Şimdi Ara

prins dönüşüm kiti hakkında (37. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.820
Cevap
43
Favori
548.456
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • HONDA Civic ile Prins'in balayında, 24 saat dolmadan MALUM sorun yaşandı. Bugün 80km uzaktaki bir yakınımıza ziyarete giderken, 72. km'de motor arıza uyarısı yanmaya başladı. Kenara çekip kontağı kapattım. Tekrar çalıştırdım, yanmaya devam etti. Civic'lerde NORMALDE kontak ilk açıldığında bu motor arıza uyarı ışığı 2 saniye kadar yanar, marştan sonra söner. Belki benzine geçersem söner düşüncesiyle 3,5km kadar benzinle yol aldım. Yine yanmaya devam etti. Tekrar LPG'ye geçtim. 4,5km sonra zaten yakınımıza ulaştık. Montajı yapan İYİEL otomotivden Cem Bey'i telefonla aradım. Bu uyarının yanmasının sorun yaratmayacağını, halledileceğini. Çarşamba günüe kadar bu şekilde kullanmaya devam edip, Çarşamba servise getirebileceğimi söyledi. Birkaç saat sonra eve dönmek üzere arabama bindim. Uyarı lambası marştan sonra sönmedi. 35km kadar LPG ile yol aldıktan sonra, 16,5km kadar dağdan inişte benzine geçtim. Çoğunluk hep iniş olduğundan gaz pedalına çok az süre dokundum. 16,5km benzinle yol alıp düzlüğe inince tekrar LPG'ye geçtim. Yaklaşık 30km kadar da LPG ile yol alıp eve dönmüş oldum. Sonuçta 160km'lik yolun 20km'si benzinle, 140km'si de LPG ile kat edildi. AMA ilk 72km hariç motor arıza uyarı ışığı hiç sönmeden hep yandı.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: BRAVEHEART11

    HONDA Civic ile Prins'in balayında, 24 saat dolmadan MALUM sorun yaşandı. Bugün 80km uzaktaki bir yakınımıza ziyarete giderken, 72. km'de motor arıza uyarısı yanmaya başladı. Kenara çekip kontağı kapattım. Tekrar çalıştırdım, yanmaya devam etti. Civic'lerde NORMALDE kontak ilk açıldığında bu motor arıza uyarı ışığı 2 saniye kadar yanar, marştan sonra söner. Belki benzine geçersem söner düşüncesiyle 3,5km kadar benzinle yol aldım. Yine yanmaya devam etti. Tekrar LPG'ye geçtim. 4,5km sonra zaten yakınımıza ulaştık. Montajı yapan İYİEL otomotivden Cem Bey'i telefonla aradım. Bu uyarının yanmasının sorun yaratmayacağını, halledileceğini. Çarşamba günüe kadar bu şekilde kullanmaya devam edip, Çarşamba servise getirebileceğimi söyledi. Birkaç saat sonra eve dönmek üzere arabama bindim. Uyarı lambası marştan sonra sönmedi. 35km kadar LPG ile yol aldıktan sonra, 16,5km kadar dağdan inişte benzine geçtim. Çoğunluk hep iniş olduğundan gaz pedalına çok az süre dokundum. 16,5km benzinle yol alıp düzlüğe inince tekrar LPG'ye geçtim. Yaklaşık 30km kadar da LPG ile yol alıp eve dönmüş oldum. Sonuçta 160km'lik yolun 20km'si benzinle, 140km'si de LPG ile kat edildi. AMA ilk 72km hariç motor arıza uyarı ışığı hiç sönmeden hep yandı.



    Vallahi ben ilk kez prins in motor arıza lambası yaktığını sizden duyuyorum. Hem de Honda da.. bu da ayrı bir şaşkınlık oluşturdu bende.. Çünkü honda zaten yağını suyunu verdiğinizde asla mızmızlanmayan ağlamayan bir makinedir. prins ise yukarda da belgesini paylaştığım üzre Jeep Chyrsler Toyota gibi ünlü markaların kullanıp tavsiye ettiği bir gaz kitidir, kalitesinden zaten uzun uzun bahsettik.

