Şimdi Ara

PRINS DIRECT LIQUI MAX SISTEMI MONTAJ RESIMLERI (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
644
Cevap
2
Favori
81.018
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arinalw

    quote:

    Orijinalden alıntı: Prins-Teknik

    quote:

    Orijinalden alıntı: arinalw

    bu hesapla,benim gibi yılda max. 15 bin km yapan biri 5 yılda sistemi amorti edecek sonra kar etmeye başlayacak.15 bin km den fazla yapan biri olsam da zaten dizel alırdım.motoru kurcaladıklarına bile değmeyeceğini düşünüyorum.

    Yılda 15 bin km yaptığınızı söylüyorsunuz?? 5 yılda sistemi amorti edecek diyorsunuz!! Nasıl bir hesap yaptınız sistem kendini 5 yılda amorti edecek ??

    sizin araçda Km de Kaç kuruş yakıyor ve markası ney ??



    aracım skoda yeti 1.2 tsi,ortalama 8 lt benzin tüketiyor.bu otogazla 10 lt demektir.yani benzinle km başına 370 krş gazla 260 krş yakarım.dikkat ederseniz max. 15 bin km kullandığımı yazmıştım.ortalama 12 bin km kullanırımyaptığım hesapta şöyle
    5 yılda 12 bin kmx5 yıl :60 bin km yapar.
    60000x370:22.200 tl benzinle,
    60000x26:15.600 tl gazla yakarım.
    aradaki fark 6600 tl.
    5500 tl düşersek 1100 tl kalıyor.
    bandırmada prins bayisi olmadığından taktırma aşamasında ya istanbula ya bursaya gitmem belki orada kalmam gerek.hadi bunları saymayalım.yi.5 yılda edeceğim 1100 tl.evet çok karlıymış gerçekten.

    Sayın arinawall,

    Prins TSI-FSI araçlar için VSI-DI ve DirectLiquiMax sistemlerini geliştirmiştir.

    Sizin verdiğiniz LPG tüketim değerleri VSI-DI sistemine ait yakıt değerleridir. VSI-DI sisteminde LPG motora gaz fazında enjekte edilmekte, benzin enjektörlerinin aşırı ısınmasını önlemek amacıyla da motora sürekli olarak %8-10 benzin enjekte edilmektedir. VSI -DI sisteminde aracınız sorunsuz bir şekilde %30 tasarruf etmektedir. Sistemin fiyatı da tomasetto multivalf, termofleks hortum, EVAS Tank, Turbo Map Sensörü ile beraber kredi kartına 10 Taksit 3500TL'dir.

    VSI-DI sistemle Yılda 12.000 KM yapan ve neticesinde Km'de 370Kr yakan aracınızla 4440 TL Benzin faturası ödersiniz. 3108 TL yakıt faturası ödersiniz.1332 TL Tasarruf Eder ve yaklaşık 2,5 yılda sistemi amorti eder. Yılda 25.000 KM yapan bir kullanıcı için bu süre 15 aya düşer, kaldı ki Prins sistem takılı bir direkt enjeksiyon aracın değerinde artış olacağı da unutulmamalı.

    Gelelim sizin aracınıza. Sizin aracınız için VSI-DI sistem uygulanmamaktadır. Prins 1.2 TSI motorlar için DirectLiquiMax sıvı LPG enjeksiyon sistemini geliştirmiştir. Kısa sürede piyasaya çıkacak olan sistemle birlikte tasarrufunuz %40-45 arası olacaktır. Sizin kullanımınıza göre minimum 1776TL yıllık kazancınız olacak. Sistemin maliyetini 5 yılda değil 3 yılda çıkartacaksınız.

    Bu arada Skoda Yeti'nin dizel model fiyatı 82.000TL iken aynı özelliklerde benzinlisi 49000TL'ye satılmaktadır. DirectLiquiMax takıldığında aracın fiyatı 54500 TL'ye gelecek olup tüketim değerleri dizel araçla aynı olacaktır. Benzin + DirectLiquiMax sistemli aracın bakım masraflarının dizele göre daha az olacağını da ayrıca belirtmek gerekir. Bu avantajlara sahip bir araç elbette satılırken de üzerine koyarak satılacaktır. Dolayısıyla amorti süresini hesaplarken Prins DirectLiquiMax sistemin aracınızda oluşturacağı değer artışınıda göz önünde bulundurmak gerekir.

    Bütün bunları göz önüne alarak sistemi taktırmak veya taktırmamak konusunda herkes özgürdür. Sonuçta hesabınızı, bütçenizi siz değerli kullanıcılar belirleyecek kararıda sizler verecksiniz.




  • Recep Ustam keşke 3000 tl olsaydı da sen de bu kadar sistemin artılarını anlatmak için uğraşmasaydın..Peynir ekmek gibi montajlar yapardınız.. Hem siz hem biz kazanırdık..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prins-Teknik

    quote:

    Orijinalden alıntı: arinalw

    quote:

    Orijinalden alıntı: Prins-Teknik

    quote:

    Orijinalden alıntı: arinalw

    bu hesapla,benim gibi yılda max. 15 bin km yapan biri 5 yılda sistemi amorti edecek sonra kar etmeye başlayacak.15 bin km den fazla yapan biri olsam da zaten dizel alırdım.motoru kurcaladıklarına bile değmeyeceğini düşünüyorum.

    Yılda 15 bin km yaptığınızı söylüyorsunuz?? 5 yılda sistemi amorti edecek diyorsunuz!! Nasıl bir hesap yaptınız sistem kendini 5 yılda amorti edecek ??

    sizin araçda Km de Kaç kuruş yakıyor ve markası ney ??



    aracım skoda yeti 1.2 tsi,ortalama 8 lt benzin tüketiyor.bu otogazla 10 lt demektir.yani benzinle km başına 370 krş gazla 260 krş yakarım.dikkat ederseniz max. 15 bin km kullandığımı yazmıştım.ortalama 12 bin km kullanırımyaptığım hesapta şöyle
    5 yılda 12 bin kmx5 yıl :60 bin km yapar.
    60000x370:22.200 tl benzinle,
    60000x26:15.600 tl gazla yakarım.
    aradaki fark 6600 tl.
    5500 tl düşersek 1100 tl kalıyor.
    bandırmada prins bayisi olmadığından taktırma aşamasında ya istanbula ya bursaya gitmem belki orada kalmam gerek.hadi bunları saymayalım.yi.5 yılda edeceğim 1100 tl.evet çok karlıymış gerçekten.

