Bildirim
Phone-wire anti-aliasing
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Bence çok mantıklı ve faydalı bir uygulama olmuş.Umarım oyunlara bir şekilde adapte edilir.Telefon kabloloarı için 4x txaa bile yeterli olmayabiliyor.Anca 2k ve üstü çözünürlüklerde 4x txaa ile desteklenirse bir düzgünlük elde edilebiliyor. -
gene de olmuyor, telefon kablosu gibi nesnelerde. txaa dahil yetersiz. bu tip şeylerde flickering bile yetersiz. -
-
quote:
Orijinalden alıntı: turbo-powwer
Oyunlarda AA kullanımı yada implementasyonu tamamiyle geliştiriciye bağlı dikkat etmişsinizdir FXAA bir oyunda çok etkili iken diğer oyunda o kadar da etkili değildir aynı şey TXAA için de geçerli , bunda motorun görüntüyü nasıl işlediğinden tutun da hangi çizimlerde AA kulllanılacağına kadar her şey geliştiricinin elinde yani o yüzden bu metod yetersizdir demek yanlış bir ifadedir
Gelişitrici ve motora ne kadar bağlı olursa olsun pratikte kusursuz bir AA tekniği yok, tüm metodların yetersiz kaldığı durumlar var. Kablolar, teller, uzaktaki incecik borular vs. gibi nesnelerin her oyunda pürüzlü olduğu bir gerçek. Crysis 3 gibi grafiksel harikalarla dolu oyunlardan tutun tüm oyunlar kadar bu var.
FXAA'nın etkisi çok, maliyeti az ama çoğu kişinin de hemfikir olacağı gibi süper görüntü oluşturmuyor. TXAA da öyle, SSAA'nın bile halledemeyeceği durumlar var.
Geliştirici de zaten MSAA+phone wire AA birlikte kullanılsın diyor.
Haberin eski olduğunu biliyorum demosu 2012'de çıktı.
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X