Şimdi Ara

### POLO GTİ 6R ANA BAŞLIĞI ### (150. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.286
Cevap
19
Favori
227.516
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 148149150151152
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bende polo gti sahibiyim sürekli takip ediyorum ama yazmıyorum çok herkesin geçmiş bayramını kutlarım

    Bir kaç sorum olacaktı, şimdi aracı düzenli olarak ben kullanıyorum ama araç babamın sonuçta ve o yetkili servise götürmedi 2 yılda 2 kere yıllık bakıma girdi (km tutmuyor 9-10 bin oluyor bizde yıldan yıla sokuyoruz) fakat bakımlar hep ustalara, şaşmazda (ankarada bi sanayi sitesi) bi ustasına yaptırıyor. Tabiki bakım dediğim klasik yağ, yağ filtresi, polen filtresi ama sorun şu ki yağ değişimi sıfırlamışlar bi şekilde ama her kontakta "Kontrol Hemen!" Ve beep ediyor. Bunu ben kendim halledebilirmiyim?

    İkinci olarak ben servise götürmediğimden aracım bu dsg güncelemesi ya da herhangi birşey almıyor. (Yani benim bilgim kısıtlı ama çoğu arkadaştan duyuyorum yok golf act lere güncelleme gelmiş vs.) Bundan benim zararım olurmu ya da güncelleme varmı yokmu nasıl haberdar olabilirim?

    Onun dışında stock süren arkadaşların araçları eğer dikkat ettilerse ya da edip haber edebilirlerse beni rpm hız değerleri nasıl mesela benim;
    120 km / D7 / 2400-2600 rpm arası
    90 km / D7 / 1900-2000 rpm arası
    70 km / D6 / 1800-1900 rpm arası
    açıkcası bana biraz fazla geldi başka bi kaç araca bindikten sonra

    Ayrıca 5000 kmden fazla uzun yol yaptım hep 90 sabit hız ile gittim ortalamalarım genelde 4.7-4.9 arası 4.7 nin altına hiç inemedim öylesine merak edenlere ne kadar ekonomik bi araç olabileceğini her şeyin kullanıcıya bağlı olduğunu ispat edeyim diye yazıyorum
    Merak edenler için sırf şehir içi 4000 km ortalamam 7.8-8.1 (bi kere 7.8 sonraki 4000 de 8.1 olmuştu)
    Kullanım tarzım ecohead kafasıdır aşırı dikkat ederim buda ilginç bi huy tabi gti alıp sağır etmek belkide :)

