Bildirim
R E N A U L T A L T İ C A
Amazon.com.tr: 4 al 3 öde! promosyon
https://www.amazon.com.tr/promotion/psp/AMB9Y17O1SUO8
6 gün önce paylaşıldı
Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
harika araba
-
Var daha iyisi, gösteriyim resmimiquote:
Orijinalden alıntı: Köylü1
harika araba
Renault NEPTA
-
gösterdiğin araç altica nın alt sınıfı...quote:
Orijinalden alıntı: muratugras
Var daha iyisi, gösteriyim resmimi
Renault NEPTA
Alıntıları Göster
-
@Küylü1 sen git köyünde traktör sür NEPTA daha çıkalı bikaç hafta oldu altica ise 6 aydır var üstelik NEPTA onun spor modeli her yönden daha iii @muratugras kardeşim seni fena mors etmıs daha iyi senin için sen git küyünde muhtarlık yapquote:
Orijinalden alıntı: Köylü1
gösterdiğin araç altica nın alt sınıfı...
Alıntıları Göster
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CoReDuO64 -- 2 Ekim 2006; 22:13:45 > -
Ben spor sevmem, sporlar nazik olur, benim araba tarlada dağda taşta gitmeli...quote:
Orijinalden alıntı: CoReDuO64
@Küylü1 sen git köyünde traktör sür NEPTA daha çıkalı bikaç hafta oldu altica ise 6 aydır var üstelik NEPTA onun spor modeli her yönden daha iii @muratugras kardeşim seni fena mors etmıs daha iyi senin için sen git küyünde muhtarlık yap
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: CoReDuO64
@KÖYLÜ1 sen git köyünde traktör sür NEPTA daha çıkalı bikaç hafta oldu altica ise 6 aydır var üstelik NEPTA onun spor modeli her yönden daha iii
-
“Altica; tasarımı, akıcı ve sportif çizgiler arasında dengeyi simgeliyor. Station-wagon kavramının fütürist ve orijinal bir vizyonunu oluşturan Altica, güçlü ve yenilikçi bir kimliğe sahip.”quote:
Orijinalden alıntı: Köylü1
Ben spor sevmem, sporlar nazik olur, benim araba tarlada dağda taşta gitmeli...
quote:
Orjinalden alıntı: CoReDuO64
@KÖYLÜ1 sen git köyünde traktör sür NEPTA daha çıkalı bikaç hafta oldu altica ise 6 aydır var üstelik NEPTA onun spor modeli her yönden daha iii
Alıntıları Göster
Patrick le Quément
Renault Endüstriyel Tasarım Direktörü
Renault, yeni konsept otomobili Altica’yı tanıtıyor. Altica, akıcı çizgilerle iç mekan genişliğini bir arada sunan sportif bir Station-wagon. Uzun ön yüzü ve yuvarlak hatları dinamik karakterini vurgularken, modüler iç mekanı mükemmel yükleme kapasiteleri sunuyor.
Altica, otomobilde yüksek düzeyde yaşam kalitesiyle Station-wagon’un dinamik bir ifadesini oluşturuyor. Coupe’nin sportif çekiciliği ile Station-wagon’un pratiklik özelliğini üzerinde topluyor.
Akıcı ve sportif
Panoramik ön camı ile arka camı, aracın aerodinamik akıcılığını vurguluyor. İki tonlu kasa rengi, aracın profilini vurgularken, Altica’nın grafik kimliğini öne çıkarıyor.
Otomobilin genel görünüşü - alçak siluet, uzun ön yüz, geniş çamurluklar - ve boyutunun orantıları sportif bir modelin dinamik niteliklerinin ifadesi.
Şeffaf karolardan oluşan bir mozaik görünümündeki yan arka camlar hareket olgusunu ifade ediyor.
İç mekan, dış tasarımla uyumlu; sportif ve dinamik. Şoför mahalli, Formula 1 dünyasını hatırlatan, dört profil koldan oluşan bir yapıya asılı.
