Şimdi Ara

Polo 1.2 TSI BMT Comfortline'da Karar Kıldım (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
1
Favori
3.263
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Polo genel olarak sınıfının en başarılı modelleri arasında ama Türkiye'de bomboş donanımla satılıyor. Bana bu sınıftaki arabalar oyuncak gibi geliyor, bir Polo bir de Corsa'yı harbi görüyorum. İçine binince emsallerinden daha hoş bir izlenimi olduğu doğrudur, daha üst bir sınıf otomobilmiş gibi havaya sokuyor ama öyle değil.

    Hayırlı olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    Hocam hayırlısı olsun. Bence güzel tercih. Motoru yeter. Milletin donanım dediğine bakmayın. Bu segmentin kralı şuan için Polo ve Fiesta' dır. Bu nedenle zaten rakiplerine göre pahalılar. Yeni gelecek Fabia ve İ20' de iddialı geliyor. Zaten biraz vaktiniz varmış sanırım, bu araçlarıda bekleyip ona göre karar verebilirsiniz. İ20 kasım ilk haftası geliyor. Fabia konusunda net bir bilgim yok. İnternetten araştırarak her iki araba içinde detaylı bilgi alabilirsiniz.

    sizin mantığınıza göre sadece motor yeterli olsa o zaman neden opsiyon diye bir kavram mevcut. Olay sadece motorla bitse sadece baz donanım olsun opsiyon diye birşey olmasın gerisi önemli değil o zaman. Aracın pahalılıgi motordan değil markasından. Esp vs. Donanımlar zorunlu olacak olmasa belki bu kasada da gelmeyecekti. Esp yi standart yapıp yan ve perde hava yastıkları yoksa istedikleri kadar yeni teknoloji motor yapsınlar yavaş yavaş bilinçlenen müşterileri kazanmak her zaman zor olacaktır. Şu anda polo olmasına rağmen insanlar hala rio 208 i20 yada clio almakta. Demek ki herşey motor değil 1 lt az yakmak değil az biraz fazla performans hiç değil.

    Bazı insanlar için motor ve kalite önemli bir kriter. Bu da Polo' da fazlasıyla mevcut. Ayrıca illa ki marka imajından dolayı fiyatta biraz pahalı olacaktır. Ayrıca, Rio ve 208' i kim alıyor Allah aşkına. Satış adetlerine baktınız mı hiç ? Valla kusura bakmayında sırf donanım var diye, kalitesi düşük, çok yakan az kaçan araç almam. Varsın far yağmur sensörü olmasın, sis farı olmasın, otomatik klima olmasın, zamazingoları olmasın yani... ESP ve Hill Holder, Elektronik diferansiyel kilidi, ikincil çarpışma freni, dokunmatik renkli ekran, lastik basınç uyarısı, start stop sistemi, fonksiyonel direksiyon, 6 hoparlör, kol dayama, soğutmalı torpido gözü, yükseklik ayarlı yolcu koltuğu gibi özellikler standart. B segmentinde daha ne olsun. Daha fazla donanım istiyorsanız, opsiyonel seçenekler var. Havayastığı fazla isterseniz basarsınız parayı alırsınız. Tıpkı Fiesta' da ki gibi. Bu aracın marka imajı, kalite ve motorundan dolayı fiyatının rakiplerine göre pahalı olması anormal değil. Ha ben donanım istiyorum, yemişim motorunu, kalitesini, marka imajını derseniz işte o zaman daha uygun seçenekler var. Ne bekliyorsunuz, Polo' nun rakipleriyle aynı fiyattan satılmasını mı ? :)

    20 sene öncesinin otomotiv dünyası hakkında konuşuyorsak kalite söyleminize bir nebze olsun katılabilirim. ama 2015 yılına girmemize 2,5 aylık bir zaman kalmışken markalar arasında dağlar kadar kalite farkı olduğunu düşünmüyorum. keza bahsettiğimiz "B" sınıfı özelinde... ben polo, clio, 208 yada fiesta sahibi değilim. bu modeller için kalite konusunda keskin çizgilerle bir yorum yapamam. ama sahibi olduğum 2013 model rio üzerinden kalite olgusu hakkında uzun uzun konuşabilirim.

    Volkswagen Polo 1.2 TSI Comfortline 90 BG

    Şehir içi: 6.0 lt

    Şehir dışı: 4.0 lt

    Ortalama: 4.7 lt

    0-100 hızlanma: 10.8 sn

    Kia Rio 1.25 Fancy 85 BG

    Şehir içi: 6.3 lt

    Şehir dışı: 4.4 lt

    Ortalama: 5.1 lt

    0-100 hızlanma: 13.1 sn

    Yakıt yada performans olarak dağlar kadar fark var mı?

