Şimdi Ara

R E N A U L T A L T İ C A

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
0
Favori
1.103
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Renault Altica gerçek araba işte bu, varsa daha iyisi göster resmini....

     R E N A U L T     A L T İ C A


     R E N A U L T     A L T İ C A


     R E N A U L T     A L T İ C A







  • harika araba

     R E N A U L T     A L T İ C A
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Köylü1

    harika araba

     R E N A U L T     A L T İ C A
    Var daha iyisi, gösteriyim resmimi

    Renault NEPTA

     R E N A U L T     A L T İ C A


     R E N A U L T     A L T İ C A


     R E N A U L T     A L T İ C A


     R E N A U L T     A L T İ C A




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratugras

    Var daha iyisi, gösteriyim resmimi

    Renault NEPTA

     R E N A U L T     A L T İ C A


     R E N A U L T     A L T İ C A


     R E N A U L T     A L T İ C A


     R E N A U L T     A L T İ C A


    Alıntıları Göster
    gösterdiğin araç altica nın alt sınıfı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Köylü1

    gösterdiğin araç altica nın alt sınıfı...

    Alıntıları Göster
    @Küylü1 sen git köyünde traktör sür NEPTA daha çıkalı bikaç hafta oldu altica ise 6 aydır var üstelik NEPTA onun spor modeli her yönden daha iii @muratugras kardeşim seni fena mors etmıs daha iyi senin için sen git küyünde muhtarlık yap



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CoReDuO64 -- 2 Ekim 2006; 22:13:45 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CoReDuO64

    @Küylü1 sen git köyünde traktör sür NEPTA daha çıkalı bikaç hafta oldu altica ise 6 aydır var üstelik NEPTA onun spor modeli her yönden daha iii @muratugras kardeşim seni fena mors etmıs daha iyi senin için sen git küyünde muhtarlık yap

    Alıntıları Göster
    Ben spor sevmem, sporlar nazik olur, benim araba tarlada dağda taşta gitmeli...
    quote:

    Orjinalden alıntı: CoReDuO64

    @KÖYLÜ1 sen git köyünde traktör sür NEPTA daha çıkalı bikaç hafta oldu altica ise 6 aydır var üstelik NEPTA onun spor modeli her yönden daha iii




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Köylü1

    Ben spor sevmem, sporlar nazik olur, benim araba tarlada dağda taşta gitmeli...
    quote:

    Orjinalden alıntı: CoReDuO64

    @KÖYLÜ1 sen git köyünde traktör sür NEPTA daha çıkalı bikaç hafta oldu altica ise 6 aydır var üstelik NEPTA onun spor modeli her yönden daha iii


    Alıntıları Göster
    “Altica; tasarımı, akıcı ve sportif çizgiler arasında dengeyi simgeliyor. Station-wagon kavramının fütürist ve orijinal bir vizyonunu oluşturan Altica, güçlü ve yenilikçi bir kimliğe sahip.”
    Patrick le Quément
    Renault Endüstriyel Tasarım Direktörü
    Renault, yeni konsept otomobili Altica’yı tanıtıyor. Altica, akıcı çizgilerle iç mekan genişliğini bir arada sunan sportif bir Station-wagon. Uzun ön yüzü ve yuvarlak hatları dinamik karakterini vurgularken, modüler iç mekanı mükemmel yükleme kapasiteleri sunuyor.
    Altica, otomobilde yüksek düzeyde yaşam kalitesiyle Station-wagon’un dinamik bir ifadesini oluşturuyor. Coupe’nin sportif çekiciliği ile Station-wagon’un pratiklik özelliğini üzerinde topluyor.

