Şimdi Ara

Polo BlueMotion (1.2 TDI, 6R) (375. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.881
Cevap
54
Favori
648.868
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 373374375376377
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seastar76


    quote:

    Orijinalden alıntı: _kartal_07

    1-arkadaşlar wv yetkili servisi tarafından emisyon güncellemesi için aramışlardı. kasım ayının sonunda yaptırdım.

    güncellemeden sonra araba 30 da 3. vitesi, 45 de 4. vitesi, 60 da da 5. vitesi istemeye başladı. güncelleme yapanlarda da durum böyle mi?


    2-aralık ayının ilk haftasında özel serviste baskı balata, fren disk ve balataları ve 15bin genel bakımı yaptırdım. toplamda 2000 tl ödedim.

    baskı balata:1000 tl parça (orjinal) 300 tl işçilik

    fren disk ve balatası: 400 tl (işçilik dahil)

    15 bin bakımı: 300 tl (yakıt filtresi değişmedi)


    bakımları yaptırdıktan sonra yakıt tüketimim %20-25 oranında arttı. ortalama 5 lt civarı yakmaya başladı aracım. sizce ne yapmalıyım?



    bende güncelleme yaptırdım, yakıtta değişiklik fark etmedim .
    aracım 53.000 nde henüz baskı balata, fren disk ve balata henüz değiştirmedim ...

    güncellemeden sonra araba 30 da 3. vitesi, 45 de 4. vitesi, 60 da da 5. vitesi istemeye başladı. sizdede durum böyle mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _kartal_07

    1-arkadaşlar wv yetkili servisi tarafından emisyon güncellemesi için aramışlardı. kasım ayının sonunda yaptırdım.

    güncellemeden sonra araba 30 da 3. vitesi, 45 de 4. vitesi, 60 da da 5. vitesi istemeye başladı. güncelleme yapanlarda da durum böyle mi?


    2-aralık ayının ilk haftasında özel serviste baskı balata, fren disk ve balataları ve 15bin genel bakımı yaptırdım. toplamda 2000 tl ödedim.

    baskı balata:1000 tl parça (orjinal) 300 tl işçilik

    fren disk ve balatası: 400 tl (işçilik dahil)

    15 bin bakımı: 300 tl (yakıt filtresi değişmedi)


    bakımları yaptırdıktan sonra yakıt tüketimim %20-25 oranında arttı. ortalama 5 lt civarı yakmaya başladı aracım. sizce ne yapmalıyım?



    Ben ödediğiniz ücretleri çok fazla buldum.Baskı+balatanın parça ücreti 1000 lira çok fazla, 500 civarı olması lazım parçanın. Fren disk ve balatalarının da pahalı olduğunu düşünüyorum aynı şekilde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cafzafer2

    Peki motor sesi 1.3 multijet motorda n daha mı sesli . Konuyu kirletiyor um ama çevremde hiç yok bu araç :)

    Aracıma binenlerin hepsi sessiz olduğunu söylüyor. Ses konusunda sıkıntınız olmasın yeterince sessiz bir araç içindeki küçük motora göre

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arakadaşlar forumda bahsetmiştim, aracım katalitik konvektör arızası veriyordu. Serviste yapılan kontrollerle egr de hasar olduğu ve değiştirilmesi gerektiği söylendi. Zaten egr denince baya da bi ürperdim hatta korkuğum başıma geldi. Nereden baksak egr değişimi 2500TL ye yakın tutuyor. Servis danışmanım fiyat incelerken parçanın tamamen iyi niyet garantisinde işçiliğin ise yarısının iyi niyet garantisi altında olduğunu belirtti ve 160TL ye egr değişti. Eğer tüm zorlamalara rağmen (devirli kullanım hatta ben belki temizlenir diye 5000 devire yakın yarım depo tükettim) katalitik konvektör arızası gitmiyorsa servisten fiyat alın. Umarım bideha sorun olmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: _kartal_07

    1-arkadaşlar wv yetkili servisi tarafından emisyon güncellemesi için aramışlardı. kasım ayının sonunda yaptırdım.

    güncellemeden sonra araba 30 da 3. vitesi, 45 de 4. vitesi, 60 da da 5. vitesi istemeye başladı. güncelleme yapanlarda da durum böyle mi?