    Tabi nihayetinde bunlar kul yapısıdır arıza vermeyecek diye % 100 bir garanti yoktur. Arıza vermşitir olabilir.. Burda 3 tane zanlımız var.. Honda,Prins, İşçilik(kit montajcısının)... -Bir de zayıf ihtimal; kötü bir gaz almış olabilrisiniz.- Umarım sorununuz kısa sürede maliyetsizce çözülür.. Sakınılan göze çöp batar misali. İnşallah mühim bir şey değildir. Muhtemelen fakir karışım veya zengin karışımdanır..

    Neticeyi bizlerle paylaşırsanız memnun olurum.


    Bir de resimlerdeki enjektörler(keihın) bunlardan değil mi?

     prins dönüşüm kiti hakkında



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Müverrih -- 26 Ekim 2008; 21:12:52 >




  • quote:

    Burada 3 tane zanlımız var. Honda, Prins, İşçilik(kit montajcısının).
    -Bir de zayıf ihtimal; kötü bir gaz almış olabilrisiniz.-
    Umarım sorununuz kısa sürede maliyetsizce çözülür.
    İnşallah mühim bir şey değildir. Muhtemelen fakir karışım veya zengin karışımdanır.

    İNŞALLAH sorun kolaylıkla çözülür ve ne bu ne de başka bir sorunla karşılaşMAM.

    Aslında buradaki yetkili servisinin aynı zamanda BOSCH Car & Diesel Servisi olmasını bir avantaj olarak görüyordum. Burası Prıns, Teleflex-GFI, Tartarini, Romano, KME-AKME, Stafanelli, ve ALDESA'nın da yetkili servisi. Ayrıca servis sahibi 2 kardeşten makine mühendisi olanı sürekli ustaların başında arabalarla ilgileniyor. Bilgisayardan gerekli ayarları kendisi yapıyor.

    Montaj sonrası test için servis nereden almıştı bilmiyorum AMA 50km test sürüşü yaptıktan sonra, ilk LPG'yi danışarak aldım.
    OtoAYGAZ almayı düşünüyordum ama OPEL Vectra aracında LPG kullanan bir arkadaşım "OPET'deki AYGAZ-EuroLPG pompasının ayarsız olduğunu, max 40-42 litre alabilecek depoya 47-48litre LPG bastığını" söyleyip SHELL OtoGAz önerince ben de SHELL OtoGaz aldım. Gerçi ben pompaya bağlıyken bir LPG tankeri de hemen yanda sanırım boşaltım yapıyordu ama emin değilim.

    YANİ sorunun aldığım LPG'den kaynaklandığını sanmıyorum AMA belli de olmaz. Çünkü servis test için LPG almış ve ben o LPG ile 50km yapıp hiçbir sorunla karşılaşmamıştım. Depoyu fulledikten sonra 72. km'de uyarı ışığı yanmaya başladı ve şu ana kadar, 20km'si benzinle olmak üzere 88km hiç sönmedi.
    İNŞALLAH sorun kolaylıkla çözülür ve ne bu ne de başka bir sorunla karşılaşMAM.

    quote:

    Bir de resimlerdeki enjektörler(keihın) bunlardan değil mi?

    Benim çektiğim fotoğrafdaki enjektörlerin üzerinde KEIHIN etiketi ya yok veya enjektörlerin diğer tarafında olduğundan görünmüyor. AMA bir PRINS etiketi var ve şekilleri sizin üstteki mesajdakilerle aynı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BRAVEHEART11 -- 27 Ekim 2008; 6:28:07 >




