Şimdi Ara

r9 270 Dual-x oc 209tl (21. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
502
Cevap
16
Favori
15.960
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

    mesajının son kısmı, vatana stem etmeyin, olmuyorsa olmuyodur, brakın geçin anlamına çıktı bende. ondan böyle yazdım.

    tahmin ettiğim gibi olmuş.. Son birkaç uzun uzun mesajlarım var ard arda bi göz atarsan lütfen.. bi daha konuşuruz :))
  • Bugün mail geldi siparişiniz iptal edilmiştir 10 gün içinde para iade edilecektir diye. Siteyi açacağım mesaj yazmak için site açılmıyor, 4445656 yı arıyorum saydırmak için telefon arıyor derken dııht dııht diye sayıklıyıp duruyor. Ne oldu bu vatan pc ye dükkanı kapatıp gittiler mi?! Öyle kolay kurtulamayacaklar benim güya iptali onayladığım ses kaydı ya da mesajı göreceğim bakalım nasıl vermişim o onayı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • umutKB U kullanıcısına yanıt
    Mehmet bey den ses seda yok mu?
  • silvermoon1331 S kullanıcısına yanıt
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evo5558 -- 30 Eylül 2014; 20:19:02 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • hakem heyetine başvurmazsak zor alırız yani bu yazıyı okuyunca onu anladım. başvuralım bakalım ne çıkacak.
  • evo5558 kullanıcısına yanıt
    Bu maili silme dursun

    Adamı takdir ettim, gayet uzunca ve araştırma yaparak yazmış.
    Şunu anlamadım, adamın bu ekran kartının forumda konuşulduğunu nereden biliyor? Sen mail atarken bu içerikten mi bahsettin yoksa burayı da takip mi ediyorlar ^^

    Ayrıca "üründe genel teknik arıza olduğu" kime söylendi ise onun mailini veya ekran görüntüsünü gönderseniz süper olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi silvermoon1331 -- 29 Eylül 2014; 16:06:31 >
  • https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2713970

    Arkadaşlar lütfen şikayeti yayımlanan herkes linkini paylaşsın ki diğer arkadaşlar da girip hem okunma sayısının artmasında hem de yorumlarıyla destekte katkı sağlayabilsinler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fallenangel_1903 -- 29 Eylül 2014; 16:47:52 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: silvermoon1331

    THH BAŞVURUSU NASIL YAPILIR ADIM ADIM; SIKILMADAN OKUDUĞUNUZ TAKDİRDE THH BAŞVURUSU İLE İLGİLİ HERŞEYİ ÖĞRENMİŞ OLACAKSINIZ. YAZI İÇERİĞİNDEN KORKMAYIN TOPLAM YAPACAKLARINIZIN SÜRESİ MAX 10 DAKİKA. DETAYLI AÇIKLADIĞIM İÇİN UZUN GÖRÜNÜYOR
    -----------------------------------------------------




    1) Öncelikle e-devlet şifremizin olması gerekli. Gayet tabi edevlet şifresi olmadan da bu başvuru yapılıyor ancak eğer online olarak müracat ederseniz hem işlemleriniz çok hızlanıyor hemde hata yapma payı sıfır olduğu için memur belgenizi hemen kabul ediyor. Ayrıca hakem heyeti kararlarını rahatlıkla verebilmesi için düzene sokuyor. Kısaca çok önemli 1 TL ye PTT şubelerinden bu şifreyi alabilirsiniz.

    2) Devlet şifremizi aldık, şimdi bu adresten giriş yapıyoruz. Karşımıza gelen ekranda sağ tarafta şikayette bulunmak istiyoruma tıkladıktan sonra;

    İLİ: İSTANBUL
    İLÇE: FATİH

    bunu neden "Fatih" seçiyoruz belirtelim. Vatanbilgisayar.com'un internet şubesi Topkapıda yer alıyor. Doğal olarak şikayet edeceğimiz yerin bağlı olduğu ilçe Fatih.

