Şimdi Ara

Project Gotham Racing 4 (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.017
Cevap
0
Favori
37.234
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • O zaman bir de bu videoya bakın benceBunların hepsi oyun içi.

    http://www.youtube.com/watch?v=a30T-B4aDQ0&mode=related&search=
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Drizzt_tr

    />
    />



    GT5 de eksik daha çok var. Mevzuda o degil. Kusursuz oyun yoktur. Muhtemelen yine birşeyleri eksik çıkacak.

    Neyse şu GIF lere bak, hey maşallah. Daha rakibi yok bu oyunun, görsel olarak aşık atabilen yarış oyunu varsa çıksın karşısına..

    Tek kelimeyle dehşet




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ragdol

    quote:

    Orjinalden alıntı: Drizzt_tr

    quote:

    Those videos are simply not realtime, motion blur is done compositing several intra-frames together.


    O videolar bariz realtime degil.Motion blur birçok intra frame i karıştırarak yapılıyor...

    http://forum.beyond3d.com/showthread.php?t=42053&page=8

    Bizarre ın cevabı

    quote:

    It's all in-game.


    Hepsi oyun içi

    http://bizarrecreations.com/forum/viewtopic.php?f=30&t=14987&sid=e294fa75b6a8c1a824a7819384c4a1d2

    Buda tartışılan video

    http://www.gamersyde.com/news_4905_22196_3_en.html


    quote:

    Orjinalden alıntı: Drizzt_tr

    Buna kapak diyoruz kısaca

    Yada PGR4 demekki deli dehşet geliyor. GIF lerle videoyu verdik, gözlükleri çıkarıp bakın..


    quote:

    Orjinalden alıntı: Ragdol
    HS yapımcısı haklı.. Motion Blur öyle böyle değil. En ufak bir frame, geommetry veya image kademesi algılanmıyor. Sanki MotionBlur'u 30 kademe geommetry ile yapıyormuş gibi. Zaten HS ceohesi çok haklı görünüyor, zira yansımalarda da multisampling var ve MotionBlur multisampling'e de uygulanmış.. 32 işlemcili cluster olsa ancak renderler bunu.
    Bence de bu seviyede MB, in-game olamaz. Eğer öyleyse de ellerine sağlık adamların, şahane görünüyor.

    Edit: HD videoyu indireyim bari merak ettim. Birazdan anlarız in-game mi, değil mi.


    HD videoyu izledim şimdi. HS yapımcısı doğru söylemiş. Video'nun yarısı in-game değil. In-game olan sahnelerde Motion Blur gayet anlaşılır (Lamborghini, ilk Ford GT ve 3lü Mustang yarış sahnesi, kokpit içi sahneler vs.), 3-4 kademeli image-based MB. Fake olduğu söylenen karelerde ise (Dodge Viper ve Ferrari sahneleri gibi) 10+ kademe geommetry based MB var, üstelik bu sahnelerdeki modeller müthiş detaylı, jantlarda dahi In-game sahnelerdeki araçların toplam poligon sayısından daha çok poligon var. iki grupta da aydınlatma şahane, tabi renderlenmiş sahnelerde biraz daha cilalanmış aydınlatma, partikül efektleri ve dokular da öyle. Çevre detaylarında bir fark göremedim, zaten olması da saçma olurdu o motion blur ile.

    In-game grafikleri de şahane tabiki, ama HS yapımcılarının iddiaları -bana göre- doğru. Tabi o adamlara böyle uçan kuş polemikleri hiç yakışmamış. Sahteyse sahte, sanane değil mi.


