Şimdi Ara

r9 270 Dual-x oc 209tl (22. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
502
Cevap
16
Favori
15.949
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

    aslında güzel dedin, benim de takıldığım yer 3 türlü bahane. stok yok, vay efendim bozuk bunlar, he pardon fiyat yanlışmış vs diye bahaneler üretmeleri.


    olan olmuş dediğin gibi, kovulacak varsa zaten kovulmuştur şimdiye kadar. ben de bi thh ye uğriyayım. :)

  • quote:

    Orijinalden alıntı: evo5558

    Sapphire türkiye ülke müdürüne cevap olarak attığım mail.

    Merhaba Hasan bey. Öncelikle durumun ciddiyetini anlayıp ilgilendiğiniz ve bana bilgilendirici bir mail yolladığınız için çok teşekkür ederim. Bu olaylar boyunca beni en çok üzen şey, karşımda muhatap olabileceğim ciddiyete sahip birini bulamamak oldu.

    Vatan bilgisayar konusunda şunu belirtmek isterim size, geçmişte ve günümüzde vatan bilgisayar gibi büyük teknoloji marketleri bu yanlış fiyat girişini sık sık tekrarlamaktadır.
    Burada iki adet kendilerince kazançları mevcuttur:
    1- Ücretsiz olarak reklam yapılması. (Reklamın iyisi kötüsü olmaz mantığı ile)
    2- Kredi kartı veya havale ile yapılan ödemelerin 10 gün sonra hatta bazen aylar sonra geri iadesi yapılması. Kendilerine ait olmayan bu parayı nasıl değerlendirecekleri tabi kendilerine kalmış bir şey.
    Yukarıda yazmış olduğum şeyler benim kendi kurduğum bir şey değil, aksine bir çok sitede araştırılarak yayınlanmıştır, aynı ve benzeri şekillerde.
    Daha bu cumartesi günü Lenovo M2X 10" tableti internete özel indirim olduğunu belirterek 208 tl gibi bir fiyattan bir kaç saatliğine satışa koymuş ve yine aynı süreç işlemiştir. Bir çok müşteri tekrar satın almış ve kartlarına iade yapılacağı mesajını almıştır. Tabletin şu an sitedeki değeri yaklaşık 1500 tl civarıdır. Sizde internette ufak bir araştırma yapıp yada vatan bilgisayar ile görüşüp bunun bilgisini teyit edebilirsiniz.
    Vatan bilgisayarın ve bir çok benzeri teknoloji marketin artık bunu alışkanlık haline getirmiştir
    Başka zamanlarda kendilerine sorunun neden kaynaklandığı sorulduğunda ise size verilen cevabın aynısını, asistan hatasının olduğunu belirtmekteler.

    Size neden böyle düşündüğümü ufak bir örnek ile hemen açıklıyım. Teknoloji marketlerinde bir ürünün fiyatı "yanlış" girileceği zaman hep diğer firmalardan daha düşük fiyat girilir. Ben şu ana kadar satış fiyatının 2 katını yanlışlık ile giren bir firma görmedim, her zaman yanlış girilen ürünler daha düşük fiyattan giriliyor.
    Bunun sebebi o mağazanın diğer firmalardan çok daha ucuz olduğunu bilinç altına yerleştirmek ve yukarıda da belirttiğim gibi ücretsiz reklam yapmak. Fiyatı yüksek girince arama motorlarında ürünün fiyatını karşılaştıran bir müşteri psikolojik olarak o mağazanın artık çok pahalı olduğunu düşünecektir çünkü.

    Yukarıda yazdığım bir çok konu sizi ve yetki dahilinizi ilgilendirmiyor, bunun farkındayım. Zaten vatan bilgisayar en başta "fiyatı yanlış girdik yolluyamıyoruz" tarzı kibar bir mesaj atsaydı ne ben nede ürünü satın almış olan diğer bir çok kişi konuyu bu kadar büyütmiyecekti kesinlikle.
    Bu yüzden ben kesinlikle bunun yanlışlıkla yapılmış olan bir hata olduğuna inanmıyorum. Bu konu araştırılırken yukarıda yazmış olduğum şeylerinde göz önünde bulundurulmasını sizden rica ediyorum.