    Akıcı ve sportif
    Panoramik ön camı ile arka camı, aracın aerodinamik akıcılığını vurguluyor. İki tonlu kasa rengi, aracın profilini vurgularken, Altica’nın grafik kimliğini öne çıkarıyor.
    Otomobilin genel görünüşü - alçak siluet, uzun ön yüz, geniş çamurluklar - ve boyutunun orantıları sportif bir modelin dinamik niteliklerinin ifadesi.
    Şeffaf karolardan oluşan bir mozaik görünümündeki yan arka camlar hareket olgusunu ifade ediyor.
    İç mekan, dış tasarımla uyumlu; sportif ve dinamik. Şoför mahalli, Formula 1 dünyasını hatırlatan, dört profil koldan oluşan bir yapıya asılı.
    Şeffaf tavan ve panoramik ön cam iç mekanın aydınlığına katkıda bulunuyor. Mozaik görünümlü yan arka camlar, vitray özelliği göstererek güneş ışınlarını geçiriyor ve daha da sıcak bir iç ortam yaratıyor. Bu elemanların yerleşimi ve yönlendirilişi, sürücüye arkada ¾ oranında daha iyi bir görüş sağlayarak park manevralarını kolaylaştırıyor.
    Dört işlevli (gündüz farı, park lambaları, kısa farlar, uzun farlar) farların yapısı led sıralarından oluşuyor.
    Bu farlar ayrıca yenilik olarak, gündüz farı işlevinde hâle etkisi yaratıyor. Hâle etkisi, iki yoldan elde ediliyor. Öncelikle, farın polikarbonat dış camı üzerine lazer kayıtla elde edilen binlerce mikro benek yansıtılıyor. Çıplak gözün göremediği bu beneklerin aydınlatma fonksiyonu sağlayan ışık huzmelerinin üzerinde hiçbir etkisi yok, çünkü ışığı geçiriyorlar. Buna karşılık, gündüz farı konumunda, far camının yüzeyi yan kenarlarından aydınlanıyor. Dolayısıyla ışınlar bir anlamda malzemenin içinde tutulmuş gibi oluyor: Işınlar camın tüm yüzeyi boyunca yayılıyor ve gündüz farı ve park farı işlevlerinde orijinal ve etkin bir hâle etkisi yaratıyor.

    Pratik yönlü Station-wagon
    Kelebek kanadı şeklinde açılan kapıları Altica’nın sportif karakterini pekiştiriyor. Üstelik kapıların kesimi bu alçak otomobile rahat biniş ve iniş sağlıyor.
    Geniş iç mekanı sayesinde, Altica, sportif özelliğine rağmen, yüksek bir yaşam kalitesi sunan bir araç. Dört bağımsız koltuğun her biri, mükemmel düzeyde bir konfor sağlıyor.
    Koltukların konumu sabit. Sürücü koltuğu ve pedallar ayarlanabiliyor ve motorlu bir mekanizma sayesinde sürücünün vücut şekline uyarlanabiliyorlar. Ortadaki dirseklik, sürücü oturduğunda otomatik olarak açılıyor ve yüksekliği ayarlanabiliyor.
    Uçaklardan esinlenilerek uzunlamasına konumlandırılmış olan dashboard, sürücünün otomobille tek vücut olmasını sağlıyor.
    Sayaç, iki okuma modu sunuyor. “Konfor” pozisyonunda, aracın hızı ortada görüntüleniyor. Sayacın çevresinde ise yasal hızlar yer alıyor ve hız sınırı aşıldığında kırmızı renkte uyarı veriyor. “Spor” pozisyonunda ise hız yine ortada gösteriliyor. Bu konumda değişiklik sayacın çevresinde yer alıyor: Sayacın çevresinde dijital devir sayacı ve turbo basınç göstergesi görülüyor. Yüksek çözünürlüklü ekran, grafik görüntüsüyle teknolojiyi adeta insanlaştırıyor. Saat dünyasını çağrıştıran bir hassasiyet ve ileri teknoloji arayışının ürünü.
    Altica, akılcı eşya yerleştirme alanları sunuyor: Deniz kabuğu şeklinde torpido gözü, kolçaklar ve orta konsolda portföy şeklindeki cepler ve arka döşemenin altında kapaklı bir göz.
    Arka koltukların sırtlığı katlanarak taban sacı içine yatırılabiliyor. Döşemede, ayrıca, ağır ve boyutlu eşyaların bağlanmasını sağlayan sabitleme kayışları bulunuyor. Böylece, arka koltuklar yatırıldığında, Altica, 1 300 dm3’lük büyük bir bagaj kapasitesine sahip iki koltuklu bir Coupe’ye dönüşüyor. Bagaj kapısı, çok rahat bir erişim ve çok alçak bir yükleme eşiği sağlıyor.