    Ünvanı kısmına "vatan bilgisayar" yazıyoruz ve en üstte çıkan isime tıklıyoruz. Vergi dairesi, adresi telefon numarası herşeyi ekranımıza dökülüyor..

    Karşımıza şikayet ekranı geldi;
    Tarih: 24.09.2014
    Markası: Sapphire R9 270 DUAL-X OC GDDR5 2GB 256Bit DX11.2 (daha uzun yazmayın sistem hata veriyor)
    Fatura No: BOŞ
    Fatura Tarihi: BOŞ
    Uyuşmazlık bedeli: 214,19
    Talep Türü: Diğer
    Konusu:

    bu kısım en önemli yerimiz. Burası olayı özetleyeceğimiz yer. Bir çok arkadaşımız buraya ne yazacağını tam bilemiyor. Bende öyleydim, internetden bir kaç örnek şikayet bulup derleme yaptım. Sizin için bu yazıyı paylaşıcam ancak lütfen metnin bazı kısımlarını kendinize göre düzenleyin. kopyala/yapıştır şeklinde birden fazla şikayet gitmesi pek hoş olmaz. Aklınıza yatmayan yerleri çıkarta bilirsiniz. Tekrar ediyorum metin uzun lütfen tek tek okuyun ben k.kartı ile ödeme yaptığım için farklı ekran görüntüleride içeriyor kendinize göre düzenlemeniz kararın olumlu olması için çok önemli. Metni indirmek için tıklayın

    Metnimizide "konu" bölümüne yaptıştırdıktan sonra. Copy/paste yaptığımız için o ekranda paragraflarda kayma olabilir. Güzelce sağını solunu düzelttikten sonra aynı ekrana "Döküman Bilgilerini" upload etmemiz lazım. Bu döküman bilgileri aynı zamanda metnimizin son kısmında yer alan "EKLER" bölümündeki belgeler oluyor. Kanıtlarımızı tek tek upload edelim. Sıra onlarda;

    EKLERE BAŞLAMADAN ÖNCE AŞAĞIDA BELİRTİLEN TÜM DOSYALARA EK-1, EK-2 GİBİ DOSYA İSİMLERİNİ DEĞİŞTİRİN. ÖRNEĞİN SATIŞ SÖZLEŞMESİNİNİN ADINI EK-1 DİYE DEĞİŞTİRMENİZ GEREKLİ. ÖRNEK:


    AYRICA BURADAKİ EK DOSYALARIN SIRASI SİZİNLE PAYLAŞTIĞIM METİN İÇERİĞİ İLE BİRE BİR ENTEGRELİ GİDİYOR. YANİ SIRASINI DEĞİŞTİRMEMENİZ GEREKİYOR.

    EK-1--
    Siparişi verdikten sonra vatanbilgisayar tarafından bir mail aldık. İçerisinde sipariş numarımız ve PDF olarak Satış Sözleşmesi mevcut. Bunu mailimizden dl edip adını EK-1 yapıp aynen buraya upload ediyoruz ve tabi pcimizde tutuyoruz lazım olacak. (Mailimizde ön bilgilendirme diye bir adet daha PDF var. buna gerek yok.)


    EK-2--
    Ürünün satışının iptal olduğunu öğrendimiz bir bilgi gerekiyor. Örneğin vatanbilgisayar'a mail attıysanız ve size "stokta yok v.s" diye bir geri mail attıysa bunun ekran görüntüsünü koyuyoruz. Yahut vatanbilgisayar.com üzerinden mesajlarım kısmı ile müşteri hizmetleri ile yaptığınız bir konuşmanın görüntüsü. ÖRNEK OLMASI AÇISINDAN KOYUYORUM. Buna benzer bir görüntü bulun. Müşteri hizmetlerinin size ürünün stokta olmadığını belirten bir kanıt. Bunu da tüm eklere yaptığımız gibi adını EK-2 yapıp upload ediyoruz.