  • öncelikle hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanrsınız inşallah.
    bahsettiğiniz arıza lambası yandığında bir özel honda servisinde diagnosis yaptırırsanız arızanın ne olduğu ortaya çıkar. sonra da montajcınıza gidip arızanın giderilmesini talep edersiniz.sanırım montajcınızda da bu arıza tespit cihazı vardır.çok basit birşey olabilir bir arkadaşımın hondasında da buna benzer bir problem oluşmuştu yaklaşık 10 km gidince arıza lambası yanıyordu. araştırdığımızda gaz hortumunun konumu sebebi ile kırılma yaptığı ve basıncın yeterli gelmediği uzun uğraş sonucu farkedildi. hortum düzeltildi ve bağlandı sorun ortadan kalktı.benzer bir şey olabilir yadabaşka bir şey onu montajcınızın halledebileceğini umuyorum.
  • Sayın şekerci, "HAYIRLI OLSUN" dilekleriniz için teşekkür ederim. İNŞALLAH HAYIRLI OLUR.

    Montajı yaptırdığım yer, BOSCH Car & Diesel Service. Bu çok önemli bir referans. Sanırım her isteyen böyle bir BOSCH servisi olamaz. Ellerinde dizel enjektörler ve pompalar için küçük bir test laboratuvarı da olmak üzere hemen her tür donanım var gibi görünüyor. Sahipleri biri Makine, diğeri İnşaat mühendisi 2 kardeş. Makine mühendisi olan sürekli servisde, ustaların başında, arabalar ile ilgileniyor. Herşey kağıt üzerinde MÜKEMMEL.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BRAVEHEART11

    quote:

    Burada 3 tane zanlımız var. Honda, Prins, İşçilik(kit montajcısının).
    -Bir de zayıf ihtimal; kötü bir gaz almış olabilrisiniz.-
    Umarım sorununuz kısa sürede maliyetsizce çözülür.
    İnşallah mühim bir şey değildir. Muhtemelen fakir karışım veya zengin karışımdanır.

    İNŞALLAH sorun kolaylıkla çözülür ve ne bu ne de başka bir sorunla karşılaşMAM.

    Aslında buradaki yetkili servisinin aynı zamanda BOSCH Car & Diesel Servisi olmasını bir avantaj olarak görüyordum. Burası Prıns, Teleflex-GFI, Tartarini, Romano, KME-AKME, Stafanelli, ve ALDESA'nın da yetkili servisi. Ayrıca servis sahibi 2 kardeşten makine mühendisi olanı sürekli ustaların başında arabalarla ilgileniyor. Bilgisayardan gerekli ayarları kendisi yapıyor.

    Montaj sonrası test için servis nereden almıştı bilmiyorum AMA 50km test sürüşü yaptıktan sonra, ilk LPG'yi danışarak aldım.
    OtoAYGAZ almayı düşünüyordum ama OPEL Vectra aracında LPG kullanan bir arkadaşım "OPET'deki AYGAZ-EuroLPG pompasının ayarsız olduğunu, max 40-42 litre alabilecek depoya 47-48litre LPG bastığını" söyleyip SHELL OtoGAz önerince ben de SHELL OtoGaz aldım. Gerçi ben pompaya bağlıyken bir LPG tankeri de hemen yanda sanırım boşaltım yapıyordu ama emin değilim.

    YANİ sorunun aldığım LPG'den kaynaklandığını sanmıyorum AMA belli de olmaz. Çünkü servis test için LPG almış ve ben o LPG ile 50km yapıp hiçbir sorunla karşılaşmamıştım. Depoyu fulledikten sonra 72. km'de uyarı ışığı yanmaya başladı ve şu ana kadar, 20km'si benzinle olmak üzere 88km hiç sönmedi.
    İNŞALLAH sorun kolaylıkla çözülür ve ne bu ne de başka bir sorunla karşılaşMAM.

    quote:

    Bir de resimlerdeki enjektörler(keihın) bunlardan değil mi?

