Şimdi Ara

Pil değişimi adı altında garanti kapsamındaki cihazımın başına gelenler.. (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
135
Cevap
2
Favori
5.871
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Angelica kullanıcısına yanıt
    öyle deme kardeş insandır hata yapar :)
    geçenlerde bana bir tablet getirdiler (bu işlere ücretsiz baktığımı bildiklerinden) ,bir an dalgınlıkla hoparlör kablolarını ekrana giden kablolara lehimlemişim ,tabi ekran gümbürtüye gitti :)

    gece boyunca hayıflandım ,yahu ben böyle bir hatayı nasıl yaptım diye

    sonrasında sahibine dedim büyük bir aptallık yaptım ve senin tablet uçtu ,sana aynısının 2. elini alayım
    tabi zaten ücretsiz baktığım için olmaz öyle şey ,zaten tablet bozuktu deyip istemediler
    gerçi ben sahiplerine en başta söylüyorum ,bakın ben yapılamaz denilen cihazlara bakıyorum (yani çöpe atılacak) ,cihazınız komple uçarsa bana laf söylemeyin dedikten sonra kabul ediyorum

    yani insanoğlunun başına her şey gelebiliyor ,tabi servislerin avantajı ellerinde her türlü parça olduğu için hatasını telafi edebiliyor
  • C.CEMİL kullanıcısına yanıt
    Sizinki farkli hocam lehimi herkes yapamaz zaten. Ha yanlis yeri lehimlemissiniz orasi ayri tabi :)

    Bu adamlara gelince her sey soketli ve vidali. Lego gibi yani. Her seyi gectim montaj sonrasi insan bi kontrol eder telefonun sagini solunu..



    Neyse gerekenleri ilettim zaten apple a.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Angelica kullanıcısına yanıt
    öyle deme kardeş bu cihazları söküp takmak gerçekten çok zor oluyor ,en ufak bir hatanızda cihaz elinizde kalıyor :)
    tabi böyle olması onları temize çıkartmaz ,çünkü zaten bu telefon prestij için alınan bir telefon ve yüksek fiyatlara sattıklarına göre ,gerekirse komple cihaz değiştirecekler
  • Pil değişimi olduktan sonra cihazı güncellemişler mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr. Jingles

    Pil değişimi olduktan sonra cihazı güncellemişler mi?
    Guncelleniyor normalde ama ben istemedim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Angelica kullanıcısına yanıt
    Güncellemeden değişim yapıldı yani. Normalde böyle bir şeyin mümkün olmadığını söylemişti bana Pupa'daki görevli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr. Jingles

    Güncellemeden değişim yapıldı yani. Normalde böyle bir şeyin mümkün olmadığını söylemişti bana Pupa'daki görevli.
    Apple servise danissaydiniz keske. Onlar mumkun dedikten sonra gerisi bos.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cihazi ellemeden geri yolluyorlar.



    Ilk mesaji guncelledim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • varan:1---13.12.2018 tarihinde bir gaflette bulunarak batarya değişimi için gittim yarım saat sıra bekledim, telefonu 12:47 de teslim ettim. ankamall gürgençler de maximum 15 dakika süren işlem için 14-14:30 gibi gelin denildi. 14.00'de dedikleri gibi gittim işlemleri sürüyor dediler, oturdum beklemeye başladım dükkanda, 14:30 oldu dedim benim cihaz ne oldu, aradılar arkadaşlar test atıyor dediler 10 dk'sı var tamam dedim oturmaya devam. 14.40 oldu dedim telefonu verin artık olmadıysa da olmamış halini verin yapmayın gerek yok. dursun bataryası dedim bu seferde yarım saat şarja takılması gerekiyor batarya güvenliği için dediler, dedim verin istemiyorum batarya güvenliğini falan zar zor telefonu aldım çıktım. ankara' da yaşayan arkadaşlar apple servis konusunda gitmemeleri gereken servislerin başına koymaları gerekir.
    varan-2 aynı gün servisi şikayet etmek için apple ı aradım apple müşteri hizmetleri telefonun pil değişimi için telefondan rapor göndermemi istedi raporu gönderdim müşteri hizmetleri telefonumun arka kamerasında hata olduğunu,şebeke sıkıntıları olduğunu ses ile ilgili problemler gördüğünü ve telefonumu acilen yetkili servise vermem gerektiğini söyledi.
    varan-3 sözde yetkili servis olan bireyseli aradım dedim telefonda böyle sıkıntılar varmış getirin hemen apple a gönderelim dediler bu sefer ankara kızılay daki servislerine götürdüm baktılar test yaptılar aynı hataları görünce dediler zaten mağdur oldunuz biz hemen bugün apple a gönderiyoruz dediler sağolsunlar aynı gün apple a gönderdiler.
    varan-4 ürün apple a ulaştı ben hergün sorguluyorum hem bireyselden hem apple dan bu arada forumları tarıyorum servis tecrübelerini v.s normalde en geç 2-3 günde servis işlem yapıyormuş dedim bende bir sıkıntı var sanırım ürününüzü inceliyoruz.
    17 aralık 2018:
    teknisyenlerimiz sorunu tanılamak üzere ürününüzü inceliyor
    sürekli bu yazı var işin garibi telefonumun şubat 2019 a kadar garantisi var ekranda garanti kapsamında değil yazıyor arıyorum her aradığımda test yapılıyor kameranızda sıkıntı tespit edilmiş ses sıkıntıları şebeke sıkıntıları v.s diyorlar sonra bireysel i arayın diyorlar bireyseli arıyorum bizlik birşey yok biz gönderdik diyorlar.
    varan-5 en son dayanamadım artık kıdemli bir danışmana bağlarmısınız dedim her görüşme minimum 15-60dk arası bu arada vildan hanım diye birine bağlandım anlattım durumu 10dk dedi sizin telefon garanti kapsamı dışında kalmış yetkisiz müdahaleden, kafamdan kaynar sular döküldü dedim batarya değişikliği oldu sizin yetkili serviste telefonunun kutusunu ben açtım sıfır aldım onun haricinde hiçbir şekilde müdahale v.s olmadı siz ordan görüntüleyemiyormusunuz batarya değişikliğini evet dedi peki o zaman bu ne demek dedim bekliyorum 2 saattir departmanlardan gelecek cevabı dedim madem böyle birşey var 20 iş günü beni mi bekleteceksiniz haber vermeden cevap vermedi..