Şeffaf tavan ve panoramik ön cam iç mekanın aydınlığına katkıda bulunuyor. Mozaik görünümlü yan arka camlar, vitray özelliği göstererek güneş ışınlarını geçiriyor ve daha da sıcak bir iç ortam yaratıyor. Bu elemanların yerleşimi ve yönlendirilişi, sürücüye arkada ¾ oranında daha iyi bir görüş sağlayarak park manevralarını kolaylaştırıyor.
Dört işlevli (gündüz farı, park lambaları, kısa farlar, uzun farlar) farların yapısı led sıralarından oluşuyor.
Bu farlar ayrıca yenilik olarak, gündüz farı işlevinde hâle etkisi yaratıyor. Hâle etkisi, iki yoldan elde ediliyor. Öncelikle, farın polikarbonat dış camı üzerine lazer kayıtla elde edilen binlerce mikro benek yansıtılıyor. Çıplak gözün göremediği bu beneklerin aydınlatma fonksiyonu sağlayan ışık huzmelerinin üzerinde hiçbir etkisi yok, çünkü ışığı geçiriyorlar. Buna karşılık, gündüz farı konumunda, far camının yüzeyi yan kenarlarından aydınlanıyor. Dolayısıyla ışınlar bir anlamda malzemenin içinde tutulmuş gibi oluyor: Işınlar camın tüm yüzeyi boyunca yayılıyor ve gündüz farı ve park farı işlevlerinde orijinal ve etkin bir hâle etkisi yaratıyor.
Pratik yönlü Station-wagon
Kelebek kanadı şeklinde açılan kapıları Altica’nın sportif karakterini pekiştiriyor. Üstelik kapıların kesimi bu alçak otomobile rahat biniş ve iniş sağlıyor.
Geniş iç mekanı sayesinde, Altica, sportif özelliğine rağmen, yüksek bir yaşam kalitesi sunan bir araç. Dört bağımsız koltuğun her biri, mükemmel düzeyde bir konfor sağlıyor.
Koltukların konumu sabit. Sürücü koltuğu ve pedallar ayarlanabiliyor ve motorlu bir mekanizma sayesinde sürücünün vücut şekline uyarlanabiliyorlar. Ortadaki dirseklik, sürücü oturduğunda otomatik olarak açılıyor ve yüksekliği ayarlanabiliyor.
Uçaklardan esinlenilerek uzunlamasına konumlandırılmış olan dashboard, sürücünün otomobille tek vücut olmasını sağlıyor.
Sayaç, iki okuma modu sunuyor. “Konfor” pozisyonunda, aracın hızı ortada görüntüleniyor. Sayacın çevresinde ise yasal hızlar yer alıyor ve hız sınırı aşıldığında kırmızı renkte uyarı veriyor. “Spor” pozisyonunda ise hız yine ortada gösteriliyor. Bu konumda değişiklik sayacın çevresinde yer alıyor: Sayacın çevresinde dijital devir sayacı ve turbo basınç göstergesi görülüyor. Yüksek çözünürlüklü ekran, grafik görüntüsüyle teknolojiyi adeta insanlaştırıyor. Saat dünyasını çağrıştıran bir hassasiyet ve ileri teknoloji arayışının ürünü.
Altica, akılcı eşya yerleştirme alanları sunuyor: Deniz kabuğu şeklinde torpido gözü, kolçaklar ve orta konsolda portföy şeklindeki cepler ve arka döşemenin altında kapaklı bir göz.
Arka koltukların sırtlığı katlanarak taban sacı içine yatırılabiliyor. Döşemede, ayrıca, ağır ve boyutlu eşyaların bağlanmasını sağlayan sabitleme kayışları bulunuyor. Böylece, arka koltuklar yatırıldığında, Altica, 1 300 dm3’lük büyük bir bagaj kapasitesine sahip iki koltuklu bir Coupe’ye dönüşüyor. Bagaj kapısı, çok rahat bir erişim ve çok alçak bir yükleme eşiği sağlıyor.
