Şimdi Ara

Power Color 280x GPU Değişimi [ÇİZGİ ELEKTRONİK][ÇÖZÜLDÜ]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
0
Favori
2.061
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 06.08.2014 TARİH - SAAT 10:04 ÜRÜNÜN PARA İADESİ OLARAK GERÇEKLEŞTİĞİNİN BİLGİSİ VERİLDİ.

    İLGİLENEN HERKESE TEKRAR TEŞEKKÜR EDİYORUM
    .




    Kullandığım Powercolor 280x ekran kartım, yük durumunda coil whine sorunu yaşatmıştı ve aşırı bir ısınma durumu söz konusuydu. Bende gpu nun macununu değiştirdim ve sıcaklık normale döndü. Fakat bu coil whine sorunu canımı sıktığı için vatana teslim ettim. Vs vs vs ....

     Power Color 280x GPU Değişimi [ÇİZGİ ELEKTRONİK][ÇÖZÜLDÜ]




    Servisine çizgi elektronik baktığı için bende aradım 5 gün sonra, verilen cevap GPU görüntü işlemcisini değiştirdiklerini dile getirdiler ve test aşamasındaymış. Benim sizlere bu konudaki sorum şu,

    ~Ekran kartının tamiri mümkünmü?
    ~GPU değiştirme işlemi bu kadar basit gerçekleşebiliyormu?

    Çünkü tamir görmüş bir ekran kartından ne kadar verim alınabilir. Yaklaşık 1 hafta kadar test aşamasında olacağını söylediler. Bende kendilerine ben onarım istemedim değişim istedim. Fakat, bunu istemek gibi bir yasal hakkım olmadığını belirttiler. Kısaca ben tamir görmüş bir kart istemiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr.Toxic -- 6 Ağustos 2014; 10:08:02 >







  • Şimdiden geçmiş olsun hocam... Günah almayayım ama: sadece onarsalar(!) iyi, kartınızın garantisini de iptal edebilirler. Son dönemde Çizgi hakkında bir sürü olumsuzluk duyuyoruz.

    Tabii, GPU değişimini(?) ne kadar düzgün yapacakları bir yana, coil whine dediğimiz şey GPU'dan gelmez ki? Adı üstünde, PCB üzerindeki diğer bileşenlerden gelir.
    İyimser bakarak, GPU'daki bir problem, PCB bileşenlerinin ötmesine yol açabilir diyeceğim ama, hiç sanmıyorum... Çizgi, kartı değiştirmemek için gene bir maceraya girişmiş...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 5 Ağustos 2014; 18:02:46 >
  • Garanti ile ilgili olarak sorun olmadığını ve bende kendilerine coil whine sorunu olduğunu bu sorunun da diotlardan geldiğini belirtmeme rağmen GPU görüntü işlemcisinin değiştiğini söyledi servis çalışanı. Ben ısrarla GPU ile alakasının ne olduğunu sorduğumda bana, henüz testleri bitmediğinden bu konuda yanlış bilgi verilmemesi için son durumu beklemem önerildi.

    Abi nasıl bir maceradır anlamadım ki. Benim bildiğim ekran kartının onarımı mümkün değil ve GPU baskılı bir devre olarak biliyorum. Yanlışmıyım? Bu baskı devresini sökmek bu kadar basitmi. Ayrıca servise ulaştıktan sonra ki 3 gün içinde bu işlemler gerçekleşiyor.
  • Ellerinde bga makinesi var. Sökebiliyorlar.
    Ama tamir edilmesi kullanıcı tarafından hoş değil.
    Bunu sürekli yapıyorlar. O yüzden çizginin destek sağladığı ürünlerden uzak durunuz.
  • berdush42 kullanıcısına yanıt
    GPU tamir gördükten sonra o karttan ne kadar verim alınabilir ki ? Sonuçta fabrikasında ilk üretildiği ile tamir edilmesi arasında fark oluşur diye tahmin ediyorum. Son kullanıcı olarak tamir edilmemesini isteme hakkım yok mu bunlardan. Tamir görmüş bir ürünü kullanmak istemiyorum.
  • Ürünü değiştirmek varken sadece gpu değiştirilmez, Çizgi anlaşılan iyice bozdu kendini, kabul etmeyin ürünü, coil whine gpu ile alakalı bir sorun değildir.
  • LEON-X kullanıcısına yanıt
    Hocam yemin ederim şimdi tekrar aradım ve tekrar dile getirdim. Bu coil whine sorunu gpu ile nasıl bir bağlantısı var dedim. Bu ses sorunu gpu dan kaynaklı olacağını sanmıyorum ve benim sorunumla ne alakası var diye tepkili konuştum. Eğer gpu dan kaynaklı değilse ve bu ses sorunu devam ederse ne olacak, şuan test aşamasında ve bugun sonuçlanır dedi.

