Şimdi Ara

PHILIPS 8109 tüm görüş ve yorumlar(güncellendi) (144. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.068
Cevap
64
Favori
156.091
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 142143144145146
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ZamanSal kullanıcısına yanıt
    aynı, ilk aldığım gibi kullanıyorum işte _) yanlız şunu belirteyim tv de 3d sinyal algılamayı mutlaka kapalı tutun, çünkü bende 3,4 kere tv kanalı izlerken 3d sinyal aldı tv ve görüntüde renk karışıklığı oldu, kapatıp açınca düzeliyordu ama, belkide işlemciye o zarar verdi.. benden söylemesi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ICEBLUEE I kullanıcısına yanıt
    3 d sinyal algılamayı bendede yaptı 2 kez ama sorun olmadı kapatalım o zaman.birde size bir şey sormak isterim smart tamamen işlevsiz bende YouTube niye çalışmıyor smart neden işlevsiz kaldı eski haline nasıl getiririz güncelleme lerde yeni sürüm diyor TV yazılımı için.tesekkur ederim ilginiz için.2 akrabamda Vestel var aralarında görüntü kalitesi olarak çok fark var belirtmeden edemedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erkostu E kullanıcısına yanıt
    kendi youtu.be, Android sürümü eski kaldığı için açmıyor, googlplayda ki öbür youtu.be kuruluyor. görüntüsü gerçekten çok iyi, tv getiren servis elemanı bile kurduktan sonra bu model eski ama görüntü muaazzam dedi.. ayrıca ben tv satmaya karar verdim, malum yerlerde ilanım var, ilgilenen olursa. 6 ay servis garantili.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ICEBLUEE I kullanıcısına yanıt
    Hayırlı satışlar size..tesekkur ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ICEBLUEE I kullanıcısına yanıt
    Yeni model olarak ne almayı dusunuyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erkostu E kullanıcısına yanıt
    7502,7503 7504, satarsam tabi_) geç satarsam mutlaka 2020 serisi alırım..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ICEBLUEE I kullanıcısına yanıt
    Sizin dediğinizi yaptım o menüye giremedim bir türlü yarın servis çağırdım.Bu arada görüntü yok ama kumanda alıcı gözü yanıp sönüyor hayırlısı bakalım inşallah yüksek tutmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erkostu E kullanıcısına yanıt
    işlemci hasarı olabilir. geçmiş olsun ucuza çıkar İNŞAALLAH.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ICEBLUEE I kullanıcısına yanıt
    Servisi dün aradım daha gelip almadılar.Basta müşteri hizmetlerini aradım siz yönlendirin bana bir servis dedim.Garantisi dolan ürünlere servis yönlendirmiyoruz dediler.Sacma kombim ECA garantisi dolmasına rağmen müşteri hizmetlerini aradigim zaman hemen bir servis yönlendirdiler ve sorunu çözdüler.

    Dün öğlen aradım şu saate kadar gelip almadılar TV yi.

    Bir daha Philips düşünmüyorum ben şu an alacak olsam Samsung alırım.1000 TL yi bulur gibi geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benimki 5 yıllık nasıl servis slmıyormuş, saçmalamış, google plihips yetkili servis yaz, semt semt çıkıcak nolar, ordan bölgene göre ara, ben Avrupa yakası şişli servisini çağırdım, çok ilgiliydiler. ergin bey var, watsapdan özel ilgilendi..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ICEBLUEE I kullanıcısına yanıt
    Servis gelip aldi.yarin fiyat için ararlar sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ICEBLUEE I kullanıcısına yanıt
    Kart değişimi 1620 TL kart tamiri 960 TL 6 ay garantili ana kart problemi olmuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar benim aynı model tv 2 gün önce arıza dolayısıyla servisteyken sıfırlanıp gönderildi. Tv ye netflixi bir türlü kuramadım. Netflix google playde görünmüyor tarayıcı üzerinden indirme linkiyle google playe bağlandığında android sürümünün uygulamayı desteklemediği yazıyor.Ayrıca tvnin kendi sürümü yazılımsal olarak en güncel versiyon en azından öyle görünüyor. Aklımda 2 soru var. İlki serviste yapılan yazılımsal yanlış bir işlem mi var yoksa netflix güncelleme aldı ve android 5 sürümünün altını hiç mi desteklemiyor.Sizde durumlar nedir netflix sorunsuz çalışmakta mı?
  • erkostu E kullanıcısına yanıt
    anladım,geçmiş olsun usta anakart tamirini yaptırıp kullanmak veya satmak en mantıklısı bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kullu500 kullanıcısına yanıt
    ben netflix kullanmıyorum usta, belki kullan vardır, tv kendi marketi var, orda yokmu netflix?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ICEBLUEE I kullanıcısına yanıt
    Oraya da baktım blutv falan koymuşlar ama netflix yok
  • Ben de netflix kullanmıyorum hocam
    O yüzden bilmiyorum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ICEBLUEE I kullanıcısına yanıt
    Seyretmeye devam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 123olsun

    Bu mesaj silindi.
    bu nedir
  • erkostu E kullanıcısına yanıt
    anakart değiştirdim 6 ay garantili idi 1 yıl oldu yine aynı sorun.tv açılmıyor kırmızı ışık 2 kere yanıp sönüyor yakacam tvyi philips in önünde.
  • 
Sayfa: önceki 142143144145146
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.