



Kuveyt'te ne ucuz, ne getirebilirim?
Arkadaşlar Merhabalar,
Samsung Çamaşır makinesinde körüğüm üretim kaynaklı bilinçli ve planlı bir şekilde yırtıldığını şuradaki yazımda anlatmıştım. --> https://forum.donanimhaber.com/samsung-camasir-makinelerinden-uzak-durun-sizi-servislerine-abonman-yapiyorlar-koruk-lastigi--160439773
Servisin hayvani 5350 TL istemesi üzerine bunu nasıl çözerim diye araştırmaya girdim ve şu video ile karşılaştım:

Nalburlardan alacağınız 100-200 TL'lik poliüretan mastikler ile bunu çözebilirsiniz.
Ben de uyguladım:

2022 Ekim gibi aldığım Samsung Marka WD90T654DBE1AH model güncel satış fiyatı 38000 TL olan çamaşır makinemin körük lastiği yırtıldı; ama neden?

Servisin dediği gibi fermuar ya da tişört düğmesi kestiği için değil. (düğmenin kesebileceği kadar dandik lastik üretiyorlarsa o da ayrı problem doğrusu)
Neyse servis kaydı oluşturduk, pazartesi günü gelmesi gereken bayi çarşamba günü ancak arayabildi. Telefondan henüz ürünü görmeden direkt kullanıcı kaynaklı dedi. ve 5350 TL değişim ücreti istedi.
Ürünümüzün garantisi devam ediyor dedik, bunlar garantiye girmiyor dedi.
Bir lastik parçası 5350 Tl, 2 lastik alacağınıza sıradan bir markanın çamaşır makinesini çok rahat alabilirsiniz.. Böyle bir saçmalık.!

Neyse kapağı inceleyeyim dedim ne göreyim! adamlar lastiğe çarpması için bir çıkıntı yapmış ve bu çıkıntı yüzünden şikayetvarda incelediğim tüm şikayetlerde neredeyse aynı yerden yırtılma var!
SİZCE SEBEBİ TİŞÖRT DÜĞMESİ Mİ? YOKSA BİLEREK KOYDUKLARI BU ÇIKINTI MI?

Bunu bilerek yapıyorlar, aşağıda şikayetvar yorumlarına bakın. (Bu arada cam çerçevenin çevresinde bu çıkıntılardan birçok yerde var ve gördüğüm genel olarak bu yerlerde yırtık var.
Peki Samsung bunu neden yapıyor?
Arkadaşlar bu tür şirketler servisleri onlardan ayrılmasın diye bunlara para kazandırmak amacıyla böyle çakallıklar peşine düşüyor.
Bu sebeplerden dolayı Samsung markasından uzak durmanızı öneririm.
Merhaba arkadaşlar,
ŞOKNET firması internet fiyatını 280'lerden bir anda 497 TL'e çıkarınca NETGSM'e geçiş yapmak istedim; fakat ŞOKNET'in hizmet numarasını hiçbir yerde yazmamasından dolayı 2-3 gün nasıl bulabileceğimi araştırdım. ŞOKNET, Alfa İletişim, ORİS NET, Migros Net sahipliği aynı firma hepsinin çağrı merkezi numarası farklı ama arayınca sizin müşteri olduğunuzu tanıdıkları için aldığınız hizmet aynı olacaktır. ŞOKNet'in çağrı merkezini arayıp hizmet numarası öğrenmek istiyorum seçeneğine tıklayınca talebiniz alınmıştır deyip size dönüş yapacağız deyip kapatıyorlar telefonu.
Öğrendiğim metodu size paylaşmak istedim.
Sabit HAT diye aratın
Çıkan sonuçlardan 2. sıradaki seçeneğe tıklayalım.
Açılan sayfada hizmet numaranızı bulabilirsiniz.

