Şimdi Ara

QUATRO M1453 ANA KONU (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
701
Cevap
21
Favori
35.478
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yardim lutfen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ekk001 E kullanıcısına yanıt
    Yazilim guncellemelerini yaptiniz mi?

    AyaRlar telefon hakkinda kisminda surum numarasi olarak v1.0.7 9 1.1.0 mi yaziyor.

    En son guncellemeyi yapiniz. Tekrar kontrol et sonra. Olmazsa play storedan mobileunce yukleyip bir iki ayar denersiniz. Yine istediginiz gibi degilse iade yada teknik srvise gonderirsiniz

    Google Market ten Ücretsiz olan Mobileuncle tools indirin
    ProgRamı açın
    Engineer Moda girin
    Engineer Mode MTK ya girin
    Üst menüden (sürükleyerek) Hardware Testing e gelin
    Audio yu seçin
    Normal Mode u seçin
    Type Kısmından SPH seçin
    alttaki level dereceleri ses derecesi en yüksek ses ayarı için level 6 yı seçin
    Alt kısımda bulunan Value is ... Kısmındaki değeri 160 yapın [ses çok gelirse kısarsınız]
    Set diyerek kaydedin.
    Telefonu yeniden başlatın. Ses sorunu çözülecektir.

    Eğer giden ses kısık derlerse onun içinde type= mic value=160 yapmanız gerekiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bydublor -- 2 Haziran 2015; 19:20:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Evet güncellemeleri yaptım.Dediğinizi yaptim.Ayarları sip modunda max 155 yaptım.Oldu gibi fakat bu seferde sarj soketi sanırım sorunlu.Hafif eğilimli duruyor.Sarj kablosunu eğilimli bir şekilde telefona yerlestirdim.Bu arada sizin cihazinizda bahsetmiş olduğum bu sorunlar ilk aldığınızda mevcutmuydu.Cihaz değişimemi göndersem acaba



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ekk001 -- 2 Haziran 2015; 20:58:08 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ekk001 E kullanıcısına yanıt
    Sorunlu bir cihaz olduğunu düşünüyorsanız aldığınız yer ile irtibata geçerek değişim isteyebilirsiniz. Ses kısıklığı MTK chipsetli bütün telefonlarda hemen hemen olan bir şey. Bizlerdede mevcuttu. ama başka bir sorunla karşılaşmadım.
  • Tesekkur ederim.peki bu cihazlarda discovery gibi sarj soketi sorunu varmi.Kabli baya bir zorlanarak giriyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ekk001 E kullanıcısına yanıt
    kronik şarj soket sorunu yok. Soket giriş yanı zaten cover ile kaplamalıdır.
  • Ozaman boyle kullanmaya devam edim.Zaten musteri hizmetleri number one.Birsey olursa gonderirim.ilgin tesekkur ederim kardesim.Hayirli aksamlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 7/24 buradayız rahat olun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Quatro China kullanıcısına yanıt
    Abi hoş geldin. Henüz 24 saatin dolmadı :D ama Pluslarla ilgili açıklaman var mı ?
  • :) hosbulduk bu ay gelecek Allahın izniyle önümüzdeki hafta parçalar bizde olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Quatro China kullanıcısına yanıt
    Hazır yakaladık abi seni. Samimiyetine binaen soruyorum. Bizim F ler M ler Android 5 alır mı ? İnew kendi sitesinden soru soranları aylardır yeni firmware sitemizden yayınlanacak diye kekliyor :D Biliyorsun çinliler bunlara pek güven olmaz. Adam iki kod değiştireceği yerde bile kılı kırk yarıyor. Sende ümit var mı :D
  • Bizim muhendis ve yönetimden de iki kişi orda bende bastiriyorum ama su an itibariyle bize de MTK kodlari vermedi daha diyorlar bu ay sonu bende gideceğim plus ların gelmesini bekliyorum bi gideyim halledecegim insallah



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Quatro China -- 2 Haziran 2015; 23:10:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bidakka eğer plus gelecekse ben yarın iade ediyorum abi :)))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Quatro China kullanıcısına yanıt
    Abi inşallah ya ben inanıyorum ki sizin F ve M lere android 5 gelse tercih sebebi daha da artar. Şuan insanlar fiyat uygunluğu belki cezbediyor olabilir ama sizlerin teknik servis anlamındaki iyi niyetiniz için telefonları tercih ediyor ve ettiriyor. mesela Doogee DG280 bizle aynı chipset onlar yayınlamış yine micromaxın bir modelinde de var sanırım. Yani inşallah diyorum gelir telefonlarımız biraz daha güzelleşir.
  • Almışken en iyisi olsun :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Plus serisinin net olarak satış tarihi bellimi abi ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ekk001 -- 3 Haziran 2015; 7:45:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ekk001 E kullanıcısına yanıt
    ayın 3.cü çeyreğine kadar sürer sanırım. sen iade etme plus çıkınca birde plus alırsın :d :D :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soyken

    Ne yazık ki bir forumun bir markayı sahiplenmesine ve abartmasına kandım. Telefonumun üzerinde 2 adet küçük parlama mevcut ve bataryası salaklaşmaya başladı(örneğin sabah 9 da şarjdan aldığım batarya 9.15'te %94'e düşmüş, hiç kullanmadığım halde) Bende arkadaşların övgüsüne nazaran quatro_mobile kullanıcı isimli ve yukarıda cevap yazan arkadaşa konuyu yazdım. Müşteri hizmetlerini aramamı ve kendininde ilgileneceğini söyledi. Telefon numaramı istedi

    Bu duruma karşılık bende telefon numaramı pm attıktan sonra müşteri hizmetlerini aradım. Arkada kıkırdamalar, matkap sesleri vs vs. Müşteri yetkilisi değil orta ölçekli bir sanayi kuruluşu; kimse kendini kandırmasın isteyen istediği zaman arayabilir.