    Şimdi ben bu ürünü nasıl kabul etmediğimi dile getireyim anlamadım ki. Yine söyledim tamir görmüş ürün istemiyorum diyorum buna yasal hakkınız yok deniliyor. Ürün kullanılmış olduğundan ve fatura tarihinden 6 ay geçmiş denildi. Sinirlerim iyice bozuldu artık.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Geçmiş olsun. Tamir nedir ya :/


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkür ederim ama maalesef böyle bir durumla karşı karşıya kaldım.

    Arkadaşlar bu powercolor' un tr de bir iletişim numarası var mı daha doğrusu tr ofisi. Baktım ama sadece yurt dışı telefon numaraları var ve İngilizce forum doldurmak gerekiyor. İngilizcem olmadığı için bir şey yazamadım.
  • Eger alinan urun kusurluysa iade hakkiniz var, fatura tarihi nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • inuh kullanıcısına yanıt
    Fatura tarihi 2014 haziran
  • Ciddi anlamda, ASUS ve PowerColor ekran kartı alınmaz artık. 280X gibi bir kartın GPU'sunu değiştiriyor adamlar... Bir de, yaptıkları testler sanki yeterli olacak mı? Benim 780 Ti Windforce konumu hatırlayanlar vardır, kartlarda komplike ve sadece birkaç uygulamada görülen, rastgele hatalar oluşabiliyor.

    Dua edin de, tamir yerine "bios update yapıldı" yazmamışlar. Tabii sonuç kısmına da yazabilirler, hazırlıklı olun.

    Anakartta da ASUS, ASRock ve Foxconn markalarından uzak durmak lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 5 Ağustos 2014; 16:47:23 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KutsaL ÇoçuK

    Hocam yemin ederim şimdi tekrar aradım ve tekrar dile getirdim. Bu coil whine sorunu gpu ile nasıl bir bağlantısı var dedim. Bu ses sorunu gpu dan kaynaklı olacağını sanmıyorum ve benim sorunumla ne alakası var diye tepkili konuştum. Eğer gpu dan kaynaklı değilse ve bu ses sorunu devam ederse ne olacak, şuan test aşamasında ve bugun sonuçlanır dedi.

    Şimdi ben bu ürünü nasıl kabul etmediğimi dile getireyim anlamadım ki. Yine söyledim tamir görmüş ürün istemiyorum diyorum buna yasal hakkınız yok deniliyor. Ürün kullanılmış olduğundan ve fatura tarihinden 6 ay geçmiş denildi. Sinirlerim iyice bozuldu artık.

    İlgili kişiyi konuya çağıralım belki gelir.
  • Gpu çipi değiştirilebilir servis tarafından ama o karttan tekrar hayır gelir mi bilinmez.
  • ASRock anakartım var servise göndereceğim bu cizgi servisinin saçmalıkları başladığından beri huylandım göndermiyorum.Yeni sistem dizdiğimde gönderirim artık.Bu arada ekran kartından ses gelmeye başladığında kartı hafifçe oynatmayı denediniz mi ?.Yani fanların yüksek devrinden dolayı bileşenlerin sarsılıp birbirine sürtme sesi de geliyor olabilir.
  • Anakartta iş iyice karışıyor.

    Ben de Çizgi'ye güvenerek 2012'de ASRock almıştım, bozulmaması için dua ediyorum şu an
  • Bendeki çok garip bir sorun PC'yi ne anakartın üstünden ne de kasadan açabiliyorum.PSU nun açma kapama tuşunu 1-2 kez kapatıp açınca pc açılıyor.Aslında anakarttan açmaya çalıştığımda pc'ye elektirik geliyor usb'ler de filan elektirik var yani.İlk şase yapıyor sandım anakartı uzay kurulum olarak çalıştırdım gene aynı terane,başka psu ile denedim gene aynı sorun.

    Çizgiye resim video ve metin olarak yazdım yolladım gönderin bakalım dediler.Hop ardından milletin anakartına yapılanlar konu olarak yağmaya başladı.Bende nasılsa çalışıyor diye oralı olmadım duruyor hala aynı şekilde.Ha bir sıkıntısı var mı yok Garanti 2 yıldı sanırım Kasımın 2 sine kadar devam ediyor o zamana kadar sistemi günceller öyle gönderirim.Şimdi gönderip haftalarca sinir olmanın alemi yok. Yalnız çok kötü kafama takılıyor niye böyle oldu diye.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KutsaL ÇoçuK

    Fatura tarihi 2014 haziran

    Yukarıdaki mesajınızda servisten "ürün kullanılmış ve fatura tarihi 6 ay geçmiş denildi" demişsiniz. Haziran 2014 faturalı bir ürün nasıl 6 aylık oluyor?

    Vatan size kullanılıp iade edilmiş bir kartı mı sattı acaba. Ürün daha önce de faturalanmış olmasın? Daha önce bizzat başıma gelmişti aynı durum.
  • Çizgi'yi ASUS'a şikayet edip üstüne mahkemeye verip canlarını acıtmak lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    Çizgi'yi ASUS'a şikayet edip üstüne mahkemeye verip canlarını acıtmak lazım

    Mahkemeye verip manevi tazminat isteyeceksin. Sebep: ekran kartımın iç organı değiştirildi ve onu o halde görmek beni mahvediyor
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.