Şimdi Ara

PTTCELL (AVEA) Joliess aboneliği bilgim dışında.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
6.947
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar bu gün Pttcell hattımı online işlem merkezinden kontrol ederken baktım hattıma 14 TL gibi bir ücret yansımış. Hemen Pttcell müşteri hizmetlerini aradım. Ayın 29 da JOLIESS aboneliği başlatılmış her hafta 14 tl tahsil edilecekmiş MH yetkilisinin söylediği derhal iptal edin dedim ben burdan iptal edemiyorum gibi saçma bir sebep söyledi ve iptal için IPTAL JOLIESS YAZIP 6662 gçndermemi istedi. Birde Hattımı mobil ödemelere kapattırdım. Sonrasında AVEA MH yı aradım durumu anlattım böyle bir abonelik işlemi yapmadığımı söyledim MH yetkilisde fatura kesilince bizi arayın ona göre işlem yapar değerlendirmeye alırız dedi bakalım fatura kesilince itiraz edeceğim.
    bu sorunla karşılaşanlar oldumu bilmiyorum ama biz farkında olmadan veya istem dışı bir linke tıkladığımızda otomatik üye oluyormuşuz böyle saçma bir uygulama ve 14 TL haftalık üyelik ücreti var.

    bu tür bir sorunla karşılaşmak istemiyorsanız hattınızı mobil ödemelere kapattırın sorunun en iyi çözümü bu...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caner19 -- 1 Şubat 2016; 16:53:51 >







  • girilen bir oyun vb sitede onayınız olmadan bu servislere abone ediliyor bunu operatörler engelleyebilmiş değiller.
    tuzak gibi sayfayı kapatsanız dahi abone olmuş sayılıyorsunuz belki sizin değil hotspot yapıp sizin paylaştığınız internetten giren arkadaşınız bile bu şekilde yapsa siz abone olmuş olursunuz (başıma geldiğinden söyledim)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu tip uygulamalara oldu olası göz yumuldu operatörler tarafından. Bu firmalarla al gülüm ver gülüm ilişkilerinde ezilen abone oldu hep. BTK yeni düzenlemeyle bu işleri biraz sıkıya alma yönünde çalışma yapma kararı aldı. Taslak bir mevzuat üzerinde çalışıyorlar. Konu hakkında BTK ile iletişime geçmenizi tavsiye ederim.

    Taslak haberi ve taslak metni linkte:

    https://www.btk.gov.tr/tr-TR/Kamuoyu-Gorusu/Katma-Degerli-Elektronik-Haberlesme-Hizmetlerinin-Sunumuna-Iliskin-Usul-ve-Esaslar-Taslagi-hakkinda-kamuoyu-gorusu-alinmasi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Logic_Man -- 2 Şubat 2016; 2:29:31 >




  • Fatura kesilince AVEA yı arayacağım eğer sorunu çözmezlerse BTK ile o zaman iletişime geçeceğim.
    Bilgilendirme için teşekkürler.

    Ayrıca bu tür sorunla karşılaşmak istemeyemler için mobil ödeme yi kapattırmalarını öneriyorum. sorun bu şekilde çözülüyor.
  • caner19 C kullanıcısına yanıt
    Sorunu çözdüler mi hocam?
  • Fatura kesildiği zaman arayacağım MH yetkilisi öyle demişti sonucunu paylaşırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence sicagi sicagina halletmeliydin. Farkettigin anda sikayet.com, btk ve pttcell online islemlere sikayetini yap. Benimde basima geldi, bu sekilde yapinca fatura kesim tarihi gelmeden sildiler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Vodafone yeni faturasız hat
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Teşekkürler bilgi için bende o zaman dediğiniz gibi yapayım.
  • Kendi isteği dışında Joliess'e abone olanların hattı sanırım hep avea.
    Şikayetvar'da ve gazetede okuduğum kadarıyla öyle gözüküyor.
  • bu durum yakınımın başına geldi. 14 tl kesildi. Avea geri ödeme yapmadı. En kesin çözüm hattınızı mobil ödemelere kapatmak. Avea için MOBILODEME IPTAL yazıp 5555 e mesaj göndermek. Mobil ödeme kapalı olduğunda linke tıklasanız bile ödeme yapmadığından faturanıza hiçbir şey yansımıyor.
  • mobil ödemelere kapattım Pttcell ve BTK ya şikayet kaydı oluşturdum. MH yetkilisi ile görüştüm fatura kesilince arayın diyorlar ama peşini bırakmayacağım bu işin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caner19

    mobil ödemelere kapattım Pttcell ve BTK ya şikayet kaydı oluşturdum. MH yetkilisi ile görüştüm fatura kesilince arayın diyorlar ama peşini bırakmayacağım bu işin

    sonuç nedir benimde basıma geldı
  • Şikayet kaydı açtırdım arayacaklarını söylediler beklemedeyim hattını mobil ödemelere kapattır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • daha önce benimde başıma geldi 2 hafta sonra anladım fazladan 28 tl ücret alındı ne yaptıysam iadesini alamadım.
  • caner19 C kullanıcısına yanıt
    Son durum nedir hocam, bilgi verir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hector81 kullanıcısına yanıt
    kontrol ettim online işlemlerden faturam normala dönmüş yani 14 TL iptal edilmiş
  • Sahibi oldugum hatta kardeşim kullanırken ona da aynisi olmus. 2 kez mh ile görüştüm. Resmen kavga ettim incelenecek. İptal etmezlerse tutari hatti kapattiracagim zaten. Soyguncu serefsizler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Milliyet Mobil den haber okuyordum. Anket gibi birşey vardı. Neymiş her kişinin dünyada 7 benzeri oluyormuş. Tıklar tıklamaz iznim olmadan joliess denen firma 14 lira haftalık ödeme kesildiğine ve en meşhur mankenlerin görüntülerini izleyebileceğime dair sms geldi. Geri dönüş yaptım ancak haftaiçi arayabilirmişim. iptal yazıp 6662 ye gönderdim. Milliyeti aradım, konu hakkındaki ödeme işleminin iptali için sabah arayın dedi. Yazıklar olsun. Dolandırıcı olmuş herkes. Bir daha nasıl güvenip cepten internete girebilirim. Hele ki Doğan grubuna ait hiç bir siteye asla girmem , para mı da son kuruşuna almak için gerekirse Siber suçlar masasından Cumhuriyet Savcılığına şikayette bulunacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: reyes_19


    quote:

    Orijinalden alıntı: zaltun

    bu durum yakınımın başına geldi. 14 tl kesildi. Avea geri ödeme yapmadı. En kesin çözüm hattınızı mobil ödemelere kapatmak. Avea için MOBILODEME IPTAL yazıp 5555 e mesaj göndermek. Mobil ödeme kapalı olduğunda linke tıklasanız bile ödeme yapmadığından faturanıza hiçbir şey yansımıyor.

    Bu mesaj ucretlimi eger ucretliyse bosa msj atmayayim haftaya zaten arayacam mh yi

    5555 e gönderilen ücretsiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu gibi sorunlarla karşılaşmamaik için hattınızı mobil ödemelere kapattırın olay bitsin.
    bir yere mesaj atmanıza gerek yok Hattınızı Mobil ödemelere kapattırmanız yeterli.
    şikayet kaydı oluşturun kesilen ücreti iade ediyorlar bende iade ettiler.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.