    2-aralık ayının ilk haftasında özel serviste baskı balata, fren disk ve balataları ve 15bin genel bakımı yaptırdım. toplamda 2000 tl ödedim.

    baskı balata:1000 tl parça (orjinal) 300 tl işçilik

    fren disk ve balatası: 400 tl (işçilik dahil)

    15 bin bakımı: 300 tl (yakıt filtresi değişmedi)


    bakımları yaptırdıktan sonra yakıt tüketimim %20-25 oranında arttı. ortalama 5 lt civarı yakmaya başladı aracım. sizce ne yapmalıyım?



    Ben ödediğiniz ücretleri çok fazla buldum.Baskı+balatanın parça ücreti 1000 lira çok fazla, 500 civarı olması lazım parçanın. Fren disk ve balatalarının da pahalı olduğunu düşünüyorum aynı şekilde.

    hocam takılan parçalar orjinal o yüzden fiyatlar öyle. daha önce yan sanayi taktıran arkadaşım memnnun değil 300 lira fazla ver orjinal taktır dedi.

    mesela luk marka baskı balataya işçilik dahil 1000 lira fiyat verdiler.

    internette valeo marka baskı balatalar 450 tl ama güvenemedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _kartal_07


    quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: _kartal_07

    1-arkadaşlar wv yetkili servisi tarafından emisyon güncellemesi için aramışlardı. kasım ayının sonunda yaptırdım.

    güncellemeden sonra araba 30 da 3. vitesi, 45 de 4. vitesi, 60 da da 5. vitesi istemeye başladı. güncelleme yapanlarda da durum böyle mi?


    2-aralık ayının ilk haftasında özel serviste baskı balata, fren disk ve balataları ve 15bin genel bakımı yaptırdım. toplamda 2000 tl ödedim.

    baskı balata:1000 tl parça (orjinal) 300 tl işçilik

    fren disk ve balatası: 400 tl (işçilik dahil)

    15 bin bakımı: 300 tl (yakıt filtresi değişmedi)


    bakımları yaptırdıktan sonra yakıt tüketimim %20-25 oranında arttı. ortalama 5 lt civarı yakmaya başladı aracım. sizce ne yapmalıyım?



    Ben ödediğiniz ücretleri çok fazla buldum.Baskı+balatanın parça ücreti 1000 lira çok fazla, 500 civarı olması lazım parçanın. Fren disk ve balatalarının da pahalı olduğunu düşünüyorum aynı şekilde.

    hocam takılan parçalar orjinal o yüzden fiyatlar öyle. daha önce yan sanayi taktıran arkadaşım memnnun değil 300 lira fazla ver orjinal taktır dedi.

    mesela luk marka baskı balataya işçilik dahil 1000 lira fiyat verdiler.

    internette valeo marka baskı balatalar 450 tl ama güvenemedim.

    Ben de sachs taktırdım. Zaten araçlardan luk ya da sachs çıkıyor. Debriyaj seti + fren balataları değişimine toplam 800 TL ödedim. Parçayı kendim aldım gittim. Ben öyle yapmanızı öneririm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • _kartal_07 _ kullanıcısına yanıt
    15.000 kmde ki aracın baskı balatası neden değişti ve bu kmdeki aracın garantisi yok mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elfmariachi

    15.000 kmde ki aracın baskı balatası neden değişti ve bu kmdeki aracın garantisi yok mu?

    yok hocam ben ilk mesajı yanlış yazmışım araç şuan 108 binde o zaman periyodik bakımı gelmişti onuda yaptırmıştım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: _kartal_07


    quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: _kartal_07

    1-arkadaşlar wv yetkili servisi tarafından emisyon güncellemesi için aramışlardı. kasım ayının sonunda yaptırdım.

    güncellemeden sonra araba 30 da 3. vitesi, 45 de 4. vitesi, 60 da da 5. vitesi istemeye başladı. güncelleme yapanlarda da durum böyle mi?