    Sürüş keyfi, güç ve hakimiyet
    Altica, dinamik ve sportif bir station-wagon. Sağladığı sürüş keyfinde, güç ve araca hakimiyet duygusu ön plana çıkıyor.
    Altica, uzun burnu, spor otomobil boyutları (4,27 m uzunluk, 1,83 metre genişlik) ve çok alçak ağırlık merkezi ile mükemmel sürüş özellikleri sunuyor.
    Altica’nın yeni dizel motoru, partikül filtreli 2.0 dCi, ürettiği 177 bg güç ve 380 Nm tork ile, aracın 0 km’den 100 km’ye 7,5 saniyede çıkmasına olanak sağlıyor. 6 vitesli şanzımanla birleşen bu motor, son derece yüksek hızlanma ve esneklik kapasitesi sağlıyor. Ancak, Altica’da performans, tasarruf ile başa baş gidiyor: Renault-Nissan İttifakı’nın bir ürünü olan bu motor, son derece ekonomik: km’de 140 g CO2 emisyonuna eşdeğer bir tüketimi var. Altica’nın dizel motoru, bu özellikleriyle performans ve sürüş keyfi bakımından sınıfının en iyisi.
    Bu düşük yakıt tüketimi, aynı zamanda, başka araçlarda pek görülmeyen bir aerodinamik performansın da sonucu. Tavanın ucunda, hava akımının araçtan ayrıldığı noktada, göze pek çarpmayan mekanik bir sistem aracılığı ile hava 2 mm genişliğinde bir yarıktan dönüşümlü olarak üflenip emiliyor. Sentetik püskürtme adı verilen bu sistem, hava akımlarının yüzeyden ayrılmasını aracın hızına bağlı olarak aktif bir şekilde kontrol ediyor. Renault’nun patentini aldığı bu yenilikçi sistem, aracın arkasında bıraktığı hava anaforunu azaltıyor ve yapısını kontrol altında tutuyor. Bu sistem, sadece 10 W güç tüketerek, 130 km/s’de %15 Cx düşüşü sağlıyor.

    Valeo
    Altica’nın aydınlatma işlevleri, yüksek performanslı elektro-ışıklı diyotlardan (ledler) oluşan farlarla sağlanıyor.
    Kısa ve uzun far fonksiyonları tek bir işlevsel blokta bir araya getirildi. Işığın miktarı ve dağılımı ledlerin kontrolüyle sürüş koşullarına göre sürekli şekilde ayarlanabiliyor.
    Otoyolda, uzun menzilli görüş sağlayan ledler otomatik olarak devreye giriyor ve ayarlanıyor. Böylece, göz kamaştırmadan sürekli şekilde optimum düzeyde görüş sağlanır. Ledlerin gün ışığına yakın olan rengi, görsel konforu artırıyor ve görüş alanını genişletiyor.
    Araç seyir halindeyken çoğunlukla yanan gündüz farlarında da ledlerden yararlanılıyor. Ledlerin güç tüketimine oranla sağladığı yüksek ışık verimi, gereken enerji miktarını, klasik bir ışık kaynağına kıyasla hissedilir derecede azaltıyor. Ayrıca, ledler mevcut bütün ışık kaynaklarına göre çok daha uzun ömürlüler.
    Farın tamamını kaplayan bir ışık perdesi ile sağlanan park lambası işlevi de, dünyada bir ilk oluşturuyor. Bu yenilik, Valeo tarafından geliştirilmiş olan MicroOptique teknolojisinin uygulanmasıyla elde edildi.

