Şimdi Ara

POYRAZWİFİ 75Mbps 210 TL (18. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
435
Cevap
10
Favori
15.967
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • power-pc P kullanıcısına yanıt

    Zaten ceza metni de Poyraznet'in açıklamasını doğruluyor gibi. Turkcell, Superonline, Vodafone, Turknet... alayına aynı ihlalden para cezası vermişler ama Poyraznet ve iki üç firmaya daha para + lisans iptali.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • büyüklere dokunmazlar hatta vergi bile almazlar.... ama küçük oldun mu bittin.

  • 1 Haziran itibariyle Poyrazwifi kullanmaya başladım. 25.07.2024 tarihinde internet kesildi kayıt açtım. Gelen msj Degerli abonemiz, ariza kaydiniza istinaden yapilan incelemede 2024072500155026560 numarali genel kesinti calismasi nedeniyle tahmini 2024-07-25-09:37 - 2024-07-27-01:41 tarihleri arasinda hizmet verilemeyecegi tespit edilmistir. Bilginize sunar, iyi gunler dileriz. B021

    Kesinti tarihi bittikten sonrada internet gelmedi tekrar kayıt açtım firma kablo hattımı ve modemi kontrol etmemi söyledi tesisatçı geldi baktı hatta bir sorun olmadığı söyledi bende müşteri hizmetlerini aramadım durumu anlattım Telekom’a arıza kaydı açtıklarını Telekom’da kendi kutularında herhangi sorun olmadığını söyledi bir türlü sorunu çözemiyorlar suçu benim üstüme atıp duruyorlar sizin sorumluluk alanınızda sorun var diyorlar.

    Bugün sabah 9 civarı müşteri hizmetleri ile baya tartıştık kapattım 10 gibi tekrar aradım IP yenilemesi yaptık şuan internetiniz var dedi bende online işlemlerden kontrol ettim çevrimiçi olmuş evde olmadığım için kontrol edemedim kaç gündür bahane uydurarak vermedikleri interneti verdiler şaşırdım 2 saat sonra tekrar girip baktım gene çevrimdışı tekrar müşteri hizmetlerini aradım kayıt açtılar bakalım kaç gün sürecek böyle durumlar karşılaşan oldumu nasıl bir yol izlemem gerekiyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 6 aydır kullanıyorum memnunum ama bu lisans iptal olayi iyi olmadi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son 2-3 gündür net gidip geliyor yaşayan varmı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi expectations -- 30 Temmuz 2024; 21:56:31 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • expectations E kullanıcısına yanıt

    aynen 3 gündür facia resmen.

    nasıl bir yol almak lazım bilen birileri var mı acaba?

  • Ben Pazar gününden beri sıkıntı yaşıyorum, özellikle akşam saatleri oluyor, bana 21 ve 23 saatleri arasında denk geldi.

    Sizlerde ki durum nedir tam olarak, MH pazar gecesi yaşadığım sıkıntı için ertesi gün güncelleme yapıldı cevabı verirken, pazartesi yaşanan sıkıntı için genel bir kopma cevabını verdi, bilemiyorum sıkıntının kaynağı nedir benim uzun süre oldu sayılır sorunsuz kullanıyordum. @akibeel

  • 01Mrt kullanıcısına yanıt

    Hemen herkes bu sorunu yaşamış. Dün de vardı aynı sorun. Modemde bağlantı gitmiyor ama hiçbir sayfaya sosyal medyaya erişim yapılamıyor. Bağlantı var görünmesine rağmen yok.


    Lisans iptaliyle bi ilgisi varmıdır bilemiyoruz tabi. Destek kaydıda açtım bakalım ne diyecekler. Ne güzel kullanıyoduk neler oldu son 2-3 günde ya. Taşısak mı napsak bilemedim.

  • Eagle.BJK kullanıcısına yanıt

    Btk işletmeci sorgulamada aktif; herhangi bir ibare yok.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 01Mrt kullanıcısına yanıt

    ben 3 günden beri sürekli ışıklar yanıyor ama bağlandı var yok gibi sıkıntılar yaşıyordum.

    destek talebi oluşturdum, birde foruma bakayım dedim adamların lisans gitmiş.

    olay bundan kaynaklanıyor tahmini tası tarağı topluyorlar galiba.

    atlantis'e geçiş yapacağım sanırım.

  • akibeel kullanıcısına yanıt

    Genel sorun vardı düzelttik dediler. Ama aynı zamana denk gelmesi mide bulandırmıyor değil.


    Başka yere kaçsak mı beklesek mi bilemedim. Lisans işi çözülmezse ayazda kalırız sanırım.

  • Gigaspeede gidiyorum ben.


    Bu durum canımı sıktı.

  • Eagle.BJK kullanıcısına yanıt

    ben atlantis ile geçiş işlemlerini başlattım.

    extra 300 tl geçiş ücreti aldılar.

    paket 100mb vdsl 350tl

  • akibeel kullanıcısına yanıt
    Bende başlattım bakalım ne zaman onay vercekler.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Merhaba

    BTK tarafından alınan kurul kararına yönelik açmış olduğumuz yürütmeyi durdurma kararı onaylanmıştır. Bu süreçte herhangi bir lisans iptali söz konusu değildir.

    Bilginize sunar iyi günler dileriz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PoyrazNET kullanıcısına yanıt
    Bi belge mevcutmu buna dair?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.