    Videoyu çok dikkatli izlersen söylediğim noktaları görürsün eminim Koray.


    ingame derken oyun motoru ile renderladık demek istiyor olabilirler, pgr 3 te örneğin photo mode da uygun kareyi multisample ederek çekebiliyorduk (aliasing görünmüyordu bile)
    bunlar da aynı şekilde kanımca

    yanlız hd video da olsa kamerayla çekim olduğu için o videoya göre yorum yapmak yanlış, bence bunlar realtime değil, ama ig motor ile yapılmış

    realtime olsa mütüş olurdu tabi :P




  • HS yapımcısı önce tırtıksız oyun yapmasını öğrensin sonra blurdan filan bahseder.
  • Forza 2 fosmu çıktı ?
    Ha pardon, 95 bekleniyordu ortalaması 90 da kaldı.Ondan fos diyorsanız eyvallah..Yok kötü oyun diyorsanız yavaştan gelin derim..
    Oyun şu anda en iyi simulasyon, sürüş ve araba yarışı oyunu...
    Forza 2 için 360 alan PS fanları var.

    PGR3 ün çevre grafikleri GT5 den kötü degil dedim.Aynası daha iyi.1.5 senelik oyundur ve Bizarre ın dedigi gibi yarım oyundur..Ama kokpiti ona ragmen gayet iyidir. GÜneşli havalarda gerçekten farksız ışıklandırma var.AA eksiktir. FUll dolu dolu şehiriçinde sürersiniz. Online ı süperdir. Hasar vardır..PGR3 komple grafik olarak iyi diye iddia eden olmadı zaten.Belli noktalarda daha iyi olduğu kesin ama
  • 306 tane arabaya kokpit kamerası koyamamak konsolun gucuyle alakal değil kendisi biraz zor ve zaman alıcı bi iş olur xbx ın gucunumu tartışıyoruz onda bi şuphemiz mi var butur msjlar biraz tehlikeli bence hiç girmeyelim bu tur şeylere
    quote:

    Orjinalden alıntı: SONY_55


    quote:

    Orjinalden alıntı: Drizzt_tr

    />
    />



    GT5 de eksik daha çok var. Mevzuda o degil. Kusursuz oyun yoktur. Muhtemelen yine birşeyleri eksik çıkacak.

    Neyse şu GIF lere bak, hey maşallah. Daha rakibi yok bu oyunun, görsel olarak aşık atabilen yarış oyunu varsa çıksın karşısına..

    Koray zamanında forza 2 içinde uçacak kaçacak diyordunuz.Peki sonra ne oldu fos çıktı.Çünkü oyunu stabil 60 fps de oynatırken kokpit kamerasını koyamadılar.Çünkü sistem yetmiyordu.O forza 2 yi oynatamayan sistem pgr4 ü nasıl oyntacak ona şaşıyorum ben.Bi de pgr3 ün grafikleri gt5 den daha iyi demişsin.Ben o pgr3 ü aralık 2005 de samsundaki 360 cafede oynadım.Ve senin söylediğin gibi aşmış bir grafik göremedim.GT4 den biraz daha iyiydi grafikleri.kokpit ise öyle senin abartdığın gibide detaylı değildi.
    Koray sen şimdi oyunun yukarıdaki gifler gibi çıkacağınımı zannediyorsun.Forza 2 olayına dönmesin bu da...




  • Ya arakdaşlar bidakka ben gt5teki bozuk aynayı gördüm herkes gördü bence o düzelir ya yapımcılar körmü? hem benim izlediğim videoda şey diyordu cevirmen gt5p icin aynalar üzerinde calışıyor özenle daha iyi olacak belkide en iyisi dedi kasım gibi görecez gt5p yi boşverin......

    PGR 4 resimler

     Project Gotham Racing 4




     Project Gotham Racing 4


    harika araba modellemeleri var.Farlar özellikle kedi gözü cizaynı cok hoş

    GT5 te 700 üstü araba olacak hepsinin ayrı ayrı kokpiti olacak ps3 kaldırıyor ama ps3ün üstün olduğu tartışılmaz ben bir xbox kullanıcı olarak 6 ay önce aldım pgr4ün 30fps hasar yok kontroller arcade poligon oranı düşük vs.gibi özelliklerinden şikayetciyim neden gt5p deki gibi yapamıyorlar anlamıyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xjunk360 -- 3 Eylül 2007; 22:07:08 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: arash0

    306 tane arabaya kokpit kamerası koyamamak konsolun gucuyle alakal değil kendisi biraz zor ve zaman alıcı bi iş olur xbx ın gucunumu tartışıyoruz onda bi şuphemiz mi var butur msjlar biraz tehlikeli bence hiç girmeyelim bu tur şeylere
    quote:

    Orjinalden alıntı: SONY_55


    quote:

    Orjinalden alıntı: Drizzt_tr

    />
    />



    GT5 de eksik daha çok var. Mevzuda o degil. Kusursuz oyun yoktur. Muhtemelen yine birşeyleri eksik çıkacak.