Sürüş keyfi, güç ve hakimiyet
Altica, dinamik ve sportif bir station-wagon. Sağladığı sürüş keyfinde, güç ve araca hakimiyet duygusu ön plana çıkıyor.
Altica, uzun burnu, spor otomobil boyutları (4,27 m uzunluk, 1,83 metre genişlik) ve çok alçak ağırlık merkezi ile mükemmel sürüş özellikleri sunuyor.
Altica’nın yeni dizel motoru, partikül filtreli 2.0 dCi, ürettiği 177 bg güç ve 380 Nm tork ile, aracın 0 km’den 100 km’ye 7,5 saniyede çıkmasına olanak sağlıyor. 6 vitesli şanzımanla birleşen bu motor, son derece yüksek hızlanma ve esneklik kapasitesi sağlıyor. Ancak, Altica’da performans, tasarruf ile başa baş gidiyor: Renault-Nissan İttifakı’nın bir ürünü olan bu motor, son derece ekonomik: km’de 140 g CO2 emisyonuna eşdeğer bir tüketimi var. Altica’nın dizel motoru, bu özellikleriyle performans ve sürüş keyfi bakımından sınıfının en iyisi.
Bu düşük yakıt tüketimi, aynı zamanda, başka araçlarda pek görülmeyen bir aerodinamik performansın da sonucu. Tavanın ucunda, hava akımının araçtan ayrıldığı noktada, göze pek çarpmayan mekanik bir sistem aracılığı ile hava 2 mm genişliğinde bir yarıktan dönüşümlü olarak üflenip emiliyor. Sentetik püskürtme adı verilen bu sistem, hava akımlarının yüzeyden ayrılmasını aracın hızına bağlı olarak aktif bir şekilde kontrol ediyor. Renault’nun patentini aldığı bu yenilikçi sistem, aracın arkasında bıraktığı hava anaforunu azaltıyor ve yapısını kontrol altında tutuyor. Bu sistem, sadece 10 W güç tüketerek, 130 km/s’de %15 Cx düşüşü sağlıyor.
Valeo
Altica’nın aydınlatma işlevleri, yüksek performanslı elektro-ışıklı diyotlardan (ledler) oluşan farlarla sağlanıyor.
Kısa ve uzun far fonksiyonları tek bir işlevsel blokta bir araya getirildi. Işığın miktarı ve dağılımı ledlerin kontrolüyle sürüş koşullarına göre sürekli şekilde ayarlanabiliyor.
Otoyolda, uzun menzilli görüş sağlayan ledler otomatik olarak devreye giriyor ve ayarlanıyor. Böylece, göz kamaştırmadan sürekli şekilde optimum düzeyde görüş sağlanır. Ledlerin gün ışığına yakın olan rengi, görsel konforu artırıyor ve görüş alanını genişletiyor.
Araç seyir halindeyken çoğunlukla yanan gündüz farlarında da ledlerden yararlanılıyor. Ledlerin güç tüketimine oranla sağladığı yüksek ışık verimi, gereken enerji miktarını, klasik bir ışık kaynağına kıyasla hissedilir derecede azaltıyor. Ayrıca, ledler mevcut bütün ışık kaynaklarına göre çok daha uzun ömürlüler.
Farın tamamını kaplayan bir ışık perdesi ile sağlanan park lambası işlevi de, dünyada bir ilk oluşturuyor. Bu yenilik, Valeo tarafından geliştirilmiş olan MicroOptique teknolojisinin uygulanmasıyla elde edildi.
TEKNİK BİLGİLER
Boyutlar
Toplam uzunluk 4 270 mm Dingil aralığı 2 620 mm Arka dingil çıkıntısı 714 mm
Dikiz aynaları hariç genişlik 1 830 mm Ön ve arka tekerlek izleri 1 540 mm Yerden yükseklik 175 mm
Yükseklik 1 360 mm Ön dingil çıkıntısı 936 mm Ağırlık 1 300 kg
Motor-şanzıman grubu
Motor: 2.0 l 16v dCi turbo kompresörlü 4 silindirli dizel motor, Euro 4 uyumlu; denge milli ve partikül filtreli.