    Sayın arinawall,

    Prins TSI-FSI araçlar için VSI-DI ve DirectLiquiMax sistemlerini geliştirmiştir.

    Sizin verdiğiniz LPG tüketim değerleri VSI-DI sistemine ait yakıt değerleridir. VSI-DI sisteminde LPG motora gaz fazında enjekte edilmekte, benzin enjektörlerinin aşırı ısınmasını önlemek amacıyla da motora sürekli olarak %8-10 benzin enjekte edilmektedir. VSI -DI sisteminde aracınız sorunsuz bir şekilde %30 tasarruf etmektedir. Sistemin fiyatı da tomasetto multivalf, termofleks hortum, EVAS Tank, Turbo Map Sensörü ile beraber kredi kartına 10 Taksit 3500TL'dir.

    VSI-DI sistemle Yılda 12.000 KM yapan ve neticesinde Km'de 370Kr yakan aracınızla 4440 TL Benzin faturası ödersiniz. 3108 TL yakıt faturası ödersiniz.1332 TL Tasarruf Eder ve yaklaşık 2,5 yılda sistemi amorti eder. Yılda 25.000 KM yapan bir kullanıcı için bu süre 15 aya düşer, kaldı ki Prins sistem takılı bir direkt enjeksiyon aracın değerinde artış olacağı da unutulmamalı.

    Gelelim sizin aracınıza. Sizin aracınız için VSI-DI sistem uygulanmamaktadır. Prins 1.2 TSI motorlar için DirectLiquiMax sıvı LPG enjeksiyon sistemini geliştirmiştir. Kısa sürede piyasaya çıkacak olan sistemle birlikte tasarrufunuz %40-45 arası olacaktır. Sizin kullanımınıza göre minimum 1776TL yıllık kazancınız olacak. Sistemin maliyetini 5 yılda değil 3 yılda çıkartacaksınız.

    Bu arada Skoda Yeti'nin dizel model fiyatı 82.000TL iken aynı özelliklerde benzinlisi 49000TL'ye satılmaktadır. DirectLiquiMax takıldığında aracın fiyatı 54500 TL'ye gelecek olup tüketim değerleri dizel araçla aynı olacaktır. Benzin + DirectLiquiMax sistemli aracın bakım masraflarının dizele göre daha az olacağını da ayrıca belirtmek gerekir. Bu avantajlara sahip bir araç elbette satılırken de üzerine koyarak satılacaktır. Dolayısıyla amorti süresini hesaplarken Prins DirectLiquiMax sistemin aracınızda oluşturacağı değer artışınıda göz önünde bulundurmak gerekir.

    Bütün bunları göz önüne alarak sistemi taktırmak veya taktırmamak konusunda herkes özgürdür. Sonuçta hesabınızı, bütçenizi siz değerli kullanıcılar belirleyecek kararıda sizler verecksiniz.


    +1000




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mybestfriendim

    Recep Ustam keşke 3000 tl olsaydı da sen de bu kadar sistemin artılarını anlatmak için uğraşmasaydın..Peynir ekmek gibi montajlar yapardınız.. Hem siz hem biz kazanırdık..

    sayın mybestriendim şundan emin olunki belirlenecek montaj fiyatlarının en makul seviyede olması konusunda hemfikir ama bi çok defa nedenleri açıklandı ki recep kardeşim hala açıklamaktanda bıkmadı.fiyat ne kadar cazip olursa bu durum bizim montaj sayımıza doğru oranda etki edecektir .
    hepimiz için hayırlı olsun demekten başka bi yargı söz konusu değil.
    selamlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdemDH

    quote:

    Orijinalden alıntı: Prins-Teknik

    quote:

    Orijinalden alıntı: sego-85

    Aracim 2012 kia sportage gdi suanda istesem liqui max ı aracima takarmisiniz ne kadar fiyat olur net ekonomi nedir performans motor omru ne gibi etkileri vardir motor garantisi veriliyormu cevaplarsaniz sevinirim

    1- Sistem %100 lpg de çalışmakta Fiyatı 5.500 tl 10 Taksit

    2- Tasarruf oranı %40-45 net.

    3- ipragaz Motor garantisi 0 Km den 10.000 Km arası Araçlar için gerecerli. LPG de Motor Garanti altına almak isterseniz 210 tl Karşılığı 2 yıl 100.000 Km sigorta yaptırabilirsiniz.

    4- Yüksek Performans! Prins direct liquid max "ın Diğer LPG Kitlerine Göre Avantajları: Performans Kaybı Yok! Periyodik Bakım Yok! "Backfire" Riski Yok!

    5- istediğiniz zaman Montaj yaptırabilirsiniz..

    ya kusura bakmayın da %45-40 gibi tasarruf oranları mı kaldı artık, yapmayın etmeyin, milleti bu kadar yanlış yönlendirmeyin..

    Basit bir hesap yapacak olursak; şehiriçinde 10 litre benzin tüketen aracım LPG de 12 litre tüketecek değil mi?

    Ozaman 10 litre x 4,75 TL = 47,50 TL / 100 km = 0,475 Kuruş yakıyor km başına (şuan ki durum)

    DLM LPG de ise 12 litre x 2,66 TL = 31,92 TL / 100 km = 0,319 Kuruş yakıyor km başına (DLM LPG de)


    Şimdiiii; 0,4750 Kuruş - 0,3192 TL= 0,1558 Kuruş -------------->>>> Tasarruf Oranı %32,8 Net


    %80 Benzin %20 LPG karışımlı kombine sistemin Fiyat/Performans Oranı daha başarılı hiç değilse, Prins DLM tam bir hayal kırıklığıdır, bu kadar yıl beklediğimize ve takip ettiğimize yazık..

    Hesap basit.
    Sonuc net

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prins-Teknik

    quote:

    Orijinalden alıntı: arinalw

    quote:

    Orijinalden alıntı: Prins-Teknik

    quote:

    Orijinalden alıntı: arinalw

    bu hesapla,benim gibi yılda max. 15 bin km yapan biri 5 yılda sistemi amorti edecek sonra kar etmeye başlayacak.15 bin km den fazla yapan biri olsam da zaten dizel alırdım.motoru kurcaladıklarına bile değmeyeceğini düşünüyorum.

