Şoknet adı altında hizmet sunan aynı zamanda Migros Net ve Hazır Net markasıyla da hizmet veren Oris telekom diğer ismiyle alfa iletişim acayip sıkıntılı bir firma. Aldığım günden beri sık sık fiber internette donma oluyor, whatsapp görüşmeleri donuk donuk oluyor. Normalde 300 TL ödediğim faturamı bir anda 497 TL fatura çıkarında değiştirme kararı aldım, çakallıkları şu ki hizmet numaranı hiçbir şekilde öğrenemiyorsun. Bunu bilmediğin için de geçiş yapamıyorsun diğer firmalara. Telesekreter menüde hizmet numarası için şuna basın dediği tuşa bastığınızda size döneceğiz deyip kapatıyorlar telefonu. Bu tür merdiven altı vatandaşa gömme derdinde olan haydutlardan uzak durmak lazım. Başlıktaki markaların müşteri hizmeti numaraları birbirinden farklı ama aradığınızda göreceksiniz ki hepsinin menüleri bile bire bir aynı. Hatta aboneliğinizden farklı bir numarayı arayıp kendi bilgilerinizi girdiğinizde sizi hemen tanıyacaktır. BTK üzerinden şikayet oluşturmak istedim ama BTK'nın şikayet sayfasında hizmet sağlayıcı olarak bile görünmüyor bu haydutlar aman sakın ha uzak durun. Şoknet pişmanlıktır. ALFA İletişim Pişmanlıktır. Migros Net Pişmanlıktır! Oris Telekom Pişmanlıktır! Hazır Net Pişmanlıktır! |
ŞOKNET/ŞOK NET/ORİS TELEKOM/ALFA İLETİŞİM/HAZIR NET Pişmanlıktır!



-
-
Son DUrum 1: Aradan 1 gün geçmesine rağmen ne gönderdiğim maile dönüş yaptılar ne de telefondan geri dönüş yaptılar. Daha doğrusu bir defa aradılar ama ben yanımda duran telefonu elime alıp açana kadar kapattılar
Yarın öbür gün buralardan sizi aradık ama ulaşamadık derlerse bu dolandırıcılar nasıl bir arama olduğunu bilin diye yazıyorum. Geri dönüş yaptığımda klasik telesekreter menüsü --> değerli vaktinizi almamak için sizi arayacağız.
Şoknet pişmanlıktır.
ALFA İletişim Pişmanlıktır.
Migros Net Pişmanlıktır!
Oris Telekom Pişmanlıktır!
Hazır Net Pişmanlıktır!
-
Son durum 2: Yaklaşık 36 saat sonra döndüler, e-devlet'ten sabit hat diye arattığınızda çıkan 2. sonuç'ta hizmet numaranızı görebilirsiniz bilgisi verdiler.
Bilgilerinize.
-
Btk tüketici şikayet sisteminde gözükmeyen işletmecilere nasıl şikayet iletebileceğinize dair bilgi şu konunun ilk mesajında yer almaktadır
https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/152027365
-
Başka ISS ye geçtiniz mi acaba ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dostum abone olurken o sana gelen sözleşmenin alt sayfasında tc kimlik numaranın altında yazıyor hizmet numaran.
Sözleşmede hizmet numarası olmazsa geçersiz olur.
Boşuna kendini yorup canını sıkmışsın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bende aldım , almaz olaydım. Taahhüt yok ama kafalarına göre fiyat artırıyorlar. Çağrı merkezi desen Allah düşürmesin ararsın açan yok. Hiçbir kalite hizmet yok. Ücreti ödemeyip iptal ettim modemi istediler ve tam ŞOK luk ; modemi alıcı ödemeli gönderirsem iade almayacaklarmış. Gönderirken parasını verin diye özellikle yazmışlar. Zehir zıkkım ola uğraşmadım gönderdim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Acaba nasıl sözleşmeye ulaşabilirim.
-
Ben buradan geçiş yapttım 3 ay dolmadan netgsm'e. Baya ilgisiz bir firma idi.
-
399₺ olmuş...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X