Güç: 130 kW / 177 bg; azami tork: 2000 devir/dakika’da 380 Nm.
Hızlanma: 0 - 100 km/s, 7,5 saniye
Tüketim: Azami CO2 emisyonu 140 g/km; standart parkurda 100 km’de 5.3 l.
Şanzıman : 6 vitesli mekanik şanzıman.
Aktarma
Önden çekişli, önde enine motor 21” jant Lastikler: 245/35 – ZR21
Partnerler
Valeo: Gündüz farı ve park lambası işlevlerinde far camı üzerinde mikro kanallar oluşturan MicroOptique teknolojisi
Yüksek verimli ledlerle gerçekleştirilen far ve sinyal lambası işlevleri
Michelin: Pilot Sport 2 lastikler
Montupet: Hafif alaşımlı özel jantlar
Dış donanımlar
* Aktif sentetik hava püskürtme sistemi: Tavanın ucuna takılı olan bu sistem, 130 km/s hızda sürüklenme etkisini %15 azaltır.
* Kelebek kanadı şeklinde iki kapı, optik algılayıcılarla açılır.
* Panoramik ön cam ve saydam tavan
* ¾ arka görüşün optimizasyonu : Mozaik yapıda arka yan camlarla sağlanmıştır.
* Bagaj kapısı, geniş bir erişim ve yerden 450 mm yükseklikte olan alçak bir yükleme eşiği sağlar.
İç donanımlar
* Dört bağımsız koltuk: Bunlardan ikisi arkaya yatırılabilir. Böylece, 1 300 dm3’lük bir yükleme hacmi sağlanır.
* Sürücü koltuğu : Dört gergiyle asılıdır.
* Motorlu direksiyon ve pedal ayarı
* Otomatik gizleme işlevi: Kapı açıldığında, direksiyon ve pedallar otomatik olarak içeri çekilir; aynı zamanda orta dirseklik açılır.
* Analojik ve dijital sayaç: “Spor” ve “Konfor” şeklinde iki kullanım modu vardır.
* İlave eşya yerleştirme alanı: Bagaj döşemesinin arka tabletinin altında yer alır.
http://www.otomobilgazetesi.com/haberoku.asp?id=1508
-
AYRICA TARLADA DA GİDEBİLİR....quote:
Orijinalden alıntı: Köylü1
“Altica; tasarımı, akıcı ve sportif çizgiler arasında dengeyi simgeliyor. Station-wagon kavramının fütürist ve orijinal bir vizyonunu oluşturan Altica, güçlü ve yenilikçi bir kimliğe sahip.”
Patrick le Quément
Renault Endüstriyel Tasarım Direktörü
Renault, yeni konsept otomobili Altica’yı tanıtıyor. Altica, akıcı çizgilerle iç mekan genişliğini bir arada sunan sportif bir Station-wagon. Uzun ön yüzü ve yuvarlak hatları dinamik karakterini vurgularken, modüler iç mekanı mükemmel yükleme kapasiteleri sunuyor.
Altica, otomobilde yüksek düzeyde yaşam kalitesiyle Station-wagon’un dinamik bir ifadesini oluşturuyor. Coupe’nin sportif çekiciliği ile Station-wagon’un pratiklik özelliğini üzerinde topluyor.
Akıcı ve sportif
Panoramik ön camı ile arka camı, aracın aerodinamik akıcılığını vurguluyor. İki tonlu kasa rengi, aracın profilini vurgularken, Altica’nın grafik kimliğini öne çıkarıyor.
Otomobilin genel görünüşü - alçak siluet, uzun ön yüz, geniş çamurluklar - ve boyutunun orantıları sportif bir modelin dinamik niteliklerinin ifadesi.
Şeffaf karolardan oluşan bir mozaik görünümündeki yan arka camlar hareket olgusunu ifade ediyor.
İç mekan, dış tasarımla uyumlu; sportif ve dinamik. Şoför mahalli, Formula 1 dünyasını hatırlatan, dört profil koldan oluşan bir yapıya asılı.
