Şimdi Ara

PLAYSTATION STORE KREDİ KARTI SORUNU - ANA KONU (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.131
Cevap
31
Favori
167.854
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benim 8 ay daha plus üyeligim var 1 yıllık üstüne alabilirmiyim ?
  • mstafagnc kullanıcısına yanıt
    Neden direk ürünü almaya çalışmıyorsunuz?
    Bende olmuyor da cüzdana eklemek daha mı mantıklı?
  • onurfredy kullanıcısına yanıt
    onuda denedım ama olmadı

    dun tesaduf ps yı acınca ılk cuzdana para ekle dedım oldu.
    bugun de aynısını deneyecem ;)
  • mstafagnc kullanıcısına yanıt
    bende ps plus uzatmak için can çekişiyorum nasıl uzatıcam bilmiyorum
  • sabır ;)
  • Sana düşmez olur mu kardeşim ben de TR PSN'den lanet ettim. ve zaten online PES oynamak için PES 2016 alacaktım, meğer myclub oyununu indirerek online pes oynanıyormuş. O yüzden almaktan da vazgeçtim defolsun gitsinler.
  • Arkadaşlar bende persembe geceden düne kadar cok uğraştım açmadığım yeni hesap denemediğim kredi kartı kalmadı. ininal kart aldım en son adres şehir vs. herşeyi denedim us hesabı açtım olmadı. Sony müşteri H'ni aradım 15 gün bekle dediler. Okadar çok denemiştim 100 tane ıskalama ücreti vardı geçmişte. Yaklaşık 30 saat işlem yapmadan bekledim ve ps4 te store'dan direkt işlem yaparak 5 oyun aldım. Deneme amaçlı tüm kartlardan para çektim. İşlem yaptığım kartlar Enpara-axess-maximum-ininal-garanti sanal-axess sanal. Adres olayı tamamen efsane sadece fadafafda gibi karakterler yazılıydı. dikkat edilmesi gereken tek şey Türkçe karakter olmayacak o kadar.
  • acelik34 A kullanıcısına yanıt
    Dostum tüm kartlarını sildin, sonra 30 saat bekledin ve tekrar kart ekliyip mi aldın yoksa, kartlar kaldı ve 30 saat mi bekledin?

    Benim de senin gibi yaklaşık 40-50 adet ıskam var ve cuma akşamından beri dokunmuyorum hesabıma.
  • PSN PLUS alacağım Bana da işleminiz şu anda yürütülemiyor, Bir kaç dakika sonra tekrar deneyin ya da playstation konsolunuz üzerinden yapın alışverişi diyor. karar verdim ps4 ü satacam hem para veriyosun hemde beğendiremiyosun SONY bir işi de adam akıllı yap be! Beceremiyosan da çekil.!
  • Sorun hala devam mi? Ne yapicaz? Acil plus ve oyun almam gerekiyor .deli edecek bu seni bizi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar işlemi konsol üzerinden yapin web üzerinden çok denedim olmadı.Konsol dan yaparsanız adrese de türkçe karakter girmezseniz sanırım olacaktır.Ben bu şekilde psn plus alabildim p.tesi bilg.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zaten kutulu oyunlar gereksiz pahalı arada indirim falan denk geliyor psn'ye ondada daha önce alışveriş yapılan kart ve bilgiler geçerli olmuyor satacam yeminle artık paranla rezil ediyolar adamı yok mu bunun direk kredi kartıyla alınacak başka bi çözümü illallah ettirdi be



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-D70944242 -- 23 Mart 2016; 2:04:09 >
  • Site uzerinden hesaba para eklemeye calistim.
    -kredi karti bilgileriniz dogru degildir tarzi uyari verdi.
    Halbuki dogruydu. Neyse bir kac kere denedikten sonra
    -suan da eklenemiyor daha sonra tekrar deneyin diyor.
    Ben simdi Ps4 uzerinden tekrar denesem ekleyebilir miyim?
    Yoksa nette yazilan gibi 3 veya 15 gun mu bekleyecegim?
    Arkadas surada 1 hafta sonra indirimler bitiyor ve su anlamsiz sorun ile ugrasiyorum.

