Şimdi Ara

POLO PULSE VS BLUEMOTION

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
4.381
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba . 1 aydır araba araştırıyorum kendim için ve en son poloda karar kıldım. Ancak hangi versiyonu seçmeliyim karar veremiyorum. Aklımda Bluemotion ve Pulse donanımlı Polo var.

    BLUEMOTION -41,500
    Yorumlardan okuduğum kadarıyla 1.2 TDI yokuşlarda çıkamama gibi bir problemi var.
    Ben yılda toplam 10 bin max yol yapıyorum. (Dizel olursa belki daha çok gezebilirim. ) İş yerim eve 40 km uzakta servisle giidyorum dizel alırsam kolaylık olacak servisi kaçırdığımda :D
    öte yandan comfortlineda olmayan ESP EDL VS gibi güvenlik donanımları mevcut. Sadece gövde işçiliği düşük trendline.
    Alırsam üstüne RCD 510 takıcam hemen.
    Performansı korkutuyo sadece yokuş ve genel olarak performans nasıldır. 41 bin verip gitmeyen bir araba almak istemiyorum.

    POLO PULSE 36,500
    1.4 85 hp motorda biraz fazla yakıyor sanırım şehiri içinde. Donanım olarak çok fonskiyonlu deri direksiyon ve RCD 510 6 lı player var. Ayrıca bluetooth kiti iphone ve aux girişleri mevcut
    artı sis farları ve krom egzoz çıkışı.

    Şimdi esas mesele arada 5000 fark var. Şimdi bu farkı saklayıp iç donanımı yüksek, daha fazla yakan ama ESP olmayan pulse u mu seçmeliyim

    yoksa 5000 fazla verip düşük donanım , az yakıt + esp + hillholder gibi özellikleri olan bluemotion mu almalı ?

    . Esas merak ettimlerim arkadaşlar.

    1.4 motorun 100 km'de kaç lt yaktığı.

    1.2 tdı gerçekten klima açık yokuşlarda gitmiyormu . (Yokuşta kalkmıyor gibi yorumlar okudum çünkü)

    BLUEMOTION + RCD 510 VS PULSE + 5000 TL ( BENZİN PARASI :) ) ?

    Yardımlarınızı bekliyorumm...







  • Yılda 10bin km yapıyorsanız ve performansta biraz önemliyse Pulse derim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • maalesef gitmiyor yaz mevsimleri klimalarımız açıkken 4'lüleri yakıp en sağdan bir kamyonun arkasında takılıyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rockinger

    maalesef gitmiyor yaz mevsimleri klimalarımız açıkken 4'lüleri yakıp en sağdan bir kamyonun arkasında takılıyoruz.



    Ciddimisin gercekten ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • olur mu canım öyle şey yapmayın

    gayet yeterli bir motoru var.

    muhtemelen 1.4 motordan iyidir. 1.4 ü kullanmadım ama sonuçta 50 nm daha fazla torku var. 1.4 ü basa basa kullanacaksanız denk gelir. ama tüketimi ona keza olur.

    RNS RCD 510 makinalar bluetooth bunlar hep eklenebilir donanımlar.

    siz bence biraz daha araştırma yapın derim.

    bizim bluemotion 10.000 km yi geçti toplam yakıt masrafımız 2000 tl değil.
  • Dün bayiye gidip pulse ve bluemotiona bakmaya gittim. Pulse vardı ellerinde rcd 510 ve fonskiyonel direksiyon var + sis farları. İphone girişi torpidodan çıkıyor kablo şeklinde hoşuma çok gitmedi. Özel bir dock gibi bişey olabilirdi. Bluemotion yine yok araç gelmeden yolda satılıyor. Deneme sürüşü için 1.2 benzinli vardı. Denemedim bende.

    Bluemotion için kapora bıraktım. Aklımdaki tek soru şu an aracın motor sesi nasıl acaba. Çok ses yapıyormu rahatsız edecek şekilde.

    Bluemotion sahipleri motor sesi hakkında bilgi verirlerse çok memnun olurum.
  • forumun bluemotion konuşulduğu kısıma gelin orda 45 sayfadır yazıyoruz

    sesi var ancak rahatsız edip etmeyeceği konusunu siz bileceksiniz. Sonuçta dizel motor.

    ancak araç içinde yol süratinde kesinlikle rahatsızlık vermediğini ve aşırı ses gelmediğini garanti edebilirim.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bluemotion forumunu hatim ettim. Kimisi traktör diyor kimisi hiç ses yok diyor . Dha önce dizel kullanmadım hiç. 2011 Tiguanımız var onda motor sesini yok gibi bişey .

    Sanırım bir polo bluemotion bulmam gerek acilen ve içine binip görmem gerek. İzmir de olan varsa beni bir gün dolaştırabilirmi arkadaşlar
  • o traktör diyenlere burdan birşey yazardım da üyelik gitmesi havadan..

    aracın sesi rahatsız edecek düzeyde değil sıon derece normal..sonucta dizel..

    aracın yokusta gitmeme gibi bir durumu yok alla alla bunları yazan harbiden birşey bilmiyor demek..1.2 tdı da 180 tork var bu tork şu an üst sınıf bile olsa bircok benzınlı araba da yok..öyle gitmeme vs gibi birşey sözkonusu değil..hayret ya..

    bluemotion alırsan daha tasarruf edersin start -stop yokusta kalıs destegı falan var..1.2tdı alacaksan bluemotıon al derim..

    söyleyebileceğim 1-2 nokta var..

    140 km ye kadar sorunsuz rahat çıkarsın 140 dan sonra klima acık araba da yükluyse bariz hızlanma yavaslıyor..140-180 arası bayagı yavas oluyor ..

    dik yokusta kalmıstım bir kere.ve yolun da boş olması sebebiyle 3-5 kez deneme fırsatım oldu aracı debriyajda tutup yavasca kaldırmak güç yine araç dolu ise konuyorum..debriyaj nerdeyse tutamıyor arabayı..bu durumda gazı köklemek gerekti ..yokusta gitmiyor diyenler belki bunu demek istemiştir..misal aynı yokusu 20 gün sonra golf 1.6tdı 90 beygir ile yine aynı yerde aynı yükte denedım..son derece rahat debriyaj işini yaptı..polo da stop ettirmek mümkün..biraz dikkat etmek lazım..ama yokus yukarı cıkarken uzun yolda vs problem yok aracın çekişi gayet iyi..inceleyebilirsin de hangi benzinli araclarda var 180 tork..e tüm o arabalar yokusları cıkıyorda polo niye cıkamasın=?


    için rahat olsun tam tasarruf arabası polo özellikle bluemotıon son derece iyi..şimdiden hayırlı olsun




  • Cevap için teşekkür ederim. 41.300 e çıkmışken 45 bin e astra j dizel 1.3 aldım arkadaşlar. En azından üst segment her açıdan daha oturaklı bi araba. Bir terslik olmaz sa Cumartesi teslim alıcam.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.