Garanti süresi içinde bulunan Phılıps marka 42PFL6877 model LED Tv mi arızasından dolayı yetkili servise teslim ettim. Aradan 27 iş günü geçmesine rağmen ürün hala tarafıma ulaşmadı.
Yetkili servisi ve Müşteri hizmetlerini konu ile alakalı aradığımda sözde beni 20. iş günü aradıklarını ulaşamadıklarını dile getirdiler. Bugüne kadar da tekrar arama tenezzülünde bulunmadılar.
Ürünü satın aldığım TEKNOSA ya konu hakkında bilgi verdim,kayıt oluşturup döneceğiz dediler.
Bu konu hakkında ne yapmam gerekir,nasıl bir yol çizmeliyim. Ücret iadesi talep ediyorum , mümkün olur mu ?
Ücret iadesi alabilirsiniz. Televizyonunuzun değeri 2.000 TL altı ise ilçe tüketici hakem heyetine, 2.000 - 3.000 TL arasındaysa il tüketici hakem heyetine gidin ve karar aldırın.