Merhaba, PTTAvm.com üzerinden yaptığım bir alışveriş ile 1 ayı aşkın süredir uğraşıyorum. Buraya da siz de uzak durun, sizin de başınıza gelmesin diye yazmak istedim. 13 Mayıs'ta bir ürünü diğer sitelerden daha uygun fiyatlı diye siparişini Pttavm.com'dan verdim. Ama satıcı ürünü bir türlü kargoya vermedi. Arada PttAvm müşteri hizmetlerini arayıp siparişi iptal etmek istedim. Birinci sıkıntı burada oldu. Siparişi verdiyseniz iptal edemiyorsunuz. Çünkü satıcı Ptt'den ürünü gönderecek diye barkod oluşturmuşlar ve bunu iptal etme süreçleri yokmuş. Peki satıcı 2 ay ürün göndermezse napcam ben diyorum, kem küm işte satıcıya söyleriz falan diye geçiştirdiler. 23 Mayıs'ta satıcı ürünü sonunda kargoya verdi. İptal etmeye çalışıp beceremeyince iade etmeyi kafaya koymuştum. Neyse PTT ürünü hafta içi dağıtıma çıkarmayınca hafta sonu beni evde bulamadılar tabi. 29 Mayıs günü gittim PTT dağıtım merkezinden ürünü aldım. Aldığım gibi PttAvm.com'dan iade sürecini başlatmak istedim ama tabi iade butonu falan yok. İkinci sıkıntı burası, iade etmek çok zor. PttAvm müşteri hizmetlerini aradım yine iade etmek istediğimi ama iade başlatamadığımı söyledim. Kargoyu teslim almadığınız gözüküyor, sistemde gözükmesi birkaç saat sürebilir dediler. Attım paketi arabanın bagaja eve döndüm. Ertesi gün hala ürün kargoda gözüküyordu. Bir daha müşteri hizmetlerini aradım bir şekilde bana telefonda iade numarası söylediler. 30 Mayıs'ta gittim ürünü olduğu gibi PTT'ye verdim. 30 Mayıs'ta ürünü verdik ama PTT satıcıya teslim edemedi. Önce gittiler, adreste bulamadık diye not düşülmüştü. Günlerce bu şekilde dağıtım merkezinde bekledi ürün. Birkaç kere müşteri hizmetlerini aradım, bakın kargo bekliyor ben bunu iade etmek istiyorum satıcıya gidin verin ya da arasın gelsin. Hep notunuzu alıyoruz, ilgili birimlere ileteceğiz dediler. 12 Haziran'da artık bekleme süresi bitti ve ürün geri gönderildi. Üçüncü sıkıntı burada bir ürün iade etmek istediğinizde satıcı ürünü teslim almazsa öylece bekliyorsunuz. Ürünün geri döndüğünü görünce yine müşteri hizmetlerini aradım. Ürünü istemiyorum satıcıya verin dedim. Beni müşteri hizmetlerinden arayanlar, ürünü almayın kuryeye iade ürün olduğunu iletin dedi. Ertesi gün Pttavm destekten bir mail geldi ürünü alın diye. Tekrar aradım ya bir almayın bir alın diyorsunuz napayım dedim. Ürünü almayın kuryeye söyleyin dediler. Sonunda 16 Haziran'da ürün kapıma geldi ve almadım. O günden beri ürün dağıtım merkezinde öylece bekletiliyor. Arayıp ya bunu niye göndermiyorsunuz diyorum, notumuz alınıp ilgili birimlere iletiliyor ama bir aksiyon yok. En sonunda beni delirten bir şey oldu. 20 Haziran'da PttAvm destekten bir mail geldi. "Niteliği itibarıyla geri gönderilmeye elverişli olmayan, orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (Orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış gibi) tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir." yazıyor. Kan beynime sıçradı ürünü aldığım şekilde olduğu gibi iade etmiştim. Yine müşteri hizmetlerini aradım, PttAvm sitesinden mail attım ama hiçbir dönüş yok. Paket PTT dağıtım merkezinde, para satıcıda, PTT de aldı komisyonunu. Biz avucumuzu yaladık resmen. Üç beş daha ucuz gelse bile buradan alışveriş yapmayın, benim başıma gelen size de gelmesin. |
PTT Avm - bir daha asla kullanmam
-
-
Geçmiş olsun hocam. Bu arada pttavmde satılan birçok ürün ya sahte ya da paralel ithalat -
Maalesef bu konuda sorunlar var. Şahsen ufak şeyler harici alışveriş yapmam, mesela bzen uygun ürünler oluyor, yemek takımı alacaktım orada uygundu almadım, akülü araç alacatım orada uygundu oradan almadım ( halen almadım ).
Sistemlerini daha ilk zamanlarda sıcak silikon tabancası aldığımda test etmiştim, görüyorum ki değişen birşey yok.
Bu arada n11 de benzer bir durum yaşadım, sistemleri biraz daha iyi olsa da çok uğraştırdılar beni, mesela ürün satıcıya iade edilmiş ama satıcı teslim almadım diye reddediyor, ama 9 gün inadına böyle yaptı. n11 de buna göz yumdu.
Yani ne zaman nerede sorun çıkacak belli, değil, satıcı burada çok önemli, satıcıyı ifşa edeceksin ki akılları başına gelsin. yorum hakkın varsa açıklayıcı şekilde yaz. Gerçi onu da yayınlarlar mı bilemiyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -OFLU- -- 4 Temmuz 2023; 5:18:15 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X