    Benim çektiğim fotoğrafdaki enjektörlerin üzerinde KEIHIN etiketi ya yok veya enjektörlerin diğer tarafında olduğundan görünmüyor. AMA bir PRINS etiketi var ve şekilleri sizin üstteki mesajdakilerle aynı.


    evet şeklen aynı gördüğüm kadarıyla ama yazılar alt tarafa gelecek şekilde konumlandırıldığı için boş (etiketsiz) tarafı üstte kalmış. Yine de bir sorayım demiştim.

    bu gibi durumlarda zaten dediğim gibi "zayıf bir ihtimal" dir alınan gazın sorunlu çıkması. Sorununuzu montajcınız çözecektir muhtemelen.. şekerci nin dediği gibi gözden kaçan basit bir durumda olabilir sorunun sebebi, canınızı sıkmayın.

    Ama hala kafama yatmıyor, Honda + Prins + Bosch servisi nin ustalığı ve sorun...

    Aracınızın resimlerine biraz daha dikkatli baktım, gözüme çarpan bir şey oldu..

    Enjektörler bulunan bir boşluğa yerleştirilmiş ve enjektörlerin soldan birincisi motorun soldan birinci pistonuna biraz uzak kalmış sağdan birinci enjektör ise sağdan birinci pistona (diğer baştakine göre) hayli yakın.. birinde hortum uzunluğu 8 cm diğerinde 25 cm ise bu dengesizlik oluşturabilir kanaatimce.. ama arıza lambasının yanmasına sebeb olabilir mi bilmiyorum..

    benim aracımda ustalarım enjektörleri motorun mümkün olduğunca ortasına konumlandırdılar böylelikle hortumların birbirlerine en yakın uzunlukta olmasını sağladılar..

     prins dönüşüm kiti hakkında




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Müverrih
    Ama hala kafama yatmıyor, Honda + Prins + Bosch servisi nin ustalığı ve sorun...

    ...enjektörlerin soldan birincisi motorun soldan birinci pistonuna biraz uzak kalmış sağdan birinci enjektör ise sağdan birinci pistona (diğer baştakine göre) hayli yakın.. birinde hortum uzunluğu 8 cm diğerinde 25 cm ise bu dengesizlik oluşturabilir kanaatimce.. ama arıza lambasının yanmasına sebeb olabilir mi bilmiyorum..


    Aynı konu (Honda Civic + Prins + Bosch Servisi ve sorun) benim de aklımı kurcalıyor ama bu sorunun bilgisayar destekli ayarlamayla giderileceğini düşünüyorum. Önceki gün (pazartesi) akşamına kadar her arabayı çalıştırdığımda yanıp sönmeyen motor arıza uyarısı, Pazartesi akşam iş çıkışında arabaya binip kontağı açtığımda olması gerektiği gibi 1sn sonra söndü. Ben de çok sevindim ANCAK dün öğlen yolda yeniden yandı.

    Enjektör hotumlarının eşit olmaması konusuna gelirsek. Biliyorsunuz montajdan önce, (Bosch servisi aynı zamanda enketörleri direkt manifolda monte edilen Teleflex-GFI'ın da yetkili servisi olduğundan) bunun performansa etkisini sormuştum. Makine mühendisi Ömer Bey, "yakıt gaz olduğundan, hortum uzunluğu 30cm'yi geçmedikten sonra hiçbir önemi olmadığını" söylemişti. Ayrıca Ankara'dan ÖZZİRVE Otogazın yapmış olduğu, 2006 model Civic'e Prins Montajında (TIKLAYIN) enjektörler benimkiyle aynı konumda. Sanırım HONDA Civic'ler için en çok kullanılan proje bu şekilde.

     prins dönüşüm kiti hakkında




  • quote:

    Orjinalden alıntı: BRAVEHEART11

    quote:

    Orjinalden alıntı: Müverrih
    Ama hala kafama yatmıyor, Honda + Prins + Bosch servisi nin ustalığı ve sorun...

    ...enjektörlerin soldan birincisi motorun soldan birinci pistonuna biraz uzak kalmış sağdan birinci enjektör ise sağdan birinci pistona (diğer baştakine göre) hayli yakın.. birinde hortum uzunluğu 8 cm diğerinde 25 cm ise bu dengesizlik oluşturabilir kanaatimce.. ama arıza lambasının yanmasına sebeb olabilir mi bilmiyorum..