Şeffaf tavan ve panoramik ön cam iç mekanın aydınlığına katkıda bulunuyor. Mozaik görünümlü yan arka camlar, vitray özelliği göstererek güneş ışınlarını geçiriyor ve daha da sıcak bir iç ortam yaratıyor. Bu elemanların yerleşimi ve yönlendirilişi, sürücüye arkada ¾ oranında daha iyi bir görüş sağlayarak park manevralarını kolaylaştırıyor.
Dört işlevli (gündüz farı, park lambaları, kısa farlar, uzun farlar) farların yapısı led sıralarından oluşuyor.
Bu farlar ayrıca yenilik olarak, gündüz farı işlevinde hâle etkisi yaratıyor. Hâle etkisi, iki yoldan elde ediliyor. Öncelikle, farın polikarbonat dış camı üzerine lazer kayıtla elde edilen binlerce mikro benek yansıtılıyor. Çıplak gözün göremediği bu beneklerin aydınlatma fonksiyonu sağlayan ışık huzmelerinin üzerinde hiçbir etkisi yok, çünkü ışığı geçiriyorlar. Buna karşılık, gündüz farı konumunda, far camının yüzeyi yan kenarlarından aydınlanıyor. Dolayısıyla ışınlar bir anlamda malzemenin içinde tutulmuş gibi oluyor: Işınlar camın tüm yüzeyi boyunca yayılıyor ve gündüz farı ve park farı işlevlerinde orijinal ve etkin bir hâle etkisi yaratıyor.
Pratik yönlü Station-wagon
Kelebek kanadı şeklinde açılan kapıları Altica’nın sportif karakterini pekiştiriyor. Üstelik kapıların kesimi bu alçak otomobile rahat biniş ve iniş sağlıyor.
Geniş iç mekanı sayesinde, Altica, sportif özelliğine rağmen, yüksek bir yaşam kalitesi sunan bir araç. Dört bağımsız koltuğun her biri, mükemmel düzeyde bir konfor sağlıyor.
Koltukların konumu sabit. Sürücü koltuğu ve pedallar ayarlanabiliyor ve motorlu bir mekanizma sayesinde sürücünün vücut şekline uyarlanabiliyorlar. Ortadaki dirseklik, sürücü oturduğunda otomatik olarak açılıyor ve yüksekliği ayarlanabiliyor.
Uçaklardan esinlenilerek uzunlamasına konumlandırılmış olan dashboard, sürücünün otomobille tek vücut olmasını sağlıyor.
Sayaç, iki okuma modu sunuyor. “Konfor” pozisyonunda, aracın hızı ortada görüntüleniyor. Sayacın çevresinde ise yasal hızlar yer alıyor ve hız sınırı aşıldığında kırmızı renkte uyarı veriyor. “Spor” pozisyonunda ise hız yine ortada gösteriliyor. Bu konumda değişiklik sayacın çevresinde yer alıyor: Sayacın çevresinde dijital devir sayacı ve turbo basınç göstergesi görülüyor. Yüksek çözünürlüklü ekran, grafik görüntüsüyle teknolojiyi adeta insanlaştırıyor. Saat dünyasını çağrıştıran bir hassasiyet ve ileri teknoloji arayışının ürünü.
Altica, akılcı eşya yerleştirme alanları sunuyor: Deniz kabuğu şeklinde torpido gözü, kolçaklar ve orta konsolda portföy şeklindeki cepler ve arka döşemenin altında kapaklı bir göz.
Arka koltukların sırtlığı katlanarak taban sacı içine yatırılabiliyor. Döşemede, ayrıca, ağır ve boyutlu eşyaların bağlanmasını sağlayan sabitleme kayışları bulunuyor. Böylece, arka koltuklar yatırıldığında, Altica, 1 300 dm3’lük büyük bir bagaj kapasitesine sahip iki koltuklu bir Coupe’ye dönüşüyor. Bagaj kapısı, çok rahat bir erişim ve çok alçak bir yükleme eşiği sağlıyor.