    Biz her zaman konsolun basinda mi olmaliyiz store dan birseyler almak icin? Bu arada ininal kart ile denedim ve bakiye vardi.
    Store u ingilizce kullandigimdan turkce hicbir karakter kullanmadim (adres yazarken)
    Buyuk harfler kullandim. Ve billing info ile kart adresi ayni . Any1 help me?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam ben artık vazgeçtim, inanın gına geldi 2 aydır bu problemle uğraşmaktan kafayı yedim.
    Plus üyeliğim bitti, üye olamıyorum ya şaka gibi üye olamıyorum!!!
    Madem Sony para kazanmak istemiyor. Bende giderim kendime 14 günde bir bir bedava Plus hesabı açarım.
    Kendileri bilir, lanet olsun böyle ucuz bir altyapıya....
  • Arkadaşlar benim hesabımdan çektikleri bütün provizyonları dün gece itibari ile iade etmişler. 8-9 TL'ye yakın bir para almışlardı, benim tahminim karta konan banlamanın kalktığı ve bu yüzden paranın iade edildiği gibi bir durum söz konusu olabilir. Bilgilendirmek istedim herkesi.
  • moshe kullanıcısına yanıt
    şimdi gördüm mesajı kartları silmedim öylece kalmıştı. 24-30 saat sonra denediğimde sorunsuz sekilde store'dan ve cüzdandan tüm kartlarla işlem yapabildim. Hatta yeni kart ekleyip onunla da sorunsuz şekilde işlem yaptım.
  • Ben de cuma gününde ilk defa karşılaştım bu sorunla. Bugün ise biten plus üyeliğimi tekrardan başlatabildim. Çok can sıkıcı bir durum olduğu için biraz detaylıca anlatacağım olayı:

    Daha önce hiç duymamış olduğumdan sürekli deneme yapmıştım, önce enpara kartımla sonra da işbankası kredi kartımla. 1-2 gün sürekli denedim ve hata alıp durdum. Denemediğim yöntem kalmadı ve dün pes edip Sony müşteri hizmetlerini ve enpara müşteri hizmetlerini aramaya karar verdim.

    Sony ile olan görüşme daha önce herkesin tecrübe ettiği şekilde oldu. Hiçbir kesin bilgi veremiyorlar veya işlem yapamıyorlar. Kaç adet missed charges-ıskalama ücreti olduğunu sordu sadece, 20-30 arası dediğim zaman da 15 gün bekleyeceksiniz hesabınız kilitlenmiş vs. dediler. Ben de bunun üzerine PS İngiltere'ye durumu belirten bir mail yazdım, cevap geldi ancak kimlik doğrulamak için birkaç soru sordu, cevap verdikten sonra başka geri dönüş yapılmadı. Yani sorunun çözülmesinde PS İng. ile yazışmamın etkisi olduğunu düşünmüyorum.

    İşin asıl önemli noktası tahminimce enpara cephesinden oldu.
    Kart bilgisi eklerken ve satın alma esnasında kart bilgisi girerken çekilen 0,43 kuruşluk provizyon ücretlerinden bir kısmı saniyeler sonra geri yatmıştı ancak 6-7 tanesi çekildikten sonra geri yatmamıştı. Enpara yetkililerine olayı açıkladım, daha önce başka bir müşterinin enpara'ya bu talebini ilettikten sonra geri arandığını ve sıkıntının giderildiğini belirttikten sonra problemsiz bir şekilde işlem yapabildiğinden bahsettim. Telefondaki yetkili kayıt oluşturdu ve araştırılıp geri dönüş yapılacağını söyledi. Bu esnada geri yatmayan ücretler için de itiraz dilekçesi gönderip doldurmamı istedi. Ancak bu formu doldurmaya fırsat bulamadım.
    Bugün ise enpara m.h. beni aradı ve teknik aksaklığın giderildiğini ve kartımı sorunsuzca kullanabileceğimi söyledi. Görüşmeden sonra hesabımı kontrol ettiğimde çekilip geri yatmayan provizyon ücretlerinin hepsinin iade olduğunu gördüm. Ben de bunun üzerine bilgisayardan kart bilgilerimi tekrardan ekledim ve ps4 üzerinden plus üyeliğimi yenilemek istediğimde işlemi başarıyla tamamladım.