    Neyse şu GIF lere bak, hey maşallah. Daha rakibi yok bu oyunun, görsel olarak aşık atabilen yarış oyunu varsa çıksın karşısına..

    Koray zamanında forza 2 içinde uçacak kaçacak diyordunuz.Peki sonra ne oldu fos çıktı.Çünkü oyunu stabil 60 fps de oynatırken kokpit kamerasını koyamadılar.Çünkü sistem yetmiyordu.O forza 2 yi oynatamayan sistem pgr4 ü nasıl oyntacak ona şaşıyorum ben.Bi de pgr3 ün grafikleri gt5 den daha iyi demişsin.Ben o pgr3 ü aralık 2005 de samsundaki 360 cafede oynadım.Ve senin söylediğin gibi aşmış bir grafik göremedim.GT4 den biraz daha iyiydi grafikleri.kokpit ise öyle senin abartdığın gibide detaylı değildi.
    Koray sen şimdi oyunun yukarıdaki gifler gibi çıkacağınımı zannediyorsun.Forza 2 olayına dönmesin bu da...



    Haklı olduğun tartışılmaz.Fakat ben kokpit kamerasından oldum olası haz alamadım.Afakanlar basıyorCillop gibi arabamızı göremeden oynamanın nesi güzel anlamam




  • ben bu grafikleri görmeden inanman ha olurda böyle çıkarsa
    benzin masrafımızdan düşecek miktarla başka konsol aldırır zaten
    böyle grafikli oyun varken kim naapsın 1,4 motorlu aracı :)
  • NE MUTLU FANIM DİYENE
    quote:

    Orjinalden alıntı: KURT85


    quote:

    Orjinalden alıntı: arash0

    306 tane arabaya kokpit kamerası koyamamak konsolun gucuyle alakal değil kendisi biraz zor ve zaman alıcı bi iş olur xbx ın gucunumu tartışıyoruz onda bi şuphemiz mi var butur msjlar biraz tehlikeli bence hiç girmeyelim bu tur şeylere
    quote:

    Orjinalden alıntı: SONY_55


    quote:

    Orjinalden alıntı: Drizzt_tr

    />
    />



    GT5 de eksik daha çok var. Mevzuda o degil. Kusursuz oyun yoktur. Muhtemelen yine birşeyleri eksik çıkacak.

    Neyse şu GIF lere bak, hey maşallah. Daha rakibi yok bu oyunun, görsel olarak aşık atabilen yarış oyunu varsa çıksın karşısına..

    Koray zamanında forza 2 içinde uçacak kaçacak diyordunuz.Peki sonra ne oldu fos çıktı.Çünkü oyunu stabil 60 fps de oynatırken kokpit kamerasını koyamadılar.Çünkü sistem yetmiyordu.O forza 2 yi oynatamayan sistem pgr4 ü nasıl oyntacak ona şaşıyorum ben.Bi de pgr3 ün grafikleri gt5 den daha iyi demişsin.Ben o pgr3 ü aralık 2005 de samsundaki 360 cafede oynadım.Ve senin söylediğin gibi aşmış bir grafik göremedim.GT4 den biraz daha iyiydi grafikleri.kokpit ise öyle senin abartdığın gibide detaylı değildi.
    Koray sen şimdi oyunun yukarıdaki gifler gibi çıkacağınımı zannediyorsun.Forza 2 olayına dönmesin bu da...