Sürüş keyfi, güç ve hakimiyet
Altica, dinamik ve sportif bir station-wagon. Sağladığı sürüş keyfinde, güç ve araca hakimiyet duygusu ön plana çıkıyor.
Altica, uzun burnu, spor otomobil boyutları (4,27 m uzunluk, 1,83 metre genişlik) ve çok alçak ağırlık merkezi ile mükemmel sürüş özellikleri sunuyor.
Altica’nın yeni dizel motoru, partikül filtreli 2.0 dCi, ürettiği 177 bg güç ve 380 Nm tork ile, aracın 0 km’den 100 km’ye 7,5 saniyede çıkmasına olanak sağlıyor. 6 vitesli şanzımanla birleşen bu motor, son derece yüksek hızlanma ve esneklik kapasitesi sağlıyor. Ancak, Altica’da performans, tasarruf ile başa baş gidiyor: Renault-Nissan İttifakı’nın bir ürünü olan bu motor, son derece ekonomik: km’de 140 g CO2 emisyonuna eşdeğer bir tüketimi var. Altica’nın dizel motoru, bu özellikleriyle performans ve sürüş keyfi bakımından sınıfının en iyisi.
Bu düşük yakıt tüketimi, aynı zamanda, başka araçlarda pek görülmeyen bir aerodinamik performansın da sonucu. Tavanın ucunda, hava akımının araçtan ayrıldığı noktada, göze pek çarpmayan mekanik bir sistem aracılığı ile hava 2 mm genişliğinde bir yarıktan dönüşümlü olarak üflenip emiliyor. Sentetik püskürtme adı verilen bu sistem, hava akımlarının yüzeyden ayrılmasını aracın hızına bağlı olarak aktif bir şekilde kontrol ediyor. Renault’nun patentini aldığı bu yenilikçi sistem, aracın arkasında bıraktığı hava anaforunu azaltıyor ve yapısını kontrol altında tutuyor. Bu sistem, sadece 10 W güç tüketerek, 130 km/s’de %15 Cx düşüşü sağlıyor.
Valeo
Altica’nın aydınlatma işlevleri, yüksek performanslı elektro-ışıklı diyotlardan (ledler) oluşan farlarla sağlanıyor.
Kısa ve uzun far fonksiyonları tek bir işlevsel blokta bir araya getirildi. Işığın miktarı ve dağılımı ledlerin kontrolüyle sürüş koşullarına göre sürekli şekilde ayarlanabiliyor.
Otoyolda, uzun menzilli görüş sağlayan ledler otomatik olarak devreye giriyor ve ayarlanıyor. Böylece, göz kamaştırmadan sürekli şekilde optimum düzeyde görüş sağlanır. Ledlerin gün ışığına yakın olan rengi, görsel konforu artırıyor ve görüş alanını genişletiyor.
Araç seyir halindeyken çoğunlukla yanan gündüz farlarında da ledlerden yararlanılıyor. Ledlerin güç tüketimine oranla sağladığı yüksek ışık verimi, gereken enerji miktarını, klasik bir ışık kaynağına kıyasla hissedilir derecede azaltıyor. Ayrıca, ledler mevcut bütün ışık kaynaklarına göre çok daha uzun ömürlüler.
Farın tamamını kaplayan bir ışık perdesi ile sağlanan park lambası işlevi de, dünyada bir ilk oluşturuyor. Bu yenilik, Valeo tarafından geliştirilmiş olan MicroOptique teknolojisinin uygulanmasıyla elde edildi.
TEKNİK BİLGİLER
Boyutlar
Toplam uzunluk 4 270 mm Dingil aralığı 2 620 mm Arka dingil çıkıntısı 714 mm
Dikiz aynaları hariç genişlik 1 830 mm Ön ve arka tekerlek izleri 1 540 mm Yerden yükseklik 175 mm
Yükseklik 1 360 mm Ön dingil çıkıntısı 936 mm Ağırlık 1 300 kg
Motor-şanzıman grubu
Motor: 2.0 l 16v dCi turbo kompresörlü 4 silindirli dizel motor, Euro 4 uyumlu; denge milli ve partikül filtreli.