    *Yaptıklarım:
    -Kart bilgilerimi Sony hesabımdan sildim
    -24 saat hiç işlem-deneme yapmadım
    -Enpara tarafından problem giderildikten sonra kart adres bilgilerimi bankanınkiyle birebir aynı olacak şekilde girdim. (Noktalama işaretleri ve Türkçe karakter kullanmadan)

    Tahminimce sıkıntı adres bilgilerinden ziyade kart onaylanması esnasındaki ücretlerin çekilip geri yatırılması esnasında oluşuyor. Herhangi bir nedenden dolayı başarısız bir işlem olduktan sonra tekrar tekrar deneyince hem Sony hem de banka sisteminde bir tutarsızlık oluyor bence. Bu nedenle o geri yatmayan küçük provizyonlar çözülmeden o hesapla başka bir işlem yapmaya Sony tarafından izin verilmiyor diye tahmin ediyorum.

    Size önerim, önce bankanızla iletişime geçip kart ile ilgili bir kısıtlama, kilitleme, engel vs. var mı yok mu bunu sorgulamanız. Ayrıca hesap bilgilerinizde bendeki gibi çekilip de geri yatırılmayan işlemler var mı bunu kontrol edip eğer varsa bankanıza bu durumu nasıl çözeceğinizi sormanız iyi olabilir. Eğer enpara müşterisi iseniz, başka enpara müşterilerinin de bu olayı yaşadığından bahsedin böylelikle sorunu araştırıp çözüm sunmaları kolaylaşıyor.

    Aşağıya eklediğim resim benim enpara hesabımdaki işlemleri gösteriyor. Bahsettiğim deneme çekimlerini ve yapılmayan iadelerini anlamak için inceleyebilirsiniz.
    http://i.hizliresim.com/nMOarl.png
    Yeşil renkli olanlar; çekildikten sonra hemen geri yatırılan yani olması gereken işlemler
    Kırmızı renkli olanlar; çekildikten sonra geri yatırılmamış işlemler (benim teorime göre bu işlemleri halletmeden Sony ödemeye izin vermiyor)
    Mavi renkli olanlar; banka beni arayıp da sorunu hallettiklerini belirttikten sonra geri yatırılan işlemler (kırmızı satırların karşılığı aslında)
    Sarı renkli olanlar ise en son kartımı ekleyip başarılı bir şekilde ödeme yapabildiğim işlemleri gösteriyor (olması gereken)


    Dediğim gibi bir sürü şey denediğim için kesin çözüm hangisinden kaynaklı bilemiyorum, o nedenle kesim çözüm şudur diyemiyorum. Ancak problemin asıl nedeni benim tahminimce; adres uyuşmasından ziyade sorun bahsettiğim üzere provizyon ücretlerinden ya da herhangi başka bir sebepten ötürü başarısız işlemlerin çok sık tekrar edilmesi.
    Sony Türkiye ofisi sadece aracı şekilde işlediğinden (hiçbir aksiyon yapamıyorlar) standart cevap olarak nasılsa bankadaki problem 15 günde çözülür mantığı ile 15 gün deneme yapmayın hesabınız kilitlendi diye geçiştiriyorlar. O nedenle öncelikle bankanız ile iletişime geçmenizi tavsiye ediyorum.

    Biraz uzun oldu kusura bakmayın ancak başkalarına da yardım dokunması amacıyla detaylı yazmaya çalıştım.
    Umarım herkes sinir bozucu bu olayı en kısa sürede atlatır.




  • Arkadaşlar adresle alakası yok benim bankadaki adres ile konsol dan psn plus aldığım adres tamamen farklıydı kabul etti. Dikkat edilmedi gereken sırasıyla x mahallesi y caddesi 1234 sokak gibi posta kodu zaten ilce bazlı genelde öğlen saatlerinde ya da sabah daha rahat çekim oluyor en azindan ben öğlen alabildim bir de bir kaç hesabınız varsa atıyorum hic deneme yapmadığınız bir hesabınız olabilir 1.cil olmayan onunla almayı deneyin konsol üzerinden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uk psn icin satilan,plus uyelik hediye kartlari alsak, tr psn de gecerli olurmu?yada uk psn network card alip,bizim tr psn de kullanabiliyormuyuz deneyen oldumu?bu kredikartı isinin duzelecegi yok
  • chundan C kullanıcısına yanıt
    Ben olmuyor diye biliyorum.Psn plus üyelik için şansınızı tekrar deneyin bende 1 aydır uğraşıyordum p.tesi nasıl olduysa kabul etti yukarıda bir kaç tüyo verdim onları deneyerek almanız mümkün olabilir belki. Syg.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.