    EK-3--
    Ürünün o an stoklarda bulunduğunu kanıtlayan bir resim. Bunu direk olarak hepiniz kullanabilirsiniz. Tekrar ediyorum. dosyaların isimlerini EK-1 EK-2 EK-3 gibi isimler vermeyi unutmayın. (upload ediyoruz)



    EK-4--
    Vatanbilgisayar.com'da stokta olmayan bir ürünün görsel açıdan nasıl göründüğünü kanıtlayan bir resim. Siz kendiniz vatanbilgisayar.com'a girip stokta olmayan herhangi bir ürün bulup ekran görüntüsünü alabilirsiniz. Burada kanıtladığınız şey; "Zaten aldığım ürün stoklarda olmasaydı bu şekilde ibare olması gerekirdi" demek. Bu görselide kullanabilirsiniz ama hepsi aynı olmaması açısından farklı bir stokta olmayan görsel bulun derim.


    EK-5--
    Burası biraz karışık gelebilir. İsterseniz hem metin içeriğinden hemde eklerden çıkarabilirsiniz ancak önemli olduğunu düşünüyorum. Burada kanıtlamak istediğimiz; "Siz vatanbilgisayar.com müşteri hizmetlerinden ürünün muadilini talep ettiniz ancak onlar size olumsuz cevap verdi." Benim elimde böyle bir görsel vardı, bunu kanıt olarak koydum. Sizin elinizde daha farklısı olabilir. Yani bir şekilde sizin m.hizmetlerinden muadil ürün istediğini kanıtlayın. ÖRNEK;



    EK-6--
    Bu kısımda eğer ürünü kredi kartı ile aldıysanız; bu tutarın k.kartından çekildiğini görselleyecek bir çıktı. Bankanızın internet şubesine girip provizyonda olan vatanbilgisayar ödemesinin ekran görüntüsünü alabilirsiniz. Havale olarak alıp ödemesini yaptıysanız dekontun görüntüsünü koyabilirsiniz.
    Eğer havale olarak alıp ödemesini yapmadıysanız; bu kısımı metininizden çıkartın. Çok aşırı önemli bir kısım değil. Sadece garanti olsun diye eklediğim bir bölüm. Çünkü zaten satış sözleşmesi sizin mailinize geldiğined göre siz o saatlerde o ürünü almış olduğunuzu kanıtlıyorsunuz.

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Tüm bu belgeleri PC'imizde toplayıp isimlerini EK-1 EK-2 şeklinde değiştirdikten sonra E-devlet şikayet formundaki kısıma ekleyip upload yapabiliriz artık. Bundan sonra şikayeti onayla deyip karşımıza gelecek olan ekranda PDF dökümünü indir deyin. Size PDF olarak bir çıktı verecek. Kayıt edip pcnize alın.

    Şimdi bu yukarıdaki indirdiğiniz belge dahil olmak üzere hepsinden 3 adet fotokopi çektirip bir dosya haline getirin. Neden 3 adet gerekiyor;
    1 Adet Hakem heyetine gidecek
    1 Adet Vatanbilgisayara
    1 kopyasıda sizde kalacak

    Yani;
    E-devlet sitesinin size verdiği belge: 3 ADET (ÖNEMLİ NOT: E-DEVLET SİTESİNİN VERDİĞİ BELGENİN ALTINA İSİM-İMZA ATMAYI UNUTMAYIN.)
    EK-1: 3 ADET
    EK-2: 3 ADET
    EK-3: 3 ADET
    EK-4: 3 ADET
    EK-5: 3 ADET
    EK-6: 3 ADET

    Siyah beyaz alabilirsiniz. Kırtasiyede toplam masraf 3TL.