Güç: 130 kW / 177 bg; azami tork: 2000 devir/dakika’da 380 Nm.
Hızlanma: 0 - 100 km/s, 7,5 saniye
Tüketim: Azami CO2 emisyonu 140 g/km; standart parkurda 100 km’de 5.3 l.
Şanzıman : 6 vitesli mekanik şanzıman.
Aktarma
Önden çekişli, önde enine motor 21” jant Lastikler: 245/35 – ZR21
Partnerler
Valeo: Gündüz farı ve park lambası işlevlerinde far camı üzerinde mikro kanallar oluşturan MicroOptique teknolojisi
Yüksek verimli ledlerle gerçekleştirilen far ve sinyal lambası işlevleri
Michelin: Pilot Sport 2 lastikler
Montupet: Hafif alaşımlı özel jantlar
Dış donanımlar
* Aktif sentetik hava püskürtme sistemi: Tavanın ucuna takılı olan bu sistem, 130 km/s hızda sürüklenme etkisini %15 azaltır.
* Kelebek kanadı şeklinde iki kapı, optik algılayıcılarla açılır.
* Panoramik ön cam ve saydam tavan
* ¾ arka görüşün optimizasyonu : Mozaik yapıda arka yan camlarla sağlanmıştır.
* Bagaj kapısı, geniş bir erişim ve yerden 450 mm yükseklikte olan alçak bir yükleme eşiği sağlar.
İç donanımlar
* Dört bağımsız koltuk: Bunlardan ikisi arkaya yatırılabilir. Böylece, 1 300 dm3’lük bir yükleme hacmi sağlanır.
* Sürücü koltuğu : Dört gergiyle asılıdır.
* Motorlu direksiyon ve pedal ayarı
* Otomatik gizleme işlevi: Kapı açıldığında, direksiyon ve pedallar otomatik olarak içeri çekilir; aynı zamanda orta dirseklik açılır.
* Analojik ve dijital sayaç: “Spor” ve “Konfor” şeklinde iki kullanım modu vardır.
* İlave eşya yerleştirme alanı: Bagaj döşemesinin arka tabletinin altında yer alır.
http://www.otomobilgazetesi.com/haberoku.asp?id=1508
Alıntıları Göster
-
nepta 420 bg dir.quote:
Orijinalden alıntı: Köylü1
AYRICA TARLADA DA GİDEBİLİR....
Alıntıları Göster -
NETPA hakkında yazılanlara bir bak istersen.. sipromuş öyle sipor olmaz olsun. araba dediğin tarlada gitmeli.........quote:
Orijinalden alıntı: Köylü1
AYRICA TARLADA DA GİDEBİLİR....
Alıntıları Göster
http://forum.donanimhaber.com/m_9186072/tm.htm
-
kapılarını gördün dimi işte tarladan geçerken onu uçuruyor onlar.quote:
Orijinalden alıntı: Köylü1
NETPA hakkında yazılanlara bir bak istersen.. sipromuş öyle sipor olmaz olsun. araba dediğin tarlada gitmeli.........
http://forum.donanimhaber.com/m_9186072/tm.htm
Alıntıları Göster -
alt kısmına da baktın mı yere yapışmış o araç tarlada gitmez................quote:
Orijinalden alıntı: muribbi
kapılarını gördün dimi işte tarladan geçerken onu uçuruyor onlar.
Alıntıları Göster -
arkadaşlar bu arabalar gerçekmi çok güzel yaa ama bişey sorucam türkiyede varmı bunlar ben yok diye biliyorumquote:
Orijinalden alıntı: Köylü1
alt kısmına da baktın mı yere yapışmış o araç tarlada gitmez................
Alıntıları Göster -
quote:
Orijinalden alıntı: Köylü1
gösterdiğin araç altica nın alt sınıfı...