    TEKNİK BİLGİLER
    Boyutlar
    Toplam uzunluk 4 270 mm Dingil aralığı 2 620 mm Arka dingil çıkıntısı 714 mm
    Dikiz aynaları hariç genişlik 1 830 mm Ön ve arka tekerlek izleri 1 540 mm Yerden yükseklik 175 mm
    Yükseklik 1 360 mm Ön dingil çıkıntısı 936 mm Ağırlık 1 300 kg

    Motor-şanzıman grubu
    Motor: 2.0 l 16v dCi turbo kompresörlü 4 silindirli dizel motor, Euro 4 uyumlu; denge milli ve partikül filtreli.
    Güç: 130 kW / 177 bg; azami tork: 2000 devir/dakika’da 380 Nm.
    Hızlanma: 0 - 100 km/s, 7,5 saniye
    Tüketim: Azami CO2 emisyonu 140 g/km; standart parkurda 100 km’de 5.3 l.
    Şanzıman : 6 vitesli mekanik şanzıman.

    Aktarma
    Önden çekişli, önde enine motor 21” jant Lastikler: 245/35 – ZR21
    Partnerler
    Valeo: Gündüz farı ve park lambası işlevlerinde far camı üzerinde mikro kanallar oluşturan MicroOptique teknolojisi
    Yüksek verimli ledlerle gerçekleştirilen far ve sinyal lambası işlevleri
    Michelin: Pilot Sport 2 lastikler
    Montupet: Hafif alaşımlı özel jantlar

    Dış donanımlar
    * Aktif sentetik hava püskürtme sistemi: Tavanın ucuna takılı olan bu sistem, 130 km/s hızda sürüklenme etkisini %15 azaltır.
    * Kelebek kanadı şeklinde iki kapı, optik algılayıcılarla açılır.
    * Panoramik ön cam ve saydam tavan
    * ¾ arka görüşün optimizasyonu : Mozaik yapıda arka yan camlarla sağlanmıştır.
    * Bagaj kapısı, geniş bir erişim ve yerden 450 mm yükseklikte olan alçak bir yükleme eşiği sağlar.

    İç donanımlar
    * Dört bağımsız koltuk: Bunlardan ikisi arkaya yatırılabilir. Böylece, 1 300 dm3’lük bir yükleme hacmi sağlanır.
    * Sürücü koltuğu : Dört gergiyle asılıdır.
    * Motorlu direksiyon ve pedal ayarı
    * Otomatik gizleme işlevi: Kapı açıldığında, direksiyon ve pedallar otomatik olarak içeri çekilir; aynı zamanda orta dirseklik açılır.
    * Analojik ve dijital sayaç: “Spor” ve “Konfor” şeklinde iki kullanım modu vardır.
    * İlave eşya yerleştirme alanı: Bagaj döşemesinin arka tabletinin altında yer alır.
    http://www.otomobilgazetesi.com/haberoku.asp?id=1508




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    B E Y L E R :d [S
    7 yıl önce açıldı
    A.P.I.C MODE ?
    18 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Köylü1

    “Altica; tasarımı, akıcı ve sportif çizgiler arasında dengeyi simgeliyor. Station-wagon kavramının fütürist ve orijinal bir vizyonunu oluşturan Altica, güçlü ve yenilikçi bir kimliğe sahip.”
    Patrick le Quément
    Renault Endüstriyel Tasarım Direktörü
    Renault, yeni konsept otomobili Altica’yı tanıtıyor. Altica, akıcı çizgilerle iç mekan genişliğini bir arada sunan sportif bir Station-wagon. Uzun ön yüzü ve yuvarlak hatları dinamik karakterini vurgularken, modüler iç mekanı mükemmel yükleme kapasiteleri sunuyor.
    Altica, otomobilde yüksek düzeyde yaşam kalitesiyle Station-wagon’un dinamik bir ifadesini oluşturuyor. Coupe’nin sportif çekiciliği ile Station-wagon’un pratiklik özelliğini üzerinde topluyor.

