Tip-7 Kabin Konuldu Aktif Oldu Mu?
Merhaba arkadaşlar yıllar sonra turk telekom benim saha dolabımın olduğu yere Tip-7 Kabin koydu. Koyulalı 1 hafta falan oluyor ve benim hat değerlerimde herhangi bir değişiklik olmadı. Saha dolabına uzaklığım 50Mt falan ama altyapı çok kötü olduğu için max aşşağıdaki değerleri alabiliyordum. Anlamadığım birkaç nokta var üstadlara sormak isterim.
Benim saha dolabımın kabini değişti ise hat değerlerimin iyileşmesi gerekmiyor muydu veya önce saha dolabını değiştirip sonra yeraltı bağlantılarını mı çekiyorlar veya sadece dış kısmını yeni kabin olarak koyup içerisindeki switch vb cihazları mı zamanla değiştiriyorlar bilgilendirirseniz sevinirim.
Çözülemeyen İnternet Arızası Turknet(Çözüldü))
Merhabalar,
Vdsl kullanıcısıyım Günün birinde upload hızım 300kbit yani 0.3 mbit'e düştü Download hızım ise 27-28 mbit iken şuan 17 olarak gözükmekte, upload hızımın bu kadar düşük olmasından dolayı ne web sayfalarında dolaşabiliyorum nede online bir oyuna giremiyorum ve uzaktan çalışıyorum çalıştığım platforma vpn bağlantısı bile kuramıyorum bu hat değerleri ile.(Hat değerlerimin SS'i aşağıda)
(Çözüldü güncellemesi)Çıkarılacak dersler:
Genel süreç boyunca Turknet bende 5 günlük bir gecikmeye yol açtı ankastreyi kontrol ettirdim dememe rağmen evime 2 kere ekip gönderdiler sonrasında turk telekoma arıza kaydı açmayı geciktirdiler ve bu sebeplerden ötürü 5 günlük bir gecikme yaşadım. Ayrıyeten beni telefonla arayan müşteri hizmetleri ısrarla internetinizde sıkıntı yok sadece telefon için kayıt açalım diyerek ekstra gecikmelere yol açtılar sadece Download hızıma bakıp hattımın iyi olduğunu söylediler. Forum üzerindeki arkadaşın anlayışı sayesinde sanırım arıza kaydı açtılar yani teknik olarak tamamen yetersiz bir müşteri hizmetleri var. Eğer hat değerleriniz kötü ise bu sebepten dolayı internet hızınız yavaşsa örn upload hızım 300kbit'di ve interneti kullanamıyordum web sitesi açmaya çalışınca internetim kopuyor gibi oluyordu, bundan dolayı kopma problemi diye kayıt açtırın o zaman turk telekom eve ekip yolluyor hız düşüklüğünde sizinle ilgilenmiyorlar.
12 Temmuz 2022:Sorunumu belirterek bir kayıt oluşturdum sorunun turk telekoma iletildiğini ve inceleneceğini söylendi.
14 Temmuz 2022:"at değerlerinizi incelediğimde alt yapınızın sağlamış olduğu 16460 kbps hızın modeminiz ile buluştuğunu, 2 saat 17 dakikadır aktif İnternet erişiminizin mevcut olduğunu belirtmek isterim. Sorununuzun devam etmesi durumunda bizlere bilgi iletmenizi rica eder"
Sanki sorunumun giderildiğini belirterek bir dönüş yapıldı bende kendilerine sorunumun asla çözülmediğini hatta upload hızımın 0.23 e düştüğünü söyleyerek sorunumun çözülmesini istedim. Tekrar turk telekoma yönlendirdiler.
18 Temmuz 2022: Günü turk telekom alt yapıyı incelediklerini ve sıkıntı olmadığını iletmişler, fakat ankastre kutusu 2. katta binanın duvarına monteli türk telekom gelse haberim olacak ve kimse gelip gitmedi telefonda beni arayan arkadaşa durumu izah ettim fakat arkadaş sizde sorun elektrikçi çağırın demekten başka bir yardımda bulunamadı bende madem öyle vip gönderin bakın sorun bendeyse parasını vereceğim dedim.
