Teknosa ile satış sonrası destek konusunda yaşadığım problemi paylaşmak ve mümkünse Teknosa yerine alternatiflerine yönelmenizi tavsiye etmek için yazıyorum! Teknosa'dan aldığım Hyperx Cloud II Wireless model kulaklık garanti süresi içerisinde arızalandı. Servise teslim ettikten 22 iş günü sonra akıbetini sormak için Ankara / Ankamall şubeye gittiğimde bana ürünün vaktinde gelmediğini ve bundan doğan yasal haklarımı kullanabileceğim söylendi. Ürünün ayıpsız misli ile değiştirilmesini istediğimde stoklarında bire bir aynı ürün olmadığı için ancak ürünü satın aldığım tarihteki fiyatı üzerinden para iadesi yapılabileceği söylendi. Ürünün fiyatı 18 ay içerisinde 3 katına çıktığı için bu seçeneği reddettim. Çünkü bana iade edilecek para ile piyasada arızalanan kulaklığıma denk bir kulaklık bulmam mümkün değil. Garanti Belgesi Yönetmeliği'nin Üçüncü Bölüm, 9. Madde, b) bendinde konuyla ilgili olarak "Tüketicinin, ücretsiz onarım hakkını kullanması halinde malın;... Tamiri için gereken azami sürenin aşılması ... durumlarında; tüketici malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimini veya imkan varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir. Satıcı, tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur." denmektedir. Fakat Teknosa tüm bu mevzuattan muafmışçasına değişim talebini reddediyor. Bugün itibariyle ürünün garantiye gönderilmesinden itibaren 35 gün geçti. Ortada ne kulaklık var ne de hakkımı arayabileceğim bir muhatap. GÜNCELLEME: Israrlı uğraşlarım ve sağolsun şube operasyon yöneticisinin ilgisi sayesinde bir üst model ürünle değişim sağlandı. Böyle bir durumla karşılaşırsanız hakkınızdan feragat etmemenizi öneririm. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dersah. -- 14 Ağustos 2024; 17:40:55 > |
Bildirim