    Aynı konu (Honda Civic + Prins + Bosch Servisi ve sorun) benim de aklımı kurcalıyor ama bu sorunun bilgisayar destekli ayarlamayla giderileceğini düşünüyorum. Önceki gün (pazartesi) akşamına kadar her arabayı çalıştırdığımda yanıp sönmeyen motor arıza uyarısı, Pazartesi akşam iş çıkışında arabaya binip kontağı açtığımda olması gerektiği gibi 1sn sonra söndü. Ben de çok sevindim ANCAK dün öğlen yolda yeniden yandı.

    Enjektör hotumlarının eşit olmaması konusuna gelirsek. Biliyorsunuz montajdan önce, (Bosch servisi aynı zamanda enketörleri direkt manifolda monte edilen Teleflex-GFI'ın da yetkili servisi olduğundan) bunun performansa etkisini sormuştum. Makine mühendisi Ömer Bey, "yakıt gaz olduğundan, hortum uzunluğu 30cm'yi geçmedikten sonra hiçbir önemi olmadığını" söylemişti. Ayrıca Ankara'dan ÖZZİRVE Otogazın yapmış olduğu, 2006 model Civic'e Prins Montajında (TIKLAYIN) enjektörler benimkiyle aynı konumda. Sanırım HONDA Civic'ler için en çok kullanılan proje bu şekilde.

     prins dönüşüm kiti hakkında



    işin ehilleri 30 cm yi geçmiyorsa sorun olmaz diyorsa öyledir.. Dediğiniz gibi, bu şekilde yapılmış ve sorunsuz araçlar varsa demekki hakkaten etkilemiyor.

    İnşallah dediğiniz gibi bilgisayarla halledilebilecek bir durumdur. Servisinize gitmediniz mi?




  • Bu sabah soluğu, Civic'ime Prins montajını yaptırdığım, "İyiel Otomotiv - BOSCH car and diesel servisi"nde aldım. Civic BOSCH'un arıza tespit bilgisayarına bağlanıp arızanın nedeni saptandı: Zayıf karışım! Sonra notebook Prins sistemine bağlanarak "ayarlama ve test sürüşü"ne çıktık. 5. viteste 70-80km sabit hızda yol alırken ayar yapıldı. Akşama kadar da, toplam 25-30km kadar deneme yaptım. Bir sorun yok ÇOK ŞÜKÜR!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BRAVEHEART11

    Bu sabah soluğu, Civic'ime Prins montajını yaptırdığım, "İyiel Otomotiv - BOSCH car and diesel servisi"nde aldım. Civic BOSCH'un arıza tespit bilgisayarına bağlanıp arızanın nedeni saptandı: Zayıf karışım! Sonra notebook Prins sistemine bağlanarak "ayarlama ve test sürüşü"ne çıktık. 5. viteste 70-80km sabit hızda yol alırken ayar yapıldı. Akşama kadar da, toplam 25-30km kadar deneme yaptım. Bir sorun yok ÇOK ŞÜKÜR!



    sorununuzun giderildiğine sevindim.. Fakir karışım yeteri kadar gazın yanma odasına dolmamasından ötürü oluyor.. inşallah tekrarlanmaz.. Geçmiş olsun..




  • slm herkese
    prins in sgi fıyatları nedır
    cok uçuyomu
  • quote:

    Orjinalden alıntı: rechan_cdx

    slm herkese
    prins in sgi fıyatları nedır
    cok uçuyomu



    döviz kurları inip çıkıyor şu sıralar fiyatı nedir bilemiyorum...
  • Doğrusu benim montaj biraz şanssız bir döneme denk geldi. Taktırdığım gün Euro kuru 2,xx YTL idi.
    2400YTL/6 taksit'e montaj yapıldı.