    Size tekrardan çok teşekkür etmek isterim Hasan bey. Konuyu bu kadar ciddiye alıp araştırmış olmanız beni gerçekten çok mutlu etti.
    Yukarıda yazmış olduğum her şey sadece vatan bilgisayar ve benzeri teknoloji firmaları içindir. Sapphire markasının konu ile hiç bir alakasının olmadığı ciddiyetinizden ve ilginizden belli olmaktadır kesinlikle.

    Bu sürecin araştırılıp sonucuna varılınca bir ceza kesilmesi gerekiyor ise onun şahısa değil vatan bilgisayar firmasına kesilmesi gerekmektedir bence.
    Sizden son bir ricam olacak Hasan bey, bu sürecin sonunda bana bilgi amaçlı bir mail atabilirseniz çok sevinirim, çünkü vatan bilgisayarın bu yapmış olduğu terbiyesizliğin peşini bırakmak istemiyorum. Sizden gelen bilgileri de gerekli mecralarda delil olarak kullanmak istiyorum.

    Tekrardan ilginiz için teşekkür ederim Hasan bey, iyi akşamlar dilerim.

    Saygılar,
    Kenan Dönmez

    Arkadaşlar bu yazışmaları THH yada başka mecralarda işinize yarar diye paylaşıyorum, gelen cevabıda geldiği anda yazmaya çalişicam.
    Sizlerden ricam lütfen mümkün olduğunca çok kişinin bu işin peşini birakmamsı, burda asistanın girmiş olduğu bir hata yok, firma artık bu durumu bir şirket politikası haline getirmiş durumda bence

    Eline sağlık arkadaş.. Senden ricam söz konusu epostanın ekran görüntüsü eklersen benim gibi hala dosya eki toplayan arkadaşlar için çok güzel bir delil teşkil edecektir.. Bu süreç boyunca süren emeğin için hem teşekkür ederim hem de bu bilinçli tutumunu takdir ettiğimi ifade etmek isterim..

    Not: Arkadaş kafasında soru işareti olanlar ya da "birşey çıkmaz bundan" diyerek üşengeç davranan arkadaşlar THH e başvurmayacaklarsa bile en azından 2 dk larını ayırıp sikayetvar.com a şikayet eklesinler lütfen! Özellik ödemeyi yapan arkadaşlar hiç üşenmesinler !! İndirimli fiyattan mal satıp sonra stok yok diyip siparişi rızanız olmadan iptal ettikleri 1 cümle de olsa yazmanız çok faydalı olacaktır!! Ülkede hukuka güven ağır yara almakla beraber , Tüketici magduriyeti konusunda çok sayıda basına yansımayan başarılar mevcut..

    Yine satın alan arkadaşlar ve benzer ürünleri takip eden arkadaşlar sapphire firmasına 1 eposta atarak "ürünlerinin arızalı olduğu , toplatıldığı , bir daha da satışı yapılmayacağı" şeklinde söylentiler olduğunu, aslının olup olmadığını sorarlarsa bu süreçte herkesin kendine çeki düzen vermesi için çok faydalı bir iş yapmış olurlar...




  • Hesabım açıldı sonunda ^^

    THH'den sonuç çıkacak ondan ümitliyim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adanaliboy

    quote:

    Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

    Ben vazgeçicem sanırım. Olay çok büyüdü, en baştan beri fiyat yanlış deselerdi keşke. Biz hep sattı sonradan yan çiziyor üzerinden gittik. olay sapphire'ler bozuk'a kadar gelmiş, bunun incelemesi sonrası vatanda çalışan bazı arkadaşlar işsiz kalacak gibi.

    200 tl ucuza alıcaz diye birilerinin ekmeğine mani olmak içime sinmez. Ama keşke reklam bütçesi vs diye ya da sapphire'in de farkı paylaşmasıyla daha az zararla gönderebilselerdi. hem vatan hem sapphire için güzel bir jest olurdu.

    umarım kimse işinden olmaz.

    Düşüncene saygı duyarım.. Fakat yetki ve sorumluluk böyle birşeydir.. Ayrıca, kötü niyet yoksa zaten kimse işinden olmaz.. Ama Türkiye gerçeği dersen, o vakit herkes vazgeçse hatta gidip Vatan'a hata yapıldıysa affedin diye yalvarsa yine kovacak adam kovar.. Burada kimsenin "hadi uğraşalım da birileri işten atılsın" diye hak aradığını düşünmüyorum..