    2-aralık ayının ilk haftasında özel serviste baskı balata, fren disk ve balataları ve 15bin genel bakımı yaptırdım. toplamda 2000 tl ödedim.

    baskı balata:1000 tl parça (orjinal) 300 tl işçilik

    fren disk ve balatası: 400 tl (işçilik dahil)

    15 bin bakımı: 300 tl (yakıt filtresi değişmedi)


    bakımları yaptırdıktan sonra yakıt tüketimim %20-25 oranında arttı. ortalama 5 lt civarı yakmaya başladı aracım. sizce ne yapmalıyım?



    Ben ödediğiniz ücretleri çok fazla buldum.Baskı+balatanın parça ücreti 1000 lira çok fazla, 500 civarı olması lazım parçanın. Fren disk ve balatalarının da pahalı olduğunu düşünüyorum aynı şekilde.

    hocam takılan parçalar orjinal o yüzden fiyatlar öyle. daha önce yan sanayi taktıran arkadaşım memnnun değil 300 lira fazla ver orjinal taktır dedi.

    mesela luk marka baskı balataya işçilik dahil 1000 lira fiyat verdiler.

    internette valeo marka baskı balatalar 450 tl ama güvenemedim.

    Ben de sachs taktırdım. Zaten araçlardan luk ya da sachs çıkıyor. Debriyaj seti + fren balataları değişimine toplam 800 TL ödedim. Parçayı kendim aldım gittim. Ben öyle yapmanızı öneririm.

    hocam peki yakıt tüketimi neden artmış olabilir? ortalamam 4-4.5 arasıydı bakımdan sonra ortalama 5 lt yakıyo




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _kartal_07


    quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: _kartal_07


    quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: _kartal_07

    1-arkadaşlar wv yetkili servisi tarafından emisyon güncellemesi için aramışlardı. kasım ayının sonunda yaptırdım.

    güncellemeden sonra araba 30 da 3. vitesi, 45 de 4. vitesi, 60 da da 5. vitesi istemeye başladı. güncelleme yapanlarda da durum böyle mi?


    2-aralık ayının ilk haftasında özel serviste baskı balata, fren disk ve balataları ve 15bin genel bakımı yaptırdım. toplamda 2000 tl ödedim.

    baskı balata:1000 tl parça (orjinal) 300 tl işçilik

    fren disk ve balatası: 400 tl (işçilik dahil)

    15 bin bakımı: 300 tl (yakıt filtresi değişmedi)


    bakımları yaptırdıktan sonra yakıt tüketimim %20-25 oranında arttı. ortalama 5 lt civarı yakmaya başladı aracım. sizce ne yapmalıyım?



    Ben ödediğiniz ücretleri çok fazla buldum.Baskı+balatanın parça ücreti 1000 lira çok fazla, 500 civarı olması lazım parçanın. Fren disk ve balatalarının da pahalı olduğunu düşünüyorum aynı şekilde.

    hocam takılan parçalar orjinal o yüzden fiyatlar öyle. daha önce yan sanayi taktıran arkadaşım memnnun değil 300 lira fazla ver orjinal taktır dedi.

    mesela luk marka baskı balataya işçilik dahil 1000 lira fiyat verdiler.

    internette valeo marka baskı balatalar 450 tl ama güvenemedim.

