Şimdi Ara

r9 270 Dual-x oc 209tl (25. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
502
Cevap
16
Favori
15.949
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu vatan bilgisayar, ne iğrenç, ne çirkef, ne pislik bir firmaymış lan..
    Sen kalk 3 kere müşterilere yalan söyle, bunun karşılığında özür dileme, şikayetvar.com'a şikayet edilmedikçe müşterilerini arama, teselli etmek için az çok altlimitsiz çek tanımlama ve hatta sitedeki üyelikleri dahi iptal etme...

    Bak, ne kadar çok olumsuzluk saydım, bir tane olumlu davranışını göremedim... Bundan sonra ne ordan alışveriş yaparım, ne de yaptırırım.. Yapmayın ve yaptırmayın; böyle pislik firmalar iflas etmeye mahkum olmalı artık.. Cezalandırın böylelerini..!
  • Bugün yine aradılar aradan aylar geçmiş :)

    Şikayetvar.com da ki şikayetimi sil diyecekler utanmasalar...
  • Bir Acayip Adamm B kullanıcısına yanıt
    Arayıp ne diyorlar?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

    Arayıp ne diyorlar?

    Bu sefer yanlış fiyat girdiklerini söylediler.Bilgilendirdiler güya
    Ben de gereken cevabı verdim tabi
  • takip numarasından telefon ile sorgulayan var mı? durum nedir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shockwave error -- 24 Kasım 2014; 12:29:26 >
  • thh aradılar bugun. vatandan savunma istemişler. vatanda parayı iade ettik demiş. adam bana dogru mu dedi telefonda bende evet iade ettiler dedim. sonuç nolcak dedim bilmiyorum heyet toplanınca karar verecek dedi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mussti19

    thh aradılar bugun. vatandan savunma istemişler. vatanda parayı iade ettik demiş. adam bana dogru mu dedi telefonda bende evet iade ettiler dedim. sonuç nolcak dedim bilmiyorum heyet toplanınca karar verecek dedi

    para iade edip işin içinden sıyrılma durumu varsa karar çıkmaz. ne ala memleket. dalga geçer gibi 1001 bahane uydur, sonra ben parasını iade ettim de işin içinden çık :)

    bi de hocam, siz dilekçede yanlış fiyat vs diyemi başvurdunuz yoksa stok yok , ürün bozuk vs gibi bahaneler ürettiler diye de eklediniz mi ?

    he bu arada, kart internet hariç bütün mağazalarda stokta :) thh yi ariyayım da karar henüz çıkmamışsa ek delil koyayım dosyaya.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SPaCeLoRD -- 27 Kasım 2014; 23:53:40 >
  • Bugün vatan dan aradılar. Şikayet ellerine ulaşmış. Şikayetinizi, vatanbilgisayar olarak telafi edebilmek için gerekli departmana yönlendirildiği söylendi. THH karara bağlamadan gerçekten telafi ederlerse güzel olur ^^
  • shockwave error kullanıcısına yanıt
    hocam bir gelişme var mı :)
  • MrKhan kullanıcısına yanıt
    En son aramalarından sonra ses seda çıkmadı. Muhtemelen THH ye savunma vermediler. İlgili birime aktardık dediler. Bakalım.
  • Thh yi arıyorum açmıyor adamlar. İlla gitmek lazım gelişmeleri öğrenmek için. Uyuz oldum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • SPaCeLoRD kullanıcısına yanıt
    Hiç bir THH telefonlara bakmıyor. Âdet bu galiba. Ben Kadıköy kaymakamlığını arıyorum günlerdir. Sabah 8-9-10 hiç bir zaman açmıyorlar telefonu. Operatöre soruyorum, "yoğunluktan telefona bakamıyorlar" diyor. Sabah 8-9 da ne yoğunluğu çay-kahve sohbet dönüyor.
    Dosya takip numarasından sormak için oraya gitmek gerekiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shockwave error -- 18 Aralık 2014; 0:38:42 >
  • THH DAN CEVAP GELDİ. GELEN CEVAPTA VATANIN PARAYI İADE ETTİĞİ. TARAFLAR ARASINDA ANLAŞMAZLIK KALMADIGI YAZIYOR. ADAMLAR PARAMIZI İADE ETMEDİ DİYE THH YA DİLEKÇE VERDİK SANIYORLAR HALA. ZATEN THH DA Kİ YAŞLI AMCALAR NE GEREGİ VAR BURDAN BİLGİSAYARCIDAN ALSANA DİYE NASİHAT BİLE VERDİLERDİ.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mussti19

