Şimdi Ara

Philips LCD de problem başladı (resimli) ***SON GELİŞMELER***

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.723
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar son bir kaç gün içinde benim 2004 yılında aldığım phlips lcd resimlerde görüldüğü gibi bir problem çıkarmaya başladı..
    TV yi açıp belli bir süre beklediğimde sorun düzeliyor..
    Her zaman bu problem tekrarlanmıyor..
    TV ye herhangi bir darbe falan gelmedi evde çocukta yok ama birden bire bu problem ortaya çıktı..
    Garanti bitmiş durumda..
    Bu tarz problem yaşayan arkadaşlar ya da bunun sebebini ve bedelini :) bile arkadaşlar var ise çok sevineceğim..




     Philips LCD de problem başladı (resimli) ***SON GELİŞMELER***


     Philips LCD de problem başladı (resimli) ***SON GELİŞMELER***



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tb549 -- 19 Eylül 2008; 14:20:34 >







  • Bir de bazen hemen açıp kapayınca şu şekilde kalıyor..



     Philips LCD de problem başladı (resimli) ***SON GELİŞMELER***
  • dostum servis çağırmak şart bence
  • aslında öyle yapacağım :)
    ama işin ilginci dün akşamdan beri tv açık hanım evde kontrol ediyor şu anda hiç bir problem yok
  • hep zaten servisi çağırırsın gelir ve bi bakarsın servis elemanının yanında hiçbir problem çıkarmaz tv ( Bu bende genelde hep PC de başıma gelmiştir )
  • quote:

    Orjinalden alıntı: N 6297

    hep zaten servisi çağırırsın gelir ve bi bakarsın servis elemanının yanında hiçbir problem çıkarmaz tv ( Bu bende genelde hep PC de başıma gelmiştir )


    en azından bu screenshotları gösterir gelince
  • Arkadaşlar 1 haftalık inceleme sonucunda yetkili servis tarafından tamirinin çok pahalı olacağı tarafıma bildirildi..
    Bunun yerine Philips tüketici haklarını korumak adına 2004 sonunda aldığım lcd tv yi benden alarak 450 YTL ödemem kaydı ile bana yine sıfır ve garantili 26" PFL5322 modelini vermeyi teklif etti, bende kabul ettim..
    Sattığı ürünün arkasında durduğu için Philips e teşekkürler :)

    saygılar..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tb549

    Arkadaşlar 1 haftalık inceleme sonucunda yetkili servis tarafından tamirinin çok pahalı olacağı tarafıma bildirildi..
    Bunun yerine Philips tüketici haklarını korumak adına 2004 sonunda aldığım lcd tv yi benden alarak 450 YTL ödemem kaydı ile bana yine sıfır ve garantili 26" PFL5322 modelini vermeyi teklif etti, bende kabul ettim..
    Sattığı ürünün arkasında durduğu için Philips e teşekkürler :)

    saygılar..


    Öncellikle yeni televizyonunuz hayırlı olsun. İyi günlerde seyredin. Philips'e de burdan kocaman bir AFERİN diyorum. Darısı diğer tüm TV üretcilerine, onlarda bu olaydan ders alsınlar. Yaşasın tüketici. Hem bizler olmasak onlara kime mal satacak değil mi?

    Selamlar, saygılar...




  • Helal olsun philips'e.Bozuk tv'yi yaklaşık 700-750ytl'ye senden almışlar.Keşke biraz daha bastırıp(100-200ytl daha verip) 32" bir model isteseydin .Hayırlı olsun iyi günlerde kullan.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: n1ghtfall

    Helal olsun philips'e.Bozuk tv'yi yaklaşık 700-750ytl'ye senden almışlar.Keşke biraz daha bastırıp(100-200ytl daha verip) 32" bir model isteseydin .Hayırlı olsun iyi günlerde kullan.


    bencede 32" yapman iyi olur..
  • arkadaşlar daha adam sözünü bitirmeye fırsat bulamadan '32" yapın farkı neyse vereyim...' dedim
    ama philipsin bu durumlarda birebir değişim politikası olduğundan bu tarz bir değişim olamayacağından bahsetti..
    Zaten çok da problem değil, izlerken lcd ile aramızda max1-1.5 metrelik bir mesafe var..
    Oda dikdörtgen şeklinde tv ve biz dikdörtgenin uzun kenarlarında (karşılıklı) bulunuyoruz..
  • philips i kutlarım
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.