Şimdi Ara

[ÇÖZÜLDÜ] Teknosa'nın Garanti Belgesi Yönetmeliği'nden Üstün Olması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
1
Favori
175
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ​Teknosa ile satış sonrası destek konusunda yaşadığım problemi paylaşmak ve mümkünse Teknosa yerine alternatiflerine yönelmenizi tavsiye etmek için yazıyorum!


    Teknosa'dan aldığım Hyperx Cloud II Wireless model kulaklık garanti süresi içerisinde arızalandı. Servise teslim ettikten 22 iş günü sonra akıbetini sormak için Ankara / Ankamall şubeye gittiğimde bana ürünün vaktinde gelmediğini ve bundan doğan yasal haklarımı kullanabileceğim söylendi. Ürünün ayıpsız misli ile değiştirilmesini istediğimde stoklarında bire bir aynı ürün olmadığı için ancak ürünü satın aldığım tarihteki fiyatı üzerinden para iadesi yapılabileceği söylendi. Ürünün fiyatı 18 ay içerisinde 3 katına çıktığı için bu seçeneği reddettim. Çünkü bana iade edilecek para ile piyasada arızalanan kulaklığıma denk bir kulaklık bulmam mümkün değil.


    Garanti Belgesi Yönetmeliği'nin Üçüncü Bölüm, 9. Madde, b) bendinde konuyla ilgili olarak "Tüketicinin, ücretsiz onarım hakkını kullanması halinde malın;... Tamiri için gereken azami sürenin aşılması ... durumlarında; tüketici malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimini veya imkan varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir. Satıcı, tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur." denmektedir. Fakat Teknosa tüm bu mevzuattan muafmışçasına değişim talebini reddediyor. Bugün itibariyle ürünün garantiye gönderilmesinden itibaren 35 gün geçti. Ortada ne kulaklık var ne de hakkımı arayabileceğim bir muhatap.


    GÜNCELLEME: Israrlı uğraşlarım ve sağolsun şube operasyon yöneticisinin ilgisi sayesinde bir üst model ürünle değişim sağlandı. Böyle bir durumla karşılaşırsanız hakkınızdan feragat etmemenizi öneririm.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dersah. -- 14 Ağustos 2024; 17:40:55 >







  • hocam ne yapmalarını bekliyordun fiyatı beyaz eşyaya göre endeksleyip mi geri ödeyeceklerdi

  • YTÜ Ehm kullanıcısına yanıt

    Ben tıpkı yönetmelik maddesinde bahsedildiği gibi ürünümü ayıpsız misli ile değiştirmelerini bekliyorum. Para iadesini değil bu seçeneği tercih ettim, firmanın da bunu reddetme hakkı yok. Bir gün uyanıp "bugün yönetmeliğe uymamayı tercih ediyorum" diyemez hiçbir firma değil mi

  • Dersah. kullanıcısına yanıt

    Haklısın hocam bu konuda, genelde ellerinde aynı üründen yksa bile daha iyi bir modeliyle değişim yapılır. Umarım hakkınızı alırsınız

  • Konu çözüme ulaştı. İlk mesajın sonuna güncelleme olarak ekledim.

  • Aynı hafta içinde, ilgi/insiyatif gibi kanunda yeri olmayan lütufvari yaklaşımları ileri sürerek zorla çözüme ulaştırılan bir rezalet daha yaşandı Sinerji firması ile. @BayRakipsizSinan olması lazım şikayet sahibi arkadaş hattâ.

    Size de geçmiş olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 14 Ağustos 2024; 23:50:43 >
  • YTÜ Ehm kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle, güncel fiyatı vermek zorundalar.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.