
merhaba;
6 çekmeceli derin dondurucumuz var, yaklaşık 5-6 yıllık. ürünü aldığımızdan beri 6 ayda bir pervaneden ses geliyor, sürtme sesi, servisi çağırdık , pervane donuyor o yüzden 6 ayda bir 24-48 saat fişi çekip kapıyı açıp bekleyeceksiniz dedi, bu şekilde kullanmak mantıksız geliyor, her 6 ayda bir ya ürünleri atıyoruz yada başka bir derin dondurucusu olan kişilere müracaat edip 2 günlük bunları dolabınıza koyabilir misiniz diyoruz, ürün 6 çekmeceli olduğu için çok fazla ürün olduğu için yeterince yer bulamadığımızdan ürünlerin bir kısmını da atıyoruz.
ürün yaklaşık 4-6 ayda bir pervane sesi yapıyor, pervane verimli çalışamadığından devamlı dondurucu çalışıyor pervanede sürterek çalışıyor, müdahale etmezsekte tamamen duruyor ve erime işlemini yapana kadar çalışmıyor.
derin dondurucunun mantığına ters değil mi bu şekilde çalıştırmak, fabrika bunu düşünememiş mi, buna yapılabilecek bir çözüm yok mu? servisin sunduğu çözüm, çözüm değil.
office 365 yükleme başarısız oldu hatası
Merhaba;
Win 10 pro (lisanslı) yüklü laptopta çalışan Office 365 uygulaması (tüm offfice uygulamaları) bugün çalışmaz oldu. Aşağıdaki resimdeki gibi tüm office uygulamaları "yükleme başarısız oldu. Lütfen yazılımınızın satıcısına başvurun" hatası veriyor. Yazılımı kaldırıp, sitesinden tekrar indirip, tekrar kurdum ama aynı hatayı vermeye devam ediyor. Çalıştırabilmem için ne yapmam lazım.

|
|
|
|
|
|
|
intel zenon w3520 işlemciye uygun anakart.
|
Son Giriş: 4 gün önce
Son Mesaj Zamanı: 2 hafta
Mesaj Sayısı: 187
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 209
İkinci El Bölümü Mesajları: 1
Konularının görüntülenme sayısı: 19.332 (Bu ay: 383)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 18 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Ev Elektroniği ve Elektrikli Ev Aletleri

