Şimdi Ara

Projeksiyonda Görüntü Çizgili... Yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
6.876
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar yeni bir optama HD 25 LV cihaz aldım. 10m S-Link marka bir kablo ile sinyal alamadım bir türlü. en sonda karıncalı bir ekran geldi. Neyse dedim, her zaman kullandığım bir vga kablo vardı. Onu bağladım. görüntü geldi ancak, görüntüde dikey çizgiler mevcut.

    Belki ilk açtığımdandır dedim. Yarım saat sonra çizgiler gitti. Acaba bu normal mi yoksa cihazı tekrar aldığım yere göndereyim mi?



  • isikmuratim İ kullanıcısına yanıt
    @isikmuratim, cihazına hayırlı olsun diyemeden aldığın yere geri gönder demek kısmetmiş. Eğer perde ebatın büyük değilse lv modelini de değiştirmeni tavsiye ederim. Satılmayan model olduğu için 2700 -2750 tl ye satılıyordu bi ara. Fiyatının cazip olduğunu düşünerek tercih ettiysen sana benq w1070 önermiştim. 2.424 tl ye 9 taksitli alabilirsin Benq yu. Tabi ki optoma yı geri vermen zor olabilir... Kolay gelsin ...
  • max-well kullanıcısına yanıt
    öncelikle hızlı cevabın ve yardımların için teşekkür ederim. aslında BENQ almak için araştırıyordum, fakat sizin dediğiniz gibi fiayata aldandım. istanbuldan proav diye biryerden eldım, oradaki arkadaş elimde 1 tane kaldı uygun fiyata vereyim dedi, kaçırma dedi bende aldım 2880 + 15 Kargo :-(

    Artık yarın tekrar ararım onları, iade veya değişim içim umarım sorun çıkarmazlar... Aşağıda da bir ekran görüntüsü mevcut çizgiler gitti onun yerine 2 tane yatay şerit geldi.
     Projeksiyonda Görüntü Çizgili... Yardım




  • Merhaba,

    bu sorun yanlış hatırlamıyorsam, anakart problemi olması lazım... kendi kendine mümkün değil düzelmez, hemen değiştirirler diye düşünüyorum...

    geçmiş olsun...
  • Projeksiyonu aldığım firma ile görüştüm önce servise göndermemiz gerek dediler. (LetMeRepair Turkey diye bir yer.) Dün gönderdim, ancak oradaki arkadaşlara söyledim, ürün sıfır alındı ve arızalı geldi.
    Eğer sıfır alınan bir ürün ayıplı-kusurlu çıkarsa sıfırı ile değiştirilmesi lazım. Fakat pek sıcak bakmadılar gibi ama hayırlısı, hiçte tamir olmuş şekli ile kullanmak istemiyorum ama hayırlısı,

    Geri vermek yada sıfırını almak için uğraşacağım.

    Bu arada parayı mail-order ile ödemiştim, bankayı arayıp ödemeyi durdurma gibi bir ihtimal varmı? Eğer böyle bir ihtimal varsa parayı durdursam etik olurmu sizce?
  • isikmuratim İ kullanıcısına yanıt
    Kişisel düşüncem bankayı araman etik olmaz. Tabi ki karar senin. Cihazın değişimi konusunda ısrarcı olabilirsin. Elektronik biraz da şans işidir ....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi max-well -- 9 Nisan 2014; 19:44:50 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isikmuratim

    Projeksiyonu aldığım firma ile görüştüm önce servise göndermemiz gerek dediler. (LetMeRepair Turkey diye bir yer.) Dün gönderdim, ancak oradaki arkadaşlara söyledim, ürün sıfır alındı ve arızalı geldi.
    Eğer sıfır alınan bir ürün ayıplı-kusurlu çıkarsa sıfırı ile değiştirilmesi lazım. Fakat pek sıcak bakmadılar gibi ama hayırlısı, hiçte tamir olmuş şekli ile kullanmak istemiyorum ama hayırlısı,

    Geri vermek yada sıfırını almak için uğraşacağım.

    Bu arada parayı mail-order ile ödemiştim, bankayı arayıp ödemeyi durdurma gibi bir ihtimal varmı? Eğer böyle bir ihtimal varsa parayı durdursam etik olurmu sizce?

    şimdi cihaz teslim edildikten sonra ne olduğu bilinmediği için servise mutlaka gitmesi lazım

    eğer teknik servis "evet cihaz fabrika çıkışında sorunlu" derse ve ürünü alalı 1 ay olmuş ise yeni ürünü vermek zorundadır firmalar... teknik servis onay verdikten sonra satışı yapan firma yeni ürünü teslim etmek zorundadır...

    yani bankadan durdurmanıza gerek yok, teknik servisi zorlayın, satın aldığınız yer satıştan sorumludur, sonrası teknik servisin konusudur... haklarınızdan bahsedin... satın aldığınız yeri teknik servisle görüşmesi için zorlayın...

    geçmiş olsun, elektonikte olur böyle şeyler...




  • Çok şükür servis aradı ve değişim yapacaklarını söylediler. 2 hafta içinde cihazın yenisi gelecek inşallah.

    Emeği geçen herkese teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • isikmuratim İ kullanıcısına yanıt
    qiskimuratım, tekrardan geçmiş olsun. Sorunlu ve sancılı bi dönem senin için. En azından cihazın değişim olması senin adına iyi gelişme. Perde ebatın 3 metre den küçük ve mat beyaz perde ise hd25-lv modeli ile pek mutlu olamazsın.
  • max-well kullanıcısına yanıt
    Sağol teşekkürler. Daha perde almadım ama 6x3 metrelik yerim var. Nasıl bir perde önerirsiniz. Gerçi hemen alamam amayalım zamanda inşallah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.