    arkadaş afedersiniz donuma kadar apple kullanan bir insanım apple fanatiğiyim her yerde arkadaş ortamlarında forumlarda apple ,servisi müşteri memnuniyetini savunuyordum meğersem olmayan şeyi savunmuşuz,

    dün ankara kızılay da huwawei servisine arkadaşın telefonu götürdük adamlar yarım saatte ekranı değiştirip telefonu teslim etti

    hayatımda ilk defa bir apple servisine ürün götürdüm kullandığım cihazlar mac,apple tv,apple watch, iphone bunda da karşılaştığımız manzaraya bak..

    son olarak yaklaşık yarım saat derdimi dinleyen kıdemli danışman vildan hanıma teşekkür ediyorum..

    aklım almıyor adamın yetki verdiği servis telefonun bataryasını değiştiriyor, ürünü yine aynı yetkili servis apple onarım merkezine gönderiyor, apple onarım merkezindeki ultra dehaya sahip mühendis arkadaşlar cihazda yetkisiz erişim var diye garantisi devam eden ürünümü garanti dışı bırakıyorlar, bunu sözde yetkili bireysel bilişimi bildiriyorlar, sözde yetkili servis duruma itiraz ediyor, sonuç yok bu şekilde donduk bekliyoruz,apple ın 8 kıdemli danışman 24 müşteri temsilcisi, bireysel denilen servisin temizlik görevlisi ile bile irtibat kurdum sonuç yok 1 ay bekletip verecekler telefonumu ne haliniz varsa görün deyip sanırım...

    [https://i.hizliresim.com/nQ2A8V.jpg servis formu görüntüsü...]
    [https://i.hizliresim.com/16rYQj.jpg servis formu görüntüsü-2]




  • Beyler merhaba zorludaki mağaza için randevu almak gerekiyor mu direk gitsek değiştirirlermi iphone 8 %87 pili

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MysticDesign kullanıcısına yanıt
    Randevusuz değişmezler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: by_Jazz

    Randevusuz değişmezler
    sistemde hep dolu gözüküyor hocam beklersem bunları aralık ayı içinde bana uygun zaman diliminde bulmam imkansız olacak. pazar günü direk gitmeyi planlıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MysticDesign

    Beyler merhaba zorludaki mağaza için randevu almak gerekiyor mu direk gitsek değiştirirlermi iphone 8 %87 pili
    hocam %87 ise boşver değiştirme baksana yaşadıklarımıza, şikayet var a bak forumlara bak bir dünya sıkıntı var,açtırma telefonunu batarya için..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Christopher Moltisanti

    hocam %87 ise boşver değiştirme baksana yaşadıklarımıza, şikayet var a bak forumlara bak bir dünya sıkıntı var,açtırma telefonunu batarya için..

    Alıntıları Göster
    Kesinlikle katılıyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tekrardan bir şey yok deyip cihazı geri göndermişler. Yarın elimde olur. Sizce ne yapayım bu cihazı? Hem bozdular hem de tamir etmiyorlar. Tüketici hakem heyetine başvursam kimden şikayetçi olcam? Başarıdan mı?