    Baya uzun olmuş kusuruma bakmayın genç araba meraklısı bu arkadaşınızın bir hatası olduysada affola.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • arkadaslar selam
    ben de 7-8 aydır zevkle gti kullaniyorum. yasim 45 mak. muh'üm bugune kadar 61 araba 4x4 ve motosiklet degistirdim. sti lar(bugeye hawkeye stage 2 vs) rs'ler (172-182 megane) vti (160 bg) unimoglar goldwingler coook sayida her tur arac...
    son 10 yıldır gündelik harici genelde evde yatan hızlı arabalarım oldu kullanılmayan hafta sonu binilen vs. ama bi kere hızına akselerasyonuna alışınca sana il günkü mutlulık vermiyor ve genelde bi sure sonra goze batiyor ve hosgeldin sahibinden.com...
    gecen sene şirkette 11 tane polo dizel kiraladım o kadar hosuma gittiler ki buyuk arabamı bırakıp (2012 jeep grand cheroke) bunlarla gezmeye basladim.
    sonra yılda 2-3 araziye cikicam diye kullandıgım bigfoot ranger imi satıp bu polo gti i aldim. amacım bi kenarda yatmayan devamlı kullanılan ve devMlı insanı mutlu eden az yakan cok kacan dikkat cekmeyen ama ozel olan mutevazi bi arac sahibi olmaktı. IYI KI DE ALMISIM
    arabamı cok aradım 3-5 ay 20-30 telefon 4-5 ziyaret 2 de expertiz yaptırdım. cooper s ve cupralara da baktim...
    sonunda 49 bin tl ye 2012 34 binde gram boyasız eksizksiz servis bakımlı ama aksesuarsız arabamı aldım. eski motorlu ama orjinal ne motor ne sanzuman degismemis ve servise yag eksiltme sikayeti ile gitmemis.
    aracı aldıgım 10 bin km oldu acaip de mutluyum.
    gucune hızına göre acaip az yakan cok iyi kacan fiyatına göre emsalsiz (otomatik olarak) bi araba. duz vites ariyorsaniz 208 gti lar da fiyat performans da iyi . eskiden otomatik bedAv verseler kullanmazdim ama artik dsg var ve ben de biraz yaslandim. otomatik olmak zorunda diyenler icin kesinlikle polo gti en optimum noktada.
    yag yakma sorunu. duyduguna inanma gordugunun de yarısına inan. yakmıyor diyen yalan soyler. 10.000 km dir milim milim yakıt ve yag olcuyorum. 1000 km ortalamam 330 ml. yakıtım da 7,1 lt/100 km. tabi bu rakamlar full sehir icinde (anormal yogun yer ve saatte pek kullanmam)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • DEVAM
    arkadaslar arac top sport bi araba degil elbet ama gencliğimizde bu performansı top sport arabalar ancak veriyordu . gunumuz top sport araclarının fiyat ve gunluk kullanılabiliyesini dusununce ben mercedes a-cla45 , golf r ve onların cok daha ulasilabilineni polo gti i tercih ettim.
    hele ki bu sizin pahalı dediğini fiyatlar bence bedava. bu kur ile 50 milyara temiz kazasız mastafsız az km li polo gti alabiliyorsun 15-16 bin euro yaaani. be-da-va
    haaa arabalar satilmiyor... elbet satilmaz
    1- alıcı acisindan piyasada bissürü çarpık pert kayıtlı boyasız!!! arac ilanı var millet acip bakıyor pahalı diyor.
    2- satıcı acısından... satıcının %90 i arabasını kendine gore daha guzelini almak icin satiyor. kendine bir hedef seciyor ve aracini ilana koyuyor. bi taraFtan da biniyor. almayi dusundugu aracin fiyatı belli kendine bi butce ayiriyor mesela diyor ki uzerine 10 bin koyup focus dizel alicam... kafasindaki fiyata satilmayinca da binmeye devam... haaa oldum bittim diyenin araci temizse zaten es dost hemen aliyor sana bana kalmiyor. piyasada kalan araclar ya kazalı masraflı yada sahipleri tok satıcı olanlar. adam zaten 3-5 in hesabını yapmayam temiz arac sahibi ise o ilan 2. gune satiliyor... yani baktiginda goremiyorsun...
    temiz ucu araba almak isteyen once issiz gucsuz olacak cebinde boya ölçüm kalemi ve kaporosu hazır olacak sahibi dene ajan koyacak ve ilan cikar cikmaz direk basip adamin yanına gidecek aracı olcecek boya yoksa ortaya kaporoyu koyup asılıp pazarlık edecek kafasındaki rakam gelirse ekspertiz ogleden sonra da noter
    yada diğer secenek piyasa rayicinden 2-3 milyar fazla verecek ama sızlanmayacak...
    benim size tavsiyem
    boyasız full servis bakımlı 50 bini gecmemis lastiği bakımı ile masrafsız. eksiksiz yedek anahtarı olan eski motor da olsa 50-52 verin alin. 2-3 milyar zararınızı da kullandıgınıza sayın hayat bitiyor gti siz her gun zarar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • diyeceklerim , neleri seviyor ve sevmiyorum
    1. diyecegim tek kapı arac bence mantıksız. bu araba coupe bi arab degil yani tek kapı olunca daha karizmatik olmıyor ama kullanılıtabilitesi cok dusuyor. bence 4 kapı
    2. cam tavan sevmem normalde aracın ısınmasına sebep olur yazın. ancak bu araba biraz basık ve cam tVan olunca ici cok gerahlıypr (yani keske cam tavan alsa idim diyorum
    3. xenon ve led far bence cok gereksiz ama zevk meselesi tabi
    4. buyuk ekranlı teypte onemli degil bence ama bluetooth varsa deger cunku bu arabada bluetooth olmaması cok canımı sıkıyor
    5. bardak koyma yerleri anormal derecede kullanışsız insanı cok zor durumda bırakıyor
    6. digitL klima benim icin cok gereksiz ama bu da zevk meselesi tabi..
    7. kadife dozeme cok az gordum dokunus cok guzel ama gorunum gti a klasik olan daha cok yakisiyor.
    8. aracin hiz sabitlemesi cok hosuma gidiyor cok pratik yine computeri de cok detaylı ve guzel. ici 4 yetiskin kisi icin yeterli

