Şimdi Ara

Philips HTS5593/12

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.891
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Philips'in HTS5593/12 modelini aldım, ama karşılaştığım bazı sorunlar var, bu sistemle ilgili bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum.
    Sinema sistemine Ps3 ve digitürk bağladım, ikisinide sisteme hdmi'la bağladım, sinema sisteminide yine hdmi'yla Lcd tv'ye bağladım.
    Benim sorunlarım, öncelikle oyun oynarken yada sineme sisteminden mp3 dinlerken sesin bana yetersiz gelmesi acaba bağlantıyı daha farklı mı yapmam gerekiyor.
    televizyonum da s.sistemim gibi Philips ikiside easylink özelliği taşımakta, s.sistemi kapalıyken normal uydudan tv izliyorum mesela uyduyu kapatıp s.sistemini tv nin kumandasından seçtiğimde otomatik olarak acılıyor (easylink özelliği) ama sistem açılmasına rağmen ekrana görüntü bazen gelmiyor, ya sistemin kumandasından audio source yapıp sonra tekrar home tuşuna basınca görüntü geliyor yada sistemin kumandasın kapatıp açmam gerekiyor. burda da yine bağlantıyla mı ilgili bir sorun var anlayamadım
    easylink özelliğine rağmen sinema sistemini açtığımında tv nin sesinin otomatik olarak kapanması gerekirken bu da olmuyor manuel olarak kumandadan tv nin sesini kapatıyorum.
    sinema sisteminin ana ekranında bazı karıncalanmalar oluyor ilk açıldığında sonra belli bir süre sonra kendi kendine gidiyor.
    yardımlarınızı bekliyorum.







  • bilgisi olan yok mu?
  • yardım lütfen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxpashaxx

    yardım lütfen

    Arkadaşların dediğine göre Philips müşteri hizmetleri canlı chat bölümünde her türlü soruya cevap veriyorlarmış.Muhtemelen orada uygulamalı olarak sorunlarına çözüm bulabilirler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manolpan


    quote:

    Orijinalden alıntı: xxpashaxx

    yardım lütfen

    Arkadaşların dediğine göre Philips müşteri hizmetleri canlı chat bölümünde her türlü soruya cevap veriyorlarmış.Muhtemelen orada uygulamalı olarak sorunlarına çözüm bulabilirler.

    ilgin için teşekkür ederim
  • Philips canlı chat yalan oldu anlattım sorunlarımı, bu şekilde bir zor olacak biz sizi arayalım müsaitseniz dediler, tabii buyrun arayın dedim, dün 15;00 den beri arayacaklar hala bekliyorum
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.