    Tamam diyelimki vatanın suçu yok neden paralar 2-9 gün içinde yatıyor mademki hatalısın trink diye yatır bizde bilelim senin kötü niyetli olmadığını ama parayı işletmek varken neden hemen odesinki boyle olunca ben acayip kıllanıyorum hep vatanda hep fiyatı yanlış girme hatası bilmiyorum yorum sizin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ravanel


    quote:

    Orijinalden alıntı: adanaliboy

    quote:

    Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

    Ben vazgeçicem sanırım. Olay çok büyüdü, en baştan beri fiyat yanlış deselerdi keşke. Biz hep sattı sonradan yan çiziyor üzerinden gittik. olay sapphire'ler bozuk'a kadar gelmiş, bunun incelemesi sonrası vatanda çalışan bazı arkadaşlar işsiz kalacak gibi.

    200 tl ucuza alıcaz diye birilerinin ekmeğine mani olmak içime sinmez. Ama keşke reklam bütçesi vs diye ya da sapphire'in de farkı paylaşmasıyla daha az zararla gönderebilselerdi. hem vatan hem sapphire için güzel bir jest olurdu.

    umarım kimse işinden olmaz.

    Düşüncene saygı duyarım.. Fakat yetki ve sorumluluk böyle birşeydir.. Ayrıca, kötü niyet yoksa zaten kimse işinden olmaz.. Ama Türkiye gerçeği dersen, o vakit herkes vazgeçse hatta gidip Vatan'a hata yapıldıysa affedin diye yalvarsa yine kovacak adam kovar.. Burada kimsenin "hadi uğraşalım da birileri işten atılsın" diye hak aradığını düşünmüyorum..





    Tamam diyelimki vatanın suçu yok neden paralar 2-9 gün içinde yatıyor mademki hatalısın trink diye yatır bizde bilelim senin kötü niyetli olmadığını ama parayı işletmek varken neden hemen odesinki boyle olunca ben acayip kıllanıyorum hep vatanda hep fiyatı yanlış girme hatası bilmiyorum yorum sizin


    Benim önemsediğim 2 nokta var :

    1) Satıcı dürüst,saygılı olacak ve müşteriyi "aptal" yerine koymayacak..
    2) Tüketiciyi Koruma Kanunu'na uyacak..

    Zaten bu iki ilke yerleşirse "hata hata olarak kalır, niyet de sorgulanmaz.. "

    Haksız mıyım ?

    Gerek "uydurma bahaneyle" gerekse "kanun tanımaz" tutumla müşteriye hakaret edilemez..

    Bu konuda nicelikten daha çok nitelik önemli aslında..

    Örnek, birşey alacaksın sordun satıcı 2 tl dedi, girdin dükkana satın aldın.. sonra dedi ki 2 değil 20 lira , sen dedin ki " ama 2 lira dedin ben girerken" ve satıcı satmıyorum dedi ve 2 lirayı yüzüne fırlattı.. Burada meblağ 2 tl ya da 2000 tl.. sana yapılan hakareti değiştirir mi ? Değiştirmez.. İlke bu olmalı..

    Bu nedenle herkesin içi de kafası da rahat olsun.. Biz haklıyız.. Sadece ürünü vermeyecekler üstüne bir de özür dileyecekler..

    Dağ başı değil burası.. Kanundan büyük değil hiçbir firma..




  • Kimsenin atılması vb. ile alakamız yok biz kendi hakkımızı arıyoruz önemli olan bu, 214 lirama 1 haftadır el koyulmuş durumda ne kartı verdiler ne parayı.
  • işin riskli bi tarafı da var beyler.. thh size lehte karar verse bile, vatan bunu tüketici mahkemesine taşıyabilir.. eğer kazanırsa, vatana ödediğiniz paraları geri alıp mahkeme ve avukat masraflarına ödeme tehlikesi de var.. vatan, bunu da yapar ta ta ta tan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dekareme