    Yılda 15 bin km yaptığınızı söylüyorsunuz?? 5 yılda sistemi amorti edecek diyorsunuz!! Nasıl bir hesap yaptınız sistem kendini 5 yılda amorti edecek ??

    sizin araçda Km de Kaç kuruş yakıyor ve markası ney ??



    aracım skoda yeti 1.2 tsi,ortalama 8 lt benzin tüketiyor.bu otogazla 10 lt demektir.yani benzinle km başına 370 krş gazla 260 krş yakarım.dikkat ederseniz max. 15 bin km kullandığımı yazmıştım.ortalama 12 bin km kullanırımyaptığım hesapta şöyle
    5 yılda 12 bin kmx5 yıl :60 bin km yapar.
    60000x370:22.200 tl benzinle,
    60000x26:15.600 tl gazla yakarım.
    aradaki fark 6600 tl.
    5500 tl düşersek 1100 tl kalıyor.
    bandırmada prins bayisi olmadığından taktırma aşamasında ya istanbula ya bursaya gitmem belki orada kalmam gerek.hadi bunları saymayalım.yi.5 yılda edeceğim 1100 tl.evet çok karlıymış gerçekten.

    Sayın arinawall,

    Prins TSI-FSI araçlar için VSI-DI ve DirectLiquiMax sistemlerini geliştirmiştir.

    Sizin verdiğiniz LPG tüketim değerleri VSI-DI sistemine ait yakıt değerleridir. VSI-DI sisteminde LPG motora gaz fazında enjekte edilmekte, benzin enjektörlerinin aşırı ısınmasını önlemek amacıyla da motora sürekli olarak %8-10 benzin enjekte edilmektedir. VSI -DI sisteminde aracınız sorunsuz bir şekilde %30 tasarruf etmektedir. Sistemin fiyatı da tomasetto multivalf, termofleks hortum, EVAS Tank, Turbo Map Sensörü ile beraber kredi kartına 10 Taksit 3500TL'dir.

    VSI-DI sistemle Yılda 12.000 KM yapan ve neticesinde Km'de 370Kr yakan aracınızla 4440 TL Benzin faturası ödersiniz. 3108 TL yakıt faturası ödersiniz.1332 TL Tasarruf Eder ve yaklaşık 2,5 yılda sistemi amorti eder. Yılda 25.000 KM yapan bir kullanıcı için bu süre 15 aya düşer, kaldı ki Prins sistem takılı bir direkt enjeksiyon aracın değerinde artış olacağı da unutulmamalı.

    Gelelim sizin aracınıza. Sizin aracınız için VSI-DI sistem uygulanmamaktadır. Prins 1.2 TSI motorlar için DirectLiquiMax sıvı LPG enjeksiyon sistemini geliştirmiştir. Kısa sürede piyasaya çıkacak olan sistemle birlikte tasarrufunuz %40-45 arası olacaktır. Sizin kullanımınıza göre minimum 1776TL yıllık kazancınız olacak. Sistemin maliyetini 5 yılda değil 3 yılda çıkartacaksınız.

    Bu arada Skoda Yeti'nin dizel model fiyatı 82.000TL iken aynı özelliklerde benzinlisi 49000TL'ye satılmaktadır. DirectLiquiMax takıldığında aracın fiyatı 54500 TL'ye gelecek olup tüketim değerleri dizel araçla aynı olacaktır. Benzin + DirectLiquiMax sistemli aracın bakım masraflarının dizele göre daha az olacağını da ayrıca belirtmek gerekir. Bu avantajlara sahip bir araç elbette satılırken de üzerine koyarak satılacaktır. Dolayısıyla amorti süresini hesaplarken Prins DirectLiquiMax sistemin aracınızda oluşturacağı değer artışınıda göz önünde bulundurmak gerekir.

    Bütün bunları göz önüne alarak sistemi taktırmak veya taktırmamak konusunda herkes özgürdür. Sonuçta hesabınızı, bütçenizi siz değerli kullanıcılar belirleyecek kararıda sizler verecksiniz.


    skodanın resmi sitesinde güncel kampanyalı fiyatlar aşağıdaki gibidir.
    Ambition 1.2 TSI 105 HP 49.000 tl
    Ambition 1.6 TDI CR 105 HP 56.000 tl
    dolayısıyla benzinli ile dizel yeti arasında 7000 tl fark var.
    ben tarz olarak hep benzinli araç alıp LPG taktırmışımdır.
    fakat siz de kabul etmelisinizki dizeli ile 7000 lira fark olan bir araç için 5500 tl ye lpg montajı abartılı bir rakamdır.




  • "Bu arada Skoda Yeti'nin dizel model fiyatı 82.000TL iken aynı özelliklerde benzinlisi 49000TL'ye satılmaktadır. DirectLiquiMax takıldığında aracın fiyatı 54500 TL'ye "

    Ne dediginin farkindamusun usta?
    Sanayiye cevirmissiniz burayida, arac piyasasindan bu kadar uzak olmaniz beni ayrica dusunduruyor zaten bilginiz hakkinda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prins-Teknik

    quote:

    Orijinalden alıntı: arinalw

    quote:

    Orijinalden alıntı: Prins-Teknik

    quote:

    Orijinalden alıntı: arinalw

    bu hesapla,benim gibi yılda max. 15 bin km yapan biri 5 yılda sistemi amorti edecek sonra kar etmeye başlayacak.15 bin km den fazla yapan biri olsam da zaten dizel alırdım.motoru kurcaladıklarına bile değmeyeceğini düşünüyorum.

    Yılda 15 bin km yaptığınızı söylüyorsunuz?? 5 yılda sistemi amorti edecek diyorsunuz!! Nasıl bir hesap yaptınız sistem kendini 5 yılda amorti edecek ??

    sizin araçda Km de Kaç kuruş yakıyor ve markası ney ??



    aracım skoda yeti 1.2 tsi,ortalama 8 lt benzin tüketiyor.bu otogazla 10 lt demektir.yani benzinle km başına 370 krş gazla 260 krş yakarım.dikkat ederseniz max. 15 bin km kullandığımı yazmıştım.ortalama 12 bin km kullanırımyaptığım hesapta şöyle
    5 yılda 12 bin kmx5 yıl :60 bin km yapar.
    60000x370:22.200 tl benzinle,
    60000x26:15.600 tl gazla yakarım.
    aradaki fark 6600 tl.
    5500 tl düşersek 1100 tl kalıyor.
    bandırmada prins bayisi olmadığından taktırma aşamasında ya istanbula ya bursaya gitmem belki orada kalmam gerek.hadi bunları saymayalım.yi.5 yılda edeceğim 1100 tl.evet çok karlıymış gerçekten.