    Akıcı ve sportif
    Panoramik ön camı ile arka camı, aracın aerodinamik akıcılığını vurguluyor. İki tonlu kasa rengi, aracın profilini vurgularken, Altica’nın grafik kimliğini öne çıkarıyor.
    Otomobilin genel görünüşü - alçak siluet, uzun ön yüz, geniş çamurluklar - ve boyutunun orantıları sportif bir modelin dinamik niteliklerinin ifadesi.
    Şeffaf karolardan oluşan bir mozaik görünümündeki yan arka camlar hareket olgusunu ifade ediyor.
    İç mekan, dış tasarımla uyumlu; sportif ve dinamik. Şoför mahalli, Formula 1 dünyasını hatırlatan, dört profil koldan oluşan bir yapıya asılı.
    Şeffaf tavan ve panoramik ön cam iç mekanın aydınlığına katkıda bulunuyor. Mozaik görünümlü yan arka camlar, vitray özelliği göstererek güneş ışınlarını geçiriyor ve daha da sıcak bir iç ortam yaratıyor. Bu elemanların yerleşimi ve yönlendirilişi, sürücüye arkada ¾ oranında daha iyi bir görüş sağlayarak park manevralarını kolaylaştırıyor.
    Dört işlevli (gündüz farı, park lambaları, kısa farlar, uzun farlar) farların yapısı led sıralarından oluşuyor.
    Bu farlar ayrıca yenilik olarak, gündüz farı işlevinde hâle etkisi yaratıyor. Hâle etkisi, iki yoldan elde ediliyor. Öncelikle, farın polikarbonat dış camı üzerine lazer kayıtla elde edilen binlerce mikro benek yansıtılıyor. Çıplak gözün göremediği bu beneklerin aydınlatma fonksiyonu sağlayan ışık huzmelerinin üzerinde hiçbir etkisi yok, çünkü ışığı geçiriyorlar. Buna karşılık, gündüz farı konumunda, far camının yüzeyi yan kenarlarından aydınlanıyor. Dolayısıyla ışınlar bir anlamda malzemenin içinde tutulmuş gibi oluyor: Işınlar camın tüm yüzeyi boyunca yayılıyor ve gündüz farı ve park farı işlevlerinde orijinal ve etkin bir hâle etkisi yaratıyor.

    Pratik yönlü Station-wagon
    Kelebek kanadı şeklinde açılan kapıları Altica’nın sportif karakterini pekiştiriyor. Üstelik kapıların kesimi bu alçak otomobile rahat biniş ve iniş sağlıyor.
    Geniş iç mekanı sayesinde, Altica, sportif özelliğine rağmen, yüksek bir yaşam kalitesi sunan bir araç. Dört bağımsız koltuğun her biri, mükemmel düzeyde bir konfor sağlıyor.
    Koltukların konumu sabit. Sürücü koltuğu ve pedallar ayarlanabiliyor ve motorlu bir mekanizma sayesinde sürücünün vücut şekline uyarlanabiliyorlar. Ortadaki dirseklik, sürücü oturduğunda otomatik olarak açılıyor ve yüksekliği ayarlanabiliyor.
    Uçaklardan esinlenilerek uzunlamasına konumlandırılmış olan dashboard, sürücünün otomobille tek vücut olmasını sağlıyor.
    Sayaç, iki okuma modu sunuyor. “Konfor” pozisyonunda, aracın hızı ortada görüntüleniyor. Sayacın çevresinde ise yasal hızlar yer alıyor ve hız sınırı aşıldığında kırmızı renkte uyarı veriyor. “Spor” pozisyonunda ise hız yine ortada gösteriliyor. Bu konumda değişiklik sayacın çevresinde yer alıyor: Sayacın çevresinde dijital devir sayacı ve turbo basınç göstergesi görülüyor. Yüksek çözünürlüklü ekran, grafik görüntüsüyle teknolojiyi adeta insanlaştırıyor. Saat dünyasını çağrıştıran bir hassasiyet ve ileri teknoloji arayışının ürünü.
    Altica, akılcı eşya yerleştirme alanları sunuyor: Deniz kabuğu şeklinde torpido gözü, kolçaklar ve orta konsolda portföy şeklindeki cepler ve arka döşemenin altında kapaklı bir göz.
    Arka koltukların sırtlığı katlanarak taban sacı içine yatırılabiliyor. Döşemede, ayrıca, ağır ve boyutlu eşyaların bağlanmasını sağlayan sabitleme kayışları bulunuyor. Böylece, arka koltuklar yatırıldığında, Altica, 1 300 dm3’lük büyük bir bagaj kapasitesine sahip iki koltuklu bir Coupe’ye dönüşüyor. Bagaj kapısı, çok rahat bir erişim ve çok alçak bir yükleme eşiği sağlıyor.