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Amcho

    Arkadaşlar bende polo gti sahibiyim sürekli takip ediyorum ama yazmıyorum çok herkesin geçmiş bayramını kutlarım

    Bir kaç sorum olacaktı, şimdi aracı düzenli olarak ben kullanıyorum ama araç babamın sonuçta ve o yetkili servise götürmedi 2 yılda 2 kere yıllık bakıma girdi (km tutmuyor 9-10 bin oluyor bizde yıldan yıla sokuyoruz) fakat bakımlar hep ustalara, şaşmazda (ankarada bi sanayi sitesi) bi ustasına yaptırıyor. Tabiki bakım dediğim klasik yağ, yağ filtresi, polen filtresi ama sorun şu ki yağ değişimi sıfırlamışlar bi şekilde ama her kontakta "Kontrol Hemen!" Ve beep ediyor. Bunu ben kendim halledebilirmiyim?

    İkinci olarak ben servise götürmediğimden aracım bu dsg güncelemesi ya da herhangi birşey almıyor. (Yani benim bilgim kısıtlı ama çoğu arkadaştan duyuyorum yok golf act lere güncelleme gelmiş vs.) Bundan benim zararım olurmu ya da güncelleme varmı yokmu nasıl haberdar olabilirim?

    Onun dışında stock süren arkadaşların araçları eğer dikkat ettilerse ya da edip haber edebilirlerse beni rpm hız değerleri nasıl mesela benim;
    120 km / D7 / 2400-2600 rpm arası
    90 km / D7 / 1900-2000 rpm arası
    70 km / D6 / 1800-1900 rpm arası
    açıkcası bana biraz fazla geldi başka bi kaç araca bindikten sonra

    Ayrıca 5000 kmden fazla uzun yol yaptım hep 90 sabit hız ile gittim ortalamalarım genelde 4.7-4.9 arası 4.7 nin altına hiç inemedim öylesine merak edenlere ne kadar ekonomik bi araç olabileceğini her şeyin kullanıcıya bağlı olduğunu ispat edeyim diye yazıyorum
    Merak edenler için sırf şehir içi 4000 km ortalamam 7.8-8.1 (bi kere 7.8 sonraki 4000 de 8.1 olmuştu)
    Kullanım tarzım ecohead kafasıdır aşırı dikkat ederim buda ilginç bi huy tabi gti alıp sağır etmek belkide :)

    Baya uzun olmuş kusuruma bakmayın genç araba meraklısı bu arkadaşınızın bir hatası olduysada affola.

    Satarken sorun yaşama olasılığınız bence yüksek. Bende GTI alırken en büyük kriterim servis bakımlı düzenli servis kayıtlı olmasıydı nitekim beğendiğim halde ama servise kayıtları olmadığı için 2 araçtan vazgeçtim. Malum problem konusunda biraz mimli araba olunca huylanıyor insan, düzenli servise giden araçlarda problemleri kavga dövüşte olsa bir şekilde çözdürebiliyorsun. Servise devam etmemişse araba bu çok daha zor.

    Hız değerleri benzinli bir araç için normal.

    Bende GTI'ı alalı 3 ay oldu ve 5000km yol yaptım aşağı yukarı, benim çıkarımlarım şu şekilde;

    Öncelikle bu araba yol tutmuyor ilginç ama beklentimin çok altında 2005 gtc ile(ki lassa lastiklerle) 110-120 arası hızlarda milim sapmadan girdiğim viraja GTI ile(10000km de hankook v12 evo2) 100ün üstünde hızlarla girdiğimde kaymaya başlıyor. Önden arkadan bırakıyor kendini.