    Sayın arinawall,

    Prins TSI-FSI araçlar için VSI-DI ve DirectLiquiMax sistemlerini geliştirmiştir.

    Sizin verdiğiniz LPG tüketim değerleri VSI-DI sistemine ait yakıt değerleridir. VSI-DI sisteminde LPG motora gaz fazında enjekte edilmekte, benzin enjektörlerinin aşırı ısınmasını önlemek amacıyla da motora sürekli olarak %8-10 benzin enjekte edilmektedir. VSI -DI sisteminde aracınız sorunsuz bir şekilde %30 tasarruf etmektedir. Sistemin fiyatı da tomasetto multivalf, termofleks hortum, EVAS Tank, Turbo Map Sensörü ile beraber kredi kartına 10 Taksit 3500TL'dir.

    VSI-DI sistemle Yılda 12.000 KM yapan ve neticesinde Km'de 370Kr yakan aracınızla 4440 TL Benzin faturası ödersiniz. 3108 TL yakıt faturası ödersiniz.1332 TL Tasarruf Eder ve yaklaşık 2,5 yılda sistemi amorti eder. Yılda 25.000 KM yapan bir kullanıcı için bu süre 15 aya düşer, kaldı ki Prins sistem takılı bir direkt enjeksiyon aracın değerinde artış olacağı da unutulmamalı.

    Gelelim sizin aracınıza. Sizin aracınız için VSI-DI sistem uygulanmamaktadır. Prins 1.2 TSI motorlar için DirectLiquiMax sıvı LPG enjeksiyon sistemini geliştirmiştir. Kısa sürede piyasaya çıkacak olan sistemle birlikte tasarrufunuz %40-45 arası olacaktır. Sizin kullanımınıza göre minimum 1776TL yıllık kazancınız olacak. Sistemin maliyetini 5 yılda değil 3 yılda çıkartacaksınız.

    Bu arada Skoda Yeti'nin dizel model fiyatı 82.000TL iken aynı özelliklerde benzinlisi 49000TL'ye satılmaktadır. DirectLiquiMax takıldığında aracın fiyatı 54500 TL'ye gelecek olup tüketim değerleri dizel araçla aynı olacaktır. Benzin + DirectLiquiMax sistemli aracın bakım masraflarının dizele göre daha az olacağını da ayrıca belirtmek gerekir. Bu avantajlara sahip bir araç elbette satılırken de üzerine koyarak satılacaktır. Dolayısıyla amorti süresini hesaplarken Prins DirectLiquiMax sistemin aracınızda oluşturacağı değer artışınıda göz önünde bulundurmak gerekir.

    Bütün bunları göz önüne alarak sistemi taktırmak veya taktırmamak konusunda herkes özgürdür. Sonuçta hesabınızı, bütçenizi siz değerli kullanıcılar belirleyecek kararıda sizler verecksiniz.


    Recep bey yine yanıldın. Yetinin benzinli ile dizeli arasında 7000 tl fark var. Öyle 25-30000 değil.
    Dlm ile dizel arasında 1500 tl. Unutmadan dizeller ÖTV li. Siz KDV lisiniz. Ama ne dir bu fiyat farkı anlamadım. Bide yeti 1.2 LPG li oluyor. Dizel 1.6. Siz olsanizrecep bey hangisini tercih edersiniz. Kısa net Cvp lütfen :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prins-Teknik

    quote:

    Orijinalden alıntı: arinalw

    quote:

    Orijinalden alıntı: Prins-Teknik

    quote:

    Orijinalden alıntı: arinalw

    bu hesapla,benim gibi yılda max. 15 bin km yapan biri 5 yılda sistemi amorti edecek sonra kar etmeye başlayacak.15 bin km den fazla yapan biri olsam da zaten dizel alırdım.motoru kurcaladıklarına bile değmeyeceğini düşünüyorum.

    Yılda 15 bin km yaptığınızı söylüyorsunuz?? 5 yılda sistemi amorti edecek diyorsunuz!! Nasıl bir hesap yaptınız sistem kendini 5 yılda amorti edecek ??

    sizin araçda Km de Kaç kuruş yakıyor ve markası ney ??



    aracım skoda yeti 1.2 tsi,ortalama 8 lt benzin tüketiyor.bu otogazla 10 lt demektir.yani benzinle km başına 370 krş gazla 260 krş yakarım.dikkat ederseniz max. 15 bin km kullandığımı yazmıştım.ortalama 12 bin km kullanırımyaptığım hesapta şöyle
    5 yılda 12 bin kmx5 yıl :60 bin km yapar.
    60000x370:22.200 tl benzinle,
    60000x26:15.600 tl gazla yakarım.
    aradaki fark 6600 tl.
    5500 tl düşersek 1100 tl kalıyor.
    bandırmada prins bayisi olmadığından taktırma aşamasında ya istanbula ya bursaya gitmem belki orada kalmam gerek.hadi bunları saymayalım.yi.5 yılda edeceğim 1100 tl.evet çok karlıymış gerçekten.

    Sayın arinawall,

    Prins TSI-FSI araçlar için VSI-DI ve DirectLiquiMax sistemlerini geliştirmiştir.

    Sizin verdiğiniz LPG tüketim değerleri VSI-DI sistemine ait yakıt değerleridir. VSI-DI sisteminde LPG motora gaz fazında enjekte edilmekte, benzin enjektörlerinin aşırı ısınmasını önlemek amacıyla da motora sürekli olarak %8-10 benzin enjekte edilmektedir. VSI -DI sisteminde aracınız sorunsuz bir şekilde %30 tasarruf etmektedir. Sistemin fiyatı da tomasetto multivalf, termofleks hortum, EVAS Tank, Turbo Map Sensörü ile beraber kredi kartına 10 Taksit 3500TL'dir.

