*KAYNAK* Milyonlarca kişinin severek ve beğenerek oynadığı Battle Royale oyunu olan PlayerUnkown’s Battlegrounds’a durmadan çok güzel yeni güncellemer geliyor. Bizde sizlere en hızlı şekilde iletip sizleri bilgilendiriyoruz. Neyse, lafı fazla uzatmadan hemen güncellemeye geçelim. PUBG takımının Steam Toplulukta yaptığı açıklama şu şekilde:
Oyuncular, 2017’nin bitmesine sadece 11 hafta kaldı ve geliştirme aşamasında olan harita hakkında bir çok sorunuzun olduğunu biliyoruz. Sene sonunda PC için sürüm 1.0 ve Xbox Game Preview’i teslim etmeye emin olmak için, geliştirici takımımız gece gündüz yoğun tempo içindeler. Bugün, PC sürüm 1.0 ve Xbox Game Preview’e nasıl hazırlandığımızın planını paylaşmak istiyoruz. Çoğunuz medyadan ve makalelerden (biz ve bizim gibi çalışanlardan) yeni içerikler ve özelliklerin PC sürüm 1.0’da hazır olacağını biliyorsunuz. Şu anda atlama ve tırmanma, çöl haritası, yeni araçlar ve 3D replay vb. yeni içerik ve özellikleri geliştirmek ve test etmek için dahili bir yapı kullanıyoruz. Sürekli olarak optimizasyon ve stabilizasyon üzerinde de çalışıyoruz. Gelişme daha fazla ilerleyince yol haritası hakkında daha fazla şeyler paylaşmaya uygun olacağız.
Geliştirici takımımız PC sürüm 1.0 ve Xbox Game Preview’e ağır odak gösteriyorlar. PC için, sadece başlatma yapısını stabilize etmek için elimizden geleni yapmaya önem vereceğiz ve bu hafta dışında yamaları sunuculara dağıtmamak için hiçbir neden yok. Ancak zıplama ve tırmanma hakkında oyuna çok fazla etki edecek özellikler olacak ve en azından 1 ay boyunca test edilmesi gerekecek. Buna hazırlık için en az 3 kere test sunucusu çalıştırıyor olacağız. Bu test sunucuları sayesinde, canlı yapıda olmayan içerik ve özellikler için büyük ölçekli testler yapmak ve çok kararlı bir resmi başlatma için bir temel oluşturmak istiyoruz.
Test Sunucusuna Gelmeyi Planlanan Şeyler 1. Aşama: atlama ve tırmanma üzerinde test yapmaya odaklanma 2. Aşama: atlama ve tırmanma üzerinde daha fazla test yapma ve yeni içerik ve özellikleri test etme 3. Aşama: çöl haritası vb. tüm içerik ve özellikleri test etme. Test sunucusunda olan içerik ve özelliklerin en azından 2-4 hafta içerisinde test edilmesi gerekiyor. Kısa süren testlerden sonra canlı sunucular için güncellemelere acele edersek, istikrarlı bir hizmet sunmamız çok zor olacak. Resmi başlatmaya hazırlanmak için titiz testlerden geçmek istediğimiz için bunun yerine canlı sunucular için yeni içerik üretmiyor ve daha uzun süre test sunucuları çalıştırmıyor olacağız. Ekim ayında veya Kasım başında atlama ve tırmanmayı denemek mümkün olacak. Daha sonra test çizelgeleriyle ilgili bir güncelleme vereceğiz.
Lider Tablosu Güncellemesi ve FPP Sunucuları Kararlı çalışmasını sağlamak için lider tablosu üzerinde optimizasyon çalışması yapıyoruz. Lider tablosu sistemini güncellemek beklenenden daha uzun sürdü, bu yüzden 20 Ekim olan sezon başlangıcını ertelemek zorunda kaldık. Yeni sezon başlangıcındaki tarih değişikliği için özür diliyoruz. Bu haftadan sonra yeni sezonun ne zaman başlayacağıyla alakalı duyuru yapacağız. KR/JP sunucularını ve tüm modları ekledik. Ek olarak, SA, SEA ve OCE sunucularına birinci şahıs (First-Person) takım modu ekleyeceğiz. FPP Kadro modu her yerde en çok oynanan moddu, bu yüzden öncelikle Kadro modunu eklemeye karar verdik. FPP Takımı, lider tablosu sistemlerimizi güncelledikten sonra bu hafta eklenecektir. Gerektiğinde oyuncu numaralarını izlemeye ve güncelleme yapmaya devam edeceğiz.
Bu Hafta İçin Yama Notları Bu hafta, canlı sunucular için küçük bir yama dağıtacağız. Bu, daha sonra resmi olarak piyasaya sürülmeye hazırlanmak için test sunucularını devreye sokmadan önce son olacak. Test sunucuları bugün hazır olacak – 16 Ekim, öğleden önce 3 PDT / öğleden sonra 12 CEST / öğleden sonra 7 KST. Her şey uygunsa, daha sonra canlı sunucular için bir yama dağıtacağız.
Oynanış – Erangel’in Kuzeydoğu tarafında eşya dengesini ayarlamak için Başlangıç Adası öğe spawnlama düzeyleri azaltıldı.
Hata(Bug) Düzeltmeleri – Bir oyuncu molotof kokteylinden ateş aldığında Başlangıç Uçuşunda çıkan ateş animasyonu ve efekti ortadan kaldırıldı.
– Bir karakterin ana silah ve tencereyi aynı anda tutmasını sağlayan bir hata düzeltildi.
– İzleyici modundaki silah arayüzü simgelerinin titreme sorunı giderildi.
Son olarak, Mart 23’teki erken erişim sürümünün çıkışından beri bizi destekleyen tüm oyunculara teşekkür ederiz. Herkesin birkaç hafta içinde ilk defa atlamaya ve tırmanmaya çalıştığını görmek için sabırsızlanıyoruz. Atlama ve tırmanma hakkında çok fazla görüş bildirmenizi umuyoruz. Test çizelgeleriyle ilgili duyurumuz için lütfen bizi takip etmeye devam edin.