    Sürüş keyfi, güç ve hakimiyet
    Altica, dinamik ve sportif bir station-wagon. Sağladığı sürüş keyfinde, güç ve araca hakimiyet duygusu ön plana çıkıyor.
    Altica, uzun burnu, spor otomobil boyutları (4,27 m uzunluk, 1,83 metre genişlik) ve çok alçak ağırlık merkezi ile mükemmel sürüş özellikleri sunuyor.
    Altica’nın yeni dizel motoru, partikül filtreli 2.0 dCi, ürettiği 177 bg güç ve 380 Nm tork ile, aracın 0 km’den 100 km’ye 7,5 saniyede çıkmasına olanak sağlıyor. 6 vitesli şanzımanla birleşen bu motor, son derece yüksek hızlanma ve esneklik kapasitesi sağlıyor. Ancak, Altica’da performans, tasarruf ile başa baş gidiyor: Renault-Nissan İttifakı’nın bir ürünü olan bu motor, son derece ekonomik: km’de 140 g CO2 emisyonuna eşdeğer bir tüketimi var. Altica’nın dizel motoru, bu özellikleriyle performans ve sürüş keyfi bakımından sınıfının en iyisi.
    Bu düşük yakıt tüketimi, aynı zamanda, başka araçlarda pek görülmeyen bir aerodinamik performansın da sonucu. Tavanın ucunda, hava akımının araçtan ayrıldığı noktada, göze pek çarpmayan mekanik bir sistem aracılığı ile hava 2 mm genişliğinde bir yarıktan dönüşümlü olarak üflenip emiliyor. Sentetik püskürtme adı verilen bu sistem, hava akımlarının yüzeyden ayrılmasını aracın hızına bağlı olarak aktif bir şekilde kontrol ediyor. Renault’nun patentini aldığı bu yenilikçi sistem, aracın arkasında bıraktığı hava anaforunu azaltıyor ve yapısını kontrol altında tutuyor. Bu sistem, sadece 10 W güç tüketerek, 130 km/s’de %15 Cx düşüşü sağlıyor.

    Valeo
    Altica’nın aydınlatma işlevleri, yüksek performanslı elektro-ışıklı diyotlardan (ledler) oluşan farlarla sağlanıyor.
    Kısa ve uzun far fonksiyonları tek bir işlevsel blokta bir araya getirildi. Işığın miktarı ve dağılımı ledlerin kontrolüyle sürüş koşullarına göre sürekli şekilde ayarlanabiliyor.
    Otoyolda, uzun menzilli görüş sağlayan ledler otomatik olarak devreye giriyor ve ayarlanıyor. Böylece, göz kamaştırmadan sürekli şekilde optimum düzeyde görüş sağlanır. Ledlerin gün ışığına yakın olan rengi, görsel konforu artırıyor ve görüş alanını genişletiyor.
    Araç seyir halindeyken çoğunlukla yanan gündüz farlarında da ledlerden yararlanılıyor. Ledlerin güç tüketimine oranla sağladığı yüksek ışık verimi, gereken enerji miktarını, klasik bir ışık kaynağına kıyasla hissedilir derecede azaltıyor. Ayrıca, ledler mevcut bütün ışık kaynaklarına göre çok daha uzun ömürlüler.
    Farın tamamını kaplayan bir ışık perdesi ile sağlanan park lambası işlevi de, dünyada bir ilk oluşturuyor. Bu yenilik, Valeo tarafından geliştirilmiş olan MicroOptique teknolojisinin uygulanmasıyla elde edildi.