    Durumu bahsettim ve telefonu 15 gün almadı olalı dedim, konuyu açan arkadaşta adım adım konuya yazdığım mesajlara şahittir, isteyen ilk etaptan itibaren dönüp baksın. Gönderin bakalım dedi, bende 15 gün olmadı faturası mevcut dedim. Olsun göndermeniz gerek dedi.

    Şimdi ben aldığım 15 gün olmamış cihaz için 15 günde kargo yolumu gözleyeceğim? Ben bu cihazı sıfır olarak para vererek aldım. Kimse 15 gün olmamış cihazıma tamir etmek zorunda değil. Kimsenin buna hakkı yok.

    Neyse yine forumda ki yorumlara güvenerek üstte cevabı bulunan arkadaşa mesaj attım, sanırım 3-4 gün oldu hala mesajımı okuyacak ve dönecek. Ben benimle birinin ilgilenmesi için online olmasını beklemek zorundamıyım?

    Kaldı ki ben bu üründen 2 adet aldım, forumda ki pohpohlomaya güvendikte aldık. Yapmayın arkadaşlar bir daha, öyle bir sıkı sıkıya sarılıyorsunuz ki; sanki para veriyorlar size.

    Yorumlar ciddi değil, kesinlikle kale almayınız. Telefon hoş ama muhattabımım yok. 600 liraya aldım 600 lira benim 12-13 günlük maaşımım.

    Bu konuda hiç memnun değilim ve tamamen gaza getirdi forum konuları beni

    Herkese Merhaba,


    Yukarıda belirttiğim olumsuz durumları yaşadım ne yazık ki. Bunun sonrasında Quatro Mobile firma sahibi @Quatro China forum rumuzlu Halil Bey beni aradı ve durumun çözüleceğini beyan etti. O hafta şehir dışında olduğum için gönderemedim.

    Bu hafta teknik servise gönderdim ve telefonumun sıfırını göndereceklerini söylediler. Bende buna karşılık f1453 modelini göndermelerini talep ettim. Nedendir bilmiyorum ama f1453 daha güzel geldi. Hafta sonuna kadar telefon elimde olacak şekilde gönderim yapılacakmış.


    Yukarıda ki mesajımı da alıntıladım, görüp cayanlar, yanlış anlayanlar olmasın diye.

    Buradan firma sahibi Halil Bey'e teşekkür ederim. Cidden gönlümü aldılar ve olumsuz ön yargılarımdan beni arındırdılar. En azından Türk Türk'ün halinden anlıyor diyebiliyorum. Umarım yolları açık olur. Benim önce ilk önemli olan firmanın müşteri ilişkileridir.


    Ayrıca konu sahibi @bydublor arkadaşıma teşekkür ederim. Cidden açtığı konunun hakkını verip sonuna kadar ilgilendi. Resmen quatro'nun yüzü gibi her sorunla harfi harfine ilgileniyor ve bence firmadan bir hediyeyi hak ediyor.

    En ufak sorunu olan arkadaşlar ya da almak isteyip tereddüt eden arkadaşlar merak ettiklerini Halil Bey'e sorabilirler. Kendisi firma sahibi olmakla beraber gerçek bir forum kullanıcısıdır, firmanın hakkını veriyor ve gayet güzel ilgileniyor.

    Herkese İyi Forumlar...


    Edit: @mmert02 Hocam firmaya olumsuz cevabıma karşılık, olumsuz düşünceler sizde de yer etmişti. En son cevabıma sizi de haberdar ediyor. Kimsenin hakkı kalmasın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soyken -- 3 Haziran 2015; 15:46:08 >




  • soyken kullanıcısına yanıt
    Hocam konunun sahibi ben değilim :) konuyu açan arkadaşın altında kullandığım ve memnun olduğum sorunlu gördüğüm yerleri paylaşıyorum. Ayrıca forumda telefonla yada kullanımı ile sorun yaşayan arkadaşlara elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyorum. Bu arada firmanın yüzü falan değilim hocam :) sonra firmanın adamı belleyecekler yaptığımız yorumları yanlı sayacaklar aman :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bydublor

    Hocam konunun sahibi ben değilim :) konuyu açan arkadaşın altında kullandığım ve memnun olduğum sorunlu gördüğüm yerleri paylaşıyorum. Ayrıca forumda telefonla yada kullanımı ile sorun yaşayan arkadaşlara elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyorum. Bu arada firmanın yüzü falan değilim hocam :) sonra firmanın adamı belleyecekler yaptığımız yorumları yanlı sayacaklar aman :)

    Hahaha hadi ya konu senin değilmiydi :) Abi hep seni gördüm senin sanıyordum vallahi...

    Yok @bydublor ilgili bir arkadaş ve firmayla alakası yoktur. Konuya gelince sahibi nerede
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.