    Haklı olduğun tartışılmaz.Fakat ben kokpit kamerasından oldum olası haz alamadım.Afakanlar basıyorCillop gibi arabamızı göremeden oynamanın nesi güzel anlamam





  • quote:

    Orjinalden alıntı: arash0

    NE MUTLU FANIM DİYENE
    quote:

    Orjinalden alıntı: KURT85


    quote:

    Orjinalden alıntı: arash0

    306 tane arabaya kokpit kamerası koyamamak konsolun gucuyle alakal değil kendisi biraz zor ve zaman alıcı bi iş olur xbx ın gucunumu tartışıyoruz onda bi şuphemiz mi var butur msjlar biraz tehlikeli bence hiç girmeyelim bu tur şeylere
    quote:

    Orjinalden alıntı: SONY_55


    quote:

    Orjinalden alıntı: Drizzt_tr

    />
    />



    GT5 de eksik daha çok var. Mevzuda o degil. Kusursuz oyun yoktur. Muhtemelen yine birşeyleri eksik çıkacak.

    Neyse şu GIF lere bak, hey maşallah. Daha rakibi yok bu oyunun, görsel olarak aşık atabilen yarış oyunu varsa çıksın karşısına..

    Koray zamanında forza 2 içinde uçacak kaçacak diyordunuz.Peki sonra ne oldu fos çıktı.Çünkü oyunu stabil 60 fps de oynatırken kokpit kamerasını koyamadılar.Çünkü sistem yetmiyordu.O forza 2 yi oynatamayan sistem pgr4 ü nasıl oyntacak ona şaşıyorum ben.Bi de pgr3 ün grafikleri gt5 den daha iyi demişsin.Ben o pgr3 ü aralık 2005 de samsundaki 360 cafede oynadım.Ve senin söylediğin gibi aşmış bir grafik göremedim.GT4 den biraz daha iyiydi grafikleri.kokpit ise öyle senin abartdığın gibide detaylı değildi.
    Koray sen şimdi oyunun yukarıdaki gifler gibi çıkacağınımı zannediyorsun.Forza 2 olayına dönmesin bu da...



    Haklı olduğun tartışılmaz.Fakat ben kokpit kamerasından oldum olası haz alamadım.Afakanlar basıyorCillop gibi arabamızı göremeden oynamanın nesi güzel anlamam



    Hadi biz fanızda siz ne oluyorsunuz peki...




  • Gamersyde editörlerinin Games Convention'da kaydettikleri ve oyun içi görüntülerden derlenmiş PGR 4 Intro videosu oyunun son halinin beklenenden daha da iyi olacağının habercisi gibi. Videonun oyun içi olup olmadığına dair tartışmalara ise Bizarre Creations noktaladı. Tamamen oyun içi görüntülerden oluşan videoyu aşağıdaki linke tıklayarak izleyebilirsiniz.

    http://www.gamersyde.com/news_4905_en.html
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Drizzt_tr

    />
    />



    GT5 de eksik daha çok var. Mevzuda o degil. Kusursuz oyun yoktur. Muhtemelen yine birşeyleri eksik çıkacak.

    Neyse şu GIF lere bak, hey maşallah. Daha rakibi yok bu oyunun, görsel olarak aşık atabilen yarış oyunu varsa çıksın karşısına..


    Koray, sırf bu kadar övdüğün videonun gerçek olup olmadığını görmek için HD video üzerinde yaptığım 40 saatlik inceleme sonucunda yazdığım yoruma bir yanıt vermedin hocam. Ve buna rağmen gösterdiğin iki gif'in in-game olduklarını iddia etmeye devam ediyorsun. Ya söylediğim noktaları tekrar incele ve kendi yorumunu yap, yada bu iki gif'in in-game olduklarını iddia etmeyi bırak.
    Göz var nizam var, belliki stüdyo bu karelerin oyun içi olduklarını söyleyerek bir sahtekarlık yapıyor. Köprüdeki Viper ve sondaki Ferrari sahnelerini (Ki bir önceki mesajımda çoğuna değindim) x360 değil, x3600 olsa kaldırmaz.