    TEKNİK BİLGİLER
    Boyutlar
    Toplam uzunluk 4 270 mm Dingil aralığı 2 620 mm Arka dingil çıkıntısı 714 mm
    Dikiz aynaları hariç genişlik 1 830 mm Ön ve arka tekerlek izleri 1 540 mm Yerden yükseklik 175 mm
    Yükseklik 1 360 mm Ön dingil çıkıntısı 936 mm Ağırlık 1 300 kg

    Motor-şanzıman grubu
    Motor: 2.0 l 16v dCi turbo kompresörlü 4 silindirli dizel motor, Euro 4 uyumlu; denge milli ve partikül filtreli.
    Güç: 130 kW / 177 bg; azami tork: 2000 devir/dakika’da 380 Nm.
    Hızlanma: 0 - 100 km/s, 7,5 saniye
    Tüketim: Azami CO2 emisyonu 140 g/km; standart parkurda 100 km’de 5.3 l.
    Şanzıman : 6 vitesli mekanik şanzıman.

    Aktarma
    Önden çekişli, önde enine motor 21” jant Lastikler: 245/35 – ZR21
    Partnerler
    Valeo: Gündüz farı ve park lambası işlevlerinde far camı üzerinde mikro kanallar oluşturan MicroOptique teknolojisi
    Yüksek verimli ledlerle gerçekleştirilen far ve sinyal lambası işlevleri
    Michelin: Pilot Sport 2 lastikler
    Montupet: Hafif alaşımlı özel jantlar

    Dış donanımlar
    * Aktif sentetik hava püskürtme sistemi: Tavanın ucuna takılı olan bu sistem, 130 km/s hızda sürüklenme etkisini %15 azaltır.
    * Kelebek kanadı şeklinde iki kapı, optik algılayıcılarla açılır.
    * Panoramik ön cam ve saydam tavan
    * ¾ arka görüşün optimizasyonu : Mozaik yapıda arka yan camlarla sağlanmıştır.
    * Bagaj kapısı, geniş bir erişim ve yerden 450 mm yükseklikte olan alçak bir yükleme eşiği sağlar.

    İç donanımlar
    * Dört bağımsız koltuk: Bunlardan ikisi arkaya yatırılabilir. Böylece, 1 300 dm3’lük bir yükleme hacmi sağlanır.
    * Sürücü koltuğu : Dört gergiyle asılıdır.
    * Motorlu direksiyon ve pedal ayarı
    * Otomatik gizleme işlevi: Kapı açıldığında, direksiyon ve pedallar otomatik olarak içeri çekilir; aynı zamanda orta dirseklik açılır.
    * Analojik ve dijital sayaç: “Spor” ve “Konfor” şeklinde iki kullanım modu vardır.
    * İlave eşya yerleştirme alanı: Bagaj döşemesinin arka tabletinin altında yer alır.
    http://www.otomobilgazetesi.com/haberoku.asp?id=1508

    Alıntıları Göster
    AYRICA TARLADA DA GİDEBİLİR....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Köylü1

    AYRICA TARLADA DA GİDEBİLİR....

    Alıntıları Göster
    nepta 420 bg dir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Köylü1

    AYRICA TARLADA DA GİDEBİLİR....

    Alıntıları Göster
    NETPA hakkında yazılanlara bir bak istersen.. sipromuş öyle sipor olmaz olsun. araba dediğin tarlada gitmeli.........
    http://forum.donanimhaber.com/m_9186072/tm.htm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Köylü1

    NETPA hakkında yazılanlara bir bak istersen.. sipromuş öyle sipor olmaz olsun. araba dediğin tarlada gitmeli.........
    http://forum.donanimhaber.com/m_9186072/tm.htm

    Alıntıları Göster
    kapılarını gördün dimi işte tarladan geçerken onu uçuruyor onlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muribbi

    kapılarını gördün dimi işte tarladan geçerken onu uçuruyor onlar.