    Bu kağıtları sıraya koyup kağıt kenarlarına EK lerin isimlerini yazın. Örneğin EK-1 belgesi (satış sözleşmesi oluyor) bunu kağıdın kenarına tükenmez kalem ile EK-1 diye yazın. Hepsine uygulayın. Bu şekilde sıraya koyun.




    Artık herşey bitti. Zaten bu şekilde olan bir belgeyi adama uzatınca; "Bu şikayetin geri dönme şansı yok" dercesine hiç soru sormadan alıyor.
    Konu ne olursa olsun tüm THH başvurularını bu şekilde yapabilirsiniz. Burada önemli olan kullandığımız usül. Kanıt belgelerimizi tek tek belirterek bir sıraya sokup şikayetimizde bunları delil olarak göstermek. Olayın özeti budur.
    Önemli nokta: Belgeyi teslim ederken, ikametgahınızın olduğu yerde bulunan ilçe hakem heyetine gitmeniz lazım.

    Örnek; İkametgahı Bostancı'da olan bir kişi Kadıköy kaymakamlığına teslim etmek zorunda. Gidip Beşiktaşta olan heyete teslim edemez.
    Dipnot: Kimlik fotokopisi gerekmiyor. Boşuna para vermeyin.

    Kafanıza takılan kısım olursa sorabilirsiniz.. Gerçek nickim "shockwave error" önceki sayfalarda yazıyordum ancak 4 gün uzaklaştırmak aldık ^^
    Hocam senin klavuzundan yararlanarak şikayetimi oluşturdum yarın gidip teslim edicem
    Bana ürünler arızalıda demişlerdi o sebepten birde dağıtıcının ürünlerle alakalı sıkıntı yok mailinide ekledim
    ellerine sağlık
    ama burdaki thh ile görüştüğümde pek bilgili gibi gelmedi faturanız yoksa yardımcı olamayız gibilerinden bişiler dedi bakalım
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • t.baris kullanıcısına yanıt
    Çok iyi yapmışsın. Ben erken başvuru yaptığım için sonradan gelişen olayları belirtemedim tabi. İşler çok değişti, siz vatanbilgisayarın "tedarik yok" sebebi ile iptal etmesinin ardından, tedarikçi firmanın stoklarda bulunduğunu kanıtlaması üzerine yoğunlaşırsanız çok daha fazla şansınız olur.

    Yada "ürünlerde genel arıza" olduğunu belirten vatanbilgisayarın, tedarikçi firma tarafından yalanlanması üzerine de olabilir. Çok fazla seçenek var. Birinin üzerinden gidin =)
  • Terbiyesizlere bakın hele.. 200 * 200tl tl için herkesi aptal yerine koymaya kalkmışlar!!! Ben sadece ürünle ilgili değil, asıl sipariş onay formunda sonradan yaptıkları kargo bedeli/oem diye yaptıkları resmi evrakta tahrifatından dolayı da şikayet hazırlıyorum.. Hepimizi teker teker arayıp özür dileyecekler!!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: silvermoon1331

    Çok iyi yapmışsın. Ben erken başvuru yaptığım için sonradan gelişen olayları belirtemedim tabi. İşler çok değişti, siz vatanbilgisayarın "tedarik yok" sebebi ile iptal etmesinin ardından, tedarikçi firmanın stoklarda bulunduğunu kanıtlaması üzerine yoğunlaşırsanız çok daha fazla şansınız olur.

    Yada "ürünlerde genel arıza" olduğunu belirten vatanbilgisayarın, tedarikçi firma tarafından yalanlanması üzerine de olabilir. Çok fazla seçenek var. Birinin üzerinden gidin =)

    Karar çıkmadan önce dosyana ek delil ilave edebilirsin.. Bilgine..
  • Ben vazgeçicem sanırım. Olay çok büyüdü, en baştan beri fiyat yanlış deselerdi keşke. Biz hep sattı sonradan yan çiziyor üzerinden gittik. olay sapphire'ler bozuk'a kadar gelmiş, bunun incelemesi sonrası vatanda çalışan bazı arkadaşlar işsiz kalacak gibi.

