Şimdi Ara

Power Color 280x GPU Değişimi [ÇİZGİ ELEKTRONİK][ÇÖZÜLDÜ] (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
0
Favori
2.061
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    Çizgi'yi ASUS'a şikayet edip üstüne mahkemeye verip canlarını acıtmak lazım

    Pitbull pitbullu ısırmaz.
  • sapphire toxic 280x tamir yada değişim demişlerdi allahtan değişim dedilerdi .

    servis point biraz daha iyi herhalde !!!
  • Çok geçmiş olsun. Çizgi'nin her zamanki saçmalıkları işte...

    Esasen teknik alt yapı, tecrübe ve imkan olanakları olarak ülkemizdeki bir çok servisten daha iyi hizmet verebiliyorlar, en azından vermeleri gerekir. Ama ne yazık ki Çizgi Elektronik, son 2 senede 'çizgisini' epey bir bozdu.

    Sırf bu yüzden anakart tercihimi MSI'dan yana kullandım. Daha az imkanlara sahip olmasına rağmen Servis Noktası hizmet konusunda 'bence' Çizgi Elektronik'ten bir adım önde
  • ekran kartı elinize ulaştıktan sonra max 3-5 saat sonra çöp olacak..


    yeniden göndereceksiniz yeniden 20 iş günü bekleyeceksiniz vs vs..


    benim gibi eskiden asus tan başka marka kullanmayan birini bile asus tan soguttular ya ne desem boş..


    servisini çizgi veren markalardan uzak durun, paranızla rezil olmaya değmez..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi F.@.T.İ.H -- 5 Ağustos 2014; 17:55:27 >
  • Gigabyte servisinden hayli memnun kaldım ben. Art niyetle yaklaşmıyorlar, müşteri lehine işlem yapmaya çalışıyorlar, gördüğüm kadarıyla.
    Çok basit problemler* dışında, tamir olayına da girmedikleri için, düzgün bir netice alıyorsunuz.

    * Anakart slotunun çıkması gibi şeyler. Ona da tamir denmez, yollarda problem yoksa geri takılır kolaylıkla.

    @Alkımm

    İlginç bir problem hocam, ne denir bilemedim. Upg yapacağınız için şanslısınız, Çizgi'ye gitse ne olurdu kim bilir..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 5 Ağustos 2014; 18:29:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: false shepherd



    Dua edin de, tamir yerine "bios update yapıldı" yazmamışlar. Tabii sonuç kısmına da yazabilirler, hazırlıklı olun.



    bu aralar en popüler saçmalıkları bu ''bios update yapıldı'' yalanı..

    yakında bios u olmayan ürünlere bile ''bios update yapıldı'' diye belirtip gönderirler, görürsemde şaşırmam zaten..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi F.@.T.İ.H -- 5 Ağustos 2014; 17:54:16 >
  • Çizgi Elektronik hakkında bunları öğrendiğimiz iyi oldu.
  • Hocam gtx 760dan 780 ti'e geçişi öneririmisiniz? Yoksa gtx 8xx serisini mi beklemeliyim?

    Gigabyte'i beğenmeyenleri anlamadığımdan inadına gigabyte alıyorum da



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Reborned -- 5 Ağustos 2014; 18:00:59 >
  • Son durum nedir
  • Daha öncede birçok konu açıldı arkadaşlar servisi çizgi olan ürünleri almaın aldırmayın. Ne tlfnlara cvp verirler, ne maillere cvp verirler. 10 aramanızdan 1'inde açtıklarında ise size sizi tatmin edici hiçbir cvp vermezler. Hayır yani şu ekran kartını alıp oyuncak gibi heryerini kurcalamakta neyin nesi ? kolunda ağrı olan hastanın bacağını kesmek gibi bunların yaptığı. Bende anakartı göndermiştim mahalle elektrikçisine götürsem daha iyiymiş. anakart bi geldi sanki bütün teknik ekip sırayla üstünden geçmiş. tanıyamadım anakartı inanın arkadaşlar. ses sorunu vardı düzeltmişler ama anakartın damına koymuşlar. o damdan yakında su akmaya başlar...
  • Kart 6 aylıksa neden çizgiye yardırıyorsunuz cool wine sorunu sebebiyle kartı sıfırıyla değiştirmek zorunda değiller ki ?
    Yasalar gereği değişim ilk ay dolmadan olur, kart yeni alınmış olsa tamir yerine değişim isteme hakkınız var en kötü para iadesi olur.
    Kart 6 aylık olunca servistekilerde coolwine filan çakmıyorlar belli, sağlam kartı mundar etmezler umarım:)

    Dua edin de kart komple bozuk gelsin hiç çalışmasın. O zaman mecbur değişim olur:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chris Brown

    Kart 6 aylıksa neden çizgiye yardırıyorsunuz cool wine sorunu sebebiyle kartı sıfırıyla değiştirmek zorunda değiller ki ?
    Yasalar gereği değişim ilk ay dolmadan olur, kart yeni alınmış olsa tamir yerine değişim isteme hakkınız var en kötü para iadesi olur.
    Kart 6 aylık olunca servistekilerde coolwine filan çakmıyorlar belli, sağlam kartı mundar etmezler umarım:)

    Dua edin de kart komple bozuk gelsin hiç çalışmasın. O zaman mecbur değişim olur:)

    Hocam yanlışınız var, aslında öyle değil

    İlk bir ay olan süre, yeni tüketici kanununa göre 6 aya uzadı. Yani arkadaşın ürünü eğer ilk 6 aylık yasal dilimin içerisindeyse servis birebir değişimini, muadilini ya da ücret iadesini vermek durumundadır.

