Şimdi Ara

Pil değişimi adı altında garanti kapsamındaki cihazımın başına gelenler.. (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
135
Cevap
2
Favori
5.855
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • serdaryigiter S kullanıcısına yanıt
    Fatura kesen turkcell hocam. Adamlarin olaydan haberi yok dogal olarak.

    Servis kayitlarini ekleyerek sorunumu anlatan bir basvuru yapmam yeterli sanirim?

    Birde uyusmazlik bedeline fatura tutarini mi yazicaz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Angelica kullanıcısına yanıt
    Uyusmazlik bedeline fatura tutariniz yazacaksiniz. Turkcell in biseyden haberinin olmamasinin hiiç onemi yok. Hatta sana sen haklisin biz yanindayiz senin dersede önemi yok. Faturayi Turkcell mi kesti parayida Turkcell odeyecek. Biseyden haberleri olmamasi hatta iyi niyetli olmalarinin bile önemi yok. Kanun böyle faturayi kesen iade eder.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdaryigiter

    Uyusmazlik bedeline fatura tutariniz yazacaksiniz. Turkcell in biseyden haberinin olmamasinin hiiç onemi yok. Hatta sana sen haklisin biz yanindayiz senin dersede önemi yok. Faturayi Turkcell mi kesti parayida Turkcell odeyecek. Biseyden haberleri olmamasi hatta iyi niyetli olmalarinin bile önemi yok. Kanun böyle faturayi kesen iade eder.
    Anladim hocam tesekkur ederim. Daha once thh den cok olumlu kararlarim oldu ama hep internet siteleriydi. Eger bunu kazanirsam herhangi bir turkcell magazasiyla muhattap olabilirmiyiz? Yoksa faturayi kesen turkcell magazasi ile mi gorusulmeli mi? Turkcellin ucret iadesi kararina uyacaklarini hic aklim almiyor :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selam dostum. Aynı sorunla bende S7 varkrn karsılastım. Hakem heyeti sağ olsun 10gün garantisi kalan cihazımı satın aldığım telekom bayisini şikayet ederek para iadesi aldım.



    Yaşadığım sorunun detayına inmeden yapacaklarını anlatayım. Tübis üzerinden satın aldığın bayi için kayıt aç. Serviste yaşadığın giderilmeyen sorunlarından bahset. Giderilmeyen şikayetlerine rağmen para iadesi istediğini söyle. Satıcı muhtemelen şöyle diyecek; tüketici onarım seçimlilik hakkını kullanmış, para iadesi talebi uygun değildir diyecek. Hakem heyeti kanun maddelerini sıralayacak ve diyecekki; tüketici garanti süresi boyunca istediği seçim hakkını kısıt olmadan kullanır ve şaaaakk. Para iadesi.



    Benim sürecim garanti bitimine 10gün kala başladı ve bittikten 2ay sonra iade ettim. En güzelide taksit taksit verdiğim parayı peşin aldım :D

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selam dostum. Aynı sorunla bende S7 varkrn karsılastım. Hakem heyeti sağ olsun 10gün garantisi kalan cihazımı satın aldığım telekom bayisini şikayet ederek para iadesi aldım.



    Yaşadığım sorunun detayına inmeden yapacaklarını anlatayım. Tübis üzerinden satın aldığın bayi için kayıt aç. Serviste yaşadığın giderilmeyen sorunlarından bahset. Giderilmeyen şikayetlerine rağmen para iadesi istediğini söyle. Satıcı muhtemelen şöyle diyecek; tüketici onarım seçimlilik hakkını kullanmış, para iadesi talebi uygun değildir diyecek. Hakem heyeti kanun maddelerini sıralayacak ve diyecekki; tüketici garanti süresi boyunca istediği seçim hakkını kısıt olmadan kullanır ve şaaaakk. Para iadesi.



    Benim sürecim garanti bitimine 10gün kala başladı ve bittikten 2ay sonra iade ettim. En güzelide taksit taksit verdiğim parayı peşin aldım :D

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Karar cikinca aldigin magazaya istersen direk git veya direk ilamli icra takibi baslat

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Angelica kullanıcısına yanıt
    Faturayi kesen turkcell bayisi muhatabinizdir. Çünkü Turkcell den bayilik aldigi için Turkcell adi altinda bir firmadir. Yani vergi numarasi ticari sicili farklıdır. Fakat bayi size zorluk cikarirsa turkcell ile iletisime gecmenizin de seze faydasi olur çünkü bayisidir. Fakat muhatabiniz tamamen mağaza.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4. kez cihaz gönderildi. Detaylar ilk mesajda.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • En en en sonda cihaz degisimi oldu ama yeni gelen cihazda da home tusunda cit cit sesi var. Ben zaten bu sorundan dolayi servise veriyorum ve onlarda bana sifirlanmis ama ayni soruna sahip telefon gonderiyorlar :)

    Peki bu cihazdan memnun muyum? Kesinlikle hayir! Cok titiz kullanan biri olmama ragmen sessize alma tusu sallanmaya basladi ve telefon sarjdayken (her şarjda olmuyor) inanilmaz isiniyor. 60-70 derece kadar. Ucus modunda da olsa yine isiniyor. Sorun buyuk ihtimal donanimsal.

    Sonuc olarak bir daha asla ama asla swap telefon kullanmam..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Angelica kullanıcısına yanıt
    Hocam konuyu hortlatmayayım ama daha önce yaşadığım bir sorunu dile getireyim belki yardımım dokunur,
    bu olay geçen sene gerçekleşmişti
    1 yıl garantisi kalan telefonumun ekranında ölü pixel olduğunu farkedip servise verdim yerine swap cihaz verildi
    ardından aynı gün swap cihazın ahizesinde sıkıntı oluduğunu farkettim 1 gün sonra yine zorlu apple götürdüm yeniden swap cihaz verdiler
    tekrar yeni cihazla evimin yolunu tuttum 2 gün sonra yeni aldığım swap cihaz ahizeden yine arızalandı ve burada farkı bir işlem yaptım

    Aradım Apple Türkiye hattını yetkili biriyle görüşmek istediğimi ısrarla telaffuz ettim ve bir bayana bağladılar cihazı 3 kere değiştirdiğimi 3 tane swap cihazda arızalı olduğu sistemden de görüldüğünü belirttim ve ısrarla KUTULU DEĞİŞİM TALEBİNDE bulundum,
    cihazı şu firmaya gönderin(eğer ki problemli ise) problemi olduğu belgesini alın ve bana mail atın dedi telefon numarasını da verdi bu numaradan arayabilirsin diye beni.
    cihaz servise gitti ahize ile bluetooth ve wifi de sorun olduğu tespit edilmiştir yazısı ile bayanın verdiği kargo numarası ile kargoya verdiğim.

    3 gün sonra cihazım 16gb idi. 32 gb KUTUSUNDA AÇILMAMAMIŞ ve 3 gün önce garantisi başlamış cihazla değişimini yaptılar.

    Velhasın kelam başınızı şişirdiysem affola, cihazınızda garanti devam ediyorsa destek hattıyla iletişime geçin ve kutulu değişim istediğinizi belirtin.




  • sizin iyimiş üc günde çözülmüş, benden 3 servis kagıdı evragını istemişti bir tanesi vardır bende ve 1 ay sonra kapalı kutu verebilirim demişlerdi.
  • Angelica kullanıcısına yanıt
    Bu bahsettiğin çıt sesi nedir?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mr. Jingles kullanıcısına yanıt
    Tarifi zor bir ses hocam.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • THH 6 ay sonra apple i hatalı buldu ürünün değiştirilmesine hükmetti...
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.