    200 tl ucuza alıcaz diye birilerinin ekmeğine mani olmak içime sinmez. Ama keşke reklam bütçesi vs diye ya da sapphire'in de farkı paylaşmasıyla daha az zararla gönderebilselerdi. hem vatan hem sapphire için güzel bir jest olurdu.

    umarım kimse işinden olmaz.
  • silvermoon1331 S kullanıcısına yanıt
    Merhaba arkadaşlar. Bu gün öğleden sonra cevizlibağ vatan bilgisayar genel merkeze tekrardan uğradım. Mehmet bey yoktu, onun yerine İslam bey ile görüştüm. Hiç bir şekilde ürün gönderimi ya da muadil ürün gönderimi olmayacağını söyledi. Satışların iptal edileceğini, ücretlerin geri yatırılcağını, istersem hakem heyetine başvurabileceğimi söyledi. Yukarıdan öyle demişler... Hakem heyetinden başka bir alternatif kalmadı bu durumda.
  • silvermoon1331 S kullanıcısına yanıt
    Mail geldiği anda paylaştım, biraz yoğun olduğum için sadece gelen maili yazabildim.
    Maile elimizdeki belge ve fotoğraflari ekledim yollarken, mailde forumdan bahsetmedim ama illaki bir şekilde görmüşlerdir google da aratinca

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

    Ben vazgeçicem sanırım. Olay çok büyüdü, en baştan beri fiyat yanlış deselerdi keşke. Biz hep sattı sonradan yan çiziyor üzerinden gittik. olay sapphire'ler bozuk'a kadar gelmiş, bunun incelemesi sonrası vatanda çalışan bazı arkadaşlar işsiz kalacak gibi.

    200 tl ucuza alıcaz diye birilerinin ekmeğine mani olmak içime sinmez. Ama keşke reklam bütçesi vs diye ya da sapphire'in de farkı paylaşmasıyla daha az zararla gönderebilselerdi. hem vatan hem sapphire için güzel bir jest olurdu.

    umarım kimse işinden olmaz.

    Düşüncene saygı duyarım.. Fakat yetki ve sorumluluk böyle birşeydir.. Ayrıca, kötü niyet yoksa zaten kimse işinden olmaz.. Ama Türkiye gerçeği dersen, o vakit herkes vazgeçse hatta gidip Vatan'a hata yapıldıysa affedin diye yalvarsa yine kovacak adam kovar.. Burada kimsenin "hadi uğraşalım da birileri işten atılsın" diye hak aradığını düşünmüyorum..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: adanaliboy

    quote:

    Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

    Ben vazgeçicem sanırım. Olay çok büyüdü, en baştan beri fiyat yanlış deselerdi keşke. Biz hep sattı sonradan yan çiziyor üzerinden gittik. olay sapphire'ler bozuk'a kadar gelmiş, bunun incelemesi sonrası vatanda çalışan bazı arkadaşlar işsiz kalacak gibi.

    200 tl ucuza alıcaz diye birilerinin ekmeğine mani olmak içime sinmez. Ama keşke reklam bütçesi vs diye ya da sapphire'in de farkı paylaşmasıyla daha az zararla gönderebilselerdi. hem vatan hem sapphire için güzel bir jest olurdu.

    umarım kimse işinden olmaz.

    Düşüncene saygı duyarım.. Fakat yetki ve sorumluluk böyle birşeydir.. Ayrıca, kötü niyet yoksa zaten kimse işinden olmaz.. Ama Türkiye gerçeği dersen, o vakit herkes vazgeçse hatta gidip Vatan'a hata yapıldıysa affedin diye yalvarsa yine kovacak adam kovar.. Burada kimsenin "hadi uğraşalım da birileri işten atılsın" diye hak aradığını düşünmüyorum..





    yok ben o niyetleyiz demek istemedim. bugun ben de bir yetkiliyle konuşma yaptım. olayı araştırıyoruz dedi o da. sapphire den gelen maile de bakarsak onlar da vatana sen bizim malları niye kötülüyorsun diye gidecekler gibi geldi. gerçi bu olay bizi bağlamaz, bu lafı ortaya atmadan önce düşünmeleri lazımdı bunu.