    Gerçi ben Ankara'daki Prins yetkili servislerinden, 2.200 ve 2.000YTL fiyat almıştım ama hem Ankaraya gidiş-dönüş toplam 1400km yol masrafı + Ankara'da yapacağım kişisel harcamalarım; aradaki 400YTL fiyat farkı kadar tutacağından, AMA daha da önemlisi burada taktırdığım PRINS yetkili servis'in "BOSCH Car & Diesel servisi" olmasının yanında 6 farklı markanın daha yetkili servisi olması, AYRICA montaj sonrası gerekli olabilecek kontrol, kalibrasyon, ayarlama, sorunların çözümü için elimin altında bulunmasından dolayı burada taktırmayı tercih ettim.
  • arıza lambası catalizorden yanar yakıt ayarı fazla veya az oluşundan siz araca calibrasyon yani gaz ayarı yaptırın
  • quote:

    Orjinalden alıntı: DEMALİZMİT
    arıza lambası catalizorden yanar yakıt ayarı fazla veya az oluşundan siz araca calibrasyon yani gaz ayarı yaptırın

    İlginize teşekkürler ama zaten 2 gün önce o sorun giderildi. Bundan önceki 2. mesajımda yazmıştım.
  • İlk depo dün bitti.
    Son 100km: 120-130km/saat sabit hızda,
    arada 180-200km: 80-100km/saat sabit hızda
    geri kalanda şehir içi trafikte, en yüksek 3. viteste, "dur-kalk"larla,
    TOPLAM: 450km yol yaptım.

    Dün otoyolda 130km/saat hızda giderken, sanırım LPG bittiği için uyarı sinyali vererek otomatik olarak benzine geçti.
    Şehire (benzinle kullanımla) ulaşınca SHELL istsayonunda depoyu fulledim. 32 litre AutoGaz aldı. Oysa geçen hafta henüz bitip de benzine geçmediği halde, yani az veya çok içinde bir miktar LPG olduğu halde 36 litre almıştı.

    NEYSE, (32lt ile DEĞİL), 36lt ile 450km yol yaptığını farzedelim.
    100km'de tam 8 lt LPG tüketmişim.
    1km'de: 0,08litre x 2,01YTL = 0,1608YTL = 16YKr




  • normal değilmi dostum bu değerler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BRAVEHEART11

    İlk depo dün bitti.
    Son 100km: 120-130km/saat sabit hızda,
    arada 180-200km: 80-100km/saat sabit hızda
    geri kalanda şehir içi trafikte, en yüksek 3. viteste, "dur-kalk"larla,
    TOPLAM: 450km yol yaptım.

    Dün otoyolda 130km/saat hızda giderken, sanırım LPG bittiği için uyarı sinyali vererek otomatik olarak benzine geçti.
    Şehire (benzinle kullanımla) ulaşınca SHELL istsayonunda depoyu fulledim. 32 litre AutoGaz aldı. Oysa geçen hafta henüz bitip de benzine geçmediği halde, yani az veya çok içinde bir miktar LPG olduğu halde 36 litre almıştı.

    NEYSE, (32lt ile DEĞİL), 36lt ile 450km yol yaptığını farzedelim.
    100km'de tam 8 lt LPG tüketmişim.
    1km'de: 0,08litre x 2,01YTL = 0,1608YTL = 16YKr



    bu daha ilk depo, bu biraz daha düşecek. 3. depodan sonra tam rayına oturuyor.. Ama şimdi bile gayet iyi..




  • yaw benim 22 kuruş yakıo.. Araba 2005 focus II ghia.. Normal mi arkadaşlar?
    16 kuruş nedir ya:D
  • quote:

    Orjinalden alıntı: d3skh3nt3r

    yaw benim 22 kuruş yakıo.. Araba 2005 focus II ghia.. Normal mi arkadaşlar?
    16 kuruş nedir ya:D



    evet normal.. benim 2006 focus ghia sedan otomatik 24 kuruş şehir içi yakıyor.. seninki düz vitesse gayet normal.. bu arabalar böyle yakıyor.. fordun benzinlisi mi bir daha töbe...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Müverrih -- 2 Kasım 2008; 21:57:03 >
  • 
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.