    VSI-DI sistemle Yılda 12.000 KM yapan ve neticesinde Km'de 370Kr yakan aracınızla 4440 TL Benzin faturası ödersiniz. 3108 TL yakıt faturası ödersiniz.1332 TL Tasarruf Eder ve yaklaşık 2,5 yılda sistemi amorti eder. Yılda 25.000 KM yapan bir kullanıcı için bu süre 15 aya düşer, kaldı ki Prins sistem takılı bir direkt enjeksiyon aracın değerinde artış olacağı da unutulmamalı.

    Gelelim sizin aracınıza. Sizin aracınız için VSI-DI sistem uygulanmamaktadır. Prins 1.2 TSI motorlar için DirectLiquiMax sıvı LPG enjeksiyon sistemini geliştirmiştir. Kısa sürede piyasaya çıkacak olan sistemle birlikte tasarrufunuz %40-45 arası olacaktır. Sizin kullanımınıza göre minimum 1776TL yıllık kazancınız olacak. Sistemin maliyetini 5 yılda değil 3 yılda çıkartacaksınız.

    Bu arada Skoda Yeti'nin dizel model fiyatı 82.000TL iken aynı özelliklerde benzinlisi 49000TL'ye satılmaktadır. DirectLiquiMax takıldığında aracın fiyatı 54500 TL'ye gelecek olup tüketim değerleri dizel araçla aynı olacaktır. Benzin + DirectLiquiMax sistemli aracın bakım masraflarının dizele göre daha az olacağını da ayrıca belirtmek gerekir. Bu avantajlara sahip bir araç elbette satılırken de üzerine koyarak satılacaktır. Dolayısıyla amorti süresini hesaplarken Prins DirectLiquiMax sistemin aracınızda oluşturacağı değer artışınıda göz önünde bulundurmak gerekir.

    Bütün bunları göz önüne alarak sistemi taktırmak veya taktırmamak konusunda herkes özgürdür. Sonuçta hesabınızı, bütçenizi siz değerli kullanıcılar belirleyecek kararıda sizler verecksiniz.


    Yine yanlış bilgilendirme var burada :)

    yeti fiyatları şöyle ustam

    YETİ GREENLINE
    MODEL MOTOR ÖZEL TANITIM FİYATI (TL) LİSTE FİYATI (TL)
    Active 1.6 TDI CR 105 HP 52.000 56.634
    Ambition 1.6 TDI CR 105 HP 56.000 60.995
    Elegance 1.6 TDI CR 105 HP 61.000 66.447

    YETİ
    MODEL MOTOR KAMPANYA FİYATI (TL) LİSTE FİYATI (TL)
    Active 1.2 TSI 105 45.000 47.426
    Active 1.2 TSI 105 HP DSG Tipt. 49.000 51.645
    Active 1.4 TSI 122 HP 48.000 50.583
    Ambition 1.2 TSI 105 HP 49.000 51.645
    Ambition 1.2 TSI 105 HP DSG Tipt. 53.000 55.863
    Ambition 1.4 TSI 122 HP 52.000 54.801
    Ambition 2.0 TDI CR 140 HP 4x4 DSG Tipt. 88.000 92.731
    Ambition 2.0 TDI CR 170 HP 4x4 82.000 86.403
    Elegance 1.2 TSI 105 HP DSG Tipt. 58.000 61.137
    Elegance 1.4 TSI 122 HP 57.000 60.074
    Elegance 2.0 TDI CR 140 HP 4x4 DSG Tipt. 96.000 101.168
    Elegance 2.0 TDI CR 170 HP 4x4 89.000 93.786

    82 binlira dediğin yetinin motoruda 2.0 benzilinin motoruda 1.2 komik olmayın ne olur :D




  • Prins, tok satıcılık yapmayı düşünüyor herhalde.
    Beyaz Türklerin tercihi olacak, böyle giderse.
    Bu fiyat politikasını savunan firma yetkilisinin buraya yazdıklarını lütfen unutmayın.
    Çünkü 1 yıl içinde diğer firmalar da buna benzer kit montajına başladığında, Prins fiyatları aşağı çekecektir.
    O zaman bu firma yetkililerinin yüzü kızaracak mı acaba(utanma duyguları varsa tabi)?
    Unutmayın, bir malın fiyatını maliyeti değil, arz talep dengesi belirler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: watcherb

    quote:

    Orijinalden alıntı: Prins-Teknik

    quote:

    Orijinalden alıntı: arinalw

    quote:

    Orijinalden alıntı: Prins-Teknik

    quote:

    Orijinalden alıntı: arinalw

    bu hesapla,benim gibi yılda max. 15 bin km yapan biri 5 yılda sistemi amorti edecek sonra kar etmeye başlayacak.15 bin km den fazla yapan biri olsam da zaten dizel alırdım.motoru kurcaladıklarına bile değmeyeceğini düşünüyorum.

    Yılda 15 bin km yaptığınızı söylüyorsunuz?? 5 yılda sistemi amorti edecek diyorsunuz!! Nasıl bir hesap yaptınız sistem kendini 5 yılda amorti edecek ??

    sizin araçda Km de Kaç kuruş yakıyor ve markası ney ??



    aracım skoda yeti 1.2 tsi,ortalama 8 lt benzin tüketiyor.bu otogazla 10 lt demektir.yani benzinle km başına 370 krş gazla 260 krş yakarım.dikkat ederseniz max. 15 bin km kullandığımı yazmıştım.ortalama 12 bin km kullanırımyaptığım hesapta şöyle
    5 yılda 12 bin kmx5 yıl :60 bin km yapar.
    60000x370:22.200 tl benzinle,
    60000x26:15.600 tl gazla yakarım.
    aradaki fark 6600 tl.
    5500 tl düşersek 1100 tl kalıyor.
    bandırmada prins bayisi olmadığından taktırma aşamasında ya istanbula ya bursaya gitmem belki orada kalmam gerek.hadi bunları saymayalım.yi.5 yılda edeceğim 1100 tl.evet çok karlıymış gerçekten.

    Sayın arinawall,

    Prins TSI-FSI araçlar için VSI-DI ve DirectLiquiMax sistemlerini geliştirmiştir.