    Vatan mağaza stoklarını da bitirmiş, bir izmir kalmış. onlar da stokta gözükmesin diye işler çeviriyor gibi. bu açıdan bakınca yine biz haklı çıkıyoruz, ama işin sonunda bu hatayı birine yükleyecekler diye çekiniyorum ben. Türkiyede firmalar çalışanlarının arkasında pek durmuyor.

    benim yaptığım görüşmede ürün gönderilmeyecek ama kendi içimizde de araştırıyoruz dendi. tüketici heyetine gitmek te en doğal hakkınız dedi.

    he belki herkese göndermektense heyete gidip olumlu karar çıkanlara göndeririz, zarardan bu şekilde kar ederiz diye düşünüyorlar. 200 kart satılmışsa 20 kişi heyete gitse 180 kart karda olurlar :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

    quote:

    Orijinalden alıntı: adanaliboy

    quote:

    Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

    Ben vazgeçicem sanırım. Olay çok büyüdü, en baştan beri fiyat yanlış deselerdi keşke. Biz hep sattı sonradan yan çiziyor üzerinden gittik. olay sapphire'ler bozuk'a kadar gelmiş, bunun incelemesi sonrası vatanda çalışan bazı arkadaşlar işsiz kalacak gibi.

    200 tl ucuza alıcaz diye birilerinin ekmeğine mani olmak içime sinmez. Ama keşke reklam bütçesi vs diye ya da sapphire'in de farkı paylaşmasıyla daha az zararla gönderebilselerdi. hem vatan hem sapphire için güzel bir jest olurdu.

    umarım kimse işinden olmaz.

    Düşüncene saygı duyarım.. Fakat yetki ve sorumluluk böyle birşeydir.. Ayrıca, kötü niyet yoksa zaten kimse işinden olmaz.. Ama Türkiye gerçeği dersen, o vakit herkes vazgeçse hatta gidip Vatan'a hata yapıldıysa affedin diye yalvarsa yine kovacak adam kovar.. Burada kimsenin "hadi uğraşalım da birileri işten atılsın" diye hak aradığını düşünmüyorum..





    yok ben o niyetleyiz demek istemedim. bugun ben de bir yetkiliyle konuşma yaptım. olayı araştırıyoruz dedi o da. sapphire den gelen maile de bakarsak onlar da vatana sen bizim malları niye kötülüyorsun diye gidecekler gibi geldi. gerçi bu olay bizi bağlamaz, bu lafı ortaya atmadan önce düşünmeleri lazımdı bunu.

    Vatan mağaza stoklarını da bitirmiş, bir izmir kalmış. onlar da stokta gözükmesin diye işler çeviriyor gibi. bu açıdan bakınca yine biz haklı çıkıyoruz, ama işin sonunda bu hatayı birine yükleyecekler diye çekiniyorum ben. Türkiyede firmalar çalışanlarının arkasında pek durmuyor.

    benim yaptığım görüşmede ürün gönderilmeyecek ama kendi içimizde de araştırıyoruz dendi. tüketici heyetine gitmek te en doğal hakkınız dedi.

    he belki herkese göndermektense heyete gidip olumlu karar çıkanlara göndeririz, zarardan bu şekilde kar ederiz diye düşünüyorlar. 200 kart satılmışsa 20 kişi heyete gitse 180 kart karda olurlar :)