  • pgr3 te gördük neyin neleri kaldırdığını 4. oyunda bizarre şovunu yapmış her zamanki gibi.bu durumda bazı developer ları depresyona sokmuş gözüküyor.
  • Polyphony biraz cevre yapabilse iyi olur
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Nefret_21

    pgr3 te gördük neyin neleri kaldırdığını 4. oyunda bizarre şovunu yapmış her zamanki gibi.bu durumda bazı developer ları depresyona sokmuş gözüküyor.


    Gerçekten pes.. Gösterdiğiniz giflerdeki Viper'ın ızgarasında ve Ferrari'nin jantında dahi videodaki diğer araçların toplam poligon sayısından daha fazla poligon var. Üstelik bu karelerde üzerlerinde multisampling yapılmış fresnel yansımalar bulunan araçlara 10+ kademe geommetry-based motion blur uygulanmış. Hatta bu iki sahnedeki partikül efektlerini kokpit sahnelerindekeilerle kıyaslamak için gerçekten görmeye yarayan uzuvlarınızda bir problem olması lazım. In-game ve render olduklarını söylediğim karelerdeki farkı görebilmek için ihtiyacınız olan tek şeyin iki göz olmasına rağmen halen daha giflerin oyun içi olduklarını iddia edebiliyorsunuz. Bende gözlerinizden şüphe ediyorum haliyle.

    Oyun güzel mi, güzel. Grafikler de şahane. Daha iyidir, daha kötüdür, diğer oyunlarla da kıyaslamıyorum. Ama söylediğim noktaları kabul etmemek için kendiniz böyle komik durumlara düşürmeyin. Söylediklerimin aksini ıspatlayabiliyorsanız, ispatlayın. Ama bunu yapamadığınız sürece bu konuda daha fazla yorum yapmayacağım. Vaktime yazık ama değil mi.




  • Şimdi arkadaşlar yiğidin hakkını verelim şu bi gerçek ki Gran Turismo yarış simulasyonlarının kralıdır bu 1
    gerek oynanış ve gereksede içerik olarak forzanın 3 adım önündedir bu 2 ama kusurlrı yokmu var elbette mesela 4, seriye ulşmış bi oyunda hala sürücü yerine cam görüyoruz (5 de bu hatalarını düzeltmişler) buda 4


    PGR ye gelince bence GT5 ve Forza ile kıyaslanması yanlışlık olur, onun kulvarı Test Drive ve NFS arasındadır arabalar ile motorların aynı yarış içinde bulunması dha çok eğlenceyi ön plana çıkarır ki bu yarış dan çok ralli veya sokak yarışı tarzıdır, yanlış oyunlar ile kıyaslamakta bu yüzden sakıncalıdır bence
  • Ragdol madem realtime olduğuna inanmıyorsun bizarre forumlarında sor bakalım yapımcılar ne cevap verecek?

    http://www.bizarrecreations.com/forum/viewtopic.php?f=30&t=14987&st=0&sk=t&sd=a

    Gerçi veren vermiş cevabını
    quote:

    It's all in-game.

    Ben


    Benim sorum
    quote:

    Hi
    In the scene viper goes through the bridge , all the reflections on the car is realtime?
    or CG?
    Can you give me some technical details?
    We are arguing with my friends to clarify this intro is rendered in real time on Xbox360 or not



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M.A.N.G.A.K.A -- 4 Eylül 2007; 21:14:24 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ragdol


    quote:

    Orjinalden alıntı: Nefret_21

    pgr3 te gördük neyin neleri kaldırdığını 4. oyunda bizarre şovunu yapmış her zamanki gibi.bu durumda bazı developer ları depresyona sokmuş gözüküyor.