    Sizin verdiğiniz LPG tüketim değerleri VSI-DI sistemine ait yakıt değerleridir. VSI-DI sisteminde LPG motora gaz fazında enjekte edilmekte, benzin enjektörlerinin aşırı ısınmasını önlemek amacıyla da motora sürekli olarak %8-10 benzin enjekte edilmektedir. VSI -DI sisteminde aracınız sorunsuz bir şekilde %30 tasarruf etmektedir. Sistemin fiyatı da tomasetto multivalf, termofleks hortum, EVAS Tank, Turbo Map Sensörü ile beraber kredi kartına 10 Taksit 3500TL'dir.

    VSI-DI sistemle Yılda 12.000 KM yapan ve neticesinde Km'de 370Kr yakan aracınızla 4440 TL Benzin faturası ödersiniz. 3108 TL yakıt faturası ödersiniz.1332 TL Tasarruf Eder ve yaklaşık 2,5 yılda sistemi amorti eder. Yılda 25.000 KM yapan bir kullanıcı için bu süre 15 aya düşer, kaldı ki Prins sistem takılı bir direkt enjeksiyon aracın değerinde artış olacağı da unutulmamalı.

    Gelelim sizin aracınıza. Sizin aracınız için VSI-DI sistem uygulanmamaktadır. Prins 1.2 TSI motorlar için DirectLiquiMax sıvı LPG enjeksiyon sistemini geliştirmiştir. Kısa sürede piyasaya çıkacak olan sistemle birlikte tasarrufunuz %40-45 arası olacaktır. Sizin kullanımınıza göre minimum 1776TL yıllık kazancınız olacak. Sistemin maliyetini 5 yılda değil 3 yılda çıkartacaksınız.

    Bu arada Skoda Yeti'nin dizel model fiyatı 82.000TL iken aynı özelliklerde benzinlisi 49000TL'ye satılmaktadır. DirectLiquiMax takıldığında aracın fiyatı 54500 TL'ye gelecek olup tüketim değerleri dizel araçla aynı olacaktır. Benzin + DirectLiquiMax sistemli aracın bakım masraflarının dizele göre daha az olacağını da ayrıca belirtmek gerekir. Bu avantajlara sahip bir araç elbette satılırken de üzerine koyarak satılacaktır. Dolayısıyla amorti süresini hesaplarken Prins DirectLiquiMax sistemin aracınızda oluşturacağı değer artışınıda göz önünde bulundurmak gerekir.

    Bütün bunları göz önüne alarak sistemi taktırmak veya taktırmamak konusunda herkes özgürdür. Sonuçta hesabınızı, bütçenizi siz değerli kullanıcılar belirleyecek kararıda sizler verecksiniz.


    Yine yanlış bilgilendirme var burada :)

    yeti fiyatları şöyle ustam

    YETİ GREENLINE
    MODEL MOTOR ÖZEL TANITIM FİYATI (TL) LİSTE FİYATI (TL)
    Active 1.6 TDI CR 105 HP 52.000 56.634
    Ambition 1.6 TDI CR 105 HP 56.000 60.995
    Elegance 1.6 TDI CR 105 HP 61.000 66.447

    YETİ
    MODEL MOTOR KAMPANYA FİYATI (TL) LİSTE FİYATI (TL)
    Active 1.2 TSI 105 45.000 47.426
    Active 1.2 TSI 105 HP DSG Tipt. 49.000 51.645
    Active 1.4 TSI 122 HP 48.000 50.583
    Ambition 1.2 TSI 105 HP 49.000 51.645
    Ambition 1.2 TSI 105 HP DSG Tipt. 53.000 55.863
    Ambition 1.4 TSI 122 HP 52.000 54.801
    Ambition 2.0 TDI CR 140 HP 4x4 DSG Tipt. 88.000 92.731
    Ambition 2.0 TDI CR 170 HP 4x4 82.000 86.403
    Elegance 1.2 TSI 105 HP DSG Tipt. 58.000 61.137
    Elegance 1.4 TSI 122 HP 57.000 60.074
    Elegance 2.0 TDI CR 140 HP 4x4 DSG Tipt. 96.000 101.168
    Elegance 2.0 TDI CR 170 HP 4x4 89.000 93.786

    82 binlira dediğin yetinin motoruda 2.0 benzilinin motoruda 1.2 komik olmayın ne olur :D

    Hocam 1.6tdi fiyatı gözden kaçmış olabilir. Sonuçta hata insana mahsustur. Sistemin fiyatında yapacak bi şey yok. Olabildiği kadar düşük olmasını hepimiz isteriz. Sonuçta Opel parasına Mercedes'e binmeyi kim istemez. Ancak kullanılan malzeme kalitesi fiyatın belli seviyenin altına inmesini engelliyor. Keşke 3000TL'ye bu sistem bu kalitede takılabilse'de burada bunları konuşuyor olmasak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: III.ABDÜLHAMİD

    Prins, tok satıcılık yapmayı düşünüyor herhalde.
    Beyaz Türklerin tercihi olacak, böyle giderse.
    Bu fiyat politikasını savunan firma yetkilisinin buraya yazdıklarını lütfen unutmayın.
    Çünkü 1 yıl içinde diğer firmalar da buna benzer kit montajına başladığında, Prins fiyatları aşağı çekecektir.
    O zaman bu firma yetkililerinin yüzü kızaracak mı acaba(utanma duyguları varsa tabi)?
    Unutmayın, bir malın fiyatını maliyeti değil, arz talep dengesi belirler.


    Piyasada mevcut sıralı sistemlerde bir çok ucuz kit markası bulunmaktadır. Prins kitlerinin fiyatları ucuz kit var diye onlarla aynı seviyede değildir. Fiyat farkının nedeni ise kullanılan malzemenin kalitesidir. İkiside Alman malı olan Mercedes ve Opel marka araçların arasında fiyat farkı olmasının nedeni de benzerdir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayotogaz -- 11 Nisan 2012; 18:10:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aytaccetinkaya

    quote:

    Orijinalden alıntı: erdemDH

    quote:

    Orijinalden alıntı: Prins-Teknik

    quote:

    Orijinalden alıntı: sego-85

    Aracim 2012 kia sportage gdi suanda istesem liqui max ı aracima takarmisiniz ne kadar fiyat olur net ekonomi nedir performans motor omru ne gibi etkileri vardir motor garantisi veriliyormu cevaplarsaniz sevinirim

    1- Sistem %100 lpg de çalışmakta Fiyatı 5.500 tl 10 Taksit

    2- Tasarruf oranı %40-45 net.

