Şimdi Ara

Pick up notları (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
34
Cevap
0
Favori
4.043
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tek varis

    Arkadaşlar memleketim olan Rize'de bu araçların hepsine bindim burası adeta bir pick-up diyarı. Kendi aracım Ssangyong korando sports.
    Her pick-up ın kendi artı ve eksileri olmakla beraber bindiğim en konforlu ve sessiz araç Musso grand.
    Japonların tamamı makaslı ve arka koltukları aşırı dik bu araçlarda içiniz dışınıza çıkıyor ufak bir yolculukta.
    Amarok ağır off-road da darmadağın olurum diye bağırıyor.
    Bugün bir pick-up alacak olsam ya x class alırım eğer bütçem yetmiyorsa herhangi bir japon alırım ki hiçbirinin diğerinden farkı yok.
    Navara bayaa farklı hocam. Onda da 5 noktadan yarı bağımsız arka süspansiyon var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    Teknik olarak bilmem zor. Hislerimi ve gördüğümü yazayım.

    Mercedes x daha büyük.

    Şaside farklar var. Virajda net hissediyorum. X daha az yatıyor. Sanırım 3.0 motor için geliştirilmiş.

    Navara'da o titreşim yüzde 80 halledilmiş. Mercedeste yüzde 90'a vuruyor.

    Vites oranları ve turbo zamanı farklı.
    Navara daha hızlı ama mercedes ilk gazda daha atik.
    Arada 250 kg fark var zaten. Navara daha az yakıyor.

    Ama açık konuşmak lazım ben orta donanım alacağım mercedes'i. Full donanım navara 40 k daha ucuza orta donanımdan..

    Bakım fiyatı yarısı. Kasko daha düşük. Bu farklar için değer mi kritik soru.

    Benim için konfor ve güvenlik en önemli olanlar. Yoksa Navara'ya giderdim. Aradaki fark çok büyük değil.

    Alıntıları Göster
    Binek olarak kullanılacaksa x class alınmalı ama yok ticari olayları varsa kesin navara alınmalı 2 araç arasında x class ın işletme maliyetleri çok yüksek olacaktır arkada kilitli dif varsa 4*4 e gerek yok ağır arazi şartlarına girilmiyor aklınızda bulunsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Binek olarak kullanılacaksa x class alınmalı ama yok ticari olayları varsa kesin navara alınmalı 2 araç arasında x class ın işletme maliyetleri çok yüksek olacaktır arkada kilitli dif varsa 4*4 e gerek yok ağır arazi şartlarına girilmiyor aklınızda bulunsun

    Alıntıları Göster
    Binek olarak kullanılacak sonuçta daha çok. Bende x class arıyorum zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    Binek olarak kullanılacak sonuçta daha çok. Bende x class arıyorum zaten.

    Alıntıları Göster
    Pikap segmentine lüksü getiren Nissan Navara idi ama amorak dan sonra işler değişti biraz şimdi x class var ama rakiplerde lüks öge çok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Neden kimse pazar lideri L200 den bahsetmiyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sürattrage

    Neden kimse pazar lideri L200 den bahsetmiyor?
    Denemedim hocam.

    Birde çok sert olduğundan aileye hiç gelmez deniyor. Avcı off-road yapan adam aracı.

    Bilen varsa yazsın cidden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    Eski L200 tank gibiydi, ya ZPT'de gidiyorsun ya da L200'du, bir o kadar da ölümsüz olduğunu söylerdi arazi severler.

    Yeni olan bir şekile şemale gelmis. Konforu da artmış ama XClass ile Navara ile ya da Zanyon* ile boy ölçülür mü bilemedik...

    * Okunduğu gibi yazildi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 21 Ekim 2019; 16:35:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2016 Hilux kullanıcısıyım aracı ilk tanıdığım dönemlerde arka tarafta oturan için oldukça konforsuz gelmişti. ( Arka taraf makaslı olmasından dolayı ) Bir süre sonra araca ağırlık demiri taktırdık ve beklemediğim sonuçlarla karşılaştım. Artık arka daha konforlu olmuştu ( Normal bir binek araç kadar değil elbette ), arabanın yatmaya olan eğilimi de büyük oranda azalmıştı daha çok güven vermeye başlamıştı. İşin güzel olan kısmı da ağırlık demiri dışarıdan gözükmüyor bunu da belirteyim. Onun dışında genel olarak Uzun yol yapıyorum bu araçla bazen kendim, bazen ailem ile. Özet olarak ben kendi aracımı tavsiye ederim ama tabii ki herkesin beklentisi farklı oluyor . Eğer beklentiniz ağırlıklı olarak konfor odaklı ise Hilux önermiyorum.
    Son olarak da bir tavsiye de bulunayım.
    Pick-up alırken ne aradığınızı ve ne istediğinize emin olduktan sonra markalara gidip test sürüşü yapın. En iyi o şekilde kararınızı verirsiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hilux çoooook uzun km kullandım. Hem yenisini hem eskisini. Bu sınıfta en dayanklısı kesinlikle Hilux. Biz iş için kullandık. Aynı dönemde bizim işlerimizi yapan abimiz de L200 aldı, ara sıra da uzun süreli Navarra kiraladı. Hilux taş gibi 600.000 km'de dağa bayıra giderken diğerleri darmadağın oldu. İşçiler Hilux ile gidelim sahaya diye yalvarıyordu. Üstelik aracı kullanan işçiler belirli bir seviyenin altında insanlar araç kullanmalarını görseniz şaşarsınız.

    Pickup alınacaksa ilk beklentinin sağlamlık olması gerekir. Bunun için karşılaştırma yapmak çok basit dünyada en zor şartlarda en çok hangi pick up tercih ediliyor? Amerika pazarındaki FORD egemenliğinden hemen sonra Toyota geliyor.

    İlk tercihim Hilux sonra D-Max olurdu. Konfor istersem SUV yönelir Subaru Forester alır geçerim.
  • Yeni L 200 görüntü çok şekil de, altyapı motor vs. o görüntüyü destekliyor mu bakmak lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AIRBOSS

    Eski L200 tank gibiydi, ya ZPT'de gidiyorsun ya da L200'du, bir o kadar da ölümsüz olduğunu söylerdi arazi severler.

    Yeni olan bir şekile şemale gelmis. Konforu da artmış ama XClass ile Navara ile ya da Zanyon* ile boy ölçülür mü bilemedik...

    * Okunduğu gibi yazildi.
    Antalya'da mitsubishi kapandı, bakacak yer bile yok.

    Türkiye'de ise makyajlı kasa hiç görmedim.

    Evet her şey değişmiş gibi görünüyor ama aslında makyaj.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    Neye göre makyaj neye göre değil şeklinde yorumluyorsun bilmiyorum. L200 makyaj gördü bu kasa değişimi olması gerekir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AIRBOSS

    Neye göre makyaj neye göre değil şeklinde yorumluyorsun bilmiyorum. L200 makyaj gördü bu kasa değişimi olması gerekir.
    Altyapı aynı hocam.

    www.auto-data.net
    Mitsubishi L200 V Double Cab (facelift 2019) 2.4 MIVEC (181 Hp) | Teknik özellikler, yakıt tüketimi , Boyutlar
    https://www.auto-data.net/tr/mitsubishi-l200-v-double-cab-facelift-2019-2.4-mivec-181hp-34770

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.