    Alıntıları Göster
    alt kısmına da baktın mı yere yapışmış o araç tarlada gitmez................
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Köylü1

    alt kısmına da baktın mı yere yapışmış o araç tarlada gitmez................

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar bu arabalar gerçekmi çok güzel yaa ama bişey sorucam türkiyede varmı bunlar ben yok diye biliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Köylü1

    gösterdiğin araç altica nın alt sınıfı...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Köylü1

    gösterdiğin araç altica nın alt sınıfı...


    sonuçta alticadan güzelya ben ona bakarım

    DÜZELTME:
    Hem sen benim aracım tarlada da gitmeli demişsin, Allah aşkına sen bi altica sahibi olsan onu tarlaya sokar mısın ? Peki buna sen inandın mı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muratugras -- 2 Ekim 2006; 22:45:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratugras

    quote:

    Orjinalden alıntı: Köylü1

    gösterdiğin araç altica nın alt sınıfı...


    sonuçta alticadan güzelya ben ona bakarım

    DÜZELTME:
    Hem sen benim aracım tarlada da gitmeli demişsin, Allah aşkına sen bi altica sahibi olsan onu tarlaya sokar mısın ? Peki buna sen inandın mı ?

    Alıntıları Göster
    Önden süper görünüyor ara..harbi şekil yapmış reno yine




  • quote:

    Orijinalden alıntı: red_power

    Önden süper görünüyor ara..harbi şekil yapmış reno yine

    Alıntıları Göster
    Yaw bi tutturmuş tarla tarla die geçiniyor HERKES SENİN GİBİ TARLADA OTURMUYOR KARDEŞİM TAMAMMI.üstelik sen ALTİCA alsan dier kardeşiminde sölediği gibi onu tarlaya sokarmısın ? SEN ARABAYI DİER ARABALARDAN AYIRAN ÖZELLİK OLARAK TARLAYI SEÇİYORSAN NE DİYEYİM SANA




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Köylü1

    NETPA hakkında yazılanlara bir bak istersen.. sipromuş öyle sipor olmaz olsun. araba dediğin tarlada gitmeli.........
    http://forum.donanimhaber.com/m_9186072/tm.htm

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Köylü1

    NETPA hakkında yazılanlara bir bak istersen.. sipromuş öyle sipor olmaz olsun. araba dediğin tarlada gitmeli.........
    http://forum.donanimhaber.com/m_9186072/tm.htm


    kardeşim sen galiba yazı yazmayı bilmiyon o aracın ismi NEPTA netpa deil

    SPORDA SİPOR ve sipro teil DEİL TAMAMMI ÖĞRENDİNMİ ABİCİM




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CoReDuO64

    quote:

    Orjinalden alıntı: Köylü1

    NETPA hakkında yazılanlara bir bak istersen.. sipromuş öyle sipor olmaz olsun. araba dediğin tarlada gitmeli.........
    http://forum.donanimhaber.com/m_9186072/tm.htm


    kardeşim sen galiba yazı yazmayı bilmiyon o aracın ismi NEPTA netpa deil

    SPORDA SİPOR ve sipro teil DEİL TAMAMMI ÖĞRENDİNMİ ABİCİM

    Alıntıları Göster
    TAMAM KABUL ETMEMEK ELDE DEİL SÜPER ARABA AMA SENDE KABULLEN NEPTO DAHA İYİ.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CoReDuO64

    TAMAM KABUL ETMEMEK ELDE DEİL SÜPER ARABA AMA SENDE KABULLEN NEPTO DAHA İYİ.

    Alıntıları Göster
    İLLEDE TARLADA GEZCEM DİOSAN BİR SUV AL YADA RENAULT EGEUS
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CoReDuO64

    İLLEDE TARLADA GEZCEM DİOSAN BİR SUV AL YADA RENAULT EGEUS

    Alıntıları Göster
    Teşekkürler, kabul et benim araba da güzel, sizinki siporda olsun , herkez güle güle kullansın allah tekerine tarlada taş değdirmesin....
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.