    Ben de sachs taktırdım. Zaten araçlardan luk ya da sachs çıkıyor. Debriyaj seti + fren balataları değişimine toplam 800 TL ödedim. Parçayı kendim aldım gittim. Ben öyle yapmanızı öneririm.

    hocam peki yakıt tüketimi neden artmış olabilir? ortalamam 4-4.5 arasıydı bakımdan sonra ortalama 5 lt yakıyo

    Ben o ortalamaları hiç göremiyorum açıkçası. İstanbul'da 7'den aşağı zor düşüyor, ortalama hız 7 km filan. O yüzden yakıt tüketimi konusunda fikrim yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar merabalar. Garip bir durumla karşılaştım hatta durum bence biraz mantığı zorluyo. Evimden işyerime kadar aracımın ne kadar yaktığını merak ettiğimden dolayı işyerime gitmeden önce evimin hemen yanındaki benzinlikçide depoyu atana kadar doldurdum. Normal bir sürüşle işime gittim ve geldim. Toplam mesafe 58km eve döndüğümde tekrardan depoyu fullettiğimde araç 6.35TL kadar yakıt aldı. Yani km de 10 kuruş gibi biley yakmış oldu. İşyerime giderken fazla durkalk yapmıyorum ama 4. Viteste ortalama 70km 80 km hızla ilerliyorum. Durum bu ama bu kadar da az yakması aklıma tek bi cevap getiriyo. Aracın deposu full doluyken sanki daha da az yakıyo gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mmnder16

    Arkadaşlar merabalar. Garip bir durumla karşılaştım hatta durum bence biraz mantığı zorluyo. Evimden işyerime kadar aracımın ne kadar yaktığını merak ettiğimden dolayı işyerime gitmeden önce evimin hemen yanındaki benzinlikçide depoyu atana kadar doldurdum. Normal bir sürüşle işime gittim ve geldim. Toplam mesafe 58km eve döndüğümde tekrardan depoyu fullettiğimde araç 6.35TL kadar yakıt aldı. Yani km de 10 kuruş gibi biley yakmış oldu. İşyerime giderken fazla durkalk yapmıyorum ama 4. Viteste ortalama 70km 80 km hızla ilerliyorum. Durum bu ama bu kadar da az yakması aklıma tek bi cevap getiriyo. Aracın deposu full doluyken sanki daha da az yakıyo gibi.

    70-80 km hızda araç 5. vitesi istiyor değiştirmemek daha mı iyi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mesutyuksel -- 2 Ocak 2017; 12:39:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: mmnder16

    Arkadaşlar merabalar. Garip bir durumla karşılaştım hatta durum bence biraz mantığı zorluyo. Evimden işyerime kadar aracımın ne kadar yaktığını merak ettiğimden dolayı işyerime gitmeden önce evimin hemen yanındaki benzinlikçide depoyu atana kadar doldurdum. Normal bir sürüşle işime gittim ve geldim. Toplam mesafe 58km eve döndüğümde tekrardan depoyu fullettiğimde araç 6.35TL kadar yakıt aldı. Yani km de 10 kuruş gibi biley yakmış oldu. İşyerime giderken fazla durkalk yapmıyorum ama 4. Viteste ortalama 70km 80 km hızla ilerliyorum. Durum bu ama bu kadar da az yakması aklıma tek bi cevap getiriyo. Aracın deposu full doluyken sanki daha da az yakıyo gibi.

    70-80 km hızda araç 5. vitesi istiyor değiştirmemek daha mı iyi?

    Araba 3. Vitesteyken bile zorlanmadan 70 de giderken 70 ve 80km hızda 5. Viteste gitmek çok mantıksız. Araç öneri yapıyo 5. Vitese atabilirsin diye ama o hızlarda kesinlikle 5. Viteste gitmek mantıklı değil. İşin garibi hafif yukarı eğimli yollarda araç 80 de zorlanmıyo ama araç uzun vadede egzoz hatası v.s. verebilir. Ben önerileri dikkate almıyorum pek. Araç en ekonomik olanı söylese de çiuzun vadede ekonomik olmuyor. Kısacası 80 düz yolda 5. Vites bi nebzede olsa olabilir ama yine de 90km minumum 5. Vites sınırı olmalı. Ayrıca ben vites önerilerinin pek de bi faydasını göremedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mmnder16


    quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: mmnder16

    Arkadaşlar merabalar. Garip bir durumla karşılaştım hatta durum bence biraz mantığı zorluyo. Evimden işyerime kadar aracımın ne kadar yaktığını merak ettiğimden dolayı işyerime gitmeden önce evimin hemen yanındaki benzinlikçide depoyu atana kadar doldurdum. Normal bir sürüşle işime gittim ve geldim. Toplam mesafe 58km eve döndüğümde tekrardan depoyu fullettiğimde araç 6.35TL kadar yakıt aldı. Yani km de 10 kuruş gibi biley yakmış oldu. İşyerime giderken fazla durkalk yapmıyorum ama 4. Viteste ortalama 70km 80 km hızla ilerliyorum. Durum bu ama bu kadar da az yakması aklıma tek bi cevap getiriyo. Aracın deposu full doluyken sanki daha da az yakıyo gibi.

    70-80 km hızda araç 5. vitesi istiyor değiştirmemek daha mı iyi?

    Araba 3. Vitesteyken bile zorlanmadan 70 de giderken 70 ve 80km hızda 5. Viteste gitmek çok mantıksız. Araç öneri yapıyo 5. Vitese atabilirsin diye ama o hızlarda kesinlikle 5. Viteste gitmek mantıklı değil. İşin garibi hafif yukarı eğimli yollarda araç 80 de zorlanmıyo ama araç uzun vadede egzoz hatası v.s. verebilir. Ben önerileri dikkate almıyorum pek. Araç en ekonomik olanı söylese de çiuzun vadede ekonomik olmuyor. Kısacası 80 düz yolda 5. Vites bi nebzede olsa olabilir ama yine de 90km minumum 5. Vites sınırı olmalı. Ayrıca ben vites önerilerinin pek de bi faydasını göremedim

    Ben uymaya çalışıyorum vites uyarılarına ancak çok fazla yakıyor. Hava soğuk,İstanbul içi ortalama hız genelde 20 km altı 7.5-8 civarı geziyorum. Uzun yolda da 95 km/h sabit hızla 4'ün altına düşmedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: mmnder16


    quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: mmnder16

    Arkadaşlar merabalar. Garip bir durumla karşılaştım hatta durum bence biraz mantığı zorluyo. Evimden işyerime kadar aracımın ne kadar yaktığını merak ettiğimden dolayı işyerime gitmeden önce evimin hemen yanındaki benzinlikçide depoyu atana kadar doldurdum. Normal bir sürüşle işime gittim ve geldim. Toplam mesafe 58km eve döndüğümde tekrardan depoyu fullettiğimde araç 6.35TL kadar yakıt aldı. Yani km de 10 kuruş gibi biley yakmış oldu. İşyerime giderken fazla durkalk yapmıyorum ama 4. Viteste ortalama 70km 80 km hızla ilerliyorum. Durum bu ama bu kadar da az yakması aklıma tek bi cevap getiriyo. Aracın deposu full doluyken sanki daha da az yakıyo gibi.

    70-80 km hızda araç 5. vitesi istiyor değiştirmemek daha mı iyi?

    Araba 3. Vitesteyken bile zorlanmadan 70 de giderken 70 ve 80km hızda 5. Viteste gitmek çok mantıksız. Araç öneri yapıyo 5. Vitese atabilirsin diye ama o hızlarda kesinlikle 5. Viteste gitmek mantıklı değil. İşin garibi hafif yukarı eğimli yollarda araç 80 de zorlanmıyo ama araç uzun vadede egzoz hatası v.s. verebilir. Ben önerileri dikkate almıyorum pek. Araç en ekonomik olanı söylese de çiuzun vadede ekonomik olmuyor. Kısacası 80 düz yolda 5. Vites bi nebzede olsa olabilir ama yine de 90km minumum 5. Vites sınırı olmalı. Ayrıca ben vites önerilerinin pek de bi faydasını göremedim

    Ben uymaya çalışıyorum vites uyarılarına ancak çok fazla yakıyor. Hava soğuk,İstanbul içi ortalama hız genelde 20 km altı 7.5-8 civarı geziyorum. Uzun yolda da 95 km/h sabit hızla 4'ün altına düşmedi.