    İspat yükü

    MADDE 10 – (1) Teslim tarihinden itibaren altı ay içinde ortaya çıkan ayıpların, teslim tarihinde var olduğu kabul edilir. Bu durumda malın ayıplı olmadığının ispatı satıcıya aittir. Bu karine, malın veya ayıbın niteliği ile bağdaşmıyor ise uygulanmaz.

    http://www.tuketici.gov.tr/source.cms.docs/etuketici.gov.tr.ce/docs/haberler/6502_SAYILI_TUKETICININ_KORUNMASI_HAKKINDA_KANUN.pdf

    @KutsaL ÇoçuK



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Joya20 -- 5 Ağustos 2014; 20:16:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GokhanGulAilesi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Chris Brown

    Kart 6 aylıksa neden çizgiye yardırıyorsunuz cool wine sorunu sebebiyle kartı sıfırıyla değiştirmek zorunda değiller ki ?
    Yasalar gereği değişim ilk ay dolmadan olur, kart yeni alınmış olsa tamir yerine değişim isteme hakkınız var en kötü para iadesi olur.
    Kart 6 aylık olunca servistekilerde coolwine filan çakmıyorlar belli, sağlam kartı mundar etmezler umarım:)

    Dua edin de kart komple bozuk gelsin hiç çalışmasın. O zaman mecbur değişim olur:)

    Hocam yanlışınız var, aslında öyle değil

    İlk bir ay olan süre, yeni tüketici kanununa göre 6 aya uzadı. Yani arkadaşın ürünü eğer ilk 6 aylık yasal dilimin içerisindeyse servis birebir değişimini, muadilini ya da ücret iadesini vermek durumundadır.

    İspat yükü

    MADDE 10 – (1) Teslim tarihinden itibaren altı ay içinde ortaya çıkan ayıpların, teslim tarihinde var olduğu
    kabul edilir. Bu durumda malın ay


    http://www.tuketici.gov.tr/source.cms.docs/etuketici.gov.tr.ce/docs/haberler/6502_SAYILI_TUKETICININ_KORUNMASI_HAKKINDA_KANUN.pdf

    @KutsaL ÇoçuK

    Hadi ya , e bu harika bir şey ( tabi sözde ) Bizim ülkemizde yasaları uygulayan firmalara süper harika gözüyle bakıyoruz, diğerlerine de yasaları uygulamasa bile iyi yinede filan diyoruz. Şimdi siyasetle aradaki bağlantıyı açıklardım da özelden devlete geçmeyi düşünüyorum tutayım kendimi




  • Walla hocam en kötü nolur biliomusun sana bu kartı gene coil whine çözmeden gönderirler sonra sen gene gönderirsin sonra sana gene öle yollarlar sonra baktın gene çözmemişler bu sefer yolladığında 3 kere aynı sebebten dolayı garantiye gittiğinden sana para iadesi vermek zorundalar böle bişey var btk yasasında adam radyoda anlatırken dinlemiştim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chris Brown

    quote:

    Orijinalden alıntı: GokhanGulAilesi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Chris Brown

    Kart 6 aylıksa neden çizgiye yardırıyorsunuz cool wine sorunu sebebiyle kartı sıfırıyla değiştirmek zorunda değiller ki ?
    Yasalar gereği değişim ilk ay dolmadan olur, kart yeni alınmış olsa tamir yerine değişim isteme hakkınız var en kötü para iadesi olur.
    Kart 6 aylık olunca servistekilerde coolwine filan çakmıyorlar belli, sağlam kartı mundar etmezler umarım:)

    Dua edin de kart komple bozuk gelsin hiç çalışmasın. O zaman mecbur değişim olur:)

    Hocam yanlışınız var, aslında öyle değil

    İlk bir ay olan süre, yeni tüketici kanununa göre 6 aya uzadı. Yani arkadaşın ürünü eğer ilk 6 aylık yasal dilimin içerisindeyse servis birebir değişimini, muadilini ya da ücret iadesini vermek durumundadır.

    İspat yükü

    MADDE 10 – (1) Teslim tarihinden itibaren altı ay içinde ortaya çıkan ayıpların, teslim tarihinde var olduğu
    kabul edilir. Bu durumda malın ay


    http://www.tuketici.gov.tr/source.cms.docs/etuketici.gov.tr.ce/docs/haberler/6502_SAYILI_TUKETICININ_KORUNMASI_HAKKINDA_KANUN.pdf

    @KutsaL ÇoçuK

    Hadi ya , e bu harika bir şey ( tabi sözde ) Bizim ülkemizde yasaları uygulayan firmalara süper harika gözüyle bakıyoruz, diğerlerine de yasaları uygulamasa bile iyi yinede filan diyoruz. Şimdi siyasetle aradaki bağlantıyı açıklardım da özelden devlete geçmeyi düşünüyorum tutayım kendimi

    Tahmin edebiliyorum o aradaki bağlantıyı

    Firma bunu kendiliğinden uygulamayacaktır zaten. Uygulamak durumunda normalde ama "nasılsa müşteri hakem heyetine gitmez, biz tamir eder kakalarız müşteriye" zihniyeti olduğu için zora sokuyorlar işleri.