    Kick down tuşu çok yumuşak üstelik manuelde bile müdahale etmesi anlamsız geldi bana olmadık yerde bir üst viteste rahat rahat gazlanacakken birden 6500 devire çekiyor arabayı yığıyor. Gazlarken biraz tedirgin ediyor.(7200 devir çevirmesi zaten küçücük turbosu olan bu motor için anlamsız 6400-6600 vites yükseltmek için uygun devirler 6600den sonra zaten güç bitiyor, sırf çevirmiş olmak için çeviriyor motor)

    Cam tavan açıkken tıkırdıyor ne yaptıysam tıkırdıyor. Özellikle biraz bozuk yolda sadece arkası kalkıkken katlanması zor bir hal alıyor.

    Arabada beni sinir eden şey ise ıslarla aracın 2. viteste hareket etmeye çalışması. Evimin otopark çıkışı biraz rampa her seferinde 2. viteste yarım kavramayla gitmeye çalışıyor araba ısrarla, titretiyor zorlanıyor ama 5 km/h hızla rampada 2. vitesi zorluyor.

    Bunlar dışında aracımdan inanılmaz memnuum bunu satarsam beni ne keser bilmiyorum. Arabaya resmen aşığım

    Çoğunlukla sakin kullanıyorum arabayı. 5000km de ortalamam 7,4 civarlarında Tamamı Ankara Ş.içi trafik saati işe gidiş geliş.

    60000 bakımım da yaklaştı, son zamanlarda aracını bakıma götüren var mı aramızda aşağı yukarı ne masraf çıkar acaba?




  • Yol tutuş ve frenaj konusunda haklisiniz. Normal bir aractan cok ustun degil. Tabi konforunun da normal bir aracla ayni oldugunu unutmamak lazim. Spor araclar genelde sert olur ve konforu da zayif olur. Polo GTI konforlu ama spor yol tutus hissi yok.
    Cam tavanda tıkırtı genelde bütün araçlarda oluyor , ben arabami alirken biraz da bu sebepten baz aldım (Ama yine de ferahlik acisindan pismanim keske cam tavan alsa idim de acikken az tıkırtı yapsa idi)
    Benim 40 bin servisi 745 TL tuttu.
    Çok eksikliğini hissettiğim 2 şeyi yazmayı unutmuşum. Yağmur ve far sensorleri. Boyle guzel bir arabada mutlaka olmali idi bunlar . En azindan yagmur sensoru...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bberksan -- 1 Ekim 2015; 8:11:22 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hardtouch


    Kick down tuşu çok yumuşak üstelik manuelde bile müdahale etmesi anlamsız geldi bana


    kick down tuşu dediğiniz nedir?
  • Gaz pedalı 2 kademe tam gazdan sonra tık edip biraz daha basılıyor. Kick down o.
  • Araçlarınız 2013 öncesi oldugu için frenlerden memnum kalmamanız gayet normal.2013 sonrası frenler iyileştirildiği için bnce gayet başarılı.oldukça kısa mesafede aracı durdurabiliyor.kişiye gre değişebilir tabiki ama bn yol tutuşundan da memnunum.bu piyasada bu araçlar bnce bedava o yüzden satmayı düşünmüyorm.50 bin tl üstüne 1.2 tsi dsg satılırken bu arabayı o fiyatlara almak bnce bedava.yeni gelicek olan her ne kdr 1.8 t olcak olsada bzimkilerinde fiyatları otomatikman artıcaktr.almak isteyen bnce bu aralar alsın.ileride artarsa şaşırmayın.çnkü yeni gti donanımlı hali 85 civarı olucaktr.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-hatasiz-2013-model-yeni-seri-45bin-km-de-232487157/detay