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: Köylü1
gösterdiğin araç altica nın alt sınıfı...
sonuçta alticadan güzelya ben ona bakarım
DÜZELTME:
Hem sen benim aracım tarlada da gitmeli demişsin, Allah aşkına sen bi altica sahibi olsan onu tarlaya sokar mısın ? Peki buna sen inandın mı ?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muratugras -- 2 Ekim 2006; 22:45:38 >
-
Önden süper görünüyor ara..harbi şekil yapmış reno yinequote:
Orijinalden alıntı: muratugrasquote:
Orjinalden alıntı: Köylü1
gösterdiğin araç altica nın alt sınıfı...
sonuçta alticadan güzelya ben ona bakarım
DÜZELTME:
Hem sen benim aracım tarlada da gitmeli demişsin, Allah aşkına sen bi altica sahibi olsan onu tarlaya sokar mısın ? Peki buna sen inandın mı ?
Alıntıları Göster
-
Yaw bi tutturmuş tarla tarla die geçiniyor HERKES SENİN GİBİ TARLADA OTURMUYOR KARDEŞİM TAMAMMI.üstelik sen ALTİCA alsan dier kardeşiminde sölediği gibi onu tarlaya sokarmısın ? SEN ARABAYI DİER ARABALARDAN AYIRAN ÖZELLİK OLARAK TARLAYI SEÇİYORSAN NE DİYEYİM SANAquote:
Orijinalden alıntı: red_power
Önden süper görünüyor ara..harbi şekil yapmış reno yine
Alıntıları Göster
-
quote:
Orijinalden alıntı: Köylü1
NETPA hakkında yazılanlara bir bak istersen.. sipromuş öyle sipor olmaz olsun. araba dediğin tarlada gitmeli.........
http://forum.donanimhaber.com/m_9186072/tm.htm
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: Köylü1
NETPA hakkında yazılanlara bir bak istersen.. sipromuş öyle sipor olmaz olsun. araba dediğin tarlada gitmeli.........
http://forum.donanimhaber.com/m_9186072/tm.htm
kardeşim sen galiba yazı yazmayı bilmiyon o aracın ismi NEPTA netpa deil
SPORDA SİPOR ve sipro teil DEİL TAMAMMI ÖĞRENDİNMİ ABİCİM
-
TAMAM KABUL ETMEMEK ELDE DEİL SÜPER ARABA AMA SENDE KABULLEN NEPTO DAHA İYİ.quote:
Orijinalden alıntı: CoReDuO64quote:
Orjinalden alıntı: Köylü1
NETPA hakkında yazılanlara bir bak istersen.. sipromuş öyle sipor olmaz olsun. araba dediğin tarlada gitmeli.........
http://forum.donanimhaber.com/m_9186072/tm.htm
kardeşim sen galiba yazı yazmayı bilmiyon o aracın ismi NEPTA netpa deil
SPORDA SİPOR ve sipro teil DEİL TAMAMMI ÖĞRENDİNMİ ABİCİM
Alıntıları Göster
-
İLLEDE TARLADA GEZCEM DİOSAN BİR SUV AL YADA RENAULT EGEUSquote:
Orijinalden alıntı: CoReDuO64
TAMAM KABUL ETMEMEK ELDE DEİL SÜPER ARABA AMA SENDE KABULLEN NEPTO DAHA İYİ.
Alıntıları Göster -
Teşekkürler, kabul et benim araba da güzel, sizinki siporda olsun , herkez güle güle kullansın allah tekerine tarlada taş değdirmesin....quote:
Orijinalden alıntı: CoReDuO64
İLLEDE TARLADA GEZCEM DİOSAN BİR SUV AL YADA RENAULT EGEUS
Alıntıları Göster
Benzer içerikler
- megane 2 kapılar kilitlenmiyor
- toros kalorifer musluğu nasıl açılır
- fluence 1.6 benzinli yorumları
- renault latitude en dolu paketi hangisi
- megane 2 teyp kodu
- renault rafale 2024
- yeni renault master
- yeni renault 5
- 2025 renault
- sıfır araba fiyatları
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X