    Arkadaşın burada yapması gereken;

    -Eğer ürün halen ilk 6 aylık zaman dilimindeyse, bağlı olunan il/ilçedeki Tüketici Hakem Heyeti'ne müracatı yapılarak, ürünün yeni yasaya göre başından beri ayıplı olduğu varsayılıp, iadesi alınabilir. Yasa böyle ve eminim ki THH başkanlığı da farklı bir karar vermeyecektir.

    Tavsiyem; o ürünün servisten geldiğinde kesinlikle teslim alınmaması ve servis formunun bir çıktısı alınıp THH başkanlığına dilekçe verilmesi. Eğer teslim alırsanız, haklarınızdan feragat etmiş olursunuz

    Ben de bu durumları meslek icabı biliyorum, yoksa işte. Servisler nereden geçirsek diye uğraşıyor

    @KutsaL ÇoçuK




  • sırf bu tarz konular yüzünden asus ve powercolordan soğudum.
  • Sizin sorununuzla olmayan bir şekilde tamir edilmiş kart. Coil whine sorununkondansatörlerle alakalı bildiğim kadarı ile ürünü kabul etmeyin.
    Bu arada 2 yıl öncesine kadar herkes çizgi çizgi diyordu. 2 defa garsntilik işim düştü kendilerine ilk sorun garanti süresi içinde hallettiler. İkincisinde ürünün garantisi bitmişti ücret karşılığında tamir istedim sıfır ürün fiyatı istediler, baştan sağdılar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çizgi sorunları ve problem yaşayanlar adı altında bir forum açıp, hepsini tek başlık altında derlemek lazım aslında.Daha çok değil bir ay önce kadar buradan bir arkadaşın karşısına muhattap çıkan adam şirketin çaycısı mı artık nedir ilginç bir üslupla karşılaşmıştı, hatta o da şikayetini burada dile getirmişti, yine biosa bağlamışlardı işin ucunu.Bu problemler hala devam ediyor yahu, Çizgi kötünün iyisi zaten o kısmı anladık;ancak gpu değişimini yaptıktan sonra servis sana verebileceği gpu'nun %100 sorunsuz olabileceğinin garantisini verebiliyor mu ? Kartı değiştirmemek için binbir takla atıyorlar resmen, zaten teknik elemanların bilgi seviyesi sorgulanır nitelikte, üstünede gönderdiğin ürüne dair bilgi gelmeyince iyice sinirleniyor insan.Sonra hop bakıyoruz forumda bir anda Niyazi Bey beliriyor, durumu bana bildirin beni arayın diyor, biz de diyoruz ki bu işleri illa ki birilerini arayarak mı yaptıracağız, servisin zaten görevi bu değil mi ? Buna cevap alamıyoruz ve tekrar başladığımız noktaya dönüyor olay, şu an Çizginin gösterdiği tablo aslında ülkenin gösterdiği tablodan farklı değil.

    Coil Whine diye giden ürün Gpu ameliyatı ile sonuçlanıyor, böbreğim ağrıdı deyip akciğerin açılması gibi mânasız bir hareket.En iyisi yukarıda arkadaşların dediği gibi Çizgi ile bağlantısı olan markalardan uzak durmak lazım.




  • Bilgilendiren arkadaşlara ayrı ayrı teşekkür ederim.

    Fatura tarihi konusunda yanlış bilgi geçmişim. Şimdi buldum faturayı ve 21.03.2014 tarihli.

    Yukarıda bahsi geçen 10. maddeyi kapsıyor sanırım. Çünkü 6 ay dolmasına daha var. Yarın bu konuda tekrar Çizgi elektroniği arayarak kartı istemediğimi ve yasal olan iade veya değişim hakkımı bu belirtilen maddeye istinaden talep edeceğimi söyleyeceğim. Tüm gelişmeleri buradan yazarım.

    Ayrıca konuda yazılı diger yaşanan sorunlardan sonra değişim isteyecegimi sanmıyorum. Direk iade

    Fatz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr.Toxic -- 6 Ağustos 2014; 8:48:05 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gözümü korkuttunuz arkadaşlar bende Asus 7970 Matriks Platnium ekran kartı var ve fanında ses problemi var daha bugun Çizgi ye yolladım kaç defa mavi ekran yedim fanının sesinin tıkırtı yaptıgını belirttim alalı 1-2 ay olmadı daha şu an ekran kartımın 0 ı da üretilmiyor sizce ne olur benim ekran kartımada kusura bakmayın konu ile alakasız ama tüm yorumları okuyunca tırstım
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.