    Gerçekten pes.. Gösterdiğiniz giflerdeki Viper'ın ızgarasında ve Ferrari'nin jantında dahi videodaki diğer araçların toplam poligon sayısından daha fazla poligon var. Üstelik bu karelerde üzerlerinde multisampling yapılmış fresnel yansımalar bulunan araçlara 10+ kademe geommetry-based motion blur uygulanmış. Hatta bu iki sahnedeki partikül efektlerini kokpit sahnelerindekeilerle kıyaslamak için gerçekten görmeye yarayan uzuvlarınızda bir problem olması lazım. In-game ve render olduklarını söylediğim karelerdeki farkı görebilmek için ihtiyacınız olan tek şeyin iki göz olmasına rağmen halen daha giflerin oyun içi olduklarını iddia edebiliyorsunuz. Bende gözlerinizden şüphe ediyorum haliyle.

    Oyun güzel mi, güzel. Grafikler de şahane. Daha iyidir, daha kötüdür, diğer oyunlarla da kıyaslamıyorum. Ama söylediğim noktaları kabul etmemek için kendiniz böyle komik durumlara düşürmeyin. Söylediklerimin aksini ıspatlayabiliyorsanız, ispatlayın. Ama bunu yapamadığınız sürece bu konuda daha fazla yorum yapmayacağım. Vaktime yazık ama değil mi.


    Gerçekten vaktine yazık çünkü Bizarre Studios yetkilisi söylüyor oyun içi olduğunu. Bunun üstüne neyin tartışmasıdır ki bu? :)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ragdol


    quote:

    Orjinalden alıntı: Nefret_21

    pgr3 te gördük neyin neleri kaldırdığını 4. oyunda bizarre şovunu yapmış her zamanki gibi.bu durumda bazı developer ları depresyona sokmuş gözüküyor.


    Gerçekten pes.. Gösterdiğiniz giflerdeki Viper'ın ızgarasında ve Ferrari'nin jantında dahi videodaki diğer araçların toplam poligon sayısından daha fazla poligon var. Üstelik bu karelerde üzerlerinde multisampling yapılmış fresnel yansımalar bulunan araçlara 10+ kademe geommetry-based motion blur uygulanmış. Hatta bu iki sahnedeki partikül efektlerini kokpit sahnelerindekeilerle kıyaslamak için gerçekten görmeye yarayan uzuvlarınızda bir problem olması lazım. In-game ve render olduklarını söylediğim karelerdeki farkı görebilmek için ihtiyacınız olan tek şeyin iki göz olmasına rağmen halen daha giflerin oyun içi olduklarını iddia edebiliyorsunuz. Bende gözlerinizden şüphe ediyorum haliyle.

    Oyun güzel mi, güzel. Grafikler de şahane. Daha iyidir, daha kötüdür, diğer oyunlarla da kıyaslamıyorum. Ama söylediğim noktaları kabul etmemek için kendiniz böyle komik durumlara düşürmeyin. Söylediklerimin aksini ıspatlayabiliyorsanız, ispatlayın. Ama bunu yapamadığınız sürece bu konuda daha fazla yorum yapmayacağım. Vaktime yazık ama değil mi.



    tekrar ediyorum, ingame görüntüden kastı motor ile pre rendered görüntü de olabilir, yansımalara katılıyorum, hem çözünürlükleri yüksek hem de ms uygulanmış. ancak dediğim gibi bunların motorun destekleyebileceği şeyler olması pek zor değil(realtime olduğunu hiç zannetmiyorum ben, öyle ise sevinirim tabi :P). gt5 ig videoda da 1:1 yansıma kullanılabilirdi aynalarda (ingame, prerendered, geliştirerek aynalardaki çözünürlük yükseltilir muhtemelen, şu hali berbat ) ile , zaten her frame için çok sayıda render işlemi gerçekleşiyor, aynılarını eşit çözünürlükte yansımalarda yapabilen bir oyun yok pek (eski oyunlarda vardı, postprocessing yoktu bu kadar, statik ışıklarda toplamda 2 kez renderlanıyordu sahne her framede)

    bide ue3 motorlu herhangi bir oyunda ayna gördünüzmü onu sorayım ben hatırlamıyorum pek varsa beni aydınlatsanız bi :( alakasız oldu biraz da yeni geldi aklıma




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.