    THH DAN CEVAP GELDİ. GELEN CEVAPTA VATANIN PARAYI İADE ETTİĞİ. TARAFLAR ARASINDA ANLAŞMAZLIK KALMADIGI YAZIYOR. ADAMLAR PARAMIZI İADE ETMEDİ DİYE THH YA DİLEKÇE VERDİK SANIYORLAR HALA. ZATEN THH DA Kİ YAŞLI AMCALAR NE GEREGİ VAR BURDAN BİLGİSAYARCIDAN ALSANA DİYE NASİHAT BİLE VERDİLERDİ.

    Böyle adalet sisteminin ben. Para iade et olay bitti ne,güzel memleket be. Hırsızlık yapan da yakalanınca parayı iade etsin olay kapansın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gençler sonuç elde eden var mı, beklemeye devam mı?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • mussti19 kullanıcısına yanıt
    Örnek karar ekleyin mutlaka dilekçelere. Ben o yüzden soruyorum "örnek karar var mı elinizde" diye her konuda. Avukat filan yok tüketici hakem heyetlerinde. Lise, yüksekokul mezunu memurlar 5-10 yıl önceki(!) kararlara bakıp aynı yazıyı iliştiriveriyorlar alta. Avukatın, danışmanların imzası açılıp aynı kişi paraf atıyor, postalıyorlar adrese. Sadece giyim ürünleri ile ilgili randevulu toplantılarda heyet topluca ürünü görüp karar yazıyor. Onda bile avukat olmuyor genelde.
  • bugün thh den karar geldi.
    sonuç red.

    yaşlı amca ve teyze ye dilekçemi verirken paranı ödemişler ya niye dava ediyorsun demişlerdi.aslında, davayı kaybettiğimi o an anlamıştım.
    bir umut o an kendilerine izah ettim fakat akıllarında kalmamış.iş görme performansları dip yapmış memurları hakim yapmışlar sonuç bu.
  • lideramca kullanıcısına yanıt
    amazon uk bile yüzde 50 fiyatına sattığını ekran kartlarının siparişlerini iptal etti bu hafta. fiyat hatasından pek bir şey beklememek lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lideramca

    bugün thh den karar geldi.
    sonuç red.

    yaşlı amca ve teyze ye dilekçemi verirken paranı ödemişler ya niye dava ediyorsun demişlerdi.aslında, davayı kaybettiğimi o an anlamıştım.
    bir umut o an kendilerine izah ettim fakat akıllarında kalmamış.iş görme performansları dip yapmış memurları hakim yapmışlar sonuç bu.

    malesef benimki de red, adamla yüz yüze konuşma durumum da oldu. ne istediğin muallak dedi, muadil yazmışsın bu net olmalı dedi, lan dilekçede asus abcdhdh ekran karı yazdım ya dedim, ki adamlar hala satıyor zaten dedim, olur mu oyle şey diyor, sen paranı almışsın olayına döndü bu sefer. hem aranızda sözleşme olmamış, ön sözleşme gibib işey bu bunun hükmü yok dedi. nasıl uyuz oldum. bi de eve gelen kağıtta verdikleri madde 6502 sayılı kanunun 48. maddesi.