Not:bu sürede yazılı ve sözlü olarak telefonumun çalışmadığı bilgisini de kendilerine söyledim fakat aynı şekilde bina içi sorun denildi.
21 Temmuz 2022: Randevu almak için bile aranmadım ve halen beklemekteyim, kendilerine forum üzerinden ve destek üzerinden yazdığımda süre veremiyoruz deniliyor ve ben uzaktan çalışan bir insanım ve bu konuda mağduriyetimi son raddeye çıkartıyorlar.
Not2: Forum üzerinden turknet ile iletişime geçtim herhangi bir gelişme sağlayamadım.
22 Temmuz 2022:Turknet tarafından arandım fakat randevu için değil. Yoğunlukları olduğunu randevu için kısa sürede aranacağımı söyleyerek sadece bilgi verdiler telefon çalışmadığı için tekrardan turk telekoma kayıt oluşturacaklarmış.
23 Temmuz 2022: Gün içerisinde aranarak bilgi verildi 25 temmuz tarihinde gelip bina içi tesisatı kontrol edeceklermiş sanırım bir yandan turk telekom benim ev telefonu problemim ile ilgilenicek bakalım inşallah 2sinden biri ile çözülür.
25 Temmuz 2022: Türknet ekibi geldi sağ olsun yaklaşık 5 dk içerisinde ankastre ve modem kablosundan hat değerlerine baktılar ve sorunun türk telekom kaynaklı olduğunu söylediler. 18 Temmuzda beni arayan arkadaşa kendi kontrollerimi yaptığımı ve ev tesisatında sorun olmadığını söylemiştim fakat ısrar etmişti sorun sizde diye 7 günlük bir gecikmeyi kendisine borçluyum. Bugün yine çözülmedi maalesef.
26 Temmuz 2022: Dün 17:00 gibi turknet online müşteri hizmetleri kaydıma yorum yapmışlar ve randevu oluşturulduğunu iletmişler, fakat kendi ekipleri 5 saat önce falan gelmişti malesef hala çözüm yok.
27 Temmuz 2022: Farklı kaynaklardan turk telekoma ulaştım fakat 23'ünden beri kendilerinde arıza kaydı olmadığını olanların hepsinin kapandığını belirttiler bu yüzden incelemeye gelmiyorlarmış. Durumu Turknet'e yazdım buradan ve online işlem merkezinden 17:00'a doğru geri arayıp arıza kaydını turk telekoma ilettiklerini bildirdiler.
(Çözüldü)28 Temmuz 2022: Sabah 11 gibi internetim gitti geldiğinde baktım hız düzelmiş, 15-20 dakika sonra turk telekomdan geldiler konuştum santralden ayarlamalar yapmışlar birde iç tesisata bakmaya gelmişlerdi düzeldiği söyleyince tamam diyip gittiler.
Turkneti yaklaşık 5-6 yıldır kullanmama rağmen her arızada aynı şey yaşanıyor bugün bu olayı burası üzerinden paylaşma kararı aldım ve herhangi bir gelişme olursa buraya direkt yazacağım ve muhtemelen turknet ile bir arıza durumu yaşandığında siz de aynı adımlardan geçeceksiniz.
Guitar Hero İçin Gitar Bulmak
|
Legacy League İtem Ve Exalted Satılık Enpara=2TL
|
|
3800-3900TL Ekran Kartı geldi
|
r9 270x ve i7 6700k darboğaz yaparmı
|
İnternet Cafe İnternet Sıkıntısı Draytek Router
|
GTX660 elimde var üstüne tavsiye
|
Son Giriş: 7 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: 8 ay
Mesaj Sayısı: 726
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 950
İkinci El Bölümü Mesajları: 46
Konularının görüntülenme sayısı: 8.920 (Bu ay: 136)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 36 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Oyun