Teknosa ile satış sonrası destek konusunda yaşadığım problemi paylaşmak ve mümkünse Teknosa yerine alternatiflerine yönelmenizi tavsiye etmek için yazıyorum!
Teknosa'dan aldığım Hyperx Cloud II Wireless model kulaklık garanti süresi içerisinde arızalandı. Servise teslim ettikten 22 iş günü sonra akıbetini sormak için Ankara / Ankamall şubeye gittiğimde bana ürünün vaktinde gelmediğini ve bundan doğan yasal haklarımı kullanabileceğim söylendi. Ürünün ayıpsız misli ile değiştirilmesini istediğimde stoklarında bire bir aynı ürün olmadığı için ancak ürünü satın aldığım tarihteki fiyatı üzerinden para iadesi yapılabileceği söylendi. Ürünün fiyatı 18 ay içerisinde 3 katına çıktığı için bu seçeneği reddettim. Çünkü bana iade edilecek para ile piyasada arızalanan kulaklığıma denk bir kulaklık bulmam mümkün değil.
Garanti Belgesi Yönetmeliği'nin Üçüncü Bölüm, 9. Madde, b) bendinde konuyla ilgili olarak "Tüketicinin, ücretsiz onarım hakkını kullanması halinde malın;... Tamiri için gereken azami sürenin aşılması ... durumlarında; tüketici malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimini veya imkan varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir. Satıcı, tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur." denmektedir. Fakat Teknosa tüm bu mevzuattan muafmışçasına değişim talebini reddediyor. Bugün itibariyle ürünün garantiye gönderilmesinden itibaren 35 gün geçti. Ortada ne kulaklık var ne de hakkımı arayabileceğim bir muhatap.
GÜNCELLEME: Israrlı uğraşlarım ve sağolsun şube operasyon yöneticisinin ilgisi sayesinde bir üst model ürünle değişim sağlandı. Böyle bir durumla karşılaşırsanız hakkınızdan feragat etmemenizi öneririm.
Gamepower GPRBP27C144 vesa uyumlu mu?
Merhaba, monitörümün pivot ayağı yerine North Bayou stand kullanmak istiyorum. Buna imkanım var mıdır?
Corsair Lighting Node Core sisteme farklı marka fan takmak
Arkadaşlar merhaba,
Yeni aldığım kasaya 1 adet ARGB exhaust fanı eklemek ve stok CPU AMD fanını ARGB bir kule soğutucuyla değiştirmek istedim. Fanlara gücü bir şekilde verdim fakat her iki fanın da ARGB kablosunun ucu 3 pinli dişi. Fakat benim anakartım (ASUS Prime B450M-K II) ARGB desteklemiyor. Sistemde bu eksiklik Corsair lighting Node Core ile çözülmüş. Halihazırda 6 slotun 4'ünde fanlar takılı, kalan 2 slotu kullanmak istiyorum fakat bu slotların girişleri Corsair'in klipsli girişlerinden. 3 pinli dişi ARGB kablosunu takabilmem mümkün değil.
Günlerce araştırdıktan sonra şöyle bir kabloyla sorunumu çözebileceğimi öğrendim fakat bu kabloyu Türkiye'de bulabilmek imkansız.
Sorum ise buna muadil bir ürünü Türkiye'de nasıl/nereden bulabilirim, veya alternatif bir çözüm üretilebilir mi?
Şimdiden teşekkürler,
VodafoneNet Taahhüt İptali, Cayma Bedeli
Merhaba. Yaklaşık 5 yıldır VodafoneNet kullanıcısıyım 100/20 mbps fiber internet kullanıyorum. Yıllardır mutlu mesut kullanırken son 2 aydır ciddi kesintiler yaşıyorum ve bu sebeple taahhütümü iptal etmek istiyorum. Taahhütüm 1 yıl önce başlamış ve 1 yıl sonra sona erecek. Yani 24 aylık. İnternette araştırdım ve aşağıdaki 2 kanun maddesi karşıma çıktı:
Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun 52. Madde 4. fıkra: Tüketici, belirsiz süreli veya süresi bir yıldan daha uzun olan belirli süreli abonelik sözleşmesini herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin istediği zaman feshetme hakkına sahiptir.
Abonelik Sözleşmeleri Yönetmeliği 23. Madde 3. Fıkra: Satıcı veya sağlayıcı, abonelik sözleşmesinin feshi için sözleşmenin tesis edilmesini sağlayan yöntemden daha ağır koşullar içeren veya tüketicinin sözleşmeyi feshetmesini zorlaştıran bir yöntem belirleyemez.
Müşteri Hizmetlerindeki İptal Birimini aradığım zaman 750 TL cayma bedeli olacağını söylediler. Yukarıdaki maddeleri aktardığım zaman ise "Bize aktarılan bilgi bu kanunların durdurulduğu yönünde" şeklinde yanıtladılar. Kapatıp tekrar aradım, bu kez de bir başka görevli "O kanun 2022 sonunda yürürlüğe girecek" dedi. Halbuki 2013 Kasım'da yürürlüğe girmiş.
Bunu daha önce bizzat bu kurumla tecrübe eden oldu mu, yansıtılan cayma bedeli Tüketici Hakem Heyeti aracılığıyla iade edildi mi tarafınıza? Teşekkürler.
Laptop'ım 2. RAM'i Tanımıyor
Merhaba. Lenovo G5080 laptopuma yeni bir ram alarak upgrade yaptım. Sıfırdan format atarak sistemi kurdum. Var olan ram 4GB 1600Mhz 11CL Samsun marka idi. Buna ek olarak Longline marka 4GB 1600Mhz 11CL bir ram daha aldım. Aşağıdaki görsellerde de görebileceğiniz üzere ramler bazı yerlerde görünüyor fakat bazı yerlerde görünmüyor. Ramleri her iki slotta da değiştirerek denedim, buna rağmen bir fayda alamadım. Dikkatimi çektiği kadarıyla eski ram Single rank iken yenisi Dual rank, problem bundan olabilir mi?
Her türlü yardımınız için teşekkür ederim.
|
İntihal Kontrol (Yardım Talebi)
|
Silinebilir.
|
|
Meslek: Financial Manager
Son Giriş: 2 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 3 ay
Mesaj Sayısı: 2.126
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 3.383
İkinci El Bölümü Mesajları: 21
Konularının görüntülenme sayısı: 62.709 (Bu ay: 617)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 1.563 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Free to Play - MMO