Şimdi Ara

Qnb Saha Görevlisinin 0 Faizli Kredi Yalanı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
266
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    Değerli vakitlerinizin çalınmaması ve dahi dürüst ve ahlaklı bir banka ile çalışabilmeniz için bu paylaşımı yapıyorum. İşyerime gelerek 20bin faizsiz kredi 10bin tl nakit avans kullanabilmem için kredi kartı başvurusuna beni yönlendiren ve aynı zamanda faizsiz krediye başvuru yaptığını söyleyen qnb finansbank saha görevlisinin yalan söylediğini, hesap açılıp kartım tarafıma teslim edildiğinde öğrendim. Devamında 20bin tl lik 0 faizli krediyi müşteri memnuniyeti kapsamında vermek isteyen müşteri temsilcisinin talebi de genel merkez tarafından reddedildi. 10 bin nakit avansı faizsiz vermek istediler ancak onu da ben kabul etmedim. Kredi kartı kapatma aşamasında da 500 tl karta puan yüklemeyi teklif ettiler kabul etmeyerek bankayla olan ilişkimi başlamadan sonlandırdım. Siz değerli arkadaşlara da bu bankayla işlem yapmamanızı akıl, ruh ve cep sağlığınız için tavsiye ederim. Sağlıcakla kalınız.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • https://ebulten.bddk.org.tr/esikayet


    Buradan kayıt oluşturabilirsiniz. Geçmiş olsun

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Bddkya yaklaşık 10 sene önce bir şikayette bulunmuştum, bankadan cevabı alıp bana göndermişler. Başkalarından da duydum genellikle öyle yapıyorlarmış.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mecelik90 kullanıcısına yanıt

    "mış" ile "muş" ile ve "10 sene önce" ile iş olmaz hocam. Günden güne bile her şey değişiyor. Birebir tecrübe etmeniz daha iyi "mış" ile "muş" tan.


    Bddk bankadan yanıt istiyor evet, bunun akabinde Bddk görüş ekliyor bankadan gelen yanıta. Üstte linkini atmıştım, sisteme giriş yapıp başvuru oluşturursanız eğer (kendi güncel tecrübeniz olur hem) bankadan yanıt geldikten sonra altta Bddk nın görüşünü belirttiği kısım oluyor. Diyelim hem bankanın yanıtından hem de Bddk nın görüşünden memnun olmadınız, itiraz hakkınız da var.


    Bazen önyargılı olabiliyoruz hocam ama denemek lazım doğrusu.

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.