    3- ipragaz Motor garantisi 0 Km den 10.000 Km arası Araçlar için gerecerli. LPG de Motor Garanti altına almak isterseniz 210 tl Karşılığı 2 yıl 100.000 Km sigorta yaptırabilirsiniz.

    4- Yüksek Performans! Prins direct liquid max "ın Diğer LPG Kitlerine Göre Avantajları: Performans Kaybı Yok! Periyodik Bakım Yok! "Backfire" Riski Yok!

    5- istediğiniz zaman Montaj yaptırabilirsiniz..

    ya kusura bakmayın da %45-40 gibi tasarruf oranları mı kaldı artık, yapmayın etmeyin, milleti bu kadar yanlış yönlendirmeyin..

    Basit bir hesap yapacak olursak; şehiriçinde 10 litre benzin tüketen aracım LPG de 12 litre tüketecek değil mi?

    Ozaman 10 litre x 4,75 TL = 47,50 TL / 100 km = 0,475 Kuruş yakıyor km başına (şuan ki durum)

    DLM LPG de ise 12 litre x 2,66 TL = 31,92 TL / 100 km = 0,319 Kuruş yakıyor km başına (DLM LPG de)


    Şimdiiii; 0,4750 Kuruş - 0,3192 TL= 0,1558 Kuruş -------------->>>> Tasarruf Oranı %32,8 Net


    %80 Benzin %20 LPG karışımlı kombine sistemin Fiyat/Performans Oranı daha başarılı hiç değilse, Prins DLM tam bir hayal kırıklığıdır, bu kadar yıl beklediğimize ve takip ettiğimize yazık..

    Hesap basit.
    Sonuc net

    Alıntıları Göster
    quote:


    Recep bey yine yanıldın. Yetinin benzinli ile dizeli arasında 7000 tl fark var. Öyle 25-30000 değil.
    Dlm ile dizel arasında 1500 tl. Unutmadan dizeller ÖTV li. Siz KDV lisiniz. Ama ne dir bu fiyat farkı anlamadım. Bide yeti 1.2 LPG li oluyor. Dizel 1.6. Siz olsanizrecep bey hangisini tercih edersiniz. Kısa net Cvp lütfen :)



    Özür Dilerim. Telefonla konuşurken 1.6 TDI araç fiyatı gözümden kaçtı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AyOtogaz - RecepUsta -- 11 Nisan 2012; 18:14:19 >




  • Elbette kacacak ustam, 1.6 tdi ne zaman cikmis arkadaslara sorarmisin. Tam 1.5a uyada 2 ay olmustur. Cikmasaydi ne olacakti o zaman gidip 80 bini bayilacaktik

    Kardesim yargisiz infaz yapmayin, cogunuzda iphone vardir ve gidip 2500 para vermissinizdir. Adamlar bu bulusu ypacak ve senin telefonun kadar paraya satacak guldurmeyin adami. Aslinda bunlari yazmak yerine isteyen taktirir isteyen teaktirmaz da denilebilir. Fiyati bu ben bekliyorum kardesim. Ben gunde 120 km 180 arasi yol yapiyorum. Canim yaniyor artik pompaci benden bikti bende ondan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:



    quote:

    Orijinalden alıntı: III.ABDÜLHAMİD

    Prins, tok satıcılık yapmayı düşünüyor herhalde.
    Beyaz Türklerin tercihi olacak, böyle giderse.
    Bu fiyat politikasını savunan firma yetkilisinin buraya yazdıklarını lütfen unutmayın.
    Çünkü 1 yıl içinde diğer firmalar da buna benzer kit montajına başladığında, Prins fiyatları aşağı çekecektir.
    O zaman bu firma yetkililerinin yüzü kızaracak mı acaba(utanma duyguları varsa tabi)?
    Unutmayın, bir malın fiyatını maliyeti değil, arz talep dengesi belirler.



    Bir LPG Montajcısının 29 Şubat 2012 tarihindeki mesajını alıntılıyorum.

    quote:



    Orijinalden alıntı: Prinsson-Wolf

    Prins Direct Liqui Max 4.500 tl 10 Taksit

    Prins VSI-DI system 3.500 10 Taksit + NAVİGASYON CİHAZ HEDİYE VEYA DEGERDİ LPG ALIYORUZ

    Lovato (Direct Injection) 2.500 10 Taksit + NAVİGASYON CİHAZ HEDİYE VEYA DEGERDİ LPG ALIYORUZ



    Şuan ise birden 5.500 TL isteniyor, aniden!

    Ne oldu da daha aradan 1,5 ay geçmeden 1.000 TL üstüne koydunuz? Euro mu arttı da haberimiz olmadı, devlet ek vergi mi koydu da bu kadar üstüne bindirdiniz fiyatın?




  • Sayın-erdemDH

    Prins Direct Liqui Max 4.500 tl 10 Taksit Rakamlar benim kendi işletme sahibi oldum zamanda berlenmiş Fiyatlardır

    Şimdi işletme sahibi deyilim ipragaz yetkili servisi olan Ay Otogaz çalışan bi ustayım..

    ipragaz'ın Tavsiye etmiş oldu Fiyatları uygulamamız lazımdır sizinde anlayışla karşılamanızı bekleriz.

    Fiyat Dan Rahatsız olduysanız başka marka tercih edebilirsiniz..

    Saygılarla,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AyOtogaz - RecepUsta -- 12 Nisan 2012; 10:08:03 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prins-Teknik

    Sayın-erdemDH

    Prins Direct Liqui Max 4.500 tl 10 Taksit Rakamlar benim kendi işletme sahibi oldum zamanda berlenmiş Fiyatlardır

    Şimdi işletme sahibi deyilim ipragaz yetkili servisi olan Ay Otogaz çalışan bi ustayım..

    ipragaz'ın Tavsiye etmiş oldu kurarlara uymamız gereklidir.

    Fiyat Dan Rahatsız olduysanız başka marka tercih edebilirsiniz..

    Saygılarla,

    Sayın Ustam,

    Bakınız bu işin ağababası Vialledir, Prins henüz daha sıralı sistem montajı yaparken Vialle Almanya, Hollanda ve bazı avrupa ülkelerinde LPDI montajlı test araçlarını kullanıyordu. Fiyatı ise Türkiyeye tek başına ve sizlerden 1 yıl önce girmesine rağmen 1500€ + %18 KDV = 1770€ x 2,35 TL= 4.160 TL. Dikkatinizi çekerim, Vialleden bahsediyorum, yani herhangi bir markadan bahsetmiyorum. En az Prins kalitesi ve itibarında olan bir markadır. Bilen bilir zaten.

