Açık adresinizi özel mesaj olarak iletin kontrol edip net bilgi verelim uygun görürseniz. Fiyat artışı konusunda şuan için bir planımız bulunmamaktadır. Tarifelerin kapanıp açılması konusu her işletmenin pazarlama stratejisi içerisindedir. Şuan için 24Mbps tarifesini kapatma gibi bir planımız yok fakat ileriki dönemlerde pazarlama stratejileri değişiklik gösterebilir. Bu durum takdir edersinizki her işletme için geçerli bir durumdur. |
PoyrazNET ile 24Mbps 150TL | 100Mbps 180TL / e-Devlet Dijital Abonelik / Ücretsiz Geçiş (20. sayfa)
-
-
Bizi seçtiğiniz için teşekkür ederiz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba.
İletmiş olduğunuz adreste Fiber altyapı gözükmemektedir.
Fiber altyapı olmadığı için VDSL modem teminini sizin yapmanız gerekmektedir.
Farklı firmadan geçişlerde ücretsiz aktivasyon işlemimiz bulunuyor.
Eğer altyapınız fiberi destekleseydi tarife ücretine ek 10 TL modem kiralam ücreti alınacaktı. P25 tarifesi normalde 55TL. Ek olarak Fiber altyapıda kullanılacaksa 10 TL modem ücreti ekleniyor ve 65 TL aylık ücret alınıyor.
-
Poyraznete Geçişi yaptım ama eski internet sağlayıcısı hala internet vermeye devam ediyor. Yardımcı olabilir misiniz?
-
Şuan aktif olarak PoyrazNET kullanıyorsanız ve hâlen eski firmanız internet vermeye devam ediyorsa hattınızı ilgili firma kapatmamış olabilir. Bazen firmalar geçiş tamamlandıktan hemen sonra bazende bir iki gün içinde aboneliği sonlandırabiliyorlar.
Herhangi bir mağduriyet yaşamamak için eski firmamızdan ibret kullanmanızda yarar görüyoruz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yıllardır vodofone evde internet kullanıyorum.16 mbps.kesildigini hatırlamam. Sadece yavaşlardi.poyraznete geçiş yaptım sağolsunlar ikidir uzun bir kesilme problemi ile karşılaştım öyle bir iki saat değil mesela akşam 8 den mesajı yazdığım bu saate kadar net yok.turk Telekom kaynaklı imiş ama karşı komsumun evinde Telekom nett var kesilme olmadığını söyledi.kafamda deli sorular
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba.
Hattınız incelendiğinde WhatsApp destek hattından da ilettiğimiz üzere Telekom kaynaklı genel kesinti uyarısı devam etmektedir. Arıza açıklaması aşağıda iletilmiştir.
2022041600107744023 nolu genel kesinti çalışması nedeniyle tahmini "2022-04-16-20:28" - "2022-04-17-00:28" zaman aralığında hizmet verilemeyecektir(NE KESIK)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aynı bınada aynı ankastreyi kullandigim karşı komşum da internet var. Ayrıca gece saat 00.28 e kadar süreceği söylendi fakat hala internet yok napilacaksa yapılsın
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hat ile ilgili yaşanan Türk Telekom tarafından tanımlı genel arıza, 17 Nisan 2022 15:05 tarihinde tamamlanmış gözükmekte ve bu süreçten itibaren hattın aktif olduğu görülmektedir.
-
Turktelekom'dan geçişlerde taahhüt karşılıyor musunuz?
-
Taahhüt karşılama gibi bir hizmetimiz maalesef bulunmuyor.
-
Netgalaksi üyesiyim. Taahhüt yok. Ancak fiber modemleri var. Sanırım geri alacaklar.
Sizin kuruma geçiş yapsam ve 100mbps hız alsam. Fiber modemim yok. Ne kadar ödemem gerekecek?
Netgalaksi bana ceza kesecek mi?
-
Merhaba.
Eğer altyapınız fiberse firmamıza ücretsiz olarak geçiş yapabilirsiniz. Kullandığınız fiber modem mülkiyeti firmamıza geçeceği için iade etmenize gerek kalmaz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çok hızlı geçiş oldu 1 günde, kurulumunda WhatsApp tan yardımcı oldular. Ancak sisteme girdiğimde ilk saatte 24 tl ödenmemiş fatura gözükmekte, ne olduğunu anlamadım
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Geçiş için incele
-
İşlemleri nasıl başlatabilirim? Eski üyeliğimin iptalini ben mi yapacağım bütün işlemleri siz hallediyor musunuz?
-
Merhaba.
Aşağıdaki bağlantı üzerinden başvuru işlemlerini başlatın gerekli evraklar size sms olarak gönderilecek. Siz çıktısını alıp kargo ile ücretsiz olarak firmamıza gönderebilirsiniz. Geçiş işlemi sonunda şuan kullandığınız firmada bulunan aboneliğinizi sizin adınıza biz tamamlıyoruz.
poyraz net | evde internet, işte internet | hızlı, özgür, uygunPoyraz Net | Evde İnternet, İşte İnternet | Hızlı, Özgür, Uygunhttps://poyraznet.com/basvuru-yap -
Özel mesaj olarak ayrıca sorduğunuz için oradan cevap verilmiştir.
Bu konuda daha öncede bilgilendirme yapmıştık tekrar iletelim.
İlk ay aboneliğiniz aktif olduktan sonra o ayın sonuna kadar olan faturanız bir sonraki ay çıkacaktır.
Örnek olarak aboneliğiniz 10 Nisan tarihinde aktif oldu diyelim. 30 Nisan tarihine kadar kullanım faturanız 1 Mayıs tarihinde çıkacaktır.
Ek olarak 1 Mayıs ile 13 Mayıs arası kullanım faturanız aboneliğini aktif olduğunda otomatik olarak oluşmaktadır. Görmüş olduğunuz 24 TL'lik tutar bunu gösteriyor. Bu faturayı 13 Mayıs tarihinde ödeyebilirsiniz. Şuan için dikkate almanıza gerek yoktur.
-
Merhaba ben de PoyrazNet'e yeni geçiş yaptım.
Süreci özetliyeyim:
25 Nisan akşamı internet siteleri üzerinden başvurumu online yaptım.
26 nisan öğlen aradılar. Çıktısını ve imzalayacağım evrakları sms ile yolladılar.
O belgelerin çıktısını aynı gün alıp, nüfus cüzdanı ekleyip ücrtesiz kargo ile Aras kargodan gönderimi yaptım.
27 Nisan Çarşamba "Poyrazwifiye hoşgeldiniz mesajı geldi.
28 nisan sabah eski adsl sağlayıcım tbtnet aradı. Geçiş işleminizi onaylıyor musunuz diye. Evet dedim.
Öğleden sonra poyraznetten modem giriş bilgilerim smsle geldi.
Hemen modem bilgilerini girmedim. saat 00.00 a kadar eski adsl sağlayıcımı kullanmaya devam ettim.
29 nisan 00:30 gibi poyrazNET in modem bilgilerini girdim. Yarım saat sonra bağlantım geldi. Şu an poyraznet kullanıyorum. 24mbps 55 tl paketine başvurmuştum. Kablo ile hız testi yaptım 22 mbps hız alıyorum. Şu an için sorun yok.
Teşekkürler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kıdemli Yarbay -- 29 Nisan 2022; 1:0:9 >
-
Merhaba.
Olumlu yönde geri bildiriminiz için çok teşekkür ederiz
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X