    Ama fiyat olarak;

    Volkswagen Polo 1.2 TSI Comfortline 90 BG 45700 tl

    Kia Rio 1.25 Fancy 85 BG 42600 tl

    Rio nun yarı donanımındaki polo liste fiyatı olarak 3100 tl daha pahalı. siz daha azını daha çok paraya sahip olmayı "kalite" olarak adlandırıyorsanız tercihinize saygı duymaktan başka birşey gelmez elimden.

    Ama şunu da hatırlatmakta fayda var. bağımsız yapılan testler sonucu donanım ve iç hacim olarak "C" sınıfını zorlayan bir otomobil olarak anlatılıyor rio. yine aynı zamanda yapılan uzun dönem testinde herhangi bir mekanik sorun çıkarmayan bir araç rio.

    Herşeyi standart olarak almak varken neden üstüne daha fazla verip en az 3 ay sıra bekleyelim. sıra beklemekte kalite anlayışının bir uzantısı ise birşey diyemem. açıkçası ben öyle kaliteyi tercih etmiyorum

    42600 tl ye (yada daha aşağısına) aşağıdaki donanımlara sahip bir aracı satın alabiliyorsam, yetkili servis benim aracımı kapımdan alıp kapıma bırakıyorsa, önceliği para kazanmaya değil de müşteri memnuniyetine veriyorsa benim için kalite budur.

    -2 tweeter
    -4 hoparlör
    -60/40 oranında katlanabilir arka koltuklar
    -Ayarlanabilir ön ve arka koltuk kafalıkları
    -Aynalı ve aydınlatmalı sürücü ve yolcu güneşlikleri
    -Sıkışmayı engelleyici, tek dokunma ile açılıp kapanabilen elektrikli sürücü camı
    -Yükseklik ve derinlik ayarlı, elektrik takviyeli direksiyon
    -Deri direksiyon simidi ve vites topuzu
    -Yol bilgisayarı
    -Otomatik klima
    -Direksiyondan kumandalı, bluetooth'lu radyo, CD&MP3 çalar
    -USB & AUX & iPod girişleri
    -Hız sabitleme ve sınırlama sistemi (Cruise Control)
    -Yağmur Sensörü
    -Otomatik yanan kısa farlar
    -Eve kadar aydınlatma sistemi (Follow-me Home)
    -Ön konsolda 12V güç kaynağı
    -Ön konsolda bardak tutucular
    -Ön koltuk arkalarında saklama cebi
    -Soğutmalı torpido gözü
    -Muhafaza kutulu ön kol dayama
    -Supervision gösterge paneli
    -Bagaj içi aydınlatma
    -Elektrikli ön ve arka camlar
    -Polen filtresi
    -16" alaşım jant
    -Arka sis farı
    -Ön sis farı
    -Gövde rengi kapı kolları ve yan aynalar
    -Gövde rengi tampon
    -Elektrikli, ısıtmalı, katlanabilir, sinyalli yan aynalar
    -Krom görünümlü radyatör ızgarası
    -İçeriden açılabilen yakıt depo kapağı
    -Aktif gergili ve yükseklik ayarlı ön emniyet kemerleri
    -Üç noktalı arka emniyet kemerleri
    -Çocuk güvenlik kilidi
    -Çocuk koltuğu bağlantı noktaları
    -Uzaktan kumandalı ve pasif alarmlı merkezi kilit
    -Motor kilitleme sistemi (immobilizer)
    -Sürücü ve yolcu ön, yan ve perde hava yastıkları
    -Yolcu hava yastığı açma-kapama anahtarı
    -EBD destekli ABS fren sistemi
    -HAC (Yokuş Kalkış Destek Sistemi)
    -ESP (Elektronik Dengeleme Programı)
    -BAS (Fren Destek Sistemi)
    -VSM (ESP'li Araç Denge Yönetim Sistemi)
    -ESS (Acil Fren Sinyali)
    -TCS (Patinaj Engelleme Sistemi)

    metalik boya rengi fiyat farkı yok. 5 yıl garanti.1.25 benzinli aracımın ilk yıl bakımı 275 tl.