    Not: Cihaz toplamda 3 kez servise gitti geldi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    Tekrardan bir şey yok deyip cihazı geri göndermişler. Yarın elimde olur. Sizce ne yapayım bu cihazı? Hem bozdular hem de tamir etmiyorlar. Tüketici hakem heyetine başvursam kimden şikayetçi olcam? Başarıdan mı?

    Not: Cihaz toplamda 3 kez servise gitti geldi.
    Benzeri benim başıma da geldi. Ankara Bireysel servise vermiştim telefonu, sorunu da iphone 7s plusların ilk serilerinde işlemciden kaynaklı videoda cızırtılı kayıt yapmasıydı. Bu sorunu appple zamanında kabul etmişti ve garantiye giden cihazları değişim yapmıştı, ben çok önemsemedim 1.5 sene kullandım ve artık dayanamayınca verdim telefonu garantiye. Cihazda en ufak bir cizik bile yoktur, çok iyi korurum elektronik cihazları. Hatta teslim alan çalışan bile hayret etti tutanağa kılcal çizikler mevcut yazacaktı aradı aradı bulamadı tebrik falan etti. Neyse sonuç olarak telefon incelenmek üzere Bireyselden Apple a gönderildi apple ekranı arızalı olduğu için değiştirmiş, ne alakaysa, en ufak bir sorun yoktu ekranda. Gelen ekran eskiye göre bariz daha kalitesizdi (sarımtırak) ve ufak çizikler vardı. Üstelik işlemciden kaynaklı videodaki cızırtı sorununu da göremedik demişler.



    Ben anladım ki Apple da olsa Türkiyede faliyet göstere göstere Applelığını yitirmiş bizden biri olmuş, üçkağıtçı, umursamaz, yalancı bir kurum olmuş Apple Türkiye.



    Yapabileceğiniz çok bişey olduğunu sanmıyorum, anca biyerinizi yırtacaksınız ki hakkınızı alabilesiniz bu ülkede.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Do It Yourself -- 25 Aralık 2018; 18:51:2 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Do It Yourself

    Benzeri benim başıma da geldi. Ankara Bireysel servise vermiştim telefonu, sorunu da iphone 7s plusların ilk serilerinde işlemciden kaynaklı videoda cızırtılı kayıt yapmasıydı. Bu sorunu appple zamanında kabul etmişti ve garantiye giden cihazları değişim yapmıştı, ben çok önemsemedim 1.5 sene kullandım ve artık dayanamayınca verdim telefonu garantiye. Cihazda en ufak bir cizik bile yoktur, çok iyi korurum elektronik cihazları. Hatta teslim alan çalışan bile hayret etti tutanağa kılcal çizikler mevcut yazacaktı aradı aradı bulamadı tebrik falan etti. Neyse sonuç olarak telefon incelenmek üzere Bireyselden Apple a gönderildi apple ekranı arızalı olduğu için değiştirmiş, ne alakaysa, en ufak bir sorun yoktu ekranda. Gelen ekran eskiye göre bariz daha kalitesizdi (sarımtırak) ve ufak çizikler vardı. Üstelik işlemciden kaynaklı videodaki cızırtı sorununu da göremedik demişler.



    Ben anladım ki Apple da olsa Türkiyede faliyet göstere göstere Applelığını yitirmiş bizden biri olmuş, üçkağıtçı, umursamaz, yalancı bir kurum olmuş Apple Türkiye.



    Yapabileceğiniz çok bişey olduğunu sanmıyorum, anca biyerinizi yırtacaksınız ki hakkınızı alabilesiniz bu ülkede.

    Alıntıları Göster
    Geçmiş olsun hocam okurken üzüldüm cihazınıza Peşini bırakmasaydınız. Aldınız mı cihazı o şekilde? Sorununuz çözülmeden yeni sorunlar eklenmiş




  • yarın randevulu olarak cevahir gürgençler’e pil değişimi için gidicem. başıma buna benzer bi sıkıntı gelmesinden korkuyorum. cevahir gürgençler ile ilgili sorun yaşayan oldu mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DinDjarin

    yarın randevulu olarak cevahir gürgençler’e pil değişimi için gidicem. başıma buna benzer bi sıkıntı gelmesinden korkuyorum. cevahir gürgençler ile ilgili sorun yaşayan oldu mu?
    hocam sakın götürme pil değişiminde olmasa bile yarın birgün başka bir sebepten götürdüğünde yine yetkisiz erişim muhabbeti ile karşılaşacaksın tavziyem zorluya götür pili az gidiyor de apple a göndersinler yakma kendini..
  • Cihazin faturasi nereye aitse ordan sikayetci oluyorsunuz. Servis apple sizi madur etmiş olabilir fakat fatura kesen kimse onu şikayet ediyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.