    10 gun once 53 bin e satiliyodu...simdi yeni sahibi 60 bin yazmış...:-)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yol tutuşundan bende pek memnun değilim, peki buna çözüm yaymı. Şu coiloverları mı değiştirmemiz lazım ama böylede kasis yada çukurda çok yormazmı sürerken ya da yolcuları?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • silenziozo S kullanıcısına yanıt
    İlana baktim da, Nisan'da satmis oldugum araba bu:-)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bberksan B kullanıcısına yanıt
    Bulent Bey, o kadar samimi, icten ve ozendirici yazmissiniz ki, insanin hemen gidip polo gti alasi geliyor:) Aracinizdan aldiginiz keyif daim olur umarim. Kazasiz belasiz surusler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merak ettiğim için soruyorum 7,5 sn altinda 100 e cikabilen 5 yaşından genç ne alırsın kaça alırsın?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • bberksan B kullanıcısına yanıt
    Bana sormuş olduğunuzu varsayarak cevap vereyim;
    7,5 sn altinda 100 e cikabilen 5 yaşından genç, Polo GTI alırdım ve 6 ay sonra 2.sini de aldım, Allah olmayanlara da versin. :)
    Bu arada, bir önceki mesajımı, aynı yaş ve meslek grubundan, benimle benzer düşüncelere sahip bir polo GTI sahibinin samimi mesajını
    gerçekten çok beğendiğim için içtenlikle yazmıştım. Umarım yanlış anlaşılmamışımdır.
  • estagfirullah neden yanlis anliyayim. ben de iddia ediyorum bu paraya boyle araba yok

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben de bi ara 2.sini almaya niyetlenmistim. gırtlak dolu (kadife doseme cam tavan xenon vs vs) 2013 49a vardı boyasız ama on takım hasarlı ... alıp kendiminkini 2-3 zararla satayım demistim ama sonra dusundum gereksiz maceraye gerek yok dedim. arabami coks everek kullaniyorım

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 6 ay evvel 2013 Gti 60,000 TL sattım.hafta çok üzüldüm ama şu anda ne kadar iyi yaptığımı anlıyorum.
    piyasada saf kan hasarsız.ellenmemiş GTİ kalmadı gibi..1-2 seneye kadar herkesin elinde patlar ve aşırı masraf çıkarır.
    vw bize attığı kazıktır polo gti...Evet araba iyi hızlanıyor ama durmuyor,viraj ve yol tutuşu iyi değil ve güven vermiyor.direksiyon sert makasa pek gelmez.Çok fazla Trim sesi var. kesilmeyen.Yağ eksiltmeyeni yok.
    .benimki 300 gr eksiltti deyip ekleyerek avunanlar unutmayın ki o eksilen yağ pistonlarda kurum olarak birikiyor..
    yani ben zarar etmedim sattım ama hala elimde olsaydı zarına satacaktım ve tam bir hayal kırıklığı yaşattı bana..
    bence bir an evvel satın kurtulun ....seat act FR daha güzel tercih..Kasasız belasız sürüşler hepinize...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amcaoğlu

    Arkadaşlar 6 ay evvel 2013 Gti 60,000 TL sattım.hafta çok üzüldüm ama şu anda ne kadar iyi yaptığımı anlıyorum.
    piyasada saf kan hasarsız.ellenmemiş GTİ kalmadı gibi..1-2 seneye kadar herkesin elinde patlar ve aşırı masraf çıkarır.
    vw bize attığı kazıktır polo gti...Evet araba iyi hızlanıyor ama durmuyor,viraj ve yol tutuşu iyi değil ve güven vermiyor.direksiyon sert makasa pek gelmez.Çok fazla Trim sesi var. kesilmeyen.Yağ eksiltmeyeni yok.
    .benimki 300 gr eksiltti deyip ekleyerek avunanlar unutmayın ki o eksilen yağ pistonlarda kurum olarak birikiyor..
    yani ben zarar etmedim sattım ama hala elimde olsaydı zarına satacaktım ve tam bir hayal kırıklığı yaşattı bana..
    bence bir an evvel satın kurtulun ....seat act FR daha güzel tercih..Kasasız belasız sürüşler hepinize...

    satınca aracı kötülemek yakışmamış. asıl trim sesinin babasını seat fr'den duyacaksın.

    yağ yaktığını zaten biliyoruz. fren mesafesi gayet iyi. senin aracında problem varmış demek ki.




  • amcaoğlu kullanıcısına yanıt
    Bir GTi'nin kaybının insanda yarattığı travmanın psikolojisi...Bence siz bir an önce bir GTi alın ve bu kupon aracın keyfini sürün...2013 GTİ sahibiyim yukarıda yazdıklarınızın hiçbirinin gerçeği yansıtmadığını kişisel tecrübem ışığında söyleyebilirim...
  • 
Sayfa: önceki 148149150151152
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.