    Geçen ay 2013 model Rio kullanma fırsatım oldu yaklaşık 70 km kadar. Arabanın her yerinden ses geliyordu. Malzeme kalitesi kötü, her taraf sert plastik. Süspansiyon sesli çalışıyor. Kalite maalesef düşük. kaliteyi konforu motoru marka imajini donanimdan onde tutan sayısı çok fazla. Yagmur sensoru far sensoru otomatik klima vs. guzel ozellikler evet ama araba seciminde etken degil ki zaten polo ve Rio satış adetlerine bakarsanız arada uçurum fark var. Fiyatta uçurum fark olmasına rağmen :) Polo nun yillik bakimini bilmiyorum fakat Scirocco 160 hp dsg cift sarjli aracimin yillik bakimini 375 tl ye yaptirdim Dogus Oto Cankaya şubesinde. Siz 275 tl atmosferik düz vites b segmenti araca fazla vermissiniz bence :) ayrica yerinden alim yerine teslim vw de de var sadece kia da degil ;) hatta bayileride soyleyeyim. Ankara Eskihisar, Istanbul Avek benim bildiklerim. Dahasida vardir mutlaka. Sunuda belirtmek isterim, Hyundai in geldigi yer muthis. Hyundai ya karsi sempatim var. Yeni I20 ile segmentinde liderligi ele gecirebilir. Aracin tasarimi ve donanimi disinda kalitesinin de yuksek oldugunu soyluyorlar. Size aracınızla keyifli sürüşler dilerim. Kazasız belasız kullanırsınız inşallah.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 207m -- 9 Ekim 2014; 23:34:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 207m kullanıcısına yanıt
    Abi sen yakından takip ettiğin için soruyorum.

    Forumda yeni polo alacak biriyle konuştum.Dediğim de yan hava yastığı yok yoksa benzinli manuelin f/psi o kadar da kötü değil dedim.

    Kendisi internette olmadığını ama bayiide satış temsilcisine yan hava yastığı eklettiğini yazdı sonra bir daha konuşmadık.

    Senin bu konuda bilgin var mı? Polo'ya opsiyon olarak eklenebiliyor mu?

    İnternet sitesinde yok ama bayide koyulabiliyor deniyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kutu149

    Abi sen yakından takip ettiğin için soruyorum.

    Forumda yeni polo alacak biriyle konuştum.Dediğim de yan hava yastığı yok yoksa benzinli manuelin f/psi o kadar da kötü değil dedim.

    Kendisi internette olmadığını ama bayiide satış temsilcisine yan hava yastığı eklettiğini yazdı sonra bir daha konuşmadık.

    Senin bu konuda bilgin var mı? Polo'ya opsiyon olarak eklenebiliyor mu?

    İnternet sitesinde yok ama bayide koyulabiliyor deniyor.

    Doğru söylemiş kardeşim ;) internette opsiyon ekipmanların hepsi yazmıyor. Millette sanıyor ki o yok bu yok... :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 0 almak zorunda mısın ??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kimseye karışmak haddimize değil tabi ancak bir tavsiye bu şekilde borçtan kurtulamazsınız.Arabayı satıyosunuz borç yüzünden baktığınız araç 50bin tl ye polo.
  • 207m kullanıcısına yanıt
    yanlış hatırlamıyorsam siz eski bir vw çalışanısiniz. Yanlisim varsa özür dilerim lütfen düzeltin. Bende eski bir yetkili servis danışmanıyim. Otomobillerden az biraz anladığımı düşünüyorum. sizin 70 km kullandığiniz aracı ben 4000 km dir kullanıyorum. Tamamen tarafsız bir şekilde konuşuyorum bu 4000 km içinde arabanın konsol dahil hiçbir yerinden tıkırtı benzeri hiçbir ses gelmedi. Süspansiyonlardan rahatsız edici hiçbir ses gelmedi. Yada şöyle söyleyeyim bu işin eğitimini almış bir yetkili servis danışmanıni rahatsız edecek yada gözden kaçıracagi hiçbir sıkıntı gerçekleşmedi. Şu andaki planlamam arasında sportage birinci sırada. Çevremde ceed ve sportage sahibi insanlar var. Bugüne kadar net bir şikayette bulunduklarını duymadım. Zira iki Arkadaşım benim vasıtamla kia sahibi oldu. Çok satma eşittir kalite değildir. Zaten bu durum siz kabul edin etmeyin yavaş yavaş değişiyor. Bir çırpıda binlerce satması beklenemez. Hyundai-kia grubu güzel bir giriş yaptılar vede önümüzdeki zaman diliminde üst grupları ciddi şekilde zorlayacaktırlar. Herkesin tercihine saygı duymak lazım. Ama saygı duyarkende bazı şeylere sıkı sıkı bağlanmamak var olan birşeyide yok saymamak gerekir. Uzlaşmamizin mümkün olmadığı bir konuda laf kalabalığı yapmaya gerek yok. Herkese doğru seçimler kazasız sürüşler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1,3 mjet punto ezberinizi bozabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar güvenlik airbag sayısı değildir. Ben ilanıma yazdım. Sürücü kapısına azimsanmayacak bir hızla Ford Connect çarpımıştı.

