçeceğim bakalım ne olacak. Davalık olmadan bir üst model ile değişim talep edeceğim.

    http://www.supportforum.philips.com/en/showthread.php?19934-Nvidia-Shield-Console-4k-problem-on-7909

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • görüntü formatını değiştirip deneyin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 666azazel

    görüntü formatını değiştirip deneyin.

    malasef format ile ilgisi yok. yurtdışı forumlarda da şikayet edenler var cihazı 2160p 24hz den yükseğe aldığınız zaman sağ tarafta boydan boya yeşil çizgi çıkıyor. TV'de bir hata bulunuyor.

    Philips TV Türkiye Genel müdürüne mail attım umarım ilgilenir bakalım ne olacak.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.