    Sizin ürün fiyatına zam yapma gerekçeniz ise bahanesinden daha da beter. Bakınız, siz ürünü tek başınıza o fiyatlara satabilmişseniz, daha da kurumsallaşan ve organize bir satış tekniği kazanan ürünün daha da ucuza satılması gerekirdi.

    Tabiiki ürünün fiyatından Herkes gibi Ben de rahatsız oldum. Bu kadar olmamalıydı. Tercihimi de tabii ki Prinsten yana kullanmayacağım, Vialle ile tekrar ilgileneceğim, taktırmaya karar verirsem de kesinlikle bu Vialle olacak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: polocukadir

    Elbette kacacak ustam, 1.6 tdi ne zaman cikmis arkadaslara sorarmisin. Tam 1.5a uyada 2 ay olmustur. Cikmasaydi ne olacakti o zaman gidip 80 bini bayilacaktik

    Kardesim yargisiz infaz yapmayin, cogunuzda iphone vardir ve gidip 2500 para vermissinizdir. Adamlar bu bulusu ypacak ve senin telefonun kadar paraya satacak guldurmeyin adami. Aslinda bunlari yazmak yerine isteyen taktirir isteyen teaktirmaz da denilebilir. Fiyati bu ben bekliyorum kardesim. Ben gunde 120 km 180 arasi yol yapiyorum. Canim yaniyor artik pompaci benden bikti bende ondan.

    Bu nasil birseydirya cikmasaydi ama cikmis yani arkadasim prins boyle dedikten sonra skinti yokczaten isteyen gider baska yere taktirir buda prins ustalarinin nekadar amatorce davrandiklarini gosterir yani ben musteri olarak su yazilanlari prinsmerkeze sikayet olarak gondersem eminimki hepsinin bayiligi elinden alinir sen potansiyel musterine adres gosteremessin bizde boyle isine gelmiyorsan git baskasina taktir sen bunu soyleyemessin soylersende hep boyle kurumsalliktan uzak bir firma olarak kalirsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdemDH



    quote:

    Orijinalden alıntı: Prins-Teknik

    Sayın-erdemDH

    Prins Direct Liqui Max 4.500 tl 10 Taksit Rakamlar benim kendi işletme sahibi oldum zamanda berlenmiş Fiyatlardır

    Şimdi işletme sahibi deyilim ipragaz yetkili servisi olan Ay Otogaz çalışan bi ustayım..

    ipragaz'ın Tavsiye etmiş oldu kurarlara uymamız gereklidir.

    Fiyat Dan Rahatsız olduysanız başka marka tercih edebilirsiniz..

    Saygılarla,

    Sayın Ustam,

    Bakınız bu işin ağababası Vialledir, Prins henüz daha sıralı sistem montajı yaparken Vialle Almanya, Hollanda ve bazı avrupa ülkelerinde LPDI montajlı test araçlarını kullanıyordu. Fiyatı ise Türkiyeye tek başına ve sizlerden 1 yıl önce girmesine rağmen 1500€ + %18 KDV = 1770€ x 2,35 TL= 4.160 TL. Dikkatinizi çekerim, Vialleden bahsediyorum, yani herhangi bir markadan bahsetmiyorum. En az Prins kalitesi ve itibarında olan bir markadır. Bilen bilir zaten.

    Sizin ürün fiyatına zam yapma gerekçeniz ise bahanesinden daha da beter. Bakınız, siz ürünü tek başınıza o fiyatlara satabilmişseniz, daha da kurumsallaşan ve organize bir satış tekniği kazanan ürünün daha da ucuza satılması gerekirdi.

    Tabiiki ürünün fiyatından Herkes gibi Ben de rahatsız oldum. Bu kadar olmamalıydı. Tercihimi de tabii ki Prinsten yana kullanmayacağım, Vialle ile tekrar ilgileneceğim, taktırmaya karar verirsem de kesinlikle bu Vialle olacak.

    Vialle LPDi sistem ile Prins direct liquid max arasındaki Farkların araştırmasını yaptınız mı ?




  • [DHVideo=]
    quote:

    Orijinalden alıntı: watcherb


    quote:

    Orijinalden alıntı: polocukadir

    Elbette kacacak ustam, 1.6 tdi ne zaman cikmis arkadaslara sorarmisin. Tam 1.5a uyada 2 ay olmustur. Cikmasaydi ne olacakti o zaman gidip 80 bini bayilacaktik

    Kardesim yargisiz infaz yapmayin, cogunuzda iphone vardir ve gidip 2500 para vermissinizdir. Adamlar bu bulusu ypacak ve senin telefonun kadar paraya satacak guldurmeyin adami. Aslinda bunlari yazmak yerine isteyen taktirir isteyen teaktirmaz da denilebilir. Fiyati bu ben bekliyorum kardesim. Ben gunde 120 km 180 arasi yol yapiyorum. Canim yaniyor artik pompaci benden bikti bende ondan.

    Bu nasil birseydirya cikmasaydi ama cikmis yani arkadasim prins boyle dedikten sonra skinti yokczaten isteyen gider baska yere taktirir buda prins ustalarinin nekadar amatorce davrandiklarini gosterir yani ben musteri olarak su yazilanlari prinsmerkeze sikayet olarak gondersem eminimki hepsinin bayiligi elinden alinir sen potansiyel musterine adres gosteremessin bizde boyle isine gelmiyorsan git baskasina taktir sen bunu soyleyemessin soylersende hep boyle kurumsalliktan uzak bir firma olarak kalirsin

    size şikayet için adresleri vereyim. ism Recep Usta,

    Adres : 19 Mayıs Cd. Nova Baran Plaza No: 4 Kat: 13-17 34360 Şişli - İstanbul

    Telefon : 0212 232 04 00 | 0212 219 74 00 | 0212 315 76 00

    Fax : 0212 240 47 90

    Mail : prins@prins.com.tr

    Hiç Kusura Bakmayınız Sizin Gercek Tüketiçi oldunuza dahi inanmıyorum yandaş medyacılık yapma devam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AyOtogaz - RecepUsta -- 12 Nisan 2012; 11:19:09 >




  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.