    Polo gibi İspanya'da üretilen, aynı şaseyi kullanan Seat Ibiza, burnumu kanamadan, camlarını kırmadan, şasenini yamultmadan kazandan beni kurtardı.

    Ben ESP'ye bakmam. Benim Ibıza'mda ESP yok. Fakat zorlandığım olsa da yoldan çıkmadı.

    Daha önce 4 hava yastığı olan C3 sahibiydim. Aynı kazayı C3 ile yapsam kesin yaralanırdım. Dediğim gibi her şey donanım değil.

    Bazen Samsung ile Apple'ı arabada da karşılaştırmak gerekiyor.

    Ben belki araba alamayacağım. Bir süre kiralayacağım. Fakat alacak olsam da arabanın alt yapısına bakarım. Donanım önemli ama gereksiz donanımlara bakip kotu arabalara da iyi demek yersiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sar abime ordan boşline polo..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu segmentte fiyatlara baktigimizda polonun cok da pahali olmadigini goruyoruz ancak,
    Hocam 1.2tsi ibizadan daha gucsuz 1.2tsi poloya gecmek ne kadar mantikli ? Tabi pesin paraya ihtiyactan dolayiysa bu degisim o zaman diyecek bir sey yok tabiki.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaris e baksaydınız, boyum 1,85 demişsiniz polo ya nasıl sığacaksınız merak ettim doğrusu. Yinede karar sizin, hayırlı olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgacem

    Arkadaşlar güvenlik airbag sayısı değildir. Ben ilanıma yazdım. Sürücü kapısına azimsanmayacak bir hızla Ford Connect çarpımıştı.

    Polo gibi İspanya'da üretilen, aynı şaseyi kullanan Seat Ibiza, burnumu kanamadan, camlarını kırmadan, şasenini yamultmadan kazandan beni kurtardı.

    Ben ESP'ye bakmam. Benim Ibıza'mda ESP yok. Fakat zorlandığım olsa da yoldan çıkmadı.

    Daha önce 4 hava yastığı olan C3 sahibiydim. Aynı kazayı C3 ile yapsam kesin yaralanırdım. Dediğim gibi her şey donanım değil.

    Bazen Samsung ile Apple'ı arabada da karşılaştırmak gerekiyor.

    Ben belki araba alamayacağım. Bir süre kiralayacağım. Fakat alacak olsam da arabanın alt yapısına bakarım. Donanım önemli ama gereksiz donanımlara bakip kotu arabalara da iyi demek yersiz.

    sizden ricam sadece araçlar hakkında bilgi ve tavsiye isteyin. Herhangi bir yorumda bulunmayın zira yazdıklarınızın her koşul altında yüzde yüz olur diye bir karşılığı yok. Aracınızla yaptığınız kazada her darbe aynı etkiyi gösterecek diye bir kural yok. C3 ile aynı kazayı yapsaydım demişsiniz bu saatten sonra bu ancak fal açmak olur. Sonucunu bilemezsiniz. Esp ye gerek duymadım araç yoldan çıkmadı demişsiniz. Demek ki limiti aşmamissiniz. Esp li Esp siz araç videolarini izleyin ne demek istediğimi anlarsınız. Güvenlik donanımları gösteriş için değil insan sağlığını ve hayatını korumak için varlar. Bütün bu yazdıklarınızdan benim çıkardığım sonuç sizin için kalite ve altyapı aracın ön panjurundaki amblemden ibaret. Tekrardan hayırlı seçimler size.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE

    Bu segmentte fiyatlara baktigimizda polonun cok da pahali olmadigini goruyoruz ancak,
    Hocam 1.2tsi ibizadan daha gucsuz 1.2tsi poloya gecmek ne kadar mantikli ? Tabi pesin paraya ihtiyactan dolayiysa bu degisim o zaman diyecek bir sey yok tabiki.

    Dün Seat ile görüştüm. 1.2 TSI Style'ı 50'ye bırakıyorlar. 15 peşinatla alınabiliyor. Yani bu durumda çok daha mantıklı.