    Senin yazında art niyet ya da suçlama yoktu zaten bu nedenle saygı duyarım yazdım :) Tam da senin dediğin gibi aslında.. Hata,yanlışlık olabilir ya da çokça tekrarlanması nedeniyle kafalarda soru işareti yaratan şark kurnazlıkları da.. Beni açıkçası aptal yerine konmak çok üzdü ve sinirim geçmiyor.. Diğer yandan, bu ülkenin de imrendiğimiz ülkelerdeki ticari etik ve tüketici haklarına sahip olması mücadele etmek gerektiğini her geçen gün yaşadıkça anlıyor insan.. Aksi takdir de senin de yazdığın gibi 200 den 180 i unutur gider.. 20 tane yollarız kafası devam edecek.. "kimse işinden olmasın" tarzı yaklaşımda inan bana sadece yine senin yazdığın gibi"zarara uğratan gider,patron en az zararla yırtma" işine koyulur.

    Hiçbir iş veren işini layıkıyla yapmayan ya da zarara sebep olan çalışanı görevde tutmaz.. Tutması da beklenmemeli zaten.. Sosyal görüş olarak ben işçi sınıfından yana olmakla beraber "kendine zarar verene" kimse iltimas göstermez.. Hayatın gerçekleri böyle.. Özetle, hakkından vazgeçmek sadece 200 den pes etmeyeceklerin 20 mi 19 mu olacağını değiştirir :)

    Kaldı ki benim gibi ve diğer birçok kişinin bu meseleye paradan çok kişilik meselesi olarak baktığını düşünüyorum.. Sadece parası için de mücadele edenler de gayet saygı duyulacak bir hak arayışındalar ayrıca.. Ama yalanlarla, azarlar gibi ve saygısız mesajlarla üstüne bir de kendini kurtarmak için iftiralara varan noktalara taşıyan kim yada kimlerse zaten o görevde yeri yok bence..

    Tüm bunlar bir yana, hata ya da değil bu firmanın iç meselesi.. Yasa gayet açık.. Bak ben sikayetvar.com da 10 yıl sonra ilk defa bir şikayet yazmışım.. Tüketici derneği ne de mesaj yazdım ilk defa..

    Yapacakları tek şey vardı.. Kimse en yetkili kişi kaç kişi aldıysa arayacak "Efendim , böyle bir hata yapılmış, özür dileriz, yasal hakkınız ve kurumsal müşteri politikamız gereği sizi mağdur etmek istemeyiz, dilerseniz bu ürünü yoksa muadilini yollarız, ama anlayış gösterirseniz siparişi iptal etmek isteriz " vs vs.. Müşteri tercihini yapar..

    Bence tepkinin büyümesi hem tüketici olarak bilinçli hareket etmemiz hem de "aptal yerine" koyulamayacağımızı göstermek...




  • aslında güzel dedin, benim de takıldığım yer 3 türlü bahane. stok yok, vay efendim bozuk bunlar, he pardon fiyat yanlışmış vs diye bahaneler üretmeleri.


    olan olmuş dediğin gibi, kovulacak varsa zaten kovulmuştur şimdiye kadar. ben de bi thh ye uğriyayım. :)
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evo5558 -- 30 Eylül 2014; 21:11:09 >
  • Çok güzel oldu şimdi sapphire Türkiye'den gelen mesaj.Bugün iş yoğunluğum yüzünden gidemedim gidememem de güzel olmuş şuan gördüğüm üzere %100 oklar bizim lehimize.Ne vardı yani hata yaptık deyip özür dilemeyecek yada en kötüsü 20 kişi için sınırlıydı ne bileyim stokta 50 tane var dı satıldı demekten ne çıkardı.Bizim forumdan kaçak vermeden herkes başvursun ki bu tatlı su kurnazları gereken dersi alsın.Yalnız en çok hoşuma giden olay sapphire Türkiye'nin olayı ciddiye alması oldu bravo vallaha insanları kandırarak büyük marka olunmaz doğru zamanda doğru kararlar ile büyük marka olunur sözüm sana vatan KAPAK OLSUN.
  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.