    MADDE 48 – (1) Mesafeli sözleşme, satıcı veya sağlayıcı ile tüketicinin eş zamanlı fiziksel varlığı olmaksızın, mal veya hizmetlerin uzaktan pazarlanmasına yönelik olarak oluşturulmuş bir sistem çerçevesinde, taraflar arasında sözleşmenin kurulduğu ana kadar ve kurulduğu an da dâhil olmak üzere uzaktan iletişim araçlarının kullanılması suretiyle kurulan sözleşmelerdir.
    (2) Tüketici, mesafeli sözleşmeyi ya da buna karşılık gelen herhangi bir teklifi kabul etmeden önce ayrıntıları yönetmelikte belirlenen hususlarda ve siparişi onaylandığı takdirde ödeme yükümlülüğü altına gireceği konusunda açık ve anlaşılır şekilde satıcı veya sağlayıcı tarafından bilgilendirilir. Tüketicinin bilgilendirildiğine ilişkin ispat yükü satıcı veya sağlayıcıya aittir.
    (3) Satıcı veya sağlayıcı, tüketicinin siparişinin kendisine ulaştığı andan itibaren taahhüt edilen süre içinde edimini yerine getirir. Mal satışlarında bu süre her hâlükârda otuz günü geçemez. Satıcı veya sağlayıcının bu süre içinde edimini yerine getirmemesi durumunda tüketici sözleşmeyi feshedebilir.
    (4) Tüketici, on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin bu süre içinde satıcı veya sağlayıcıya yöneltilmiş olması yeterlidir. Satıcı veya sağlayıcı, cayma hakkı konusunda tüketicinin bilgilendirildiğini ispat etmekle yükümlüdür. Tüketici, cayma hakkı konusunda gerektiği şekilde bilgilendirilmezse, cayma hakkını kullanmak için on dört günlük süreyle bağlı değildir. Her hâlükârda bu süre cayma süresinin bittiği tarihten itibaren bir yıl sonra sona erer. Tüketici, cayma hakkı süresi içinde malın mutat kullanımı sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir.
    (5) Oluşturdukları sistem çerçevesinde, uzaktan iletişim araçlarını kullanmak veya kullandırmak suretiyle satıcı veya sağlayıcı adına mesafeli sözleşme kurulmasına aracılık edenler, bu maddede yer alan hususlardan dolayı satıcı veya sağlayıcı ile yapılan işlemlere ilişkin kayıtları tutmak ve istenilmesi hâlinde bu bilgileri ilgili kurum, kuruluş ve tüketicilere vermekle yükümlüdür. Ancak bu fıkra kapsamında aracılık edenler, satıcı veya sağlayıcı ile yaptıkları sözleşmeye aykırı fiillerinden dolayı sorumludur.
    (6) Mesafeli sözleşmelerde, kapsam dışı sözleşmeler, tüketici ile satıcı ve sağlayıcının hak ve yükümlülükleri, cayma hakkı, bilgilendirme yükümlülüğü, teslimat ile diğer uygulama usul ve esasları yönetmelikle belirlenir.

    madde bu, ben okudum da talebimi reddettirecek bir madde bulamadım burda.




  • Arkadaşlar bende vatanbilgisayar siparişimi HAKSIZ yere iptal ettikten sonra vatanbilgisayar ile görüşmelerimde sonuç elde edemeyince tüketici hakem heyetine başvurdum.
    Yaklaşık 9 ay sonunda hakem heyeti lehime karar verdi. Vatan bilgisayar kartın ücretini tekrardan tahsil ederek kartı göndermek zorunda kaldı.
    Uzun bir bekleyişin ardından lehime sonuçlanarak kartı aldım.

    Darısı diğer başvuranların başına. Kartın resimlerini fatura ve karar örneklerini paylaşacağım belki kullanmak isteyenler olur.

    Edit:imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mmccss -- 13 Temmuz 2015; 20:52:39 >
  • 
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.