    Klima dijital. Hız sabitleme var. ESP ve daha yüksek adet hava yastığı. Hiç olmazsa C sınıfı :)

    Bakalım biraz beklemedeyim. Aracı satıp, Leon almak daha mantıklı gibi. Biraz daha ekleyip C sınıfı almak daha mantıklı. Sonuçta B segmentinden B'ye geçiş tatmin etmeyecek.
  • Polo kullanan arkadaşlara bir sorum olacaktı. Kiralık polo kullandım geçen günlerde.
    Debriyaj çok sağda geldi bu bir ikincisi göğüs ile orta aynanın arası 1 karış.
    Bu durumlara takılan oldu mu benden başka ? Yani debriyaja basarken sol bacağım baya sağa dönük kaldı ve çok rahatsız edici idi. Makyajlı kasadan bahsediyorum bu arada.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    yanlış hatırlamıyorsam siz eski bir vw çalışanısiniz. Yanlisim varsa özür dilerim lütfen düzeltin. Bende eski bir yetkili servis danışmanıyim. Otomobillerden az biraz anladığımı düşünüyorum. sizin 70 km kullandığiniz aracı ben 4000 km dir kullanıyorum. Tamamen tarafsız bir şekilde konuşuyorum bu 4000 km içinde arabanın konsol dahil hiçbir yerinden tıkırtı benzeri hiçbir ses gelmedi. Süspansiyonlardan rahatsız edici hiçbir ses gelmedi. Yada şöyle söyleyeyim bu işin eğitimini almış bir yetkili servis danışmanıni rahatsız edecek yada gözden kaçıracagi hiçbir sıkıntı gerçekleşmedi. Şu andaki planlamam arasında sportage birinci sırada. Çevremde ceed ve sportage sahibi insanlar var. Bugüne kadar net bir şikayette bulunduklarını duymadım. Zira iki Arkadaşım benim vasıtamla kia sahibi oldu. Çok satma eşittir kalite değildir. Zaten bu durum siz kabul edin etmeyin yavaş yavaş değişiyor. Bir çırpıda binlerce satması beklenemez. Hyundai-kia grubu güzel bir giriş yaptılar vede önümüzdeki zaman diliminde üst grupları ciddi şekilde zorlayacaktırlar. Herkesin tercihine saygı duymak lazım. Ama saygı duyarkende bazı şeylere sıkı sıkı bağlanmamak var olan birşeyide yok saymamak gerekir. Uzlaşmamizin mümkün olmadığı bir konuda laf kalabalığı yapmaya gerek yok. Herkese doğru seçimler kazasız sürüşler.

    Estağfurullah, eski bir Vw çalışanıyım doğru biliyorsunuz. Kalite = çok satma tabi ki değil, ama, çok satma = f/p oranıdır. Bir araç çok satıyorsa emin olun f/p oranın yüksek olmasından dolayı satıyordur. Clio Symbol, Fiat Linea gibi araçlar bu sebepten dolayı tercih ediliyor. Az yakıyorlar, çok kaçıyorlar, kaliteleri vasat ama ona göre bir fiyat etiketine sahipler. Bu nedenle çok satıyorlar. Filo araçları olarak çok tercih ediliyorlar. Filo indirimleri yüksek oluyor, fiyat ucuz, bakım maliyetleri düşük, az yakıyorlar. Tam filoluk araçlar. Eee bu araçlar neden satmasın ki ? Ben durumu bu şekilde görüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mk4Ever.

    Kimseye karışmak haddimize değil tabi ancak bir tavsiye bu şekilde borçtan kurtulamazsınız.Arabayı satıyosunuz borç yüzünden baktığınız araç 50bin tl ye polo.

    Haddin
    Karışalım diye konu açılıyor zaten
  • Bence,bu sınıfın alınabilirliği en yüksek aracı rio yeni çıkacak i20 dir sanırım.rio tercih ederim şahsen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mk4Ever.

    Kimseye karışmak haddimize değil tabi ancak bir tavsiye bu şekilde borçtan kurtulamazsınız.Arabayı satıyosunuz borç yüzünden baktığınız araç 50bin tl ye polo.

    Konu sahibi,borçlarını kredi çekerek de kapatabilir.Fakat aracı ile kaza yapmış,veya herhangi bir nedenden dolayı aracından soğumuş,o yüzden aracında değişikliğe gitmek istemiş olabilir.İlk cümlem ile ikinci cümlemde belirttiklerim aynı hesaba gelecekse,konu sahibinin yaptığı daha mantıklı bence.
  • park sensörü neyse de, cruise control uzun yolda çok konforlu bir şey. fiyatı uçurmuyorsa ekletmekte fayda var.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.