Arkadaşlar, Annem için otobüs bileti satın aldım. Meğerse otobüsün rotasında bizim şehir yokmuş. Kadıncağız 30 dakika bekleyince otogardaki görevliye sorduk, ilgili firmanın otogara uğramadığını belirtince farklı bir firmadan otogarda bilet aldık. Problemler şunlar: Farklı firmadan aldığımız bilet otogarda 500 TL --> Enuygun'da 600 TL Olmayan rotadan bilet satmışlar bu da yetmezmiş gibi 👇 İptali için aradığımızda otobüs firmasından teyit almamız lazım mail attıktan sonra iade edebiliriz dediler, diyelim ki otobüs firması doğruladı👇 Sonucu öğrenmek için sizi aramıyorlar illa sizin aramanız lazım bu da her defasında 10 dakika ortalama hatta kalmanız gerektiği anlamına geliyor, ayrıca 👇 8 Haziran'daki biletin iadesini ancak bugün başlatabildiler. Firma iadeye onay verdikten sonra otomatik olarak iade etmiyorlar, siz aramazsanız veya sürekli sonra arayın dedikleri için oldu da unutursanız, paranıza çökmüş oluyorlar. Sırf iade için toplamda 6-7 defa arayıp bir saat hatta kalmışım. Berbat hizmet! |
Bildirim