NETGSM'i 2 farklı ilde kullanıyorum ve memnunum bu tür konularda şeffaf bir politika izliyor ve müşteri hizmetlerine ulaşabiliyorsunuz.
6 ay boyunca 40'ar TL indirim iki taraflı kazanmak için aşağıdaki link ile başvuru yapabilirsiniz.
sabitintoim.netgsm.com.tr/yenibasvuru?refno=NTG1966AN6
Hepsiburada Premium Worldcard Sahiplerinden Ücret Alıyor. Birkaç ay önce Premium Worldcard sahiplerinin hiçbir şekilde Premium üyelik ücreti ödemeyeceğini duyuran Hepsiburada, kart bilgilerine Premium Worldcard'ın sanal kartını kaydeden kullanıcılardan her ay üyelik ücreti kesmeye devam etmiş!
Çağrı merkezini aradığımda sanal kartlar kampanyaya dahil değil diye cevap aldım, fakat şartnameye baktığınızda böyle bir durumu yazmadıklarını görürsünüz.
O zaman -->
1-Kart bilgileri kaydedilirken Hepsiburada bunun bir sanal kart olduğunu çok rahatlıkla çözebilir ki kaydettiğinizde kendi logoları geldiğinden aslında bunların sanal kart olduklarını biliyorlar.
2- İyi niyetli olsalar hemen bir bildirim çıkarak sanal kart kaydedildiğinde Premium ücreti ödemeye devam edeceğimizi bildirebilirler böylelikle haberimiz olur.
3-Hadi diyelim bunu yapacak kadar zeki değiller, o zaman da ay sonunda SMS göndererek bildirebilirler. Ama bunların hiçbirini yapmayarak Premium Worldcard sahiplerinden Premium adı altında ellerini cebimize koyarak gizlice taksici/emlakçı/galerici esnafı gibi davranmaları
... Değil de nedir? Noktalı kısmı okuyan herkes kendi doldursun istedim.
Şoknet adı altında hizmet sunan aynı zamanda Migros Net ve Hazır Net markasıyla da hizmet veren Oris telekom diğer ismiyle alfa iletişim acayip sıkıntılı bir firma.
Aldığım günden beri sık sık fiber internette donma oluyor, whatsapp görüşmeleri donuk donuk oluyor. Normalde 300 TL ödediğim faturamı bir anda 497 TL fatura çıkarında değiştirme kararı aldım, çakallıkları şu ki hizmet numaranı hiçbir şekilde öğrenemiyorsun. Bunu bilmediğin için de geçiş yapamıyorsun diğer firmalara. Telesekreter menüde hizmet numarası için şuna basın dediği tuşa bastığınızda size döneceğiz deyip kapatıyorlar telefonu.
Bu tür merdiven altı vatandaşa gömme derdinde olan haydutlardan uzak durmak lazım. Başlıktaki markaların müşteri hizmeti numaraları birbirinden farklı ama aradığınızda göreceksiniz ki hepsinin menüleri bile bire bir aynı. Hatta aboneliğinizden farklı bir numarayı arayıp kendi bilgilerinizi girdiğinizde sizi hemen tanıyacaktır.
BTK üzerinden şikayet oluşturmak istedim ama BTK'nın şikayet sayfasında hizmet sağlayıcı olarak bile görünmüyor bu haydutlar aman sakın ha uzak durun.
Şoknet pişmanlıktır.
ALFA İletişim Pişmanlıktır.
Migros Net Pişmanlıktır!
Oris Telekom Pişmanlıktır!
Hazır Net Pişmanlıktır!
Arkadaşlar,
Annem için otobüs bileti satın aldım. Meğerse otobüsün rotasında bizim şehir yokmuş. Kadıncağız 30 dakika bekleyince otogardaki görevliye sorduk, ilgili firmanın otogara uğramadığını belirtince farklı bir firmadan otogarda bilet aldık. Problemler şunlar:
Farklı firmadan aldığımız bilet otogarda 500 TL --> Enuygun'da 600 TL
Olmayan rotadan bilet satmışlar bu da yetmezmiş gibi 👇
İptali için aradığımızda otobüs firmasından teyit almamız lazım mail attıktan sonra iade edebiliriz dediler, diyelim ki otobüs firması doğruladı👇
Sonucu öğrenmek için sizi aramıyorlar illa sizin aramanız lazım bu da her defasında 10 dakika ortalama hatta kalmanız gerektiği anlamına geliyor, ayrıca 👇
8 Haziran'daki biletin iadesini ancak bugün başlatabildiler. Firma iadeye onay verdikten sonra otomatik olarak iade etmiyorlar, siz aramazsanız veya sürekli sonra arayın dedikleri için oldu da unutursanız, paranıza çökmüş oluyorlar.
Sırf iade için toplamda 6-7 defa arayıp bir saat hatta kalmışım. Berbat hizmet!
Merhaba arkadaşlar,
Ben de eşim de iyi bir sürücü değiliz, otomatik, kasko yaptırabileceğim hatchback bir araba bakıyoruz ne önerirsiniz?
Selamlar,
alıp taktığım ram:
MarkaHikvisionRAM Boyutu8 GBRAM Belleği TeknolojisiDDR4Bellek Hızı2666 MHzVoltaj1.2 Volts
Neyden ötürü olabilir arkadaşlar?
Laptop Video İzlerken Kare Kare Oluyor
Son Giriş: dün
Son Mesaj Zamanı: 6 gün
Mesaj Sayısı: 192
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 419
İkinci El Bölümü Mesajları: 8
Konularının görüntülenme sayısı: 45.939 (Bu ay: 837)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 282 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Sıcak Fırsatlar