    Değerleriniz aslında çok güze, istanbul trafiğinde 7-8 ortalama hakaten normal baya. Uzun yıl 4lt ortalaması da baya normal. Ama sürekli vites önerisine uyuyorsanız arada bi arabanın motorunu açın derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mmnder16


    quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: mmnder16


    quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: mmnder16

    Arkadaşlar merabalar. Garip bir durumla karşılaştım hatta durum bence biraz mantığı zorluyo. Evimden işyerime kadar aracımın ne kadar yaktığını merak ettiğimden dolayı işyerime gitmeden önce evimin hemen yanındaki benzinlikçide depoyu atana kadar doldurdum. Normal bir sürüşle işime gittim ve geldim. Toplam mesafe 58km eve döndüğümde tekrardan depoyu fullettiğimde araç 6.35TL kadar yakıt aldı. Yani km de 10 kuruş gibi biley yakmış oldu. İşyerime giderken fazla durkalk yapmıyorum ama 4. Viteste ortalama 70km 80 km hızla ilerliyorum. Durum bu ama bu kadar da az yakması aklıma tek bi cevap getiriyo. Aracın deposu full doluyken sanki daha da az yakıyo gibi.

    70-80 km hızda araç 5. vitesi istiyor değiştirmemek daha mı iyi?

    Araba 3. Vitesteyken bile zorlanmadan 70 de giderken 70 ve 80km hızda 5. Viteste gitmek çok mantıksız. Araç öneri yapıyo 5. Vitese atabilirsin diye ama o hızlarda kesinlikle 5. Viteste gitmek mantıklı değil. İşin garibi hafif yukarı eğimli yollarda araç 80 de zorlanmıyo ama araç uzun vadede egzoz hatası v.s. verebilir. Ben önerileri dikkate almıyorum pek. Araç en ekonomik olanı söylese de çiuzun vadede ekonomik olmuyor. Kısacası 80 düz yolda 5. Vites bi nebzede olsa olabilir ama yine de 90km minumum 5. Vites sınırı olmalı. Ayrıca ben vites önerilerinin pek de bi faydasını göremedim

    Ben uymaya çalışıyorum vites uyarılarına ancak çok fazla yakıyor. Hava soğuk,İstanbul içi ortalama hız genelde 20 km altı 7.5-8 civarı geziyorum. Uzun yolda da 95 km/h sabit hızla 4'ün altına düşmedi.

    Değerleriniz aslında çok güze, istanbul trafiğinde 7-8 ortalama hakaten normal baya. Uzun yıl 4lt ortalaması da baya normal. Ama sürekli vites önerisine uyuyorsanız arada bi arabanın motorunu açın derim.

    Gerçi hava da soğuk kış lastikleri de var normal olabilir. Arada 2 bin devir üzeri kullanıyorum motor ısındıktan sonra.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 14 model 1.2tsi polo bakiyorum bu sıra 43bin e kdr param var. bulamadım bu fiyata açıkcası. sahibindende yüksek fiyatlar. bayi ve galerilerimi gezmem gerekir sizce ??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kobrakai

    14 model 1.2tsi polo bakiyorum bu sıra 43bin e kdr param var. bulamadım bu fiyata açıkcası. sahibindende yüksek fiyatlar. bayi ve galerilerimi gezmem gerekir sizce ??

    Bulamazsın o fiyata.
  • Arkadaslar 1.2 tdi bluemotion mi yoksa 1.6 tdi comfortline mi ?



    Kriterim:

    1) az yakmasi



    1.2 sehir ici 4.5lt yakiyor sanırım

    1.6 şehir ici 5.1lt yakiyor..



    Bu farka deger mi ?



    40-45 bin tl var napim ?
  • skymoon34 S kullanıcısına yanıt
    Sorun sadece yakıt ise o farka değmez.
    Ama BM ile Comfortline arasında ESP, Hız sabitleyici, start stop gibi farklar var.
  • 
Sayfa: önceki 373374375376377
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.