    işin riskli bi tarafı da var beyler.. thh size lehte karar verse bile, vatan bunu tüketici mahkemesine taşıyabilir.. eğer kazanırsa, vatana ödediğiniz paraları geri alıp mahkeme ve avukat masraflarına ödeme tehlikesi de var.. vatan, bunu da yapar ta ta ta tan

    stok yok, ürün bozuk, yanlış fiyat üçlemesi onların kazanma ihtimalini düşürüyor gibi geliyor bana :)

    stok yok diyerek fiyatın yanlış olmadığını kendileri onayladı, sonra sapphire'e çamur atıp sorunlu seri dediler, sonra bunları yutup fiyat yanlış oldu. hakim bi tane yetmez 1 tane daha verin müşteriye der belki




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dekareme

    işin riskli bi tarafı da var beyler.. thh size lehte karar verse bile, vatan bunu tüketici mahkemesine taşıyabilir.. eğer kazanırsa, vatana ödediğiniz paraları geri alıp mahkeme ve avukat masraflarına ödeme tehlikesi de var.. vatan, bunu da yapar ta ta ta tan

    THH'i kararında ilgili sözleşme maddelerini ve TKK'daki ilgili maddelere istinaden ayrıca varsa emsal mahkeme kararlarına gönderme yaparak dayanaklarını ortaya koyuyor.. Bizim durumumuzda açık ihlaller var THH lehte çıkacaktır. Hakim de kanuna göre karar vereceğine göre çekinecek bir şey yok.. Aynı maddeleri tekrar tekrar buraya yazmaya gerek yok.. Her şey ortada..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dekareme

    işin riskli bi tarafı da var beyler.. thh size lehte karar verse bile, vatan bunu tüketici mahkemesine taşıyabilir.. eğer kazanırsa, vatana ödediğiniz paraları geri alıp mahkeme ve avukat masraflarına ödeme tehlikesi de var.. vatan, bunu da yapar ta ta ta tan

    Fiyatları yanlış yazan eleman bulundu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adanaliboy

    quote:

    Orijinalden alıntı: ravanel


    quote:

    Orijinalden alıntı: adanaliboy

    quote:

    Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

    Ben vazgeçicem sanırım. Olay çok büyüdü, en baştan beri fiyat yanlış deselerdi keşke. Biz hep sattı sonradan yan çiziyor üzerinden gittik. olay sapphire'ler bozuk'a kadar gelmiş, bunun incelemesi sonrası vatanda çalışan bazı arkadaşlar işsiz kalacak gibi.

    200 tl ucuza alıcaz diye birilerinin ekmeğine mani olmak içime sinmez. Ama keşke reklam bütçesi vs diye ya da sapphire'in de farkı paylaşmasıyla daha az zararla gönderebilselerdi. hem vatan hem sapphire için güzel bir jest olurdu.

    umarım kimse işinden olmaz.

    Düşüncene saygı duyarım.. Fakat yetki ve sorumluluk böyle birşeydir.. Ayrıca, kötü niyet yoksa zaten kimse işinden olmaz.. Ama Türkiye gerçeği dersen, o vakit herkes vazgeçse hatta gidip Vatan'a hata yapıldıysa affedin diye yalvarsa yine kovacak adam kovar.. Burada kimsenin "hadi uğraşalım da birileri işten atılsın" diye hak aradığını düşünmüyorum..





    Tamam diyelimki vatanın suçu yok neden paralar 2-9 gün içinde yatıyor mademki hatalısın trink diye yatır bizde bilelim senin kötü niyetli olmadığını ama parayı işletmek varken neden hemen odesinki boyle olunca ben acayip kıllanıyorum hep vatanda hep fiyatı yanlış girme hatası bilmiyorum yorum sizin


    Benim önemsediğim 2 nokta var :

    1) Satıcı dürüst,saygılı olacak ve müşteriyi "aptal" yerine koymayacak..
    2) Tüketiciyi Koruma Kanunu'na uyacak..

    Zaten bu iki ilke yerleşirse "hata hata olarak kalır, niyet de sorgulanmaz.. "

    Haksız mıyım ?

    Gerek "uydurma bahaneyle" gerekse "kanun tanımaz" tutumla müşteriye hakaret edilemez..

    Bu konuda nicelikten daha çok nitelik önemli aslında..

    Örnek, birşey alacaksın sordun satıcı 2 tl dedi, girdin dükkana satın aldın.. sonra dedi ki 2 değil 20 lira , sen dedin ki " ama 2 lira dedin ben girerken" ve satıcı satmıyorum dedi ve 2 lirayı yüzüne fırlattı.. Burada meblağ 2 tl ya da 2000 tl.. sana yapılan hakareti değiştirir mi ? Değiştirmez.. İlke bu olmalı..

    Bu nedenle herkesin içi de kafası da rahat olsun.. Biz haklıyız.. Sadece ürünü vermeyecekler üstüne bir de özür dileyecekler..

    Dağ başı değil burası.. Kanundan büyük değil hiçbir firma..

    Kesinlikle öyle zaten yeni çikan tüketici kanununa göre bir sizin dediğiniz gibi mal 2tl yazıyor kasaya geldiniz 20tl çıktı kanun derki düşük fiyat geçerlidir bunların kıvranması ondan haksız olduklarını biliyorlar. Neyse o zaman gelsin kartlar ne diyelim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Klavyene sağlık hocam iyi demişsiniz tabiki bizi bilgilendirsin hatta şikayette bulunanlar olarak veya mağdur olanlar olarak buraya bir liste yapalım bir gelişme olursa birbirimize direk maille vb ulaşalım diyorum bugün bende şikayette bulundum ancak oradaki sorumlu bana biz senin lehinde karar çıkartırız sorun değil ancak vatan yine stoğumda yok diye sadece ücret iadesi yapabilir bu sürecte paranı göndermez yada paranı gönderirse şikayetini geri çekmek zorunda kalırsın vb şeyler söyledi dedim olsun biz şikayetimizi yapalım en kısa 2 ay içinde görüşelim dedi iki ay sonra tebligatmı neyin gelcekmiş bakalım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi t.baris -- 30 Eylül 2014; 10:29:49 >
  • Vatan sipariş bedelini iade etmiş arkadaşlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FaTeeH

    Vatan sipariş bedelini iade etmiş arkadaşlar.

    onu zaten yapacaklar, ben de postaneye gittim edövlet şifresi almaya sistem arızalıymış, e devletle uğraşmadan elden versek nasıl olur acaba. hangisi daha etkilidir sizce ?
  • Sipariş bedeli iade olan var mı başka benimki iade edilmemiş.İade etmemelerini söylemiştim.
  • Arkadaşlar, Sapphire ülke müdürü Hasan beyi ricasi üzerine mailleri kaldırdım. Kendisi bu maillerin paylaşılmasının uygun olmıcağını belirtti ve benden kibarca silmemi rica etti.
    Her hangi bir yanlış anlaşılma olmaması için sizinle paylaşmak istedim. Hasan Yücel bey vatanin arızalı ürün bilgilendirmesi ile kendisinin bizzat ilgileniceğini belirtti.

    Şu anlık tek yapabiliceğimiz şey THH gitmek ve büyük bir ihtimal ile haklı bulunucaz.
    Hatta aramızdan biri kazanır ise onun kararını emsal olarak gösterip hepimiz kazanabiliriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: poirot

    Sipariş bedeli iade olan var mı başka benimki iade edilmemiş.İade etmemelerini söylemiştim.
    benimkide iade edilmemiş.
  • ben iyice sıyırdım, dün vazgeçeyim diye düşünürken, 2 siparişim için de başvursam mı diye düşünüyorum bugün.

    kötü niyetli davranış sayıp thh red mi eder diye düşünüyorum. yoksa 2 makul rakam diye düşünüp olumlu yönde mi karar alırlar acaba
  • SPaCeLoRD kullanıcısına yanıt
    Kötü niyet sayıcağını düşünmüyorum, zaten vatanın anasayfasında bir yerde "kampanyalı ürünlerden her müşteri sadece 1 adet alabilir" şeklinde bir ibare mevcut. Sana 2 kart vermezler ama 1 kartı almak yasal hakkın şu anki durumda, bence tabi
  • neyse ben 1 tanesi için başvurayım da örnek teşkil ederse ikinciyi de alırız belki :) evrakları hazırladım, yarın